![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat je het niet zelf meemaakt betekent niet dat het er niet was.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enfin, volgend jaar zie je er mij weer. Nota bene: die ka'aba heb ik wel niet gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Gouverneur
|
![]() De zwarte ka'ba stond onder een tent met een bijhorende tentoonstelling waarop je kon lezen dat Mekka verboden gebied is voor niet-moslims.
Op de foto's die hierboven zijn gepubliceerd kun je zien dat er nauwelijks autochtonen waren en zeker niet uit de buurt (ik heb er met veel mensen gepraat, maar dan meestal wel in een andere taal). Natuurlijk waren er geen spanningen, dat heb ik niet geschreven. Feit is wel dat IEDEREEN halalvlees (zonder keuzevrijheid) voorgeschoteld kreeg en dat de onmiddelijke buurt niet opgetogen was met het initiatief. Halalslachten (onverdoofd de keel oversnijden) is trouwens tegen de wet op het dierenwelzijn. De overgrote meerderheid van de bewoners om en rond het Sint-Jansplein zijn trouwens geen moslim en waren er niet. Portugezen, Spanjaarden, Polen, Brazilianen, Oost-Europeanen, Russen, Zuid-Amerikanen en autochtone Antwerpenaren bleven gewoon thuis of brachten de avond door in een horecazaak. Wees gerust, ik ga regelmatig naar multiculturele feestjes, maar zie er zelden of nooit moslims, die sluiten zich liever op in hun eigen bekrompen wereldje. Ook aan de activiteiten van de zomer van Antwerpen, en andere culturele (haram?) manifestaties participeren moslims niet, mensen van diverse andere origine komen er integendeel wel op af. Laatst gewijzigd door Neptunus : 26 september 2007 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
|
![]() Het zijn nagenoeg de 2 enige foto's waarop geen autochtonen te zien waren. Op alle andere foto's van dezelfde site zie je wel degelijk dat er veel autochtonen aanwezig waren. En dat weet je trouwens zelf maar al te goed, aangezien je beweert dat je daar ook aanwezig was. Je pogingen om de mensen foute informatie te geven, zijn ronduit zielig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Gouverneur
|
![]() Edina,
Ik baser me op de realiteit die ik TER PLAATSE heb waargenomen. Jij probeert jezelf een rad voor de ogen te draaien in al je bekeringsijver. Laatst gewijzigd door Neptunus : 26 september 2007 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je, nu niet voor het een of ander, maar vind je het niet relevant om te weten hoeveel mensen die van de omgeving zelf waren naar de manifestatie van Voorpost gingen en hoeveel naar Sultan der Maanden? Voor de duidelijkheid. De kans dat de meeste naar het 2de gingen, lijkt me nu niet klein. Maar ik vind dat relevanter om te weten dan het 'totaal' aantal autochtonen te meten die naar SDM gingen. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, hoor. Ofwel heb jij gewoon verschrikkelijk veel pech, ofwel heb je gewoon niet gezien dat er veel blanken rondliepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
|
![]() LOL! Vreemd dat ik en anderen een totaal andere realiteit hebben gezien. En dat die andere realiteit ook op de foto's te zien is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() Wel, An Arkos, "dé Vlaamse cultuur" bestaat niet op zich, maar we hebben in Vlaanderen toch enkele gemeenschappelijkheden die we een gezamenlijke cultuur zouden kunnen noemen:
- wij hebben een cultuur van dialoog. Bij conflicten proberen we die via gesprekken op te lossen. We haten geweld en agressie. Dit hangt samen met onze verdraagzaamheid. We zijn een heel tolerant volk. - wij hebben een open cultuur. Vlamingen staan open voor andere talen en culturen. Dit uit zich oa in de talenkennis (2,3,4,5 talen). Dit is misschien een gevolg van onze geografie: we zijn een typisch transitland met 3 zeehavens. - wij zijn levensgenieters: we gaan graag eens goed eten (en drinken). Dit kan ook thuis met vrienden. Als het maar lekker en gezellig is. Velen gaan ook graag eens een pot pakken. - wij zijn harde werkers: in een paar generaties zijn we van achterlijke boerkes opgeklommen tot welvarende mensen (met dank aan onze voorvaderen). Een Vlaming wil deze welvaart behouden en verbeteren en is bereid daarvoor hard te werken. - wij hebben ook wortels in het katholieke geloof. Hoewel dat geloof razendsnel achteruitgaat, laten die wortels toch hun sporen na: in onze dorpen staan nog kerken. Als ik vloek, betrek ik god erbij. - we zijn niet welbespraakt. We hebben geen cultuur van veelzeggerij, zoals de Nederlanders (is geen waarde-oordeel). We hebben een cultuur van weinig woorden, we zijn eerder zwijgers, wat dan al gauw het label oplevert van gesloten mensen. Ik ben Vlaming en dit is in het kort mijn perceptie van de "Vlaamse cultuur" Wat kunnen we nog klasseren onder "Vlaamse cultuur"? Duivenmelkerij, de "lochting" (moestuin), koterijen tegen koterijen gebouwd in de tuinen (jammer genoeg, maar typisch Vlaams), kermissen, reuzenstoeten, pensen, mosselen met friet, de melkboer met zijn kiel, slechte wegen die bovendien fietsonvriendelijk zijn (maar we werken eraan), voetbal, gaan vissen, wielrennen,... Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() Het bulkt van de autochtonen Edina. Dat zie je zo toch?
![]() ![]() Een geslaagd MONOCULTUREEL feestje ... Laatst gewijzigd door Online : 26 september 2007 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn een open volk, we staan open voor het vreemde, maar als de multicul je als bij een gans met de trechter door de strot geram(medam)d wordt, krijg je toch een tegenreactie. Ik weet eigenlijk ook niet of ik zou gegaan zijn, zelfs als ik in de buurt had gewoond. Ik vind trouwens dat halal eten muf ruiken én smaken. (Ik wil niet zeggen stinken, maar erg fris ruikt het toch niet. Ik heb het hier in België al geprobeerd, bij Algerijnen, Marokkanen en Tsjetsjenen, en ook in moslim-landen: overal dezelfde duffe geur en smaak). Komt dat door het schaapvlees? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... zelfs niet in staat om een eigen regering te vormen ...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand een reactie op mijn post? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() ik denk integendeel dat hoe meer mensen tegen hun zin tezamen moeten leven, hoe meer "racisme" er van komen zal.En dat leidt steeds tot conflicten, bloedige inbegrepen.
|
![]() |
![]() |