![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Gouverneur
|
![]() Op 18 september heb ik deze draad geopend...
En nog steeds zijn het dezelfde die liggen te bashen op de islaam... haha ik moet tot de conclusie komen dat er hier ne groten hoop frustreees zijn! Ik zou beginnen geloven dat die thuis allemaal achter hun computer zitten met zo een Wilders pruik bwaaahahaha |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Minister-President
|
![]() Bwa, als je een cultuur met eermoorden, het grootste % van zelfmoordterroristen, over het algemeen hypocriet (vaak, niet altijd, maar vaak de racisme kaart als verdediging gebruiken terwijl er zelf veel vaak racistische brol spuwen) gelijk wilt stellen met de westerse cultuur...
Ik heb niets tegen moslims...die zich aanpassen en spijtig genoeg voor jou houd dat toch in dat men bepaalde concepten uit de Islam zal moeten loslaten omdat ze strijdig zijn met onze westerse cultuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#226 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd die ENKELE moslims ken ik ook......
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ze bedienen zich a la carte uit de koran in de gedachte dat Allah de vergevingsgezinde, de barmhartige is. (die kwispels zouden de geschiedenis van Raspoetin eens moeten bestuderen) Of de derde keuze, hypocriet als de Islam is, een perfect gebruik van Taqiyya.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 mei 2008 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Minister-President
|
![]() Degene die ik kende dronken geen alcoholische dranken (daar ben ik van overtuigd, op buitenlandse reis op het strand toen bijna iedereen zat was dronken zij ook niet), ze aten halal maar ze hadden wel respect voor vrouwen. Ze spraken ook gewoon Nederlands, en dan bedoel ik niet enkel binnen de school maar ook erbuiten. Hun familie leek al bij al nog wel mee te vallen dus ik ahd meer de indrukd at ze realistische moslims waren die meewaren emt hun tijd.
Ik denk dat deze een groter aandeel van de moslims is dan men vermoed, het zijn vooral de extremisten die opvallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo is je stelling dat in New Orleans de 'brave burgers' plots allemaal beesten werden, er fel over. Je haalt een geisoleerd feit dat werd uitvergroot in de media en veralgemeent het voor de hele situatie. Een veelgemaakte fout, net zoals zogenaamde 'Islambashers' losstaande feiten gaan interpreteren als representatief voor de hele Islam. Het zijn natuurlijk de praktijkvoorbeelden waar we het van moeten hebben, maar vaak mag je die niet uit hun persoonlijke context halen. Alleen, als ze alsmaar vaker terugkomen, is het tijd om conclusies te trekken. Er is iets mis met de interpretatie van de Koran door vele moslims. Het beïnvloedt zodanig hun levenswijze, dat die moeilijk te verenigen is met een leven in een Westers land. Dat botst en zal blijven botsen, omdat er vanuit de moslims weinig bereidheid is tot aanpassing. Ik ben getuige geweest op een moslimhuwelijk hier in België. Ik was zgz 'protecteur', de vertrouwenspersoon voor de vrouw (Belgisch, goede vriendin) om in conflictsituaties een verzoenende rol te spelen. Je houdt echter niet voor mogelijk in welke mate de vrouw in een islamhuwelijk wordt onderdrukt. Er bestaan tientallen regeltjes, verboden en geboden met als rode draad: de vent heeft het helemaal voor het zeggen en de vrouw moet gehoorzamen of er zwaait wat. Nu, 5 jaar later, is onze vriendin er vandoor gegaan. Het laatste jaar dook het eerste fysieke geweld op, de kleine regeltjes en aanpassingen in het begin waren strenge verboden en geboden geworden. Ze was het beu. Ze is nu ondergedoken in Frankrijk, want haar 'man' is naar haar op zoek om 'zijn vertrappelde eer te wreken met haar bloed.' (letterlijk gelezen in zijn sms)
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() Echt waar??? Tiens ik dacht dat de oorlogsheer mohammed met een kind deed. Nu nog moegen incestslachtoffers in de islam niet praten. ze worden verstoten door de familie. Erger nog het is hun schuld ze moeten zich maar bedekken en niet verleiden. Vrouwen kunnen er toch niet aan doen dat islammannen geen zelfbeheersing hebben. Vandaar dat ze hun vrouwen dwingen in tentzakken rond te lopen. Ik vind het verschrikkelijk dat incest en pedo gedoogd worden door de islam. Is dit ook in het communisme????? ![]() Ik dacht altijd dat de commis voor de geone werkmens waren. helaas blijkbaar alleen voor de mannelijke helft anders zouden ze de islam niet hebben opgenomen. Of is het reeds ontbonden wegens slechte werking. ![]() Laat eens weten of de commi's en de islambroeders nog steeds 1 front vormen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach ik heb de kans gehad om via een buitenlandse firma te gaan studeren in delft. met mensen vanuit de hele wereld. het was een openbaring en heel leuk. alle verschillende religies en mensen bij elkaar. Helaas wie sprong er negatief uit?? dat zelfs de vrijdenkende nederlanders en Vlamingen het op hun heupen kregen? De moslimmannen varkensvlees eten, alcohol zuipen totdat ze niet meer konden, de hoeren bezoeken en als het geld op was ons ambeteren met hun gelal en natuurlijk de talrijke koffieschops uitproberen. PPpff ze moegen doen wat ze willen maar zeer hypocriet elke dag naar huis bellen om hun madam instructies te geven en zelf alles aan hun laars lappen. Nu ja ze mogen doen wat ze willen maar als ze ons lastig vielen awel was het kotsbeu. Natuurlijk brave meisjes van maleisie en marokko die vroegen blijf je slapen ik durf niet alleen zijn wetende dat zoiets losloopt. Die gasten probeerden in onze kamers te komen goed wetende dat als het zou lukken die meisjes thuis boel zouden hebben. Enfin uiteindelijk hebben ze allen een minnares uit het oostblok gevonden en waren we er vanaf. Hiha ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja die eer van die moslimventen he. Ze hebben geen zelfbeheersing maar eer dat die hebben. ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 27 mei 2008 om 10:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
inderdaad, de moslims die ik ken zijn ook zo en ja , deze moslims vallen inderdaad niet op, daarover schrijft men niet in de kranten, logisch want zij leiden net als ons een doorsnee burgerleventje zonder nieuwswaarde, werken, huisje, kindjes,...
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() maar neen een moslim die een leidinggevende positie vervuld dat kan niet in vele "vlaamse" hoofden....
![]() ![]() ![]() ![]() Waarom zou dat niet kunnen? In alle rangen en standen vind je de verschillende religies. Ik heb eerder medelijden met u. Je geilt op ondergeschikten van een bepaalde politieke strekking te commanderen. Is dit nu je leven?? Ga je op je sterfbed zeggen dat heb ik toch uitstekent gedaan. ![]() ![]() Wat doe je in je vrije tijd? Geilen en klaarkomen op de gedachte van het commanderen? Of studeer je en leer je goed om te gaan met ondergeschikten in het werk? Dit laatste zou jezelf tot eer kunnen strekken. In hoever een moslim verder kan denken dat eer onderdrukken is. Laatst gewijzigd door shaddy : 27 mei 2008 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Gouverneur
|
![]() Aan alle moslimbashers, gebruik deze draad en laat het debat over aan mensen die op een zinnige manier kunnen debatteren met argumenten en tegenargumenten
![]() |
![]() |
![]() |