![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: "Hebben we het recht om ons belg zijn te behouden binnen vlaanderen ?" | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 39,29% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
34 | 60,71% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tot nader order wonen er weldelijk nog 90% Belgen in dit land, terwijl de gevangenissen voor 50% vol zitten met mensen "van andere origine".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister
|
![]() Citaat:
steek die vreemdelingen buiten en het is opgelost, althans voor een deel. waarom mensen binnenhouden die ons enkel last bezorgen ? nergens goed voor.
![]() |
![]() |
#223 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo heb ik ze het liefst, vlaams, heet en zat. =D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voeg dit twaalfde gebod toe en ik bekeer me. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
|
![]() Ja, wie zou het anders moeten zeggen? Tenslotte ben ik een van de weinige kriminelen die hier op het forum zit.
Dus inderdaad, als ik het zeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bijgevolg zullen allochtone Belgen Vlaming worden.
![]() |
![]() |
#227 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Of je je nu Belg voelt of Vlaming, mij om het eender... maar er is hier in beide gevallen geen plaats voor islamitische cultuur of godsdienst.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
|
![]() Moeten? Waarom zou dat moeten? Waar staat dat geschreven? Staat dat in het zelfde boek waarin staat dat solidariteit verplicht ( moet!) is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil er wel nog aan toevoegen dat God nooit slaapt, en zich ook niet aan keukenkasten bezeert. Ik vrees dat mijn eigen sekte aan ketterse fracties tenonder zal gaan, maar gij hebt 't ondertussen wel schoon vlaggen, he !!! ![]() Weest welgekomen, uwe goeroe, djimi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Minister
|
![]() geef mij maar vlaams en heet, een alcohollucht is niet echt bevorderlijk.
![]() |
#231 |
|
![]() Dat is omdat je zelf niet drinkt, als je zat bent merk je dat niet eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En bij de allochtonen,daar worden ze crimineel omdat het niet erg is om van Belgen te stelen. Zolang je maar niet van het "eigen volk" steelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u niet beter, of wilt u niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() als de Staat veranderd, veranderen de wetten ook wel zeker?En als dat niet zo is, zou het in feite toch moeten.Want als men een Vlaamse republiek wil oprichten om dezelfde stomme fouten als België te maken, is het natuurlijk de moeite niet.En de massale invoer van niet -Europese vreemdelingen + recht op gezinsvereniging, dat is zo ongeveer de grootste, stomste en meest criminele fout die er begaan werd in heel de geschiedenis van België en zelfs van Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Gouverneur
|
![]() Dat is gewoon een internationale afspraak.
Als Vlaanderen uit België stapt dan zullen de Belgen(ongeacht of ze nu allochtoon of autochtoon zijn) in Vlaanderen Vlaming worden.
![]() |
#240 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het eerste is natuurlijk normaal en gebeurt veelvuldig. Zo zou het onafhankelijk Vlaanderen strengere regels kunnen opleggen voor nationaliteitsverwerving, gezinshereniging,... maar alleen voor nieuwe immigranten. Het tweede is echter immoreel en onaanvaardbaar. Voor allochtonen die reeds gebruik maakten van bv. de snelbelgwet geldt gewoon het princiepe "gedane zaken nemen geen keer." Zij zullen gewoon Vlaming worden/blijven.
![]() |