Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: "Hebben we het recht om ons belg zijn te behouden binnen vlaanderen ?"
Ja 22 39,29%
Neen 34 60,71%
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2007, 17:13   #221
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn minder Vlamingen dan Noord-afrikanen in de wereld, Belgie is goed gelegen.
Begin nu eens na te denken aub.
Bij mijn weten stoppen we hier nu niet bepaald �*lle criminelen van héél de wereld in het gevang.

En tot nader order wonen er weldelijk nog 90% Belgen in dit land, terwijl de gevangenissen voor 50% vol zitten met mensen "van andere origine".

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 17:16   #222
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Bij mijn weten stoppen we hier nu niet bepaald �*lle criminelen van héél de wereld in het gevang.

En tot nader order wonen er weldelijk nog 90% Belgen in dit land, terwijl de gevangenissen voor 50% vol zitten met mensen "van andere origine".
idd, de vreemdelingen zijn overtegenwoordigd in de gevangenissen, mr ze zitten daar nu ook niet met omdat ze 'braaf' waren e.

steek die vreemdelingen buiten en het is opgelost, althans voor een deel.
waarom mensen binnenhouden die ons enkel last bezorgen ? nergens goed voor.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 17:24   #223
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Moeten we nu schand spreken van Vlaamse vrouwen: zatte hoeren allemaal???
Zo heb ik ze het liefst, vlaams, heet en zat. =D

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 17:43   #224
Paracelsus
Minister

Paracelsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

OK, mijn eigen Islamitische sekte dan maar :

Eerste Wet : Er is géén God dan God.

Tweede Wet : Gij zult niet doden. En dus ook geen zelfmoord plegen.

Derde Wet : Gij zult de ongelovigen met God's Woord bestrijden, en dat is het zowat. Gij zult de ongelovigen zo mogelijk nog beter behandelen dan uw eigen moslimbroeders, en gij zult ze alleszins niet doden ! Want als ze dood zijn, kunt gij ze niet meer bestrijden !! Knoop dat maar eens goed in uw oren !!! Denkt gij trouwens dat God de ongelovigen geschapen heeft om ze dan door u en uw kornuiten te zien 'ontschapen' worden ???

Vierde Wet : Gij zijt vrij geboren, gij hebt zelfs het recht u van God af te keren, maar gij moet dan niet komen bleiten als ge niet in het Paradijs binnen geraakt. Dat risico loopt gij dan wel. Maar God is best wel in staat u te vergeven, als ge ondanks uw ongeloof toch een braaf manneke geweest zijt.

Vijfde Wet : God heeft u een stel hersenen gegeven. Gij zult uw hersenen gebruiken, en dan niet om een hoop achterhaalde nonsens van buiten te leren en u hardnekkig voor de werkelijkheid af te sluiten, maar om die werkelijkheid (God's Schepping) te bestuderen en u zo goed en zo kwaad als het gaat in de eerste plaats met uw eigen zaken te bemoeien en een schoon mens te worden.

Zesde Wet : God heeft de Vrouw geschapen als Kroon op God's Schepping. Gij zult uw vrouwen respecteren zoals zij u respecteren. En waag het niet in God's naam te spreken, gij blasfemische Satanist.

Zevende Wet : Gaat en vermenigvuldigt u. God heeft voor u de planeten en de sterren geschapen om er uw tenten op te slaan (figuurlijk dan wel, hé, God is géén conservatieve debiel !) en God's Woord te verkondigen. Gij zult 'boldly go where no man has gone before' !!!

Achtste Wet : Gij moogt alcohol gebruiken, als medicijn en ontsmettingsmiddel. Gij moogt ook varkensvlees eten, als het gegarandeerd vrij is van lintwormen. Gij zult uzelf niet met een lintworm opzadelen !!

Negende Wet : Als gij per sé tot God wilt bidden, doe dat dan op een manier die a) God welgevallig is en b) ook andere mensen ertoe kan verleiden op uw manier tot God te bidden. God houdt er echter niet van dat ge alleen maar dingen voor u zelf vraagt. Ge moogt God trouwens ook wel eens wat vaker bedanken voor de hersenen die gij van God gekregen hebt.

Tiende Wet : Gij doet er goed aan geen schrik voor of haat jegens 'een korreltje zout' te koesteren. Ook niet als het zout in kilo's tegelijk komt. God is géén sissie. Of dacht gij van wel misschien?

Elfde Wet : SATAN SUCKS !!!

Ben ik nog iets vergeten?
Eéntje, speciaal gericht aan de beheerders van commerciële televisiestations. Wie een film van nog geen 90 minuten meer dan 5x onderbreekt voor reclameblokken haalt zich de toorn van de slecht uitgeslapen op maandagmorgen veel te vroeg opgestane God over zich, net na Hij Zijn Hoofd tegen de hoek van een keukenkast gestoten heeft.

Voeg dit twaalfde gebod toe en ik bekeer me.
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 17:54   #225
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Als jij het zegt Hamc...
Ja, wie zou het anders moeten zeggen? Tenslotte ben ik een van de weinige kriminelen die hier op het forum zit.

Dus inderdaad, als ik het zeg.

Verschaeve
Oud 1 oktober 2007, 18:19   #226
ZERO
Gouverneur

ZERO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ec8or Bekijk bericht
idd, dat dacht ik ook. en nog een leuke side note, al die nieuwe 'belgen' die door de snelbelgwet belg zijn geworden zullen dan ineens ook weer geen belg zijn. en ik denk niet dat er een 'snel vlaming' wet zal komen, dus koester jullie andere/echte nationaliteiten maar want voor je het weet ben je het weer ( :gaga )
Als er een onafhankelijk Vlaanderen komt, dan zal zij als opvolgersstaat van België ook de verantwoordelijkheden moeten overnemen.
Bijgevolg zullen allochtone Belgen Vlaming worden.
Oud 1 oktober 2007, 19:34   #227
Webcrusader
Provinciaal Statenlid

Webcrusader's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Er zijn veel vragen die vandaag de kop opsteken en zeker ivm met religieuze en culturele kwesties !!!
Of je je nu Belg voelt of Vlaming, mij om het eender... maar er is hier in beide gevallen geen plaats voor islamitische cultuur of godsdienst.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking.
De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam.

''
Webcrusader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 19:51   #228
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZERO Bekijk bericht
Als er een onafhankelijk Vlaanderen komt, dan zal zij als opvolgersstaat van België ook de verantwoordelijkheden moeten overnemen.
Moeten? Waarom zou dat moeten? Waar staat dat geschreven? Staat dat in het zelfde boek waarin staat dat solidariteit verplicht ( moet!) is?

Verschaeve
Oud 1 oktober 2007, 20:36   #229
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Eéntje, speciaal gericht aan de beheerders van commerciële televisiestations. Wie een film van nog geen 90 minuten meer dan 5x onderbreekt voor reclameblokken haalt zich de toorn van de slecht uitgeslapen op maandagmorgen veel te vroeg opgestane God over zich, net na Hij Zijn Hoofd tegen de hoek van een keukenkast gestoten heeft.

Voeg dit twaalfde gebod toe en ik bekeer me.
Het is ondertussen al een dertiende Wet, vanaf heden in voege tredend, bij voorkeur met terugwerkende kracht .

Ik wil er wel nog aan toevoegen dat God nooit slaapt, en zich ook niet aan keukenkasten bezeert.

Ik vrees dat mijn eigen sekte aan ketterse fracties tenonder zal gaan, maar gij hebt 't ondertussen wel schoon vlaggen, he !!!

Weest welgekomen,

uwe goeroe,

djimi
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 20:41   #230
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Zo heb ik ze het liefst, vlaams, heet en zat. =D
geef mij maar vlaams en heet, een alcohollucht is niet echt bevorderlijk.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 21:02   #231
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
geef mij maar vlaams en heet, een alcohollucht is niet echt bevorderlijk.
Dat is omdat je zelf niet drinkt, als je zat bent merk je dat niet eens.

Verschaeve
Oud 1 oktober 2007, 21:32   #232
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ja, wie zou het anders moeten zeggen? Tenslotte ben ik een van de weinige kriminelen die hier op het forum zit.

Dus inderdaad, als ik het zeg.
voor zover ik weet in ieder geval de enige die er voor uitkomt.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 21:33   #233
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ZERO Bekijk bericht
En u gaat dat beslissen? Op uw ééntje?
Oud 1 oktober 2007, 21:44   #234
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinus Flamingodio Bekijk bericht
Komaan HAMC dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Als je ouders weinig verdienen, heb je weinig kans op deftig onderwijs en kom ja al sneller in het 'straatmilieu' terecht, terwijl de ouders eerder bezig zijn met het geld verdienen dan met de opvoeding. Als je dan een aantal basiswaarden en normen niet meekrijgt van thuis, ben je snel mee in de crimialiteit. Nee?
En als je nu twee ouders hebt, die heel de tijd door aan het werken zijn, en veel geld verdienen, maar niet letten op wat u uitsteekt? Die gewoon de ijskast volsteken met allerlei lekkere dingen, een kast van een TV in de huiskamer zetten en veel zakgeld geven?En u geeft dat zakgeld dan uit aan drugs, en als het niet meer toekomt, komt u in de criminaliteit terecht.Zo zijn er véél tegenwoordig.Dat liedje van arme mensen, en kansarm, dat begint wat afgezaagd te worden.Dat verklaart niet alles.
En bij de allochtonen,daar worden ze crimineel omdat het niet erg is om van Belgen te stelen. Zolang je maar niet van het "eigen volk" steelt.
Oud 1 oktober 2007, 21:48   #235
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht

En bij de allochtonen,daar worden ze crimineel omdat het niet erg is om van Belgen te stelen. Zolang je maar niet van het "eigen volk" steelt.
Lap, nog maar eens een veralgemening, een cliché, een gemeenplaats, een grijsgedraaide plaat om U tegen te zeggen.

Kunt u niet beter, of wilt u niet ?
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 21:48   #236
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volg eens een cursus Staatsrecht
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2007, 21:56   #237
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Volg eens een cursus Staatsrecht
als de Staat veranderd, veranderen de wetten ook wel zeker?En als dat niet zo is, zou het in feite toch moeten.Want als men een Vlaamse republiek wil oprichten om dezelfde stomme fouten als België te maken, is het natuurlijk de moeite niet.En de massale invoer van niet -Europese vreemdelingen + recht op gezinsvereniging, dat is zo ongeveer de grootste, stomste en meest criminele fout die er begaan werd in heel de geschiedenis van België en zelfs van Europa.
Oud 1 oktober 2007, 21:58   #238
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Lap, nog maar eens een veralgemening, een cliché, een gemeenplaats, een grijsgedraaide plaat om U tegen te zeggen.

Kunt u niet beter, of wilt u niet ?
Dit zijn gewoon harde feiten. Moest u zelf criminele allochtonen kennen, zou u dat weten.
Oud 2 oktober 2007, 06:48   #239
ZERO
Gouverneur

ZERO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is gewoon een internationale afspraak.
Als Vlaanderen uit België stapt dan zullen de Belgen(ongeacht of ze nu allochtoon of autochtoon zijn) in Vlaanderen Vlaming worden.
Oud 2 oktober 2007, 06:52   #240
ZERO
Gouverneur

ZERO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als de Staat veranderd, veranderen de wetten ook wel zeker?En als dat niet zo is, zou het in feite toch moeten.Want als men een Vlaamse republiek wil oprichten om dezelfde stomme fouten als België te maken, is het natuurlijk de moeite niet.En de massale invoer van niet -Europese vreemdelingen + recht op gezinsvereniging, dat is zo ongeveer de grootste, stomste en meest criminele fout die er begaan werd in heel de geschiedenis van België en zelfs van Europa.
U verward hier 2 zaken "Wetten veranderen" en "wetten met terugwerkende kracht veranderen."
Het eerste is natuurlijk normaal en gebeurt veelvuldig.
Zo zou het onafhankelijk Vlaanderen strengere regels kunnen opleggen voor nationaliteitsverwerving, gezinshereniging,... maar alleen voor nieuwe immigranten.
Het tweede is echter immoreel en onaanvaardbaar.
Voor allochtonen die reeds gebruik maakten van bv. de snelbelgwet geldt gewoon het princiepe "gedane zaken nemen geen keer." Zij zullen gewoon Vlaming worden/blijven.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be