Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2007, 19:49   #221
migrantenjong
Banneling

Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Hirsi Ali kost het individu geld, zij is dus niet solidair, solidair zijn betekent dat je niemand ten laste bent, Hirsi Ali maakt deel uit van het profitariaat. Echte kapitalisten zoals wij zijn pas echt solidair, wij staan niemand ten laste, in tegenstelling tot Hirsi Ali. She is lower class.
U hebt uiteraard gelijk, maar men moet wel kleine opofferingen maken voor de ideologische strijd. Kleine, he.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 19:52   #222
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
U hebt uiteraard gelijk, maar men moet wel kleine opofferingen maken voor de ideologische strijd. Kleine, he.
Nee, echte kapitalisten maken alleen opofferingen voor meer winst, zeker niet voor een ideologie.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 19:54   #223
migrantenjong
Banneling

Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Standaard

Citaat:
Nee, echte kapitalisten maken alleen opofferingen voor meer winst, zeker niet voor een ideologie.
Dat is onvervalste waarheid.

Awel, dan zullen wij Hirsi Ali gebruiken en er zoveel mogelijk geld uit melken.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 19:57   #224
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hirsi Ali kost het individu geld, zij is dus niet solidair, solidair zijn betekent dat je niemand ten laste bent, Hirsi Ali maakt deel uit van het profitariaat. Echte kapitalisten zoals wij zijn pas echt solidair, wij staan niemand ten laste, in tegenstelling tot Hirsi Ali. She is lower class.
Uch...Upper class heeft gesproken,steek nog een pluim op uwen hoed en geef den arme nog wat korstjes,wat u solidair noemt noem ik elitair eigen aan uw klasse waarschijnlijk.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geen waarheid in uw woorden zit!

Laatst gewijzigd door BitterSweet : 21 oktober 2007 om 20:02.
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 20:01   #225
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Uch...Upper class heeft gesproken,steek nog een pluim op uwen hoed en geef den arme nog wat korstjes,wat u solidair noemt noem ik elitair eigen aan uw klasse waarschijnlijk.
Liever elitair zonder financiële gevolgen voor anderen dan sociaal dat handen vol geld kost aan mensen die nooit geraadpleegd worden. Laat staan dat hun mening zou tellen.

Laatst gewijzigd door AyneRand : 21 oktober 2007 om 20:02.
Oud 21 oktober 2007, 20:04   #226
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Liever elitair zonder financiële gevolgen voor anderen dan sociaal dat handen vol geld kost aan mensen die nooit geraadpleegd worden. Laat staan dat hun mening zou tellen.
Daarom dat ik nog een bijlage bij mijn vorige post gemaakt heb!
Oud 21 oktober 2007, 20:04   #227
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Alleen jammer dat ze zo zagen. Uren aan een stuk. Ik wil er gerust een paar miljoen euro bij, maar ik hoop dat ik nooit de noodzaak ga voelen om zo te zagen over mijn vele geld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 20:09   #228
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Alleen jammer dat ze zo zagen. Uren aan een stuk. Ik wil er gerust een paar miljoen euro bij, maar ik hoop dat ik nooit de noodzaak ga voelen om zo te zagen over mijn vele geld.
Zaag niet. Je maakt toch geen kans.
Oud 21 oktober 2007, 20:32   #229
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
échte rijken spreken niet over geld. Laat staan dat ze er over opscheppen op een populair forum.

Laatst gewijzigd door forumspook : 21 oktober 2007 om 20:32.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 21:04   #230
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niemand houdt jou tegen om aanwijzingen te geven voor je beweringen.
je kunt dat maar zien als ze IP adressen zouden tonen... zo kun je dat het gemakkelijkst afleiden.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 21:32   #231
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Nee, laatste keer dat hij checkte was het ergens rond de 583 000€. Als dat binnen zijn is ken ik er zo nog. Maar die gaan wel alle dagen nog werken.

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2007, 22:00   #232
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
échte rijken spreken niet over geld.
Klopt. De praktijk bewijst dit ten overvloede.

De logische conclusie is dat iemand die niets anders doet dan over zijn vele geld lullen op een forum waar niemand hem kent of kan controleren alleen maar een arme luis kan zijn.

De manier waarop randgeval iedereen die niet stinkend rijk is tracht te vernederen wijst op een nog veel grotere armoede....
Oud 21 oktober 2007, 22:46   #233
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Klopt. De praktijk bewijst dit ten overvloede.

De logische conclusie is dat iemand die niets anders doet dan over zijn vele geld lullen op een forum waar niemand hem kent of kan controleren alleen maar een arme luis kan zijn.

De manier waarop randgeval iedereen die niet stinkend rijk is tracht te vernederen wijst op een nog veel grotere armoede....
Ik vraag mij zo af wat die kerel lichamelijk waard is Wat zijn geest betreft weten we al door de inhoud van zijn postings: 0/10

Laatst gewijzigd door forumspook : 21 oktober 2007 om 22:47.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 00:01   #234
AntoineBomon
Vreemdeling

Standaard

Hahaha! Wat een ludieke reacties op mijn onschuldige regenboogcampagne!
Merkwaardig (of eigenlijk normaal!) dat het vooral VB-fanaten zijn die ongegeneerd hun oubollige scheldtirades over me uitspuwen. Foei! Een beetje beleefdheid is in een dialoog toch geen overbodige luxe! Maar dat bewijst weer eens in welke stal ze gebrainwasht en gevetmest werden. De Kinderen van Dewinter hebben hun lesje netjes en volgzaam als biggetjes geleerd: “Scheldt er maar op los! Veel zinnigs hebben we anders toch niet te zeggen!”
Oesje! Beledig ik nu 850.000 Doodbrave en Rechtschapen Vlamingen, wiens stoere, dappere voorouders en ouders vochten voor een lapje grond waarop ze enkel hun Eigen Volk dulden?
Mijn excuses, hoor! Dat was echt niet mijn bedoeling! Ik ben een Ridder van de Regenboog, weet je nog? Dat houdt ook in dat ik eigenlijk niemand mag beledigen! Dus nog eens mijn welgemeende excuses! Ik draag immers het Vlaams Belang geen kwaad hart toe. Ik voel er alleen geen greintje sympathie voor. Ik ben omwille van mijn kleurrijke ingesteldheid immers al duizend keer meer uitgescholden en gepest door VB-ers dan door moslims. Hierboven noemde de Minister-President van het Land van Nooit me nog een “verzuurde linkse aandachtshoer”… Bij Christus, Mohammed, Eddy Wally en alle andere profeten samen: toen ik dat las kreeg ik zowaar een stijve… kaak van het lachen! “Links” ben ik allerminst, meneer de Minister-President. Ik ben immers rechtshandig geboren en al dat linkse en rechtse politieke gebleit laat me steenkoud. Ik voel me gewoon een mens met gezonde principes, wat jij daar ook mag over denken. “Verzuurd?” Hemeltjelief! Als er iemand is die zo zoetjes en content door het leven wandelt ben ik het wel! Ik stoor me zelfs niet aan bruine mestkevers. Ze moeten er immers óók zijn om het evenwicht in de natuur te bewaren. En een “aandachtshoer”? Haha, grappig woord voor de nieuwe Vandale. Maar ik verkoop mezelf niet en ik heb nog nooit een dag in mijn leven gestempeld, zodat ik dus zelfs geen “maatschappijhoer” kan genoemd worden. Gelukkig voor ons toch nog heerlijke landje (geef toe: er zijn landen die er véél erger aan toe zijn!) zal jij nooit écht een Minister-President worden, mister Online. Zulke wansmakelijke scheldtirades op een onschuldig bedoelde oproep tot wat meer menselijkheid en verdraagzaamheid getuigen écht niet van veel intelligentie en burgerzin! Maar ik haat je niet. Je kan er immers ook niet aan doen dat je woordenschat zo vulgair en bekrompen is als de kont van Pietje Pek! Ik heb zelfs medelijden met je. Het moet frustrerend zijn in iedereen die niet denkt als jij een hoer te zien. Arm manneke!
In een andere reactie las ik dat een regenboog het symbool zou zijn van de homo’s. Heugh… sinds wanneer?... Ik dacht toch dat roze het kleurtje was van die jongens die op jongens vallen. Maar ik kan verkeerd zijn. Ik vertoef niet in dat wereldje en ken dus hun symbolen niet. Doch, ik ken wel een aantal schooltjes en dagverblijven die “De Regenboog” noemen. Gaan daar dan allemaal kleine homootjes naar toe? Arme dutskes! Nog zo klein en al gebrandmerkt en in een vakje geduwd! Bij mijn weten is een regenboog nog altijd het universele symbool van een streven naar een wereld waar iedereen respect heeft voor het gedachtegoed van een ander. Maar ook daarin kan ik mis zijn. Mijn vrije tijd is immers te dun om de dikke Vandale te lezen.
Dat ik zelf nog niet zo goed ben in het opbrengen van respect voor het gedachtegoed van een ander (ik val hier immers toch het VB aan, nietwaar?) komt doordat ik nog zo naïef ben als een kind van tien (zoals een andere “forumist” mij typeerde). Maar gelukkig voel ik mij een verstandig en tevreden kind, hoewel ik me ook nog kan ergeren aan de dwaasheid van fanatieke volwassenen die met grote oogkleppen door het leven sakkeren en in alles wat ze niet kennen of wat hen niet vertrouwd is een Groot Gevaar zien. Ik voel me een kind dat nog graag gelooft dat de mensheid ooit eens menselijk zal worden.
Jeremiedjezes… ik zou dolgraag op nog een aantal andere reacties willen reageren, maar de tijd is mijn énige vijand. Ik voel me verplicht om dit “politieke” debatje te beëindigen en mij met wat ernstiger zaken bezig te houden. Ik ben immers ook een VB-er (Verdoemde Belastingsbetaler) en ik moet zorgen dat er brood op de plank komt en ik toch nog wat nachtrust heb. Ik sluit dus mijn epistel met pijn in mijn hart; pijn, vooral als ik bij dit afscheid aan dit forum denk aan al die Vlaamse vrouwen die in een vluchthuis zitten omdat hun brave Vlaamse echtgekloot… heugh… echtgenoot (afgezaagd grapje) hen in een dronken bui op tijd en stond een paar rake meppen verkoopt. En dan maar sakkeren over moslims die hun vrouwen stenigen. En als ik eraan denk hoeveel volkeren die brave Europese christenen al onder de voet gelopen en uitgemoord hebben, moet ik bijna mijn traanzakjes laten vernieuwen en een nieuwe lading kotszakjes bestellen. Neen, zeg nu niet dat dit tot het verleden behoort of dat dit hier niets ter zake doet. De Heilige Oorlog van Bush en kompanen vormt een véél grotere bedreiging voor de wereldvrede dan de Zo Gevreesde Islamisering.
Spokenjagen is een leuk tijdverdrijf. Achthonderdvijftigduizend Vlamingen hebben er al hun geliefkoosde sport van gemaakt. Dat is zo ongeveer maar één op de vijf. Vier op de vijf houden zich gelukkig nog met nuttiger dingen bezig…
Slaap lekker en droom zoetjes! Ik blijf het in mijn kindse naïviteit doen met een blik op de regenboog.
AntoineBomon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 09:24   #235
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je zou je boodschap beter eens in een nieuwe verpakking presenteren, Piano. Je gebruikte bruin papier wordt nogal vettig maar is juist daarom zo verraderlijk.
Oud 22 oktober 2007, 09:25   #236
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Ik vraag mij zo af wat die kerel lichamelijk waard is Wat zijn geest betreft weten we al door de inhoud van zijn postings: 0/10
Ayne is een vrouw en een aandachtshoer.
Oud 22 oktober 2007, 09:40   #237
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntoineBomon Bekijk bericht
Merkwaardig (of eigenlijk normaal!) dat het vooral VB-fanaten zijn die ongegeneerd hun oubollige scheldtirades over me uitspuwen. Foei! Een beetje beleefdheid is in een dialoog toch geen overbodige luxe! Maar dat bewijst weer eens in welke stal ze gebrainwasht en gevetmest werden. De Kinderen van Dewinter hebben hun lesje netjes en volgzaam als biggetjes geleerd: “Scheldt er maar op los! Veel zinnigs hebben we anders toch niet te zeggen!”
Oesje! Beledig ik nu 850.000 Doodbrave en Rechtschapen Vlamingen, wiens stoere, dappere voorouders en ouders vochten voor een lapje grond waarop ze enkel hun Eigen Volk dulden?
Mijn excuses, hoor! Dat was echt niet mijn bedoeling! Ik ben een Ridder van de Regenboog, weet je nog? Dat houdt ook in dat ik eigenlijk niemand mag beledigen! Dus nog eens mijn welgemeende excuses! Ik draag immers het Vlaams Belang geen kwaad hart toe. Ik voel er alleen geen greintje sympathie voor. Ik ben omwille van mijn kleurrijke ingesteldheid immers al duizend keer meer uitgescholden en gepest door VB-ers dan door moslims. Hierboven noemde de Minister-President van het Land van Nooit me nog een “verzuurde linkse aandachtshoer”… Bij Christus, Mohammed, Eddy Wally en alle andere profeten samen: toen ik dat las kreeg ik zowaar een stijve… kaak van het lachen! “Links” ben ik allerminst, meneer de Minister-President. Ik ben immers rechtshandig geboren en al dat linkse en rechtse politieke gebleit laat me steenkoud. Ik voel me gewoon een mens met gezonde principes, wat jij daar ook mag over denken. “Verzuurd?” Hemeltjelief! Als er iemand is die zo zoetjes en content door het leven wandelt ben ik het wel! Ik stoor me zelfs niet aan bruine mestkevers. Ze moeten er immers óók zijn om het evenwicht in de natuur te bewaren. En een “aandachtshoer”? Haha, grappig woord voor de nieuwe Vandale. Maar ik verkoop mezelf niet en ik heb nog nooit een dag in mijn leven gestempeld, zodat ik dus zelfs geen “maatschappijhoer” kan genoemd worden. Gelukkig voor ons toch nog heerlijke landje (geef toe: er zijn landen die er véél erger aan toe zijn!) zal jij nooit écht een Minister-President worden, mister Online. Zulke wansmakelijke scheldtirades op een onschuldig bedoelde oproep tot wat meer menselijkheid en verdraagzaamheid getuigen écht niet van veel intelligentie en burgerzin! Maar ik haat je niet. Je kan er immers ook niet aan doen dat je woordenschat zo vulgair en bekrompen is als de kont van Pietje Pek! Ik heb zelfs medelijden met je. Het moet frustrerend zijn in iedereen die niet denkt als jij een hoer te zien. Arm manneke!
In een andere reactie las ik dat een regenboog het symbool zou zijn van de homo’s. Heugh… sinds wanneer?... Ik dacht toch dat roze het kleurtje was van die jongens die op jongens vallen. Maar ik kan verkeerd zijn. Ik vertoef niet in dat wereldje en ken dus hun symbolen niet. Doch, ik ken wel een aantal schooltjes en dagverblijven die “De Regenboog” noemen. Gaan daar dan allemaal kleine homootjes naar toe? Arme dutskes! Nog zo klein en al gebrandmerkt en in een vakje geduwd! Bij mijn weten is een regenboog nog altijd het universele symbool van een streven naar een wereld waar iedereen respect heeft voor het gedachtegoed van een ander. Maar ook daarin kan ik mis zijn. Mijn vrije tijd is immers te dun om de dikke Vandale te lezen.
Dat ik zelf nog niet zo goed ben in het opbrengen van respect voor het gedachtegoed van een ander (ik val hier immers toch het VB aan, nietwaar?) komt doordat ik nog zo naïef ben als een kind van tien (zoals een andere “forumist” mij typeerde). Maar gelukkig voel ik mij een verstandig en tevreden kind, hoewel ik me ook nog kan ergeren aan de dwaasheid van fanatieke volwassenen die met grote oogkleppen door het leven sakkeren en in alles wat ze niet kennen of wat hen niet vertrouwd is een Groot Gevaar zien. Ik voel me een kind dat nog graag gelooft dat de mensheid ooit eens menselijk zal worden.
Jeremiedjezes… ik zou dolgraag op nog een aantal andere reacties willen reageren, maar de tijd is mijn énige vijand. Ik voel me verplicht om dit “politieke” debatje te beëindigen en mij met wat ernstiger zaken bezig te houden. Ik ben immers ook een VB-er (Verdoemde Belastingsbetaler) en ik moet zorgen dat er brood op de plank komt en ik toch nog wat nachtrust heb. Ik sluit dus mijn epistel met pijn in mijn hart; pijn, vooral als ik bij dit afscheid aan dit forum denk aan al die Vlaamse vrouwen die in een vluchthuis zitten omdat hun brave Vlaamse echtgekloot… heugh… echtgenoot (afgezaagd grapje) hen in een dronken bui op tijd en stond een paar rake meppen verkoopt. En dan maar sakkeren over moslims die hun vrouwen stenigen. En als ik eraan denk hoeveel volkeren die brave Europese christenen al onder de voet gelopen en uitgemoord hebben, moet ik bijna mijn traanzakjes laten vernieuwen en een nieuwe lading kotszakjes bestellen. Neen, zeg nu niet dat dit tot het verleden behoort of dat dit hier niets ter zake doet. De Heilige Oorlog van Bush en kompanen vormt een véél grotere bedreiging voor de wereldvrede dan de Zo Gevreesde Islamisering.
Spokenjagen is een leuk tijdverdrijf. Achthonderdvijftigduizend Vlamingen hebben er al hun geliefkoosde sport van gemaakt. Dat is zo ongeveer maar één op de vijf. Vier op de vijf houden zich gelukkig nog met nuttiger dingen bezig…
Slaap lekker en droom zoetjes! Ik blijf het in mijn kindse naïviteit doen met een blik op de regenboog.
Wat een ongelofelijk gefrustreerde zeurpiet.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 09:57   #238
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vraag me af of de echte Antoine Bomon weet dat zijn naam hier op zo'n misselijk makende wijze misbruikt wordt....
Oud 22 oktober 2007, 11:08   #239
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntoineBomon Bekijk bericht

Antoine Bomon, Uw posting Nr. 234 is een en al een grote leugen campagne en haat spuwerij en een grote afleiding campagne, die alles wil vergoelijken wat de rooien verheerlijken en waarvoor ze terecht afgestraft zijn geworden! Dat u alle vreemdelingen en moslims wil opvangen is uw goed recht, als u ze wil onderhouden is dat voor mij geen probleem maar als ze onze sociale zekerheid komen plunderen dan vinden vele Vlamingen dit een groot probleem.
U lokt hoe dan ook reacties uit door uw provocerende opstelling en inderdaad je beledigt bijna een miljoen Vlaams Belang stemmers en uw excuses gelooft niemand en toont alleen maar dat u een schijnheiligaard bent. Uw discour is een scheeftrekking en belachelijk maken van mensen die tegen dat vreemdelingen beleid zijn waardoor ons land en alle Europese landen hun eigen Identiteit aan het verliezen zijn. Het is duidelijk dat u zich ergert aan ‘fanatieke volwassenen’ die zoals u met ‘grote oogkleppen’ door het leven ‘sakkeren’, denk eraan die reacties tegen … komen toch wel ergens vandaan niet en zijn meestal zeer terecht, maar worden door de politiekers genegeerd met de slagzin “er is hier niets aan de hand”, zoals u ook tracht te doen!

Ik denk dat het de moeite waard is van het hiernavolgende eens aandachtig te lezen en te vernemen wat er in Australië gaande is en wat zich hier ook op termijn zal voordoen!

Moslims die onder de Islamitische Shari-wet willen leven werd woensdag gevraagd, Australië te verlaten, toen de regering mikte op radicalen, om potentiële terroristische aanslagen te verijdelen.

Een dag nadat een groep van heersende moslimleiders trouw zworen aan Australië en haar Koningin, op een speciale bijeenkomst met de Eerste Minister John Howard, maakten hij en zijn Ministers duidelijk dat extremisten een strafcampagne zullen tegemoet zien.

Schatmeester Peter Costello, die als erfgenaam gezien wordt van Howard, gaf in verdekte termen te kennen dat sommige radicale geestelijken zou kunnen worden gevraagd het land te verlaten, indien zij niet accepteren dat Australië een seculaire staat is en zijn wetten door een parlement werden gestemd. "Indien deze niet uw waarden zijn, indien u een land wil dat de Shari-wet, of een theocratische staat heeft, dan is Australië nietsvoor u", zei hij op de Nationale Televisie.
Theocratisch : = Staatsvorm waarin de Godheid als onmiddelijke gezagsdrager wordt beschouwd

"Ik zeg tegen geestelijken die onderrichten dat er twee wetten zijn die over de mensen in Australië regeren: 1; de Australische wet, en nog een andere; een Islamitische wet die onjuist is. Indien u niet kan akkoord gaan met de parlementaire wetten, onafhankelijke rechtbanken, democratie, en toch de Shari wet zou verkiezen, en je zou de gelegenheid hebben om naar nog een land te gaan, dat deze beoefent, misschien, dan, is dat een betere optie", zei Costello.
Gevraagd of hij bedoelde dat radicale geestelijken gedwongen zouden worden te vertrekken, zei hij dat, diegenen met dubbel staatsburgerschap mogelijk zou kunnen worden gevraagd naar het andere land uit te wijken

De minister van onderwijs, Brendan Nelson, vertelde later aan reporters dat moslims die de plaatselijke waarden niet willen aannemen zouden moeten verdwijnen. "Eigenlijk zijn dit mensen die geen Australiër willen zijn en die niet willen leven volgens de Australische waarden of deze begrijpen, wel dan, kunnen deze beter het land verlaten", zei hij

Afzonderlijk maakte Howard woensdag sommige Australische moslims boos door te zeggen dat hij spionage-bureaus steunde die de moskeeën van de natie controleren.

"IMMIGRANTEN, NIET AUSTRALIËRS, MOETEN ZICH AANPASSEN. Te nemen of te laten. Ik ben het beu dat deze natie zich zorgen moet maken of wij soms niet een of ander individu of hun cultuur beledigen.
Sinds de terroristische aanslagen op Bali hebben wij een golf in patriotisme door de meerderheid van Australiërs ervaren".
"Nochtans, het stof van de aanslagen was nauwelijks neergedwarreld, of de 'politiek correcte' menigte begon te klagen over de mogelijkheid dat ons patriotisme anderen beledigde”.

"Ik ben niet tegen immigratie noch koester ik een wrok tegen iemand die een beter leven zoekt door naar Australië te komen
Nochtans, zijn er enkele dingen die degenen die onlangs naar ons land kwamen, en schijnbaar ook sommige die hier geboren zijn, moeten begrijpen". "Het idee van een Australië om een multi-culturele gemeenschap te zijn, heeft enkel gediend om onze soevereiniteit en onze nationale identiteit te verdunnen.
En als Australiërs hebben wij onze eigen cultuur, onze eigen maatschappij, onze eigen taal en onze eigen levensstijl".

"Deze cultuur is over twee eeuwen van strijden, pogingen en overwinningen ontwikkeld geworden door miljoenen mannen en vrouwen die vrijheid zochten"

"Wij spreken hoofdzakelijk ENGELS, niet Spaans, Libanees, Arabisch, Chinees, Japanees, Russisch of enige andere taal. Daarom, indien u wenst deel uit te maken van onze maatschappij ... Leer de taal"

"De meeste Australiërs geloven in God. Dat is niet een of andere Christenene, conservatieveling, of een politieke richting, maar een feit, omdat christelijke mannen en vrouwen, op christelijke principes, deze natie opgericht hebben, en dat is duidelijk gedocumenteerd. Het is zeker geschikt om dat op de muren van onze scholen te tonen. Indien God u beledigt, dan stel ik voor dat u een ander deel van de wereld als uw nieuwe thuis uitzoekt, omdat God deel van onze cultuur is

"Wij zullen uw geloof aannemen en zullen geen waarom vragen. Alles wat wij vragen is dat u het onze accepteert en harmonieus en vreedzaam met ons samenleeft".
"Indien u aanstoot neemt aan het Zuidelijke Kruis of u houdt niet van "Rechtvaardig ? A Fair Go", dan u zou serieus moeten overwegen naar een ander deel van deze planeet te verhuizen. Wij zijn gelukkig met onze cultuur en hebben echt geen verlangen om dat te veranderen, en wij storen ons echt niet aan hoe u de dingen deed waar u vandaan kwam. Hou alleszins uw cultuur, maar dwing hem niet op aan anderen

"Dit is ONZE STAAT, ONS LAND en ONZE LEVENSSTIJL, en wij staan u iedere gelegenheid toe daar van te genieten.

Maar eens u klaar bent met uw geklaag, gezeur, en grip probeert te krijgen op Onze Vlag, Onze Beloftes, Ons christelijke geloof, of Onze levenswijze, ik moedig u vooral aan, profiteer ook van een andere geweldige Australische vrijheid; ' HET RECHT TE VERLATEN '." ... Indien u hier niet gelukkig bent, vertrek dan. Wij hebben u niet gedwongen om hier te komen. U vroeg hier te zijn, dus neem het land aan, dat U aannam

En dan gaat onze Californische kennis verder;
Maybe if we circulate this amongst ourselves, Canadians/Americans will find the backbone to start speaking and voicing the same truths ! This could apply to all of our Immigrants' both Legal and illegal

Misschien indien wij dit onder ons zelf circuleren, zullen Canadezen/Amerikanen de ruggengraat vinden te beginnen spreken en dezelfde waarheden te uiten ! Dit zou van toepassing kunnen zijn op al onze immigranten, hetzij zowel legalen, als illegalen.

En net zo goed in België, Nederland en alle landen in Europa die gebukt gaan onder dezelfde Australische problemen.
Voor smeergeld, corruptie, nepotisme en belastingen, stem op het socialisme!
We leven NIET in ’n democratie, maar in een particratie!
MisterXYZ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 11:09   #240
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vraag me af of de echte Antoine Bomon weet dat zijn naam hier op zo'n misselijk makende wijze misbruikt wordt....
Ik voel me opeens ook misselijk worden maar niet van Antoine Bomon....
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be