![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() It takes one to know one...
Nu moet je niet als een klein, amateuristisch kind beginnen janken omdat er anderen zijn die op je onzinnige uitspraken reageren. Jij bent hier diegene die zever in pakskes verkoopt, je hebt dat dus enkel aan jezelf te danken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gat in mijn hand is blijkbaar goed voor onze economie,uw bijdrage echter.....
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad, mensen met een gat in hun hand doen de economie draaien, maar rijk zullen ze zelf waarschijnlijk niet worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kerkhof ligt vol rijken.
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#227 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Heb ik hier iets gezegd over het feit dat ik niet rondkom met 4000€ ![]() 'k Dacht het niet... Wat ik doe en verdien is irrelevant. Wat jij hier lult is wat van belang is/was... Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Minister-President
|
![]() Ja,en de groeten in de VAE.
![]() |
#232 |
Partijlid
|
![]() Ik heb werkelijk medelijden...........niet toekomen met 4000€ ...voor 4 personen...en er zijn mensen die moeten toekomen met 1000€ voor twéé personen...RARA hoe doen ze het??????????
Mijn grootmoeder zei soms........klagers hebben geen NOOD. Nee, Nee, jij klaagt niet....het is mijn schuld...ik begrijp het niet????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() CSIQ is vandaag 8.04% gedaald.
Toch op twee dagen 10 keer het leefloon binnengehaald. Nog steeds natte broek dus. Ehe.
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zullen er veel zijn die minder hebben Oke,en ook veel die veel meer hebben. Ik zeg alleen dat het veel duurder geworden is,waarschijnlijk zou u als we ipv met 4 onder 1 dak te leven,alleen moesten leven met 1000 euro geen bezwaar hebben. Nu denkt u dat alles netjes in 4 gedeeld zal worden en dat er minder kosten zijn omdat verwarming,elektriciteit,water dan in verhouding minder kost,en inderdaad dat scheelt een slok op de borrel,maar ik betaal wel een pak meer dan een alleenstaande,mss heb ik wel onvoorziene kosten waar ik nog eens niet over wil uitwijden,mss is het wel allemaal niet zo simpel als u het voorstelt. Jonge mensen komen nu eenmaal buiten beste,dus een deel van hun inkomen zal ik al niet kunnen bezigen om alles te betalen,dus zeg ik dat ik het nu moeilijker heb dan vroeger. Ik weet dat het sinds de Euro minstens 25% a 30% duurder is geworden,dus kan ik mijn kinderen niet kwalijk nemen dat ze thuis blijven wonen waar het voor hen goedkoper is. ALs je natuurlijk stelt zoals een andere forummer hier,dat mijn kinderen slecht opgevoed zijn heb je altijd gelijk he.
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zelf eens een berekening gemaakt.
En ik weet dat ik hier veel mensen ga doen stijgeren en zelfs mijzelf tegen spreek. Maar mits een beetje inspanningen en opgeven van zinloze luxe, kan men hier in België leven van 400€ plus woningkost(huishuur of hypotheek)per maand met een gezin van 5 personen, al de rest gaat eigenlijk zuiver naar liuxe en ontspanning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VAE is dat niet dat land die de werkmensen zo extreem leeg zuigt? Chinese gastarbeiders en zo van die dingen, mensen die in onmenselijke systemen en omstandigheden moeten werken?
Sfax zal zich daar goed voelen denk ik. ![]() Rijk versus heel erg arm.
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie doet nog beter? ![]()
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste koopt dagelijks een brood, de tweede en de derde en de vierde leggen samen om er iets tussen de leggen en de vijfde koopt twee flessen water zeker? Tja, komaan zeg.
![]() |