![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
(vooral als je weet dat die 4 gesubsidieerden dan nog betaald worden door de 20 produktieven) pittig detail: Ook Demotte en Di Rupo zullen jou hier volmondig gelijk geven... Over afwijkingen en anomaliën gesproken... Maar alla...ik behoor gelukkig tot diegenen die in Vlaanderen weinig last hebben van jullie laat mij het "wiskundige creativiteit" noemen. Wanneer ik echter rondom mij kijk en de 16% armoede zie die deze fraude hier als gevolg heeft wordt ik minder lyrisch en durf ik al eens met de beschuldigende vinger naar dat verachtelijke staatsnationalistische krapuul te wijzen.
|
|
|
|
#223 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Juist ja...
Op wat voor een klote-lagere school heb jij verdomme gezeten?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#224 | |
|
|
Citaat:
Desalnietemin blijf ik geduldig wachten tot jij mij kan aantonen dat 4 meer is dan 20. En kom mij deze keer niet af met: "de ouwe dag...." hé...
|
|
|
|
#225 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#226 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb helemaal nooit beweerd dat 4 meer is dan 20, lieverd. Ik heb beweerd dat 20 meer is dan 10. Jij betwistte dat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#227 | |
|
|
Citaat:
jij beweert dus dat 4 meer is dan 10...en voor mijn part dus ook meer dan 20 of hoeveel jij ook maar wil... Dus blijf ik wachten tot jij mij kunt bewijzen dat 4 meer is dan 10,20,30,.... Een goeie raad: bel eens naar jouw genootjes Di Rupo, De Motte enz...of vraag ze eens op de koffieklets...zo gezellig onder elkaar*... *: niet letterlijk te nemen
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 23 december 2007 om 10:20. |
|
|
|
|
|
|
#228 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ook een goede raad: laat dit soort van ad hominem opmerkingen liever achterwege. Ze dienen geen enkel doel, maar benadrukken des te meer de zwakheid van je positie.
||
|
|
|
|
|
#229 | |
|
|
Citaat:
B/ jij bent het die de % heeft weggelaten uit mijn equation. Er zijn handiger middelen om cijfermateriaal te desinterpreteren maar daar heb je dus hogere wiskunde voor nodig. 'n importe... Vlaanderen groeide dus véél en véél meer dan Wallonië. Wallonië groeit een beetje in gesubsidieerde en beschutte werkplaatsen. Vlaanderen betaalt dus eens te meer de status quo in Wallonië. Nu: het grote probleem: Vlaanderen zit aan zijn top (de rek is er duidelijk uit) maar wil nog groeien. Wallonië zit op de bodem maar wil/kan niet groeien. Ziedaar het probleem. Met leugens (zoals de verkeerd geïnterpreteerde groeistatistieken) echter probeert het establishment de mensen te doen geloven dat het zo hoort. En sommige nitwits trappen daar in. Voor mij ni gelaten maar het zijn net de nitwits die het gelag zullen moeten betalen.
|
|
|
|
#230 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee hoor, ik heb die % helemaal niet weggelaten. Dat kan je in mijn vorige berichten gemakkelijk nakijken. Ik heb van bij het begin gesteld dat 20% meer is dan 10%, terwijl jij het omgekeerde beweert. JIJ bent degene die ofwel vergat te vermelden dat je het resultaat in absolute cijfers wenst te bekijken, ofwel een verkeerde vraag stelde. Als je nu gevraagd had wie uiteindelijk de grootste snelheid heeft, dan was het antwoord uiteraard A geweest. Dat vroeg je echter niet. Je vroeg wiens snelheid het meest is gegroeid. En laat het duidelijk zijn: een toename van 20% is beduidend meer dan een toename van 10%, zoals iedere lagere scholier je zal kunnen uitleggen.
|
|
|
|
|
#231 |
|
Parlementslid
|
ja zeg, t'een is nominaal, t'ander procentueel he. in elk geval zal wallonie een jarenlange constante groei nodighebben als het vlaanderen ooit wil bijbenen.
Laatst gewijzigd door Rogge : 23 december 2007 om 11:35. |
|
|
|
|
|
#232 | |
|
|
Citaat:
U zei B/ zwaar gebuisd. geen lievemoederen aan.
|
|
|
|
#233 | |
|
|
Citaat:
Met deze cijfers kan je enkel bewijzen dat het "versnelling" waarmee het gat jaarlijks groter wordt een ietsiepietsie daalt. Economen weten dat, politiekers ook...maar als deze cijfers er voor de laatste groep kunnen voor zorgen dat sommige achterlijken wat belgicistische zand in de ogen wordt gestrooid zullen ze het uiteraard niet laten. En dan heb ik het nog geeneens gehad over de vergelijking "groei" met de Europese "groei"...want dat is dan een nog zorgwekender verschijnsel wegens een jaarlijks weerkerende achteruitgang van de waalse economie tav de Europese... Daarom vind ik het ook zo grappig als ik een belgicist enerzijds het woord "solidariteit' hoor verkrachten en anderzijds de waalse "vooruitgang" hoor bezingen.
|
|
|
|
#234 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
|
De werkloosheid in Brussel is veel hoger dan in Antwerpen
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
|
Citaat:
Het verschil in snelheid voor de aangroei is dus 100 - 20 = 80 km/h Na de aangroei heeft A/ 100 + 10% = 100 + 10 = 110 km/h B/ 20 + 20% = 20 + 4 = 24 km/h Nu is het verschil in snelheid 110 - 24 = 84 km/h Als we hier praten over de groei van de economie in Vl &W dan wordt het verschil tussen Vl & W enkel groter! |
|
|
|
|
|
|
#238 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je bent inderdaad zwaar gebuisd, meer nog omdat je in je dwaasheid blijft volharden. Het is geen schande om te (h)erkennen dat je je meerdere bent tegengekomen hoor... Toe, wees eens een flinke jongen en geef je foutje ridderlijk toe. Je kan er alleen maar door groeien.
|
|
|
|
|
|
#239 | |
|
|
Citaat:
De vraag luidde inderdaad: wiens snelheid is het meest gegroeid? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=216 Voor de toevallige bezoeker die hier voorbijplankzeilt kan het gegeven dat Raffie dit wil ontkennen hilarisch overkomen, anderen zullen zeggen dat zij gewoon dom is. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=217 Voor wie Raffie op dit forum kent is dit helemaal geen verrassing, neen, zelfs aannemelijk. Voor mijzelf is het zelfs totaal onbelangrijk. Zij zal trouwens blijven doorkrijsen in de hoop voor zichzelf het bestaan van de zon te kunnen ontkennen. Wat echter nog veel significanter is is het feit dat er mediafiguren zijn die de cijfers met diezelfde geborneerdheid pogen onderuit te halen. De gewone pjot wordt dagelijks door dat soort van onzin gebombardeerd. De waarheid wordt alzo vermoord. Dit is een schande.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 23 december 2007 om 17:46. |
|
|
|
|
|
|
#240 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|