![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Dafalgan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trollenvoeding
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een handvol pillen.
![]() |
![]() |
![]() |
#24124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() schelvis, wortelpuree, gepocheerd ei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24126 |
Minister-President
|
![]() Een slaatje van gekookt ei, veldsla, aardappelen, paprika, een sjalotje en een tomaat.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#24127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is tegenwoordig alles wat er uit uw mond komt, bollen dit bollen dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#24128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een stukje brie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() Gisterenmiddag: 5 maart 2016
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maak die snijbonen gewoonlijk met ajuin, azijn en gepelde en ontpitte verse tomaten. Die tomaten gaan er de laatste tien minuten bij, anders zijn ze verschwunden.
![]() |
![]() |
![]() |
#24131 |
Minister-President
|
![]() zijn dat geen prinsessenbonen? En azijn zou ik laten, de tomaten zijn ook al zuur, en maken de boontjes normaal taaier. Maar dat, gecombineerd met bijvoorbeeld wat spek, en geserveerd met wat aardappelpuree, is inderdaad een zaligheid.
Snijbonen is traditioneel inderdaad met azijn, niet mijn favoriet, maar ook niet zo slecht.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#24132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Reverberation : 6 maart 2016 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24133 |
Minister-President
|
![]() Beetje opgebakken dik spek, en dan laten meesudderen in die boontjes en tomaten... Mmm.
Ik eet vaak vegetarisch, maar dat wil ik nog wel eens klaarmaken, het is lang geleden...
![]() |
![]() |
![]() |
#24134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een stuk Côte d'Or.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() koffie & melk
straks olijfjes + paprikanootjes ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spaghetti bolognaise, maar ik ben de wijn vergeten gggrrrr.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gehaktballen bakken. Uien bruinen in de bakjus van de gehaktballen en daar een gebonden sausje met azijn over en daar dan de boontjes doordraaien.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24140 |
Minister-President
|
![]() Een glaasje Suze. Dient eerder als aperitief, maar ik merk dat het ook werkt na het eten.
![]() |
![]() |