![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn moeder (82j) heeft helemaal geen internet ; ze weet zelfs niet hoe je een pc of laptop moet opstarten. Die oplichters proberen het dan telefonisch! Ik heb haar al 100 keer op het hart gedrukt dat ze nooit, echt NOOIT haar bankgegevens per telefoon mag doorgeven. Ook zeker niet wanneer het zogezegd iemand is van de (haar) bank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter, het gebeurt ook bij wie gewoon is met internet om te gaan. In mijn e-mail browser worden e-mails van specifieke afzenders (energie, overheid ...) onmiddellijk in een specifieke map geplaatst, ook alle berichten van eBox. Mij viel de phishing op omdat de e-mail in de inbox bleef zitten. In dit geval een zogezegde snelheidsovertreding. Ik ben er zeker van dat er ervaren internetgebruikers zijn en die veel met de auto op de baan zijn die verkeersboete onmiddellijk betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen wordt het containerparkdag wegens veel dat weg moet.
Slaapwel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 - 15 jaar kom je in de maalstroom terecht dan gaat het weer over het nieuwe. U mag snedig zijn of prekerig. Of ronduit vulgair. Dat is "nieuw". Snel naar de piek en snel afdalen.
Dan is het weer aan de volgende zitting. Zoiets als een Putin die meer dan 30 jaar aan de macht blijft (een hele generatie) ongezien in het Westen. Meer hebben we niet nodig om de grondbodem, wortels te veranderen (30 jaar ongehinderd heersen). ^^ Dat is een andere insteek. Uithouding, dat is voor ... Boehoe. Communisten, je werd van straat gehaald. Je moet werken, maakt niet uit wat. Er was basiscomfort. Maar je moest werken. Dat is goed voor mensen die tevreden zijn met basisbehoeften. Wie ietwat luxe wilt. Vrije markt. Jaloezie, hebzucht; menselijke natuur. Basis.... Basis. Ja, basis. Communisten...
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 5 november 2021 om 02:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Koning.
![]() Die zaten in hun paleis. Sleutel weggooien. Isoleer jezelf. Die kop kan ik hebben => 90% belastingen. Die kop kan ik niet hebben => 30% belastingen. Die zijn wel Cava => 60% belastingen. De adel; achterhaalde begrippen. Dat is gewoon bazenpoeperij; Monarchie. Daarom is er democratie uitgevonden.
![]() |
#24168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja; dan heb je nog de fascisten. Ja.
Die denken dat je alles kan veranderen in 10-15 jaar. "The Voice" hé en dan nodig je de meest euh wacko wetenschappers uit die niet volledig rationeel (empirisme) zijn maar ook niet volledig in sprookjes verloren (romantiek). Het mooie midden. Rassenleer. Ja, dat was een vak. ![]()
![]() |
#24169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10 - 15 jaar absolute dominantie. Bijna genoeg om een land tot op het bot te veranderen. Complete hypnose.
Maar geen 30 jaar; een generatie.
![]() |
#24170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gek vraagje:
Kannibalisme kanwelbalisme konnibalisme konwelbalisme kan ni , bal is me Wat is't nu eigenlijk ?? ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ni balen. Da's balen seg.
![]() |
#24173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() En a'ge dan ook nog's Danni Balen heet of Conny Balen ![]() Of een koppel , Danni Balen & Conny Baelen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 november 2021 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |