![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#2401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Piemeltje terug weg steken en de pot op, en laat daar je infantiele ontlasting in vallen. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 april 2019 om 01:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk, mijn moeder wist me nog te vertellen, "als je niks goeds kan vertellen, vertel dan niets".
Uw moeder heeft die les niet aan u meegeven. Citaat:
![]() |
![]() |
#2403 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vuilewinst maximaliseren is foei. Over bedrijfsleiders gesproken: Ik was topverkoper in België voor een world leader in zware machineconstructie.. Bedrijfsleiders waren vijftien jaar lang mijn dagelijkse contacten Laatst gewijzigd door eno2 : 1 april 2019 om 02:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die wet die zegt dat wij onwettig bezig zijn als de Indiers het klimaat veranderen, dus ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allez, er is wel een voorbeeld van: hij heeft Apple ooit eens een dikke cheque uitgeschreven opdat ze niet failliet zouden gaan, omdat hij ze nodig had, anders zou de Amerikaanse staat hem een boete van monopolie op zijn smoel gedraaid hebben en zijn firma in stukken gekapt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volstaat dat er op industriele wijze voldoende voedsel geproduceerd wordt in gesloten processen, voldoende lucht gezuiverd in gesloten circuit, en voldoende proper water uit de zee gehaald wordt. Met veel energie en nog wat technologische ontwikkeling is dat allemaal te doen. Maar het kost wel kapitaal. Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2019 om 05:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OF ze zijn failliet gegaan, OF ze hebben je buiten gesmeten. ![]()
![]() |
![]() |
#2410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denkt u nu echt dat een prominente bedrijfsleider een boterham minder gaat eten omdat die voor PR betaald?
Citaat:
![]() |
![]() |
#2411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitgezonderd met het Chinees systeem, waarbij af en toe er "misdadiger" een nekschot krijgt, om de anderen er aan te herinneren dat de overheid ook zijn wensen heeft.
![]() |
![]() |
#2412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2414 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
zou ze niet buitengevlogen zijn bij die linkiewinkies? ![]() ze komt in elk geval wel sneller tot verstand dan Anuna en entourage... Laatst gewijzigd door Anna List : 1 april 2019 om 09:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2415 |
Banneling
|
![]() Naast de grappige toogfilosofie dat altruisme zelfvernietigend zou zijn is er ook nog dit: Het woordeje altruïsme gebruiken voor bedrijfsleiders die zich ook opstellen als klimaatactivisten is er volkomen naast kloppen. Verantwoordelijke bedrijfsleiders (en zo komen er steeds meer) houden rekening met de (korte en langetermijn) effecten van hun hun activiteiten in de maatschappijen waarin ze die presteren en trachten de schadelijke om te buigen. Niet uit altruisme maar uit welbegrepen eigenbelang. En niet vanuit een valse marketing poze, maar echt. Wat helaas niet wil zeggen dat er geen predatoire vuilewinst maximalisatie kapitalisten zijn die duidelijk nog niet aan de faze van het welbegrepen eigenbelang toe zijn en daar blijkbaar nog niet willen aan toe raken. Die hebben serieuze duwtjes nodig van alle kanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2416 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die haar boodschap is dan wel erg snel gerecupeerd. Wachten op bevestiging op 2 april. ... Laatst gewijzigd door eno2 : 1 april 2019 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge gaat het nog beginnen snappen
![]() Zoals voor Greta is er hoop ! Greta heeft eindelijk beseft dat ze niet als de inspiratiebron van de grote genocide wil dienen. Maar soms zet je iets in gang dat je zelf niet meer kan stoppen he ![]() Tenzij het een mop was natuurlijk, en ze toch nogaltijd voor haar genocide gaat, ge weet nooit... Laatst gewijzigd door patrickve : 1 april 2019 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2419 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe zo'n gesprekje met een CEO en leg al zijn zwakheden bloot. Dat is zeker een optie, maar wil jij nu echt mensen gaan mentaal beschadigen waarbij sommigen de klappen zelfs niet meer kunnen overleven. Je wilt zo'n CEO zien huilie huilie doen ofzooow?
Dit filmpje is zo'n voorbeeld van iemand die het allemaal iets te serieus neemt. https://www.youtube.com/watch?v=_X17xoQbV5M Ik lag wel dubbel van dit filmpje, maar het is te radicaal...
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 1 april 2019 om 10:28. |
![]() |
![]() |