Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2005, 22:31   #2401
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
DE reputatie is van GEEN belang. Ted Gunderson was een FBI hoofdman die onderscheidingen voor zijn werk kreeg. Heb ik dat aangehaald? Nee , omdat ik het niet belangrijk vind. Gunderson is een die het durft zeggen en zeker geen charlatan maar een moedig man!!
Gunderson brengt niet één bewijs, wat hij vertelt is dus waardeloos gezien zijn reputatie als conspiracy-freak.
Oud 28 juni 2005, 22:36   #2402
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Gunderson brengt niet één bewijs, wat hij vertelt is dus waardeloos gezien zijn reputatie als conspiracy-freak.
Reputatie... daar draait het allemaal om. Nu toon je goed aan waar het zit. Je bent bevooroordeeld, maar je vind dat wellicht zelf niet erg.
Oud 28 juni 2005, 22:40   #2403
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Reputatie... daar draait het allemaal om. Nu toon je goed aan waar het zit. Je bent bevooroordeeld, maar je vind dat wellicht zelf niet erg.
Leer lezen!

Wat staat er? Ik zal het wat groter zetten, zodat je kan zien waar het allemaal om draait!
Citaat:
[size=5][size=7]Gunderson brengt niet één bewijs[/size],[/size] wat hij vertelt is dus waardeloos gezien zijn reputatie als conspiracy-freak.
En hetzelfde geldt voor al jullie posts, nooit bewijzen, altijd maar loze beweringen!
Oud 29 juni 2005, 07:38   #2404
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb jij dan tot nu toe geen inhoudelijke standpunten gebracht?
[size=3]Jezus! jij bent blind zeg![/size]

met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 07:42   #2405
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Begrijpend lezen, Pindar, is een nuttige gave op een forum. Waar heb ik mijn mening veranderd? En waar ben jij dan inhoudelijk geweest?
waar heb je je mening veranderd??? LOL:

zie hier:

Citaat:
Ja, ik meende dat. Maar na deze zoveelste inhoudelijk sterke repliek ben ik van mening veranderd.
LOL

Ik neem jou echt niet meer serieus!! LOL

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 29 juni 2005, 07:44   #2406
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Speciaal voor de slimme Pindar.

[size=4]iro·nie[/size] (de ~ (v.)) 1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen

Bron: Vandale Taalweb[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Firestone on 29-06-2005 at 08:48
Reason:
--------------------------------

[size=4]iro·nie[/size] (de ~ (v.)) 1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen

Bron: Vandale Taalweb[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[size=4]iro·nie[/size] (de ~ (v.)) 1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggenBron: Vandale Taalweb[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 29 juni 2005 om 07:48.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 07:58   #2407
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind het best wel ironisch dat net jij constant de reacties van anderen uitlacht.
Na alle belachelijke en lachwekkende onzin die precies door jou op deze thread al zijn neergepend.
Mogelijk, ook jij hebt recht op je eigen mening, maar zal me aan me reet roesten of ik uitgelachen wordt of niet.

Als ik me er iets van aan zou trekken dan zou ik deze belangrijke dingen niet kunnen zeggen.

Dat jij het meteen af doet als belachelijk en lachwekkend en onzin ZONDER onderzoek zegt heel veel over jou, niet over mij. Ik garandeer je namelijk dat als je gaat spitten er (helaas) achter zal komen dat ik gelijk heb! Mijn god, had ik maar ongelijk.

met vriendelijke groeten

Pindar[edit]
[size=1]After edit by Pindar on 29-06-2005 at 09:17
Reason:

Citaat:
Ik vind het best wel ironisch dat net jij constant de reacties van anderen uitlacht.
Na alle belachelijke en lachwekkende onzin die precies door jou op deze thread al zijn neergepend.
Mogelijk, ook jij hebt recht op je eigen mening, maar zal me aan me reet roesten of ik uitgelachen wordt of niet.

Als ik me er iets van aan zou trekken dan zou ik deze belangrijke dingen niet kunnen zeggen.

Dat jij het meteen af doet als belachelijk en lachwekkend en onzin ZONDER onderzoek zegt heel veel over jou, niet over mij. Ik garandeer je namelijk dat als je gaat spitten er (helaas) achter zal komen dat ik gelijk heb! Mijn god, had ik maar ongelijk.

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]

Citaat:
Mogelijk, ook jij hebt recht op je eigen mening, maar zal me aan me reet roesten of ik uitelachen wordt of niet.

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 29 juni 2005 om 08:17.
Oud 29 juni 2005, 07:59   #2408
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
iro·nie (de ~ (v.)) 1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen
waar ik vandaan kom noemen ze dat: goedkoop

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 29 juni 2005, 08:57   #2409
exodus

Standaard

Citaat:
Hier nog een stukje over zijn reputatie als conspiracy freak...

[size=2]Ted played a leading role in the exposure of the Satanic/sexual cover-up in the McMartin Preschool case (Manhattan Beach, CA) which had involved nearly 400 children in the 3-5 year old range over a period of years. The story occupied national headlines for most of the 1980's and, once again, prosecutors were anxious to sabotage the investigation to conceal the identity of powerful and well connected pedophiles who were abusing these kids at off site locations and had them returned to the school before the parents arrived to pick up their children.

[/size]
[size=2][size=2][size=2][/size][/size]Since much of Ted's research and talks have centered on CIA involved operations (including the Oklahoma City Bombing), the CIA is likely a little upset with Ted and probably would like to see him permanently retired, but Ted apparently has friends in "high places" since, to date, he's managed to thwart six attempts on his life. So, if Ted won't lay down in the 'usual' manner, how does his Langley pals get the public to ignore what he has to say? Simple: they kick in the standard Plan B operation: Smear and Discredit. [/size]

[size=2]It works like this - reduce your critic to an unbelievable, disreputable, irresponsible 'conspiracy nut' who no one much likes anyway because you keep "hearing" bad things about him. So, how do they go about doing that? They set up a "scenario" and then use chumps to play the parts. It's sort of like making a movie. First you get the script writers in one of those fancy Langley offices to lay out the Plot and the Players, then you gather your cast and rehearse a little (or more likely undergo a little mind control). Finally you raise the curtain on Act One, Scene One. The 'stage' is the American landscape with Lighting, Sound, and Special Effects provided by mainstream media. [/size]

[size=2]In Ted's case, Act One opened on April 1, 2000, which is also known as April Fool's Day (those clever rascals!). On that date, Art Bell announced to his millions of radio listeners that he was leaving radio for good at the end of the April because his life had been "devastated" by the deplorable conduct of Ted Gunderson and David Hinkson. Since then, Ted's Play has been moving right along. New characters have been introduced and the Plot has taken a few surprising turns; web sites have been created to Dump on Gunderson; articles have appeared in national magazines like People's; affidavits have been submitted to the Tennessee court, and newspaper stories abound. All in all, it's quite a production.[/size]
[edit]
[size=1]After edit by exodus on 29-06-2005 at 09:58
Reason:

Citaat:

[size=2]Ted played a leading role in the exposure of the Satanic/sexual cover-up in the McMartin Preschool case (Manhattan Beach, CA) which had involved nearly 400 children in the 3-5 year old range over a period of years. The story occupied national headlines for most of the 1980's and, once again, prosecutors were anxious to sabotage the investigation to conceal the identity of powerful and well connected pedophiles who were abusing these kids at off site locations and had them returned to the school before the parents arrived to pick up their children.

[/size]
[size=2][size=2][size=2][/size][/size]Since much of Ted's research and talks have centered on CIA involved operations (including the Oklahoma City Bombing), the CIA is likely a little upset with Ted and probably would like to see him permanently retired, but Ted apparently has friends in "high places" since, to date, he's managed to thwart six attempts on his life. So, if Ted won't lay down in the 'usual' manner, how does his Langley pals get the public to ignore what he has to say? Simple: they kick in the standard Plan B operation: Smear and Discredit. [/size]

[size=2]It works like this - reduce your critic to an unbelievable, disreputable, irresponsible 'conspiracy nut' who no one much likes anyway because you keep "hearing" bad things about him. So, how do they go about doing that? They set up a "scenario" and then use chumps to play the parts. It's sort of like making a movie. First you get the script writers in one of those fancy Langley offices to lay out the Plot and the Players, then you gather your cast and rehearse a little (or more likely undergo a little mind control). Finally you raise the curtain on Act One, Scene One. The 'stage' is the American landscape with Lighting, Sound, and Special Effects provided by mainstream media. [/size]

[size=2]In Ted's case, Act One opened on April 1, 2000, which is also known as April Fool's Day (those clever rascals!). On that date, Art Bell announced to his millions of radio listeners that he was leaving radio for good at the end of the April because his life had been "devastated" by the deplorable conduct of Ted Gunderson and David Hinkson. Since then, Ted's Play has been moving right along. New characters have been introduced and the Plot has taken a few surprising turns; web sites have been created to Dump on Gunderson; articles have appeared in national magazines like People's; affidavits have been submitted to the Tennessee court, and newspaper stories abound. All in all, it's quite a production.[/size]
[/size]

Citaat:

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]Ted played a leading role in the exposure of the Satanic/sexual cover-up in the McMartin Preschool case (Manhattan Beach, CA) which had involved nearly 400 children in the 3-5 year old range over a period of years. The story occupied national headlines for most of the 1980's and, once again, prosecutors were anxious to sabotage the investigation to conceal the identity of powerful and well connected pedophiles who were abusing these kids at off site locations and had them returned to the school before the parents arrived to pick up their children. [/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2][/size][/font][/size][/font][/size][/font]Since much of Ted's research and talks have centered on CIA involved operations (including the Oklahoma City Bombing), the CIA is likely a little upset with Ted and probably would like to see him permanently retired, but Ted apparently has friends in "high places" since, to date, he's managed to thwart six attempts on his life. So, if Ted won't lay down in the 'usual' manner, how does his Langley pals get the public to ignore what he has to say? Simple: they kick in the standard Plan B operation: Smear and Discredit. [/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]It works like this - reduce your critic to an unbelievable, disreputable, irresponsible 'conspiracy nut' who no one much likes anyway because you keep "hearing" bad things about him. So, how do they go about doing that? They set up a "scenario" and then use chumps to play the parts. It's sort of like making a movie. First you get the script writers in one of those fancy Langley offices to lay out the Plot and the Players, then you gather your cast and rehearse a little (or more likely undergo a little mind control). Finally you raise the curtain on Act One, Scene One. The 'stage' is the American landscape with Lighting, Sound, and Special Effects provided by mainstream media. [/size][/font]

[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=2]In Ted's case, Act One opened on April 1, 2000, which is also known as April Fool's Day (those clever rascals!). On that date, Art Bell announced to his millions of radio listeners that he was leaving radio for good at the end of the April because his life had been "devastated" by the deplorable conduct of Ted Gunderson and David Hinkson. Since then, Ted's Play has been moving right along. New characters have been introduced and the Plot has taken a few surprising turns; web sites have been created to Dump on Gunderson; articles have appeared in national magazines like People's; affidavits have been submitted to the Tennessee court, and newspaper stories abound. All in all, it's quite a production.[/size][/font]
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door exodus : 29 juni 2005 om 08:58.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 09:20   #2410
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

BEWIJZEN, Exodus, waar zijn de BEWIJZEN???????????????????????
Oud 29 juni 2005, 09:26   #2411
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Nou, ok leg het nu maar eens uit wat je nou precies wilt met je bewijzen!
of blijf je op deze neurotische manier zeiken!!!??

Of je zit muurvast of je bent stekeblind. In alle twee de gevallen
voel ik een lichte vorm van medelijden voor je.

met vriendelijke groeten

Pindar[edit]
[size=1]After edit by Pindar on 29-06-2005 at 10:28
Reason:

Citaat:

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]

Citaat:

Pindar[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 29 juni 2005 om 09:28.
Oud 29 juni 2005, 10:07   #2412
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar

met vriendelijke groeten

Pindar
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 10:08   #2413
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar

met vriendelijke groeten

Pindar
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 10:27   #2414
Pindar
Banneling

Standaard

hihi kan ik ook:

Citaat:
Niet akkoord, liefst zoveel mogelijk reageren. En Firestone blijft aub op dit topic.
Als ik op dit forum kom en mij eens wil ontspannen ga ik niet naar K&K maar bekijk ik eerst dit topic. Als er dan berichten zijn van exodus dan kan mijn geluk niet op en kan ik eens goed lachen. Maar die nieuwe, die Pindar die slaat werkelijk alles, ik heb al plat op mijn buik gelegen van het lachen.
En exodus mocht ge dit lezen nog een opmerking betreffende al die posts in het Engels. Een huis-, tuin- of keukenartikel kan ik nog lezen en verstaan. Als ik een woord niet begrijp dan neem ik er het woordenboek bij. Maar die specialistische onderwerpen, genre illuminati en reptilian dat gaat mijn petje te boven. Als ik het nodig vind om zo'n site te bezoeken dan doe ik dat in het frans. Zo zie je maar dat er overal idioten wonen en niet alleen in VS.

mooi he?

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 29 juni 2005, 10:38   #2415
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Pindar,

Je bent nog dommer dan ik al dacht en dat wil wat zeggen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 10:44   #2416
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Pindar,

Je bent nog dommer dan ik al dacht en dat wil wat zeggen.

Nou! Dat wil heel wat zeggen!!! lol HA HA HA HA HA

met vriendelijke groeten

Da Pindar
Oud 29 juni 2005, 13:18   #2417
exodus

Standaard

Citaat:
Bekijk het filmpje capitalist conspiracy dat ik gepost heb. Staat vol met veriefieerbare feiten. En geef eens je mening erover. DAT zijn bewijzen. Jij wil ze alleen niet zien.
Oud 29 juni 2005, 13:55   #2418
Kayo
Partijlid

Kayo's schermafbeelding

Standaard

Het lijkt wel dat in deze thread een onderverdeeldheid is van twee kampen namelijke de believers en de disbelievers, de bewijzen die jullie expliciet vragen zijn in sommige post van Exodus en andere duidelijk te zien, maar jullie zien de waarheid niet in ogen ...
Iedereen mag geloven in wat hij gelooft, het maakt niet meer uit ...

In de VS, New York hebben 50 % van de bevolking volgens een onderzoek grote twijfels over 9/11 en de aftermath ervan.

Baldrick:
Yeah, it's like goldy & bronzy, only it's made of iron.
Blackadder III, ep.5
Kayo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 14:01   #2419
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
de bewijzen die jullie expliciet vragen zijn in sommige post van Exodus en andere duidelijk te zien, maar jullie zien de waarheid niet in ogen ...
ja, dank je ik probeer hun dat de hele tijd al duidelijk te maken.

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 29 juni 2005, 14:17   #2420
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kayo
Het lijkt wel dat in deze thread een onderverdeeldheid is van twee kampen namelijke de believers en de disbelievers, de bewijzen die jullie expliciet vragen zijn in sommige post van Exodus en andere duidelijk te zien, maar jullie zien de waarheid niet in ogen ...
Iedereen mag geloven in wat hij gelooft, het maakt niet meer uit ...
Sommige zien in de lijkwade van Turijn ook de afbeelding
van de gekruisigde Christus.
Sommigen hebben meer nodig dan een schimmig profiel dat
van iedereen zou kunnen geweest zijn.
Believers vs non-believers.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kayo
In de VS, New York hebben 50 % van de bevolking volgens een onderzoek grote twijfels over 9/11 en de aftermath ervan.
In de Vs gelooft ook een groot aantal van de bevolking
in het creationisme of het "intelligent design".
Is dat voldoende om de Darwinistische theorie te weerleggen?
Ik dacht het niet.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be