Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 mei 2016, 21:38   #24241
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Er is niets dat zo spant als het holletje van een eerste communicant.
Ervaringsdeskundige? Achterlijke aap!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2016, 22:32   #24242
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.873
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Ervaringsdeskundige? Achterlijke aap!
Vlaamse apen komen er dichtbij
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2016, 23:07   #24243
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

[quote=Gipsy;8117049]Vlaamse apen komen er dichtbij[/QUOT

Pedofiele racistische aap dus?!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2016, 16:26   #24244
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
... Van Gheluwe is zéker de �*llerlaatste pedofiel op aarde, want die heeft alles bekent en is dus bewezen
Helaas !
... dat klopt niet zomaar voor buitengerechtelijke bekentenissen.

...en de vraag is maar of het gerechtelijk had gekunnen
...daar de zaak verjaard was, meen ik me te herinneren

Dus neen... ik vrees dat strikt genomen er nog geen bewijs voor is seksueel misbruik binnen de kerk wat betreft België
Maar het is al voldoende malen aangetoond in tal van andere zaken in andere landen.
Maar wat een idiote stelling als ware dat het niet kan ( of niet had mogen kunnen ) voorvallen in kerkelijke kringen.
Dat is de evidentie zelve

Maar daarom zijn het nog geen 'kringen'/'netwerken' of zo
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2016, 19:55   #24245
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Helaas !
... dat klopt niet zomaar voor buitengerechtelijke bekentenissen.

...en de vraag is maar of het gerechtelijk had gekunnen
...daar de zaak verjaard was, meen ik me te herinneren

Dus neen... ik vrees dat strikt genomen er nog geen bewijs voor is seksueel misbruik binnen de kerk wat betreft België
Maar het is al voldoende malen aangetoond in tal van andere zaken in andere landen.
Maar wat een idiote stelling als ware dat het niet kan ( of niet had mogen kunnen ) voorvallen in kerkelijke kringen.
Dat is de evidentie zelve
Ik vraag me wel af wat ge nu probeert aan te tonen, Praha.
He feit dat die zaken verjaard zijn, betekent niet dat ze niet plaatsvonden, eh, zelfs Van Gheluwe ea kerkcollega's hebben die zaken toegegeven, terwijl Daneels, met de absolutie van het Vaticaan, een oogje dicht kneep:

"Vangheluwe bekende jarenlang zijn minderjarige neefje te hebben misbruikt, maar hij was lang niet de enige pedofiel in het gewaad van een geestelijke: met het schandaal kwamen honderden soortgelijke dossiers boven water, het ene nog schrijnender dan het andere."

http://www.humo.be/humo-archief/3116...ger-vangheluwe

Alsof toppolitici en het gerecht er daarvoor geen weet van hadden...

Citaat:
Maar daarom zijn het nog geen 'kringen'/'netwerken' of zo
Herlees dit eens: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=24224

“Het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft een onderzoek laten instellen naar het netwerk. Volgens klokkenluider Peter McKelvie bestaat het netwerk uit ‘een machtige elite’, oud-Kamerleden en oud-ministers.”

Geen netwerken, beweer je ?

En deze: http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=24231

“Elite-topman Gerald Marie sprak in de BBC-documentaire openhartig over zijn pogingen om 14- en 15-jarige modellen in bed te krijgen.”

Er zijn -tig modellenbureau's over de hele wereld, al dan niet in eigendom van hetzelfde ons-kent-ons kringetje.
Wel de links aanklikken, eh, anders blijf je nog geloven in je eigen ontkenningen.

En als je dan nog aan de dingen twijfelt, mag je deze post eens doorslikken:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=212

Die telefoontap…

Geen netwerken ? Hoe zou jij die zaken dan wensen te noemen, waar aangeleverde bewijzen van politiediensten keurig weggezjost worden en niemand die topambtenaar van Justitie een strobreed in de weg legt ?
Wsl omdat veel politici en topambtenaren chanteerbaar zijn...

Maw, dit is slechts het topje van de ijsberg.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2016, 20:15   #24246
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik vraag me wel af wat ge nu probeert aan te tonen, Praha.
... in feite niet veel
Gij neemt ook alles meteen als een soort aanval of zo

Citaat:
He feit dat die zaken verjaard zijn, betekent niet dat ze niet plaatsvonden,
Dat klopt allemaal maar gij sprak over : en dat is bewijs
En al wat ik dus zei : neen, dat is strikt genomen geen bewijs

Wat moet ik daarmee ?
1) Ik had het hier over de kerk en gij begint weer gelijk over wat anders
2) het is een lopend onderzoek

Ik denk niet dat ge me begrijpt, Diego
Ik wil hier niks ontkennen, minimaliseren etc
Ik geloof zelf best dat er netwerken voor zijn ... en waarschijnlijk zal er in de kerk dan ook wel eentje zijn.

Het punt was gewoon dat het nog niet bewezen is ( in de strikte zin van het woord ) en ook niet door die 'bekentenis' van Vangheluwe.
En dat was nu net jou reply voor GeertC
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2016, 20:16   #24247
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.772
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Maw, dit is slechts het topje van de ijsberg.
De verhouding witte en zwarte cijfers is niet zelden factor 10...
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 12:17   #24248
Irsan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 juli 2015
Berichten: 186
Standaard

Velen zoals David Icke beweren dat de elite geïnfesteerd is met pedofelie.

Onderstaande clipje kadert in dit fenomeen. Joe Biden die zeer creepy doet tegenover een jong 13 jarig meisje.

Sommigen beweren dat hij "honered" zegt ipv "honry", maar in de context hoor ik toch horny!

Los van wat hij zegt, alleen al de lichaamstaal zegt genoeg. Wat een creep! Er bestaat zelfs een langere versie waar hij zijn handen niet van de jonge meisjes kan houden. The truth is coming out about the illuminati and their perversions!

https://www.youtube.com/watch?v=9jtybQS0eIA
Irsan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 16:07   #24249
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irsan Bekijk bericht
Velen zoals David Icke beweren dat de elite geïnfesteerd is met pedofelie.

Onderstaande clipje kadert in dit fenomeen. Joe Biden die zeer creepy doet tegenover een jong 13 jarig meisje.

Sommigen beweren dat hij "honered" zegt ipv "honry", maar in de context hoor ik toch horny!

Los van wat hij zegt, alleen al de lichaamstaal zegt genoeg. Wat een creep! Er bestaat zelfs een langere versie waar hij zijn handen niet van de jonge meisjes kan houden. The truth is coming out about the illuminati and their perversions!

https://www.youtube.com/watch?v=9jtybQS0eIA
Dus de reptilians zijn ook pedofielen?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2016, 16:17   #24250
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Helaas !
... dat klopt niet zomaar voor buitengerechtelijke bekentenissen.

...en de vraag is maar of het gerechtelijk had gekunnen
...daar de zaak verjaard was, meen ik me te herinneren

Dus neen... ik vrees dat strikt genomen er nog geen bewijs voor is seksueel misbruik binnen de kerk wat betreft België
Maar het is al voldoende malen aangetoond in tal van andere zaken in andere landen.
Maar wat een idiote stelling als ware dat het niet kan ( of niet had mogen kunnen ) voorvallen in kerkelijke kringen.
Dat is de evidentie zelve

Maar daarom zijn het nog geen 'kringen'/'netwerken' of zo
Dat er daarom geen sprake is van kringen of netwerken kan kloppen, maar de kwestie buigt zich wel over de verhoudingen tussen wat men als waarheid beschouwd en wat niet. Gezien de kerk eeuwenlang hetzelfde doet via haar ineengezette bijbel overgenomen uit brieven en dergelijke bronnen, een totaal andere perceptie naar buiten brengt....

De kerk beweert te zijn wat het is maar kan dat niet staven dat ze misbruik maken van het zogenaamde celibataire status van de priesters om hun gebrek aan hetgeen ze verwerpen via de eigen verstand (brein), een pijnlijke illusie aan verbonden is dat dit zou werken...de gevolgen zijn kenbaar dus...hoe kun je als kerk dan het tegendeel beweren als de waarheid over het misbruik onder de pet wordt gehouden ?

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 17 september 2016 om 16:28.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 14:37   #24251
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irsan Bekijk bericht
Velen zoals David Icke beweren dat de elite geïnfesteerd is met pedofelie.

Onderstaande clipje kadert in dit fenomeen. Joe Biden die zeer creepy doet tegenover een jong 13 jarig meisje.

Sommigen beweren dat hij "honered" zegt ipv "honry", maar in de context hoor ik toch horny!

Los van wat hij zegt, alleen al de lichaamstaal zegt genoeg. Wat een creep! Er bestaat zelfs een langere versie waar hij zijn handen niet van de jonge meisjes kan houden. The truth is coming out about the illuminati and their perversions!

https://www.youtube.com/watch?v=9jtybQS0eIA
(dubbel)

Laatst gewijzigd door Yog Sothoth : 19 september 2016 om 14:45.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 14:44   #24252
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irsan Bekijk bericht
Velen zoals David Icke beweren dat de elite geïnfesteerd is met pedofelie.

Onderstaande clipje kadert in dit fenomeen. Joe Biden die zeer creepy doet tegenover een jong 13 jarig meisje.

Sommigen beweren dat hij "honered" zegt ipv "honry", maar in de context hoor ik toch horny!

Los van wat hij zegt, alleen al de lichaamstaal zegt genoeg. Wat een creep! Er bestaat zelfs een langere versie waar hij zijn handen niet van de jonge meisjes kan houden. The truth is coming out about the illuminati and their perversions!

https://www.youtube.com/watch?v=9jtybQS0eIA
Bitch please... Je verstaat amper wat hij mompelt, je kan daarvan maken wat je wil. Ik denk in ieder geval niet dat een pedo iets zou zeggen dat tegen hem gebruikt kan worden als er camera's in de buurt zijn.

Ik stel me de volgende vergadering van de reptielmensen al voor:

"Verdomme, Joe, kan je je niet één keer inhouden? Je weet toch dat ze ons bijna door hebben? Heel ons duister plan gaat nog in duigen vallen door die stomme Youtube!"
(komt een andere er tussen) "Euh... kunnen we niet gewoon die video van Youtube wissen?"
"Nee, dat gaat niet! De hele wereldgeschiedenis manipuleren, oorlogen uitlokken, dat stelt niks voor, maar een video van Youtube halen, dat is zelfs voor ons oppermachtige boosaardige samenzweerders onmogelijk!"
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 10:00   #24253
Irsan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 juli 2015
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Bitch please... Je verstaat amper wat hij mompelt, je kan daarvan maken wat je wil. Ik denk in ieder geval niet dat een pedo iets zou zeggen dat tegen hem gebruikt kan worden als er camera's in de buurt zijn.
Ik versta wel genoeg. Je hoort duidelijk dat hij zegt thirtheen year old, en een film over zijn dochter Ashley. En "your a good looking girl", is zeer duidelijk te verstaan! En hij probeert haar te kussen!

Ok, je kan discussieren over "horny" of "honoured", maar al de rest is relatief goed vestaanbaar.

Dat in combinatie met de lichaamstaal (wat nog het duidelijkste is vanallemaal) zegt genoeg. Ik zou deze creep in geen meter bij kinderen laten! En hoe hij zegt "see you back home", en dan nog eens een blik werpt op die dochter.

Kom zeg, je kan een scepticus zijn, maar als je niet ziet dat er iets loos in aan dit dan ben je echt helemaal weg!

Het is gewoon een feit dat die pedofiele geinfesteerd is in die hoge kringen.

Watch and learn!

https://www.youtube.com/watch?v=IgP8...ature=youtu.be
Irsan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 10:26   #24254
Yog Sothoth
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 december 2013
Locatie: Dieper in de aarde, dieper in je gat
Berichten: 1.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irsan Bekijk bericht
Ik versta wel genoeg. Je hoort duidelijk dat hij zegt thirtheen year old, en een film over zijn dochter Ashley. En "your a good looking girl", is zeer duidelijk te verstaan! En hij probeert haar te kussen!

Ok, je kan discussieren over "horny" of "honoured", maar al de rest is relatief goed vestaanbaar.

Dat in combinatie met de lichaamstaal (wat nog het duidelijkste is vanallemaal) zegt genoeg. Ik zou deze creep in geen meter bij kinderen laten! En hoe hij zegt "see you back home", en dan nog eens een blik werpt op die dochter.

Kom zeg, je kan een scepticus zijn, maar als je niet ziet dat er iets loos in aan dit dan ben je echt helemaal weg!

Het is gewoon een feit dat die pedofiele geinfesteerd is in die hoge kringen.

Watch and learn!

https://www.youtube.com/watch?v=IgP8...ature=youtu.be
Kerel, als je met dat gezeik van David Icke afkomt, dan ben je pas compleet knetter en rijp voor een gesloten instelling en een knuffeljasje! Als er ook maar iets klopte van die idioot zijn geraaskal dan was die al lang voor hij zo bekend was geworden spoorloos verdwenen. Gewoon al het feit dat die zo ongestoord zijn gang kan gaan zonder dat hij tegengewerkt wordt zou toch al wel een lichtje moeten doen branden?
Zoals ik al eerder zei, ze zijn machtig genoeg om heel de wereldgeschiedenis te manipuleren, volkeren tegen elkaar op te zetten, genocides te plegen, maar een paar idioten het zwijgen opleggen of wat Youtube-filmpjes wissen, dat is teveel gevraagd?

Laatst gewijzigd door Yog Sothoth : 21 september 2016 om 10:29.
Yog Sothoth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 11:55   #24255
Irsan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 juli 2015
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth Bekijk bericht
Kerel, als je met dat gezeik van David Icke afkomt, dan ben je pas compleet knetter en rijp voor een gesloten instelling en een knuffeljasje! Als er ook maar iets klopte van die idioot zijn geraaskal dan was die al lang voor hij zo bekend was geworden spoorloos verdwenen. Gewoon al het feit dat die zo ongestoord zijn gang kan gaan zonder dat hij tegengewerkt wordt zou toch al wel een lichtje moeten doen branden?
Zoals ik al eerder zei, ze zijn machtig genoeg om heel de wereldgeschiedenis te manipuleren, volkeren tegen elkaar op te zetten, genocides te plegen, maar een paar idioten het zwijgen opleggen of wat Youtube-filmpjes wissen, dat is teveel gevraagd?
Je noemt mij gewoon knetter omdat ik een visie van de realiteit promoot waar jij niet in gelooft. Wij zijn een beperkt beeld van de realiteit geprogrammeerd, zo simpel is het!

De illuminati zijn machtig binnen het spel dat zij spelen, maar niet extreem machtig. Je moet weten dat er naast de illuminati ook krachten van licht zijn die ook hun ding doen, die ook zeer krachtig zijn. Ik ben er zeker van dat David icke beschermd wordt. Sommige lichtstrijders incarneren hier op aarde omdat ze dan veel meer kunnen doen. David Icke is zo'n lichtstrijder. En te zien aan zijn steeds maar toenemende populariteit, is hij goed bezig.

De krachten van het licht respecteren de vrije wil. Maar als de krachten van het duister te ver gaan, dan gaan zij ingrijpen.

Laatst gewijzigd door Irsan : 21 september 2016 om 11:56.
Irsan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 14:08   #24256
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Kunnen Lichtstrijders en Duisterstrijders ook veranderen van kant?

(niet voor mezelf hoor, het is voor een vriend)
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 14:12   #24257
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Kunnen Lichtstrijders en Duisterstrijders ook veranderen van kant?

(niet voor mezelf hoor, het is voor een vriend)
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 15:09   #24258
Irsan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 juli 2015
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Kunnen Lichtstrijders en Duisterstrijders ook veranderen van kant?

(niet voor mezelf hoor, het is voor een vriend)
Dat kan. Alhoewel het eerder uitzonderlijk is denk ik.

Een goede illustratie hiervan is het gevecht tussen Darth Vader en Luke Skywalker. Waarbij Darth Vader hem wil overtuigen om naar de dark side te komen. "You don't know the power of the dark side"...

As always, it is art imitates life ipv omgekeerd.

Daarom dat deze films zo succesvol zijn. Ze raken iets diep in onze psyche, dat speelt in ons globaal onderbewuste op universeel niveau.

Laatst gewijzigd door Irsan : 21 september 2016 om 15:10.
Irsan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2016, 15:15   #24259
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irsan Bekijk bericht
Daarom dat deze films zo succesvol zijn. Ze raken iets diep in onze psyche, dat speelt in ons globaal onderbewuste op universeel niveau.
Uiteraard en vandaar tevens het grote succes van de Smurfenfilms, K3 en Kabouter Plop om nog maar te zwijgen over Sponge Bob.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2016, 12:56   #24260
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Irsan Bekijk bericht
Een goede illustratie hiervan is het gevecht tussen Darth Vader en Luke Skywalker. Waarbij Darth Vader hem wil overtuigen om naar de dark side te komen. "You don't know the power of the dark side"...
Klopt. Ik denk ook spontaan aan die dubbelaflevering van Star Trek waarin Picard wordt gevangen door de Borg. Uiteindelijk slaagt zijn bemanning er (zonder zijn leiding) in om hem op tijd terug te brengen voor hij volledig geassimileerd kon worden en kunnen ze zijn data-link zelfs gebruiken om het Borg-moederschip uit te schakelen.

Als je daar even over nadenkt is het toch onmogelijk om het verband niet te zien met wat er vandaag allemaal gaande is in ons universum en de machtstrijd die zich onder onze ogen afspeelt
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be