![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikke dus ...
![]() |
#24242 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marie, Nino,
Ik moest er efkes over nadenken. K&K houd ik voor bekeken. Ik heb er genoeg van. De redenen zal ik niet moeten opsommen. De 11.000 draad heb ik lang een eilandje gevonden waar over alles en niets kon worden gekeuveld. Gewoon lekker gezellig. Misschien moet zo'n keuveldraad, zoals deze hier, eens worden verplaatst naar een themaplatform waar dezelfde normen gelden zoals in een themaforum. Maar dan zonder normen zoals binnen k&k waar de vuiligheid mag afdruipen. Ja, we weten dat het forum mag gebruikt worden voor onderzoek. In ieder geval, k&k is een ventenclubje geworden. Vetzakkerij. Sorry Marie en Nino. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt idd meer dan gelijk dat K&K een vetzakkerij geworden is. Ik riskeer een ban maar toch durf ik hier schrijven dat het altijd dezelfden zijn (het 'groepje/ kliekske) die alles om zeep helpen door hun vuiligheid hier te spuien. Het zijn al jaaaaaaaaaaren diezelfde forummers en ze blijven ermee wegkomen! Zelfs degenen die een verbod kregen van Pontifex om zich nog in het 11000-draadje te begeven vegen er hun botten aan en blijven hier stoken en trollen. BAH! Ik hoop echt dat je hier blijft meeschrijven Rudy! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er ook nog wel af & toe
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen aan iedereen en iedereen die het niet wil , behalve @ niemand !!
![]() ![]() Sebiet kassie kieke !! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog iemand hier die na het boostervaccin 'doodziek' is?
Mijnen Albeir alvast wel. Donderdag 3de prik gekregen, gisteren misselijk en bibberen van de kou en vandaag zware hoofdpijn. Mijnen albeir heeft nooit hoofdpijn trouwens. ![]() ![]() Op FB lees ik ook veel mensen die ziek zijn van hun boosterprik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het u over 1 week weten te zeggen.
(Of niet als ik te ziek zou zijn)
![]() |
#24256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 6 december 2021 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normaal gezien ben ik half januari aan de beurt. En ja Zucht; laat het weten aub. Albeir heeft donderdag zijn booster gehad en pas gisteren begon hij klachten te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in september m'n derde prik gekregen. Albertine ook, op dezelfde dag. We hebben niets gemerkt van nevenwerkingen. Niets. Vorige week hebben we ook onze griepprik laten zetten. Hoofdpijn krijg ik enkel met een kater. Laatst gewijzigd door Rudy : 6 december 2021 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn moeder (82j) heeft ook haar 3de prik gehad in september en NUL bijwerkingen. Toch lees ik op FB dat er veel mensen zijn die echt doodziek geworden zijn na het Booster-vaccin. Oa een nichtje van ons: 30j, kreeg haar 3de prik omdat ze in de zorg werkt en die is echt doodziek; ze heeft ook opgezwollen ogen, kan haar ogen zelfs niet openen...kan niks eten, heeft uitslag in heel haar gezicht, heeft zware hoofdpijn...echt heel erg! En ze is niet de enige in onze familie. |
|
![]() |
![]() |