![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2422 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil geen Godwin uithalen maar hoe noem je iemand die niemand kwaad doet en zichzelf nazist noemt, een gematigde nazi? Assad is ook een gematigd seculiere moslim maar daar willen ze waarschijnlijk ook niet mee vergeleken worden, en ik wil ook niet vergeleken worden met de amerikaanse moordenaars maar dat gebeurt ook, westers is westers hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2423 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2424 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2425 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel, die fotootjes tussen pre-1980 en post-1980 in al die verschillende landen (waaronder Afghanistan) heb je toch wel al gezien? Of dacht je dat ze in Afghanistan altijd al een burka droegen? Nee hoor, dat kwam nadat die racistische russen waren gaan lopen! Citaat:
Zouden we geen schadevergoeding kunnen krijgen? ------------- En kijk! nu weten we het sé. als die juf nu eens gewoon normaal had gedaan en in een zuivere zwarte abbay was komen werken, dan was er nooit iets gebeurd geweest! hé Edina? gewoon kwestie van identiteit zeker hé. Ik begin hoe langer hoe meer mensen een besneden kleindochter toe te wensen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 juli 2013 om 13:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2426 | |
|
![]() Citaat:
En het is natuurlijk ook toevallig dat niemand het over het opiniestuk van Peter De Roover over deze zaak heeft, waarnaar ik in dezelfde post verwees. Dat zal ietwat te confronterend zijn geweest. Laatst gewijzigd door Edina : 24 juli 2013 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nog een mooi voorbeeldje van de islam...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2428 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de hoofddoek dan een identiteitskwestie zou zijn, wat doen de jongens dan? Mensen lastig vallen of zo? Ik vind dit een heel rare redenering. Het afzetten tegen vooroordelen ... nog zo iets raars. Je kijkt gewoon naast het feit dat er beoordeeld wordt op gedrag. Wie zaait die oogst, zeggen ze hier bij ons en zelfs een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen en wie bij de hond slaapt, krijgt zijn vlooien. Wie zich gedraagt, kent weinig of geen racisme in dit land. De overheid heeft zich al veel te veel uitgesloofd om die zogezegde kansarme jongeren op te vangen. Veel te veel. En de resultaten blijven zeer pover. De zaken escaleren zodanig dat de mensen van hier er aan moeten wennen omdat de overheid het al lang niet meer aankan. In dit land zijn er voldoende infrastructuren voor ouders met een beperkt budget om hun kinderen een persoonlijke ontwikkeling aan te bieden zodat ze zich normaal tgo andere mensen kunnen gedragen. En beleefd zijn kost geen geld. Er is geen enkel excuus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vijand pakt altijd de zwakheden van de tegenstander om die zwart te maken en dit is een zeer gevoelige zwakheid. Qua publiciteit een schot in de roos. Ik ben bekommerd om dat knap, jong meisje. Ik heb niet het gevoel dat ze dit uit zichzelf zegt. Ze heeft de tekst ingeoefend. Er hangt een reukje aan haar 'performance'. Als de zaken echt zijn, dan zal ze best niet terugkeren naar haar familie. Het is de eerste keer niet dat een familie zich verzoenend opstelt om nadien het meisje of de jonge vrouw te vermoorden of gruwelijk te straffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De jaren 70-80 waren kenmerkend voor de strijd tegen de kerk en godsdienst op zich, geen racisme dus al zie jij dat misschien anders. We zijn net veel minder racistisch geworden in de loop der jaren, de grootste racisten zijn nog steeds te allochtonen, hoe je het ook bekijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2433 |
Banneling
|
![]() Als sommigen willen blijven argumenteren dat dit soort hysterie niet eigen is aan moslims, dan hebben ze gelijk.
Het is wel typisch voor ongeschoolde & ongeletterde marginale groepen binnen de maatschappij.. Laatst gewijzigd door Nick de Dubbel : 24 juli 2013 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die moslima in kwestie heeft er trouwens wel een wij/zij verhaal van gemaakt, in alles wat ze aankaart moeten de blanke vlamingen het weeral oplossen, het blank racisme, zwarte scholen, extreme moslims, achterlijke moslims die niet weten hoe je kinderen moet opvoeden, enz. Wij zijn de schuld van alles en we moeten alles maar oplossen. En als we dan eens duidelijk zaken in orde willen brengen zoals een hoofddoekverbod, kennis nederlands en quota's in scholen is het ook niet goed, moslims moeten altijd klagen, zagen en kakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik heb nog kinderen uit die streken bezig gehoord en die hadden ook zo'n hele volwassen manier van praten. Want geef toe, dat was het. Ik twijfel
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ze geen pionnetje is in een steekspel tussen 'uncle' en de rest van haar familie. Ik blijf voorzichtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een journalist zou kunnen nagaan of het meisje wel Jeminitisch is. Ze schijnen het daar op MIMRI ook niet al te nauw te nemen met de vertalingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2439 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik hou mijn hart vast mocht ooit het wetvoorstel rond islamofobie aangenomen worden, dat is de sleutel tot de poort van de hel. Laatst gewijzigd door Sean : 24 juli 2013 om 15:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2440 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dat openbaar maken zoveel beschermt, in pakistan is een man opgepakt voor het mishandelen van z'n kind-vrouw en dat stond duidelijk in de wereldpers, dat meisje hebben ze dan nadien toch nog vermoord. |
|
![]() |
![]() |