Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 30 augustus 2006, 17:02   #2441
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Allé,

THERMIET IS GEEN EXPLOSIEF
Je hebt nog gelijk ook.

Thermiet is een mengsel van ijzeroxide (Fe2O3) en aluminiumpoeder.
Als het wordt aangestoken treedt er een chemische reactie op waarbij zeer veel warmte vrijkomt. Hierbij ontstaat aluminiumoxide en metallisch ijzer.
De reactie verloopt vlot maar niet explosief.

Fe2O3(s) + 2Al(s) → Al2O3(s) + 2Fe(s); ΔH = -851.5 kJ/mol
__________________

Laatst gewijzigd door Antoon : 30 augustus 2006 om 17:02.
Antoon is offline  
Oud 30 augustus 2006, 17:09   #2442
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wat vele believers doen is duidelijk revisionisme en vertoont parallellen met negationisme.
Ik vraag gewoon wat u onderscheid van negationisten, dat kan toch niet zó moeilijk te beantwoorden zijn?
Vanwaar dan al die ontwijkingsmanoeuvres?
Sorry, maar ik ben zelf niet zo op de hoogte van wat een negationist en een revisionist is. Ik hou mij bezig met feiten te bestuderen en vragen te stellen. Daaruit haal ik bepaalde conclusies. Als je eens zou kunnen ophelderen wat je nu eigen bedoelt?
Heftruck is offline  
Oud 30 augustus 2006, 17:40   #2443
Lex Blanca
Minister-President
 
Lex Blanca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2005
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Berichten: 4.153
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Sorry, maar ik ben zelf niet zo op de hoogte van wat een negationist en een revisionist is. Ik hou mij bezig met feiten te bestuderen en vragen te stellen. Daaruit haal ik bepaalde conclusies. Als je eens zou kunnen ophelderen wat je nu eigen bedoelt?
Een negationist is iemand die de holocaust ontkent.(peis 'k)
Maar allicht iets genuanceerder,want je kan ze ontkennen in de zin dat ze er niet is geweest en in de zin dat er geen 6 miljoen,maar 4 miljoen Joden in de kampen zijn gestorven.
Revisionisme is peis een soort geschiedenisherziening.
__________________
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood
To Them We Are Fair Game...
Unconsciously Confined...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 30 augustus 2006 om 17:40.
Lex Blanca is offline  
Oud 30 augustus 2006, 17:50   #2444
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Een negationist is iemand die de holocaust ontkent.(peis 'k)
Maar allicht iets genuanceerder,want je kan ze ontkennen in de zin dat ze er niet is geweest en in de zin dat er geen 6 miljoen,maar 4 miljoen Joden in de kampen zijn gestorven.
Revisionisme is peis een soort geschiedenisherziening.
Ahzo, zoiets vermoedde ik al. Eigenlijk dus dingen die niets met het onderwerp te maken hebben?
Heftruck is offline  
Oud 30 augustus 2006, 18:01   #2445
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Wat jij hier doet, is het goedpraten dat een overheid aanslagen laat doorgaan op haar eigen burgers, met het doel daar voordeel uit te halen. En je doet dat met voorspelling waar geen enkel bewijs voor is. Bewijs mij eens dat er daardoor heel wat aanslagen niet gebeurd zijn? Bovendien heb je hier een tegenstelling. Als je een aanslag laat doorgaan om er in de toekomst te kunnen voorkomen, vereist dat dat je reeds informatie hebt over die eerste aanslag en je hem m.a.w. wel kunt voorkomen.

Je verkondigt je reinste onzin.
Dat is nu het mooie aan dit soort zaken. Men kan niet denken in de voorwaardelijke wijs. Zo van als dit en dat dan zou zus en zo gebeurt zijn. Nochtans dagelijks gebeuren er duizenden rampen niet omdat men zijn voorzorgen genomen heeft. Bruggen storten niet in, vliegtuigen storten niet neer, treinen ontsporen niet en de remmen van je wagen werken. Het was niet vanzelfsprekend dat iemand met en vliegtuig in een torengebouw zou vliegen. Er zijn niet zoveel zelfmoord vluchten bekend. Een misdaad moet eerst gebeuren voor men dit als een bedreiging gaat zien en maatregelen gaat bedenken om het te voorkomen. Dat is niet perfect juist omdat men bij elke constructie wel zal nadenken over de mogelijke gevaren. Het gaat om prioriteit, of zoals onze vroegere eerste minister steeds herhaalde, de problemen lossen we op wanneer ze zich voordoen. Er waren aanwijzingen dat een aanslag op komst was. Er zijn altijd aanslagen op komst. Het zoveelste alarm. Een beetje het verhaal van Jantje en de wolf, komt de wolf of komt de wolf niet. Toen de omvang van de aanslag voor de bevolking duidelijk was kon de overheid zonder probleem gelden vrijmaken om verdere aanslagen te verhinderen. Door deze aanslagen werd het ook mogelijk een meer agressieve buitenlandse politiek te voeren.
Rogier is offline  
Oud 30 augustus 2006, 18:13   #2446
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
Dat is nu het mooie aan dit soort zaken. Men kan niet denken in de voorwaardelijke wijs. Zo van als dit en dat dan zou zus en zo gebeurt zijn. Nochtans dagelijks gebeuren er duizenden rampen niet omdat men zijn voorzorgen genomen heeft. Bruggen storten niet in, vliegtuigen storten niet neer, treinen ontsporen niet en de remmen van je wagen werken. Het was niet vanzelfsprekend dat iemand met en vliegtuig in een torengebouw zou vliegen. Er zijn niet zoveel zelfmoord vluchten bekend. Een misdaad moet eerst gebeuren voor men dit als een bedreiging gaat zien en maatregelen gaat bedenken om het te voorkomen. Dat is niet perfect juist omdat men bij elke constructie wel zal nadenken over de mogelijke gevaren. Het gaat om prioriteit, of zoals onze vroegere eerste minister steeds herhaalde, de problemen lossen we op wanneer ze zich voordoen. Er waren aanwijzingen dat een aanslag op komst was. Er zijn altijd aanslagen op komst. Het zoveelste alarm. Een beetje het verhaal van Jantje en de wolf, komt de wolf of komt de wolf niet. Toen de omvang van de aanslag voor de bevolking duidelijk was kon de overheid zonder probleem gelden vrijmaken om verdere aanslagen te verhinderen. Door deze aanslagen werd het ook mogelijk een meer agressieve buitenlandse politiek te voeren.
Wat je nu zegt, hangt enkel af van wat jouw mening is over 9-11, inside job of niet. M.a.w., je hebt een vicieuze cirkel gecreëerd.
Heftruck is offline  
Oud 30 augustus 2006, 18:57   #2447
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ahzo, zoiets vermoedde ik al. Eigenlijk dus dingen die niets met het onderwerp te maken hebben?
Toch wel, dat je de gelijkenis niet inziet vind ik eerlijk gezegd vrij pijnlijk.

Zoals je wellicht weet is het negationisme vrij sterk aanwezig in het Midden-Oosten. Ahmadinejead van Iran zegt het zelfs openlijk en heeft uiteraard de nodige "bronnen" die hem gelijk geven.

De vraag is dus : waarom ben jij (in tegenstelling tot miljoenen Iraniers, Syriers, etc.) ervan overtuigd dat de holocaust wel degelijk heeft plaats gevonden?
Ergens moet er toch iets zijn waarvan je zegt: die bron geloof ik en die niet?
Als je dat causaal verband begrijpt, voer dan eens een gelijkaardige denkoefening uit over het onderwerp '911 conspiracy theories'.


Ter informatie, over revisionisme en negationisme :
Citaat:
Historical revisionism (also but less often in English "negationism"[1]), as used in this article, describes the process that attempts to rewrite history by minimizing, denying or simply ignoring essential facts. Perpetrators of such attempts to distort the historical record often use the term because it allows them to cloak their illegitimate activities with a phrase which has a legitimate meaning.
parcifal is offline  
Oud 30 augustus 2006, 19:13   #2448
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
We groeien elke dag?
Tiens, houdt er iemand een score bij? Wie dan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Er zijn ook nabestaanden die er zo over denken?
Good one, maar ik dacht eerder in de richting van geldigheidscriteria van historische bronnen....
parcifal is offline  
Oud 30 augustus 2006, 19:17   #2449
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Yes , zojuist op Guns post het al bekend. My mistake.
Dat neemt weliswaar niet weg dat ik m'n bewering "dat een toorts niet zoveel residu nalaat" als op de eerste foto is te zien, ook moet terugnemen, hé.

En zowaar, je sluit nog af met echte goeie humor ook.
(om nog maar eens aan te tonen, dat ik geen probleem heb iemand van het "andere kamp" een schouderklop te geven.
Het is hier jammer genoeg maar weinig terug te vinden.
Zou de discussies nochthans een stuk aangenamer maken.
Het is altijd ZIJ (de snullen) en WIJ (de normalen).
Eén juffrouw hier (het is dan ook de enige) herhaalt om de 5 posts dat "wij" niets anders doen dan schelden, beledigen, enz.. maar een neutrale waarnemer moet maar eens grasduinen in de 9/11-draden.
Dan zal hij merken hoe dikwijls en wat voor soort beledigingen hier naar het hoofd worden geslingerd van de mensen die de officiele versie niet geloven, door de mensen die de officiele versie wel geloven.
Ik denk dat je voor elke "belediging" van de eerste groep, er 20 vindt van de tweede.
Ik lees dit een beetje laat en dus is het nogal verwarrend.
Steve, wat in het kort, wat is nu in feite je uiteindelijke mening over dat "bewijs" van die I-beam op die foto die "te hoog was afgezaagd, met sporen van thermiet, etc..."?

Vind je het nog altijd een overtuigende foto?
parcifal is offline  
Oud 30 augustus 2006, 19:24   #2450
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Historical revisionism (also but less often in English "negationism"[1]), as used in this article, describes the process that attempts to rewrite history by minimizing, denying or simply ignoring essential facts. Perpetrators of such attempts to distort the historical record often use the term because it allows them to cloak their illegitimate activities with a phrase which has a legitimate meaning.
Je kan toch niet zeggen dat de disbelievers (de mensen die de officiële versie niet geloven) zich schuldig maken aan de onderlijnde acties? Integendeel, correct gesteld zou je kunnen zeggen dat de disbelievers de Amerikaanse overheid betichten van revisionisme. In mijn ogen met (meestal) correcte argumenten.

Neem nu als voorbeeld dat Amerikaanse schip (de US Maddox) dat zogenaamd aangevallen werd door de Noord-Vietnamezen, waardoor een oorlog tegen Noord-Vietnam gelanceerd kon worden. Mocht je tijdens de oorlog komen vertellen dat die aanval niet plaatsvond, werd je waarschijnlijk als revisionist bestempeld. Tegenwoordig liggen de kaarten helemaal anders.

Dat gezegd hebbende, ben ik nog steeds niet overtuigd wat revisionisme te maken heeft met de discussie. Ik vind beide termen een zwak excuus om de tegenpartij (dat ze nu gelijk of ongelijk hebben) te doen zwijgen. Als hij/zij ongelijk heeft, dan bewijs je dat. (Ik wil hierbij vermelden dat ik geenszins de holocaust ontken, mocht je dat denken, noch minimaliseer ik hem. )

Laatst gewijzigd door Heftruck : 30 augustus 2006 om 19:25.
Heftruck is offline  
Oud 30 augustus 2006, 20:25   #2451
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Parcifal : kun je het juiste bericht terugvinden waarin je je onderschrift hebt gevonden?
Antoon is offline  
Oud 30 augustus 2006, 21:05   #2452
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Parcifal : kun je het juiste bericht terugvinden waarin je je onderschrift hebt gevonden?
Voila: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2174

Het was een beetje een provocatie van Exodus.
Weinig kans dat hij het meende.
parcifal is offline  
Oud 30 augustus 2006, 21:08   #2453
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Voila: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2174

Het was een beetje een provocatie van Exodus.
Weinig kans dat hij het meende.
Thnx.

Ik hoop voor hem dat hij het niet meende. Maandenlang honderden bladzijden opzoeken om te copy/pasten, laat staan zelf volschrijven, en daarna schrijven dat het allemaal niet bestaat?
__________________
Antoon is offline  
Oud 30 augustus 2006, 21:27   #2454
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dit interesseert mij feitelijk wel.
Welk BEWIJS is er dat deze gesprekken met een GSM zijn gebeurd?
Ik hoop dat u snapt dat dit voor mij een rare vraag is.
Zie je, ik twijfel namelijk zelf dat die telefoontjes hebben plaatsgevonden.
Dus nu moet ik zogezegd iets BEWIJZEN dat ik zelf niet echt geloof.
(jij zit hier al lang én leest de meeste van mijn posts, dus waarschijnlijk weet je dat ik over vlucht 93 een geheel eigen theorie heb, die ver afstaat van alle andere 9/11-sceptici)
Anyway, indien dit voor u een bewijs is:
verschillende van de personen die de telefoontjes ONTVANGEN hebben, hebben gezegd dat hij/zij met z'n "mobile" of "celphone" belde. (ik denk dat oa in het boek van die gast (naam vergeten) over vlucht 93 dat vermeld wordt . (hij heeft met bijna iedereen van die telefoontjes gesproken)
Is dat een een "bewijs"? Ik weet het niet.
Het valt me trouwens op dat door beide groepen, als het om getuigen gaat, enkele diegenen die passen in hun theorie worden aangehaald.
Getuigenissen die niet passen in hun verhaal worden stelselmatig genegeerd.


Citaat:
Ik kan me voorstellen dat in de VS het woordgebruik van omtrent telefonie geen volkomen duidelijkheid schept welk toestel men effectief gebruikt.
(net als hier trouwens: als ik zeg dat ik een telefoontje gekregen heb kan dat afkomstig zijn van een effectieve telefoon, een GSM, skype etc. )
Ik begrijp wat je wil zeggen, maar zie m'n post hierboven.

Citaat:
Getuigenverklaringen hieromtrent lijken me dus zeer vaag en 'inconclusive'.
Wat heb ik net geschreven?
Citaat:
Enkel telecom-logs brengen echt duidelijkheid en zijn bijgevolg het enige effectieve bewijsmateriaal.
Hier heeft u voor 100% gelijk.
We kunnen dus weeral de vraag stellen waarom tot op vandaag het publiek geen enkel van zulke uitreksels heeft te zien gekregen.
Aan bvb Ted Olson is meermaals gevraagd door journalisten om een BEWIJS te leveren dat hij wel degelijk met z'n vrouw heeft gesproken. (uitreksel van credit-card, telecomlogs, of wat dan ook. Tevergeefs.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-

Laatst gewijzigd door democratsteve : 30 augustus 2006 om 21:28.
democratsteve is offline  
Oud 30 augustus 2006, 21:40   #2455
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht

Ik vind het trouwens onverantwoord dat Humo dit éénzijdige verhaal zomaar publiceert.
Sjonge jonge. U bent niet de enige die zulk soort reacties laat horen.
En waarom is dit onverantwoord????
Jij bent goed gij. Ge zit hier al twee jaar te vertelen dat de ernstige mainstreammedia geen aandacht besteed aan de dingen die wij beweren, en dat dat juist een bewijs is voor u dat wij onzin vertellen.
En nu de mainstreammedia stilaan aan 't wakker worden is en hier en daar artikels of interviews verschijnen met 9/11-secptici, (en bijgevolg u dat argument kwijt bent) nu kom je vertellen dat je het onverantwoord vind dat ze erover praten.
Ze moeten dus zwijgen van u, of wat????
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline  
Oud 30 augustus 2006, 21:53   #2456
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Sjonge jonge. U bent niet de enige die zulk soort reacties laat horen.
En waarom is dit onverantwoord????
Jij bent goed gij. Ge zit hier al twee jaar te vertelen dat de ernstige mainstreammedia geen aandacht besteed aan de dingen die wij beweren, en dat dat juist een bewijs is voor u dat wij onzin vertellen.
En nu de mainstreammedia stilaan aan 't wakker worden is en hier en daar artikels of interviews verschijnen met 9/11-secptici, (en bijgevolg u dat argument kwijt bent) nu kom je vertellen dat je het onverantwoord vind dat ze erover praten.
Ze moeten dus zwijgen van u, of wat????
Nee, ze moeten zeker niet zwijgen maar als je iets publiceert dat zo discutabel is als de 911 theorien (dát gaat u toch niet ontkennen hoop ik)
dan verwacht ik toch minstens een beetje duiding of commentaar om het artikel te plaatsen.
Als je het artikel gelezen hebt, weet je dat het gewoon een gedeeltelijke (en letterlijke) voorpublicatie is van het boek van David Ray Griffin.

Wat is het journalistieke gehalte van zoiets?
Nul denk ik. Ze willen gewoon gemakkelijk scoren, een gemiste kans volgens mij want heel veel mensen gaan gewoon zeggen 'bullshit' zonder zich verdere vragen te stellen.

Vooral de titel "Zou het dan toch Bin Laden geweest kunnen zijn".
Waar slaat dat nu toch op?
parcifal is offline  
Oud 30 augustus 2006, 21:56   #2457
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
Het snel opruimen van het puin bewijst niets. Wat moest men nog aantonen, wat moest er nog onderzocht worden?

Voor het eerst in de geschiedenis storten 3 stalen skelet gebouwen totaal in, (met als gevolg een dikke tweeduizend doden). Geen enkele architect begrijpt HOE DIT IN HEMELSNAAM (zonder explosieven) MOGELIJK IS, en jij komt hier vertellen WAT er moest onderzocht worden???
Weet je, als de offciele theorie over de instorting werkelijk zou kloppen, an zouden ze ALLE stalen skelet gebouwen van meer dan 10 meter hoog TERUG MOETEN AFBREKEN!!
Want als hun theorie klopt, wil dat zeggen dat geen enkele van die gebouwen aan de standaard brandveiligheid voldoen.
Dan betekent dit dat een ordinair vuurtje op welke verdieping ook, genoeg is het gehele ding binnen het uur TOTAAL te doen instorten.
Wat gek toch dat van ALLE gebouwen die ooit in brand hebben gestaan, (voor en na 9/11) er NOOIT eentje totaal is ingestort, en op 11 september 2001 zomaar ineens DRIE dit wel doen.
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline  
Oud 30 augustus 2006, 22:01   #2458
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wat vele believers doen is duidelijk revisionisme en vertoont parallellen met negationisme.
Ik vraag gewoon wat u onderscheid van negationisten, dat kan toch niet zó moeilijk te beantwoorden zijn?
Vanwaar dan al die ontwijkingsmanoeuvres?
Ja sorry he parci, maar je niveau is weer erg bedenkelijk de laatste posts.
Hetgeen mij onderscheid van negationisten is dat ik NIET geloof dat de holocaust NIET heeft plaatgevonden. Naar mijn gevoel is er genoeg BEWIJS daarvoor geleverd!!! (volgens u niet, of wat?)
Voor de offciele 9/11- versie daarentegen heb ik nog geen enkel ONWEERLEGBAAR bewijs gezien. Integendeel, enkel een hele hoop aanwijzingen dat wat zij zeggen NIET klopt. Nu goed?
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline  
Oud 30 augustus 2006, 22:07   #2459
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Voor het eerst in de geschiedenis storten 3 stalen skelet gebouwen totaal in, (met als gevolg een dikke tweeduizend doden). Geen enkele architect begrijpt HOE DIT IN HEMELSNAAM (zonder explosieven) MOGELIJK IS, en jij komt hier vertellen WAT er moest onderzocht worden???
Dan vermoed ik dat je talloze getuigenissen van architecten hebt die dat zeggen. Er zijn namelijk nogal veel architecten ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Dan betekent dit dat een ordinair vuurtje op welke verdieping ook, genoeg is het gehele ding binnen het uur TOTAAL te doen instorten.
Ik heb het vaag gevoel dat je hier een detailleke vergeet ...
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 30 augustus 2006 om 22:09.
Firestone is offline  
Oud 30 augustus 2006, 22:11   #2460
democratsteve
Minister-President
 
democratsteve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2002
Locatie: Turkije
Berichten: 4.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik lees dit een beetje laat en dus is het nogal verwarrend.
Steve, wat in het kort, wat is nu in feite je uiteindelijke mening over dat "bewijs" van die I-beam op die foto die "te hoog was afgezaagd, met sporen van thermiet, etc..."?
Het helemaal niks met "bewijs" te maken.
Ik stelde u de vraag WAT de zin zou zijn van 2 meter boven hun hoofd de comum door te zagen/snijden?
Soit, waar het MIJ omgaat is dat deze foto hoogst waarschijnlijk (zie naar de personen die rondlopen en hun kleding) in de eerste dagen na 9/11 is genomen tijdens de zogenaamde reddings/zoek acties. Maar dat kan ik natuurlijk niet "bewijzen", net als jij niet kan bewijzen dat hij NIET voor de opruimingswerken is genomen. Fair enough?
__________________
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire-
democratsteve is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be