![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24621 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 juni 2015 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
feit dat velen de instortingen zagen aankomen.
![]() |
![]() |
#24623 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24624 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
van de tekst onderaan het youtube filmpje 'Part III of this series fully explores the implications of NIST's admission that WTC7 entered actual freefall and critiques the foundations of their "investigation." In the end it calls for a new, independent, fully empowered, and open investigation" Citaat:
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 22 juni 2015 om 16:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24625 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24626 |
Banneling
|
![]() Wat heb jij al bijgebracht hier eigenlijk? NieteNoten. doremi.
Je bent niet meer dan een halfverbrand weggewaaid paspoortje! Tha! Gelukkig hebben we u gevonden. Een toevalleke. Je stak net naast de aars van een Al Quada kaper in een portefeuille. Maar dit is maar een detail. Het feit is dat 2 vliegtuigen in 2 torens vlogen en er 3 van instortten. De zwarte dozen (4 in totaal- 2 per vliegtuig) zijn allemaal kapot. Maar doremi hebben we teruggevonden! Laatst gewijzigd door Frank51 : 22 juni 2015 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24627 |
Banneling
|
![]() Ik heb een wanhopige kerel tegengekomen op een forum die deze "passport conspiracy" onderzocht:
1. A plane crashes into the tower. 2. A woman comes on TV and gives a news reporter a pass port. 3. The news people state ' we have found one of the pass ports of one of the high jackers'. 4. The news puts the pass port and picture of Mohamed atta’s. 5. The news then shows him and another person walking to an atm in the airport. How in the hell did this happen? How in the hell can a pass port jump out the airplane...then jump out the fire...then jump out the building...and so happen to fall unscaved on the ground. , and out of every thing that fell on the ground that day, a person just so happens to find it. That person just so happens to find the pass port of one of the terrorist? If I am wrong about the sequences of events that took place, please fill free to correct me. What are the ‘bleeping’ odds? Today might just be the day in which.. ![]() ,i turn to the...'skeptic side', if this isnt debunked by somEbody..any body>I HATE THE 'SKEPTIC SIDE ' PLEASE TRUTHERS,SAY IT AINT SO !!! Our Great Goverment Couldnt of had Nothing to do with this ,please tell me something that would make me believe that its possible for a pass port to do the things it did. Even if you have to say its a 'magical passport'...or..umm,the pass port was fire proof...or it was a mexican pass port made from 'jumping beans' ,i dont care,i dont want to be with, or iffiliated with the skeptics. If this wallet issue cant be debunked,then im sorry for every thing i said, and...is there enough room on the skeptic wagon for me? Hahaha ![]() ![]() ![]() En toch heb ik respect voor deze kerel. Je moet het maar doen. Jouw eer en trots laten vallen en voor het andere kamp kiezen. Laatst gewijzigd door Frank51 : 22 juni 2015 om 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24628 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24629 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ok, hier nog eens: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
wtc7 voorkennis https://www.youtube.com/watch?v=nZ1uAPVa3rk
![]() |
![]() |
#24630 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24631 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor atmosphere mag dat ... zolang het maar het officiële verhaal ondersteunt
![]() |
#24632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ga ik niet mee akkoord nog , want ik heb die filmpjes nog niet bekeken.
![]() |
#24633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet eens ter discussie. geen enkele van die getuigen heeft gezegt dat ze foutief geciteerd zijn door NIST. U suggereert zo maar dat ze fake zijn, totaal ongefundeerd. Maar goed ik heb u ook quotes gegeven uit andere bronnen , die zijn er genoeg. De communicatie tussen de brandweer lieden onderling en met de politie faalde die dag. Velen ontvingen de orders om de torens ter verlaten niet, en hebben het niet overleefd. Edit : heb net even gekeken naar dat verhaal over de burgemeester. Het is zoals ik al dacht, hij had de info gekregen dat de toren zou gaan instorten. En dat is niet vreemd maar consistent met de orders van de fire-chiefst
![]() |
![]() |
#24635 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24636 |
Partijlid
|
![]() Zeg eens, waarom ontkent hij dan in het tweede filmpje dat hij dat ooit heeft gezegd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24637 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Onderstaande simulatie van WTC7: treffend moet ik zeggen met de werkelijkheid ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24638 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niet alleen dat paspoort maar ook andere papieren zaken als airline tickets, kledingstukken, reiskoffers, life jackets enz werden gevonden We zien veel materiaal voor de vuurbal uit naar beneden vallen, vooral aan de linkerzijde. https://www.youtube.com/watch?v=TJOwttgBpzE Het regende A-4tjes afkomstig uit al die kantoorruimtes rond de crash site, vele niet verbrand.
![]() |
![]() |
#24640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waaruit blijkt dat Osama voor de CIA werkte ??
![]() |