![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#24641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zit aan de Ethiopian Qat in Kenya, ofwa?
![]() |
#24642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24643 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() https://thesaker.is/germans-schwedt-...r-russian-oil/
een interessante analyse omtrent de politieke keuze van Duitsland om geen Russische "ural-grade" olie meer te importeren, om de raffinaderij van Schwedt van grondstoffen te voorzien. De infantiele politieke uitspraak, "we kopen onze olie dan wel ergens anders/we zullen honger en koude moeten doorstaan om de russen te verslaan" is duidelijk niet gespeend van enige koppeling aan de realiteit, op welke manier industriële processen, met name, olie-raffinage, werken. Dus, nog los van het feit wie er "gelijk krijgt" is, zoals meestal, de "oplossing" van politiekers erger dan het probleem dat men wil oplossen.
![]() |
#24644 |
|
![]() Getuigt het niet van hoogmoed dat het Westen Rusland zou kunnen ontslaan? Zijn ze dan in onze dienst geweest? Een recalcitrante kolonie, en niets meer?
![]() |
#24645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Westen ontslaat Rusland niet. Het stopt economische betrekkingen met Rusland. En nu gaat Rusland als 'reactie' de economische betrekkingen met het Westen beëindigen. ![]() Even idioot dus als je ontslag aanbieden vlak nadat je ontslagen bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24646 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24647 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24648 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Qua vliegtuigen zijn Boeing en Airbus king of the World en daar krijgen ze geen support of wisselstukken meer voor. Russisch buitenlands toerisme is dus over en out. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24649 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
tot dan duimzuigerij en jouw fantasie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24650 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja, maar die hebben nog wat nodig van de Russen. Of dat zo zal blijven is maar de vraag. En verder zijn ze daar ook niet dom en/of blind. Putin heeft echt ENORME fouten gemaakt. En niet eentje, wel meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24652 | |
|
![]() Citaat:
Immers, de Russen vielen toch "zonder aanleiding" Oekraïne binnen? Of was dat "nadat wij Rusland ontsloegen?" Ik dacht dat je alleen iemand kan ontslagen die je in dienst hebt.
![]() |
![]() |
#24653 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De lat moet blijkbaar nog stukken lager. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24654 |
|
![]() ach man toch.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 24 mei 2022 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24655 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ach de Oost-Duitse Merkel heeft inderdaad ons en niet alleen de CD&V die haar achterna liep als kuikentjes en ons opdroegen wat de Oost-Duitse Merkel stelde, maar gans de EU volgde haar slaaaaaaafs. Zelfs heeft ons verslaaft gemaakt aan het RUSSEN gas en olie om de groei mogelijkheden van de russen te verbeteren. Maar EU, Merkel volgend heeft niet willen zien dat onze € gebruikt werden om het Russische leger te moderniseren terwijl de EU legers werden afgebouwd. Oost-Duitse Merkel heeft meer gedaan voor Poetin dat ze deed voor eigen Ozzy’s!!! Wat nu gebeurd ten aanzien van de russen is dus gewoon op veiligheid spelen.... wat de EU dus steeds hadden moeten doen... Handel kan maaaaaar.... WIJ, de EU moest de Russen duidelijk gemaakt geworden zijn in de context van handel is een gunst van ons naar jullie toe!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 24 mei 2022 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24656 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze dacht met wind en gas (dat laatste uit Rusland) dit te kunnen klaarspelen en dit is mislukt. Gas kan men inkopen en die kan net als kernenergie naar behoeven geleverd worden maar met wind en zon dient men de wispelturige meteorologische situatie ook mee te nemen in de overwegingen. Er zijn gewoonweg geen goedkope voor de hand liggende oplossingen als men kernenergie uitsluit wanneer om welke oorzaken ook de gasprijs aantrekt. We (de EU) is nog steeds ziek in hetzelfde straatje en dat zullen de burgers gaan voelen in hun bestedingspatroon of wat daar van overblijft.
![]() |
![]() |
#24657 | |
|
![]() Citaat:
Al die infantiele emotionele onzin rond het oekraine-conflict brengt ons geen stap dichter bij een oplossing; putin heeft gedaan wat hij deed, en wij zijn niet in staat daar militair iets aan te doen. Wederom, like it or not. Ik vind het compleet hypocriet dat we het amerikaans (navo/eu/imf/who/wto etc) diktat moeten ondergaan; jullie mogen gas en olie kopen, zoveel je wil, maar niet van rusland, want uiteindelijk komt het daarop neer; een stevige as rusland duitsland was de doodsangst van de hegemon. En nu de hegemon duitsland en rusland uiteen gedreven heeft, keerde rusland de rug en draaide naar china. Dus, vanuit europa hebben we nu geen enkele invloed meer op rusland, terwijl zij de bron zijn en waren van onze goedkope energie, onze concurrentiepositie en dus onze rijkdom. Poef.... Allemaal weg.
![]() |
![]() |
#24658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De handel met China, Indie, Iran en de Golfstaten is exponentieel toegenomen de laatste maanden. Feit.
Uw nazi vriendjes worden massaal bestookt en verdelgd. Maar u denkt dat het eurofistfestival volgend jaar zal doorgaan in Jalta. Wat een ongelofelijk optimisme toch. Laatst gewijzigd door tomm : 25 mei 2022 om 05:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je ziet welk enorm entousiasme dat teweeg brengt in Rusland EN de gebieden zelf neem je de westerse hypocriete sancties er graag bij. Tijd om samen met China, en talloze andere landen de westerse neokoloniale wereldorde voor eens en altijd te breken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24660 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noemt miraa hier. En nee mijn ding zo niet.
Wel merk ik elke dag opnieuw dat mensen het Westen hartsgrondig haten. Ze kennen niet zoveel van Rusland en Oekraine maar ze weten dat ze het westerse verhaal niet kunnen geloven. Het Westen dat zijn de neokoloniale uitbuiters. Omhoog gevallen idioten die nog steeds denken dat hun cultuur en hun hypocriete waarden en normen superieur zijn. |
![]() |
![]() |