![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24761 |
Minister-President
|
![]() Ik zie het verschil niet echt met de immens populaire worstenbroodjes niet, eerlijk gezegd. Je mag dat smerig vinden, er zijn genoeg mensen die lopen te kwijlen op zo'n worstenbroodje... Ik moet bekennen, soms laat ik mij ook al eens verleiden door zo'n zoute caloriebom vol smaakstoffen...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#24762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alhoewel, op een schaal tussen "walgelijk" en "om je van dood te kotsen" staat dit nog vèr achter die weerzinwekkende hoop stompjes curry worst verzopen in curry ketchup op een ersatz-taart uit Birkenau of Dachau... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arm beest... Zulke baasjes moesten ze in de gevangenis steken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan toch ook geen toeval zijn dat men dergelijke walgelijke drets & Sheisse enkel bij de hollanders maakt/verkoopt/voedert aan de mongooltjes die er dan nog voor in de rij gaan staan ook...
Er zijn al oorlogen begonnen voor minder zwaarwichtige redenen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24765 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn twee honden hebben vanavond vers gebakken kippenlevertjes gekregen. Feitelijk een overschot van gisteren maar ik heb ze wel gegeten in de goede boter gebakken met verse thym uit de tuin, sjalotjes en een goede scheut Madeira. Goedkoop en een smaakbom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() maandag , 30 mei 2016:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() dinsdag , 31 mei 2016:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren nog eens Luikse salade gegeten.
Aardappeltjes in de steamer, laten afkoelen. Spekblokjes op zacht vuurtje laten uitbakken, sperzieboontjes twee minuutjes in de steamer, afkoelen. Spekvet weggieten, laten uitlekken op keukenpapier. Op de pan de aanbaksels losroeren met wat bouillon, enkele eetlepels azijn en twee eetlepels luikse siroop. (kombinatie zout-zoet-zuur) en dat over de aardappeltjes en de boontjes gieten. Een gesnipperde ui erbij doen, het spek toevoegen, veeel peper van de molen, en dan vinaigrette volgens smaak erover. Dit gerecht is lekkerst als je het lauw kunt serveren, waarbij de aardappels en de boontjes het bakvocht goed hebben kunnen opnemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24770 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja panda, wij moeten zien of je wel echt zo culinair begaafd bent als je beweert ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24771 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort kun jij wellicht gaan kennis maken met gevangeniskost. He he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24772 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24773 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bijkomende tip: krieltjes gebruiken, in de schil. Die hebben 10 keer meer smaak! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24774 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Wapper : 7 juni 2016 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bambambam!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24776 |
Minister-President
|
![]() Een koffie met amaretti.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#24777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een pizza met tomaat/mozarella
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24778 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24780 |
Minister-President
|
![]() Geen amaretto, amaretti. De koekjes. Er zit een Italiaanse traiteur dicht bij het werk.
![]() |
![]() |