![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#24762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#24763 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "afspeellijst om te studeren als een middeleeuwse filosoof die de waarheid onthult door goddelijke genade"
https://www.youtube.com/watch?v=AawLM81gIHo ![]()
![]() |
#24764 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#24765 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=SVKphsJJIR4
Arditi - Profound Truths Citaat:
![]() |
![]() |
#24766 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thy Light - Wanderer of Solitude
Omdat even goed te maken ... Evanescence - My Immortal Of met ... eRa Live at Moscow, 2012
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 januari 2022 om 01:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24767 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24768 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=ZOicqeejDwU
Voorlopig de laatste weekly podcast vanuit haar thuisbasis Kiev. Na elf dagen schuilen in een ondergrondse parking heeft ze Oekraïne verlaten. ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 12 maart 2022 om 08:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24769 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongeacht er al een paar van naar de eeuwige jachtvelden getrokken zijn blijft het een leuk optreden.
Prince, Tom Petty, Steve Winwood, Jeff Lynne and others -- "While My Guitar Gently Weeps"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
KORG Legacy Collection VST Bundle Ik heb dat in een 'vorig' leven eens volledig kunnen binnenhalen die KORG Legacy Collection en dat is best leuk voor de fans van. Een MIDI interface erbij en "Rulezzzzz" ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24771 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24772 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet echt een fan van house.
Gooi ik er even wat men wereldmuziek noemt tegenaan. Karunesh Secrets of Life of dit ... Helende muziek voor angst, angst, depressiestoornissen en het elimineren van negatieve gedachten Voor de fans van Enigma E?n?i?g?m?a? - Discography - 1990 - 2016 Enigmatic Obsession – Secret Of Seduction
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 maart 2022 om 02:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24773 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24774 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#24776 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miss Monique heeft een nieuwe podcast, ditmaal opgenomen in Barcelona: https://www.youtube.com/watch?v=LybLcdYa-HM
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24777 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24778 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben altijd nogal groot fan geweest van ENIGMA (Michael Cretu) en heb daar nogal redelijk wat van in bezit CD/DVD ...
Enigma - Gravity Of Love (Live 2019) Original ENIGMA Voices, Budapest 2019. Apr. 7. Ook ERA was ook goed ERA - Misere Mani Kan best zijn dat mijn liefde bij ERA uitging naar Irene Bustamente (de danseres/zangeres met dat lange haar) ![]() ERA - Mother (Remix) (Official Music Video)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 april 2022 om 00:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de korrel nemen?
Korolova - Live @ New York, USA, 4K / Melodic Techno & Progressive House Mix Niet dat ik fan ben van house. Nog enkele ... AURORA - Runaway Best of AURORA Acoustic Playlist 2020 Orianthi - Voodoo Child Orianthi Santana Van Morrison - Gloria (live at the Hollywood Bowl, 2008) Oei em had zijn mondmuziekske ondersteboven vast ![]() Van the man & dochter Evanescence - My Immortal Enigma - Callas Went Away (Official Video) Karunesh-chillout lounge vol.1 ZOLA JESUS "Sea Talk" Zo rond 4:30 gaat ze ervoor ... Zola Jesus - In Your Nature (David Lynch Remix) Hopelijk was het niet fout om op huidig ogenblik Zola Jezus even in de belangstelling te zetten en dit om reden van: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 april 2022 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24780 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haily Reinhart,
schoon shortje voor een wit konijn. https://www.youtube.com/watch?v=oPqmxRf_Ilg En het origineel : https://www.youtube.com/watch?v=PtGzgtHcoF8
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 april 2022 om 11:56. |
![]() |
![]() |