![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#2461 |
Minister
|
![]() Van: Inge [mailto:[email protected]]
Verzonden: vrijdag 5 mei 2017 9:03 Aan: DE Pol Onderwerp: Willen ze mij bang maken ? Paul ... Keb een vreemde mail gekregen van een van mij onbekend persoon ? Met vriendelijke groeten Inge Aan: [email protected] Onderwerp: Paul Van der Es Geachte mevrouw, Ik verneem op een internetforum dat u zich heeft laten helpen door de genaamde Paul Van der Es. Ik weet niet wat exact die man voor u gedaan heeft, maar die man heeft een ellenlang strafblad wegens fraudeuze praktijken. Ik zou u daarom willen aanraden u niet met deze man in te laten, want dat zal ook voor u strafrechtelijke gevolgen hebben. Gelieve dit enkel als een goed advies te beschouwen en geenszins een dreigement van mij. met beleefde groeten, Patrice
![]() |
#2462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke zware inspanningen heeft de tegenpartij dan moeten doen? Eventjes snel dagvaarden kost niet veel moeite hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2463 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bedankt voor uw felicitaties, maar deze zijn heus overbodig. Als genie van het recht vs wiskunde is deze uitleg U misschien overbodig, maar ik geef het toch maar mee. Het gerechtelijk wetboek bevat, sinds de inwerkingtreding van de zogenaamde Potpourri I wet, nieuwe bepalingen aangaande de vormvereisten van conclusies. Conclusies die niet beantwoorden aan de vormvereisten die de wet oplegt, worden niet als conclusies erkend en moeten door de rechtbank niet in achting worden genomen. Hetzelfde geldt voor stukken. De rechtbank is nooit gehouden om te antwoorden op argumenten of stukken die totaal los staan van het voorwerp van het geschil en van de vorderingen. Ik heb me overigens nooit verzet tegen de neerlegging van uw “powerpoint” presentatie als vorm van conclusie, trouwens goed wetende dat dit ook niet als een conclusie kon worden beschouwd. Ik heb me enkel verzet tegen de neerlegging van stukken die ik niet had ontvangen of waarvan ik pas op de pleitdatum zelf kennis nam, hetgeen weerom de normale toepassing is van het Gerechtelijk wetboek inzake de mededeling van conclusies en stukken. Uw verhaaltjes en “verzinsels” dienaangaande houdt U dus beter voor zich. Voor wat betreft de oprichting van uw vennootschap, is er niks nieuws onder de zon. We horen uw verhaal al meerdere maanden en ik begin er serieus moe te worden. Hetzelfde geldt voor de eventuele tussenkomst van een advocaat. Ik neem aan dat, indien U als zelfverklaarde “insolvabele persoon” alsnog beroep kunt doen op de diensten van QUESTA LAW, deze U redelijkerwijze en als “eerste rechter van het geschil” onmiddellijk zullen adviseren om uw inbreuken en manifest frauduleuze handelingen stop te zetten. U beweert veel, maar bewijst niets. Het is spijtig dat sommigen dan toch even met U meelopen..met de gekende pijnlijke gevolgen achteraf. Ik ben eens benieuwd of U de inhoud van deze mail en van de brief in bijlage integraal zult reproduceren ter attentie van “uw publiek” op de politics.be forum Michael TANGHE Advocaat - Avocat – Lawyer Avenue Georges Lecointe 50 - Georges Lecointelaan, 50 1180 BRUXELLES - BRUSSEL : +32 (0)2 375 82 42 : +32 (0)2 375 66 22 : [email protected] Please note that this message is intended only for the use of the addressee and may contain information that is privileged, confidential and exempt from disclosure under applicable law. If you are not the intended recipient or employee or agent responsible for delivering this message to the addressee, we must draw to your attention that any dissemination, distribution or copying of this message is prohibited If you have received this message in error, please notify us by telephone and we should be grateful if you would delete the original in your mail box . -- #FSID=6BC4004D-4726-42E0-A312-43476B86F6BC#
![]() |
![]() |
#2464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het uittypen van deze e-mail zal evenmin veel tijd gekost hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2465 |
Minister
|
![]() vandaag meeting gehad met 30 res leden ,uitdrukkelijk op hun aanvraag.
Heb hen uitgelegd hoe je rekening courant aanzuiverd met RES ,kapitaalsverhoging kan doen met RES en nog veel andere zaken zoals zelf het stichten van een vennootschap met RES ! Ze waren allen stomverbaasd en begrijpen nu niet waarom Walther iets tegen ADOPONT heeft (wordt morgen opgericht) De meeste verklaren hem zot en zeggen dat hij mij met de grote trom had moeten binnenhalen gezien zij nu eindelijk van hun overtollige RES gaan vanaf geraken . Een bijgeroepen bedrijfsrevisor vond niets onwettelijks in wat ik voorstelde. 28 van de 30 zijn met ADOPONT in zee gegaan en betalen mij via BW 1690.
![]() |
#2466 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Verzonden: maandag 8 mei 2017 17:37 Aan: 'Michael Tanghe' CC: 'Verbeeck Erik' Onderwerp: RE: 20599/2017 RES CVBA / RESADVIES - VAN DER ES - Ja het bewuste art 744 heb ik ook maar gezien dat het verandert was na de zitting Je mag zeker zijn dat ik alles publiceer ,is een ongelooflijke reklame ik heb deze morgen in Gent 30 RES leden een voordracht gegeven wat ze allemaal kunnen doen met RES Bedankt om het niet persoonlijk op te nemen. Je bent een goede advocaat ,maar ik ben een buiten beentje vriendelijke groeten Paul Van der Es 0475 875 125
![]() |
![]() |
#2467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2468 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In juni gaan we naar playa del aro dus dan kan ik daar nog eens waanzinnig gaan RESSEN . Dit is de reden waarom we naar de Costa Brava gaan ,ik krijg meer RES binnen dan viv ooit kan opdoen en die is veel gewoon.
![]() |
![]() |
#2469 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Tenslotte wil ik U eveneens op wijzen dat U in persoon werd veroordeeld en dat het uitgesproken stakingsbevel en de dwangsom gelden voor iedere inbreuk, gepleegd door U in persoon, al dan niet rechtstreeks of door gebruik van stromannen en of vennootschapsstructuren, hetzij telefonisch, hetzij per elektronische drager, per individuele bestemmeling" Ga eens met uw knikkers spelen Polleke... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2470 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2472 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hilarisch, Tanghe leest hier mee ![]() En nog een proces aan je been, Pol ? Die kosten, ga je die via RES aan Tanghe betalen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2474 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2475 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bovendien zul je wel wat "gewoon" geld hebben ook. Of trekken jij en Viv geen pensioen? Heeft Viv geen appartement in Berchem waar enkel geërfde meubels staan en waar jullie nooit komen? Heb je geen wagen om mee rond te rijden? Kan je in de supermarkt betalen met RES? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2476 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2005 na mijn proces alles aangeslagen en via 1526 bis alles teruggekocht via de vennootschap van mijn vrouw ,dus die kan men al niet meer aanslagen hoogstens een PV van vergelijk doen en dan ons nieuwe TV aanslagen en nog een nieuwe lampe kap. Wagen staat bij de gerechtelijke en al onze vastgoed is onder bewarend beslag. Op mijn pensioen kan men alleen beslag leggen als ik onderhoudsgeld moet aan viv en zover is het niet. Proceskosten en andere aansprakelijkheden zijn voor ADOPONT (art 60 Venn wet ) die maatschap is wel vermogend door haar maten en de maten kunnen dus beslag verwachten ,maar gezien alle activa in het buitenland ligt zal het niet gemakkelijk zijn. Belastingen hebben voorrang moest er ooit iets uitgewonnen worden (art 1627 GW) In Antwerpen is er een gezegde "Een kei kan men niet stropen " Ik heb mezelf niet onvermogend gemaakt maar de beslagleggende deurwaarder in de 1526 BIS heeft dat gedaan en de gerechtelijke . Tot aan mijn vonnis en verbeurdverklaring van de grote fraude zaak in 2013 ben ik nog steeds op papier zeer vermogend,er ligt immers slechts bewarend beslag. In ons appartement in Tenerife kunnen we nog steeds op ,want er is slechts bewarend beslag. Dus dat worden allemaal kosten op het sterfhuis.
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 8 mei 2017 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2477 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2478 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan heb ik weer iets bijgeleerd. ik trek pensioen ,viv is nog maar 63 en die moet nog even wachten Schulden van mij zijn geen schulden van viv. Wagen is leasing. geld is officieel pensioen en meerwaarde op aandelen bij sterfhuisconstructies (vrij en onbelast nog steeds) en nu ben jij weer aan zet.
![]() |
![]() |
#2479 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2480 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Steeds op de vlucht voor het gerecht, schuldeisers en deurwaarders... Ik zou me rot schamen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 mei 2017 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |