Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2005, 11:11   #2461
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Dat zal wel het cijfer 11 geweest zijn. Daar is er inderdaad veel om te doen. Voor de vrijmetselaars/illuminati is 11 een symbolisch belangrijk getal.

Op 11 september gebruikte George H.W. Bush New world order in zijn speech, op 11 september werd het Pentagon ingewijdt. De organisatie 11 11 11, op 11 november hadden we wapenstilstand, op 11 september werd Allende omvergeworpen, etc
Ik durf wedden dat voor creatieve vrijmetselaars alle cijfers en getallen wel een belangrijke symbolische betekenis (kunnen) hebben.
11 is in ieder geval ook het getal van de carnavalzotten. Zullen we het daarop houden? Alaaf!
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 14:48   #2462
puud
Parlementslid

Standaard

Aan exodus of andere kenner

Betreft HAARP

Ik heb ooit eens op een site gelezen dat zo'n antenneveld zich bevind nabij Fairbanks (Alaska). Ik had graag een nadere plaatsbepaling gehad, liefst met lengte- en breedtegraad.
Met dank
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 15:56   #2463
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Aan exodus of andere kenner

Betreft HAARP

Ik heb ooit eens op een site gelezen dat zo'n antenneveld zich bevind nabij Fairbanks (Alaska). Ik had graag een nadere plaatsbepaling gehad, liefst met lengte- en breedtegraad.
Met dank
De coordinaten van HAARP zijn

Citaat:
The facility is located at:

* 62 deg 23.5 min North Latitude
* 145 deg 8.8 min West Longitude
Bron
Hier is de link naar google maps voor die coordinaten. Er is niet echt veel te zien. Resolutie is niet hoog genoeg.
Oud 23 september 2005, 16:00   #2464
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
VS zal waarschijnlijk schuldig bevonden worden aan de vernietiging van Temple Mount en de Al-Aqsa Moskee en de Dome of Rock wat de vereiste haat jegens hen zal oproepen bij de Moslims....
Ik wil er niet aan denken ...
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 19:45   #2465
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

wat betreft HAARP, kan je bv deze dvd/video eens bekijken
Ik heb een stuk kunnen bekijken en ondanks wat ik er van weet,
zeg ik toch, je weet niet wat je ziet!

bron: http://www.peaceproject.com/books/dvd43.htm

Citaat:
H.A.A.R.P., High Frequency Active Auroral Research Project, is a controversial high frequency radio transmitter operated by the U.S. military which beams high level energy into the Earth's upper atmosphere.
Ostensibly for ionospheric research, H.A.A.R.P. can also be used to locate hidden oil reserves and missile silos.
However, critics of H.A.A.R.P. say it could blow a massive hole in the upper atmoshere as well as disrupt the subtle magnetic energies of all life on Earth.
This fascinating film narrated by Martin Sheen employs a journalistically balanced style to investigate a subject that could have dramatic effect on us all.
60 minutes
met vriendelijke groeten

Pindar[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pindar on 23-09-2005 at 20:48
Reason:
--------------------------------

Citaat:
H.A.A.R.P., High Frequency Active Auroral Research Project, is a controversial high frequency radio transmitter operated by the U.S. military which beams high level energy into the Earth's upper atmosphere.
Ostensibly for ionospheric research, H.A.A.R.P. can also be used to locate hidden oil reserves and missile silos.
However, critics of H.A.A.R.P. say it could blow a massive hole in the upper atmoshere as well as disrupt the subtle magnetic energies of all life on Earth.
This fascinating film narrated by Martin Sheen employs a journalistically balanced style to investigate a subject that could have dramatic effect on us all.
60 minutes
met vriendelijke groeten

Pindar[/size]

[size=1]After edit by Pindar on 23-09-2005 at 20:47
Reason:

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]

[size=1]After edit by Pindar on 23-09-2005 at 20:46
Reason:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...72002?v=glance

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...72002?v=glance

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 23 september 2005 om 19:48.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2005, 20:15   #2466
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Hou er maar rekening mee;kijk wat aan het gebeuren is in die hele regio.

Over die HAARP en die lage resolutie van de satellietbeelden;..hier een foto.Is niet veel,maar goed...ik denk dat het een goed idee is die film te bekijken vanop de link die Pindar postte als je er meer over wil weten,evenals Angels don't play the HAARP-gratis te downloaden op www.supportthetruth.com
Wel erg erg slechte beeldqualiteit (de reden waarom ik hem zelf nog niet gezien heb).Mssn vind je hem wel met beter beeld op emule of zo;ik heb zelf nog niet gezocht.[edit]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 23-09-2005 at 21:17
Reason:

Citaat:

Over die HAARP en die lage resolutie van de satellietbeelden;..hier een foto.Is niet veel,maar goed...ik denk dat het een goed idee is die film te bekijken vanop de link die Pindar postte als je er meer over wil weten,evenals Angels don't play the HAARP-gratis te downloaden op www.supportthetruth.com
Wel erg erg slechte beeldqualiteit (de reden waarom ik hem zelf nog niet gezien heb).Mssn vind je hem wel met beter beeld op emule of zo;ik heb zelf nog niet gezocht.[/size]

Citaat:

Over die HAARP en die lage resolutie;..hier een foto.Is niet veel,maar goed...ik denk dat het een goed idee is die film te bekijken die Pindar postte,evenals Angels don't play the HAARP-gratis te downloaden op www.supportthetruth.com.Wel erg erg slechte beeldqualiteit (de reden waarom ik hem zelf nog niet gezien heb).Mssn vind je hem wel met beter beeld op emule of zo;ik heb zelf nog niet gezocht.[/size]
[/edit]
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 september 2005 om 20:17.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2005, 07:41   #2467
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Tsja, ik zet de plannen er nog maar een keer op, stond ook eerder in deze thread
maar blijkbaar niet gelezen. Maar daar ie me toch wel erg belangrijk lijkt, even opnieuw.

Citaat:
Globale plannen van de illuminati

(voor sommigen zal het volgende als sf klinken, maar U bent gewaarschuwd nu.)

1. A Middle Eastern war, coupled with a world financial collapse, will center attention to the UN as a control factor.

2 China & Israel will attack and destroy the Moslem Fundamentalism in Central and Western Asia.

3 The Earth will be divided into three major political/economic units-
North & South America, including central America and the Carribbean; Europe, Africa and The Middle East; and the Pan-Asia/Australian Region

4 A staged alien invasion will occur, forcing all nations, religions and cultures to give up separate identities and unite under the United Nations/Illuminati/Global Government. The US dollar already
Says “Novus Ordo Seclorum” i.e. a NEW WORLD ORDER. The United States new army slogan was recently changed after decades to, “An Army of One.”

5. Certain alien group will be introduced as heroes who saved the Earth. This will likely be the group from Sirius A.

6. “Peace” will be made with the Reptilians, and the hybrid-Illuminati. Reptilians will be touted as the logical leaders since they are 50/50 genetic mixture, blending the two groups together.

7. A New World Religion will be introduced and enforced upon all people.
This religion will have the male/female, God/Goddess, as Princes Diana and Emmanuel, hence the Second Coming of Christ.

8. A cloned Christ will be sent to Earth from Mars, proclaiming the New World Order and His New Holy Empire.

9. All money and assets will belong to the New Earth Empire. A global credit system will be imposed.

10. All Earth citizens will have mandatory identification cards with their DNA imprinted upon them. These will be monitored via satellite

11 Total mind-control will be the rule of the day, with transmissions coming from satellites, amplified by ground towers, cell phones, radio and television. Children are already programmed by shows like Pokeman, Barney, Ninja Turtles, and most shows on Cartoon Network and Nickelodeon.

12 The Dome of the Rock Mosque will be destroyed and the Temple of Solomon will be rebuilt there. The Ark of the Covenant will be relocated there.

13 Black will be eliminated from the Earth except for those that have a mixture of genetics with other races, like the Ethiopians , Sudanese, and some United States and Caribbean Blacks.

14. Atlantean technology will be revealed and exploited

15 Interplanetary and interdimensional travel will openly be available to select people.

16 Jupiter will become a second sun, making this a Binary Star System. This is the result of the String of Pearls Comet (technology) that struck that gas giant in 1994.

17 Frozen moons of Saturn Jupiter and Neptune will become Earth-like after the new sun shines, and a redistribution of Earth’s huge population will begin. At least three billion people will be re-colonized on at least six new “Earths.”

18 Earth will become the center of a tyrannical Empire that will fan out amongst the stars and universe, continuing the conquer-and-assimilate agenda.

19 All people will have a chip placed in their skulls connecting them to a central computer control system.

20 The so called “Indigo Children” a code name for the Illuminati to “Indicate” children with abilities will be confiscated from their parents and trained by the Empire.

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 24 september 2005, 08:48   #2468
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Opnieuw diezelfde kakafonie ... alle believers onder hetzelfde parapluutje plaatsen ... maakt het handig indien men in het nauw gedreven wordt ...
Ik voel me niet in het nauw gedreven omdat ik niet zo gauw zal beweren dat iets onmogelijk is. Ik plak er dan eerder termen als zeer onwaarschijnlijk op of zo.
Dat niet alle believers zoals ze hier genoemd worden hetzelfde geloven is logisch. Dat is zo met alle soorten van geloof. Het was ook niet mijn bedoeling om jullie allemaal over dezelfde kam te scheren.
Toch had ik graag geweten wanneer iemand de eerste maal de mogelijkheid van weerbeïnvloeding gepost heeft.
Ik herhaal dus nog eens mijn vraag
Citaat:
Als ik me goed herinner werd door sommige believers (waaronder Pindar dacht ik) gesteld dat in het grote plan vervat is dat America van binnen uit vernietigd moet worden.Hiertoe kunnen via haarp zelfs stormen opgewekt of versterkt worden.
Wat ik me afvraag is ten eerste of ik dit wel goed onthouden heb en zo ja wanneer het de eerste maal was dat deze stelling hier op dit forum door één van de believers gelanceerd werd?
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2005, 09:05   #2469
Pindar
Banneling

Standaard

Bedoel je bv dit? zie dan bv blz 111 van deze thread

Citaat:
Nu
Citaat:
begin je het toch wel helemaal bont te maken, je legt ons al woorden in de mond die niemand van ons gezegd heeft. NIEMAND van ons heeft hier gezegd dat een orkaan door de NWO komt.

Nou, ik wel! En die neem ik voor mijn rekening
Katrina is veroorzaakt en wordt gestuurd door HAARP, ja
Is inderdaad hier wel eerder genoemd door mij denk ik!

Met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 24 september 2005, 09:16   #2470
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
Bedoel je bv dit? zie dan bv blz [size=6]111 [/size]van deze thread

Met vriendelijke groeten

Pindar
Oei, Pindar is ook al lid van de Illuminati !
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2005, 11:50   #2471
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oei, Pindar is ook al lid van de Illuminati !
Ha ha,

Je bent er bijna, let op ik zeg bijna, achter wat Pindar betekent! LOL

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 24 september 2005, 11:54   #2472
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Met vriendelijke groeten

Pindar
Bedankt Pindar

De reden dat ik dit graag wou weten is dat het gemakkelijker is voorspellingen te doen achteraf of als zaken zich voordoen, dan maanden of jaren voor ze zich voordoen.

Hiermee wil ik niet zeggen dat hetgeen je zegt onmogelijk is.

In je post 2467 doe je een aantal voorspellingen die wel zeer ongewoon te noemen zijn.
Kan je hier ook data op plakken, wanneer die zaken zouden moeten geschieden.
Het is wel interessant om dit op te volgen[edit]
[size=1]After edit by satiper on 24-09-2005 at 12:55
Reason:

Citaat:

Met vriendelijke groeten

Pindar
Bedankt Pindar

De reden dat ik dit graag wou weten is dat het gemakkelijker is voorspellingen te doen achteraf of als zaken zich voordoen, dan maanden of jaren voor ze zich voordoen.

In je post 2467 doe je een aantal voorspellingen die wel zeer ongewoon te noemen zijn.
Het is wel interessant om dit op te volgen[/size]

Citaat:

Met vriendelijke groeten

Pindar
Bedankt Pindar

Kan je hier ook data op plakken wanneer die zaken zouden moeten geschieden.
Het is wel interessant om dit op te volgen[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door satiper : 24 september 2005 om 11:55.
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2005, 12:07   #2473
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper
Het is wel interessant om dit op te volgen
In het kader van die voorspellingen is het ook interessant om te weten wat wijlen von braun heeft gezegd in de jaren 70. Hij zei dat er eerst een periode ging zijn van terrorisme, dan de dreiging van asteroiden, en dan een fake alien invasie. Dat laatste komt wel overeen met wat Pindar zegt.

Het tijdperk van terrorisme is nu al begonnen met 9/11...

De fake alien invasie is natuurlijk de gedroomde kaart van de NWO om de mensen te verenigen. NWO frontman Ronald Reagan heeft daar verschillende allusies op gemaakt:

The President first disclosed his recurrent thoughts about "an alien threat" during a December 4, 1985, speech at the Fallston High School in Maryland, where he spoke about his first summit with General Secretary Gorbachev in Geneva. According to a White House transcript, Reagan remarked that during his 5-hour private discussions with Gorbachev, he told [Gorbachev] to think, "how easy his task and mine might be in these meetings that we held if suddenly there was a threat to this world from some other species from another planet outside in the universe. We'd forget all the little local differences that we have between our countries ..."

Except for one headline or two, people didn't pay much attention. Not then and not later, when Gorbachev himself confirmed the conversation in Geneva during an important speech on February 17, 1987, in the Grand Kremlin Palace in Moscow, to the Central Committee of the USSR's Communist Party. Not a High School in Maryland, precisely! There, buried on page 7A of the 'Soviet Life Supplement,' was the following statement:
"At our meeting in Geneva, the U.S. President said that if the earth faced an invasion by extraterrestials, the United States and the Soviet Union would join forces to repel such an invasion. I shall not dispute the hypothesis, though I think it's early yet to worry about such an intrusion..."

If Gorbachev elevated the theme from a high school to the Kremlin [palace], Reagan upped the stakes again by including the "alien threat" [again], not in a domestic speech but to a full session of the General Assembly of the United Nations. Towards the end of his speech to the Forty-second Session on September 21, 1987, the President said that, "in our obsession with antagonisms of the moment, we often forget how much unites all the members of humanity. Perhaps we need some outside, universal threat to make us recognize this common bond."

"I occasionally think," continued Reagan, "how quickly our differences worldwide would vanish if we were facing an alien threat from outside this world. And yet, I ask" -- here comes the clincher -- "is not an alien force ALREADY among us?" The President now tries to retreat from the last bold statement by posing a second question: "What could be more alien to the universal aspirations of our peoples than war and the threat of war?"
Oud 24 september 2005, 12:54   #2474
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het kader van die voorspellingen is het ook interessant om te weten wat wijlen von braun heeft gezegd in de jaren 70. Hij zei dat er eerst een periode ging zijn van terrorisme, dan de dreiging van asteroiden, en dan een fake alien invasie. Dat laatste komt wel overeen met wat Pindar zegt.

Het tijdperk van terrorisme is nu al begonnen met 9/11...

De fake alien invasie is natuurlijk de gedroomde kaart van de NWO om de mensen te verenigen. NWO frontman Ronald Reagan heeft daar verschillende allusies op gemaakt:

The President first disclosed his recurrent thoughts about "an alien threat" during a December 4, 1985, speech at the Fallston High School in Maryland, where he spoke about his first summit with General Secretary Gorbachev in Geneva. According to a White House transcript, Reagan remarked that during his 5-hour private discussions with Gorbachev, he told [Gorbachev] to think, "how easy his task and mine might be in these meetings that we held if suddenly there was a threat to this world from some other species from another planet outside in the universe. We'd forget all the little local differences that we have between our countries ..."

Except for one headline or two, people didn't pay much attention. Not then and not later, when Gorbachev himself confirmed the conversation in Geneva during an important speech on February 17, 1987, in the Grand Kremlin Palace in Moscow, to the Central Committee of the USSR's Communist Party. Not a High School in Maryland, precisely! There, buried on page 7A of the 'Soviet Life Supplement,' was the following statement:
"At our meeting in Geneva, the U.S. President said that if the earth faced an invasion by extraterrestials, the United States and the Soviet Union would join forces to repel such an invasion. I shall not dispute the hypothesis, though I think it's early yet to worry about such an intrusion..."

If Gorbachev elevated the theme from a high school to the Kremlin [palace], Reagan upped the stakes again by including the "alien threat" [again], not in a domestic speech but to a full session of the General Assembly of the United Nations. Towards the end of his speech to the Forty-second Session on September 21, 1987, the President said that, "in our obsession with antagonisms of the moment, we often forget how much unites all the members of humanity. Perhaps we need some outside, universal threat to make us recognize this common bond."

"I occasionally think," continued Reagan, "how quickly our differences worldwide would vanish if we were facing an alien threat from outside this world. And yet, I ask" -- here comes the clincher -- "is not an alien force ALREADY among us?" The President now tries to retreat from the last bold statement by posing a second question: "What could be more alien to the universal aspirations of our peoples than war and the threat of war?"

Het waren toch inside jobs! Het terrorisme is dus nog niet begonnen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2005, 12:56   #2475
exodus

Standaard

Hier een interessant nederlandstalig artikel over de NWO.

http://oldhag.uwnet.nl/
Oud 24 september 2005, 14:20   #2476
exodus

Standaard

http://www.alicebot.org/aiml.html

Let op het logo van deze site. De illuminati pyramide met het alziend oog.

Het is een A.I project en je kan chatten met ALICE.

Ze weet zelfs wie de illumati zijn:

[size=2]Human: Do you know the illuminati?
ALICE: A secret organization believed by some to be in control of all governments through a worldwide conspiracy.
[/size][edit]
[size=1]After edit by exodus on 24-09-2005 at 15:20
Reason:

ALICE: A secret organization believed by some to be in control of all governments through a worldwide conspiracy.
[/size][/size]

[font=Arial][size=2] Human: Do you know the illuminati?
ALICE: A secret organization believed by some to be in control of all governments through a worldwide conspiracy. [/size][/font][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door exodus : 24 september 2005 om 14:20.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2005, 14:33   #2477
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

[/size]
Vraag haar hoeveel 1 gedeeld door 3 is en zie hoe intelligent ze is[edit]
[size=1]After edit by illwill on 24-09-2005 at 15:33
Reason:

Citaat:

[/size]
Vraag haar hoeveel 1 gedeeld door 3 is en zie hoe intelligent ze is[/size]

Citaat:

[/size]
Vraag haar hoeveel 1 gedeelt door 3 is en zie hoe intelligent ze is[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door illwill : 24 september 2005 om 14:33.
Oud 24 september 2005, 18:27   #2478
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Het waren toch inside jobs! Het terrorisme is dus nog niet begonnen.

Het is niet omdat het een inside job is dat het geen terreur is!!!

Als het een inside job is is het geen terrorisme volgens jou Illwill?
Oud 24 september 2005, 18:29   #2479
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Vraag haar hoeveel 1 gedeeld door 3 is en zie hoe intelligent ze is
Je hoeft toch niet intelligent te zijn om een definitie te geven,of wel Illwill?

En zelfs een rekenmachien kan je het antwoord geven op 1/3.[edit]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 24-09-2005 at 19:30
Reason:

Citaat:
Je hoeft toch niet intelligent te zijn om een definitie te geven,of wel Illwill?

En zelfs een rekenmachien kan je het antwoord geven op 1/3.[/size]

Citaat:
Je hoeft toch niet intelligent te zijn om een definitie te geven,of wel Illwill?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 september 2005 om 18:30.
Oud 24 september 2005, 18:37   #2480
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Nee Lex Blanca, maar er zijn ook mensen die een vulkaan uitbarsting een soort van natuurterreur vinden. Zo kan ik ook voorspellingen maken waar zowat alles kan bevatten.[edit]
[size=1]After edit by illwill on 24-09-2005 at 19:41
Reason:

Citaat:

Nee Lex Blanca, maar er zijn ook mensen die een vulkaan uitbarsting een soort van natuurterreur vinden. Zo kan ik ook voorspellingen maken waar zowat alles kan bevatten.[/size]

Citaat:

Nee, maar er zijn ook mensen die een vulkaan uitbarsting een soort van natuurterreur vinden. Zo kan ik ook voorspellingen maken waar zowat alles kan bevatten.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door illwill : 24 september 2005 om 18:41.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be