Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 mei 2010, 10:58   #2481
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zullen we het lakse beleid ten opzichte van bijvoorbeeeld belastingfraudeurs ( Dat is toch ook diefstal hè) eens afschafffen?
Daar gaan we weer
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 11:31   #2482
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zullen we het lakse beleid ten opzichte van bijvoorbeeeld belastingfraudeurs ( Dat is toch ook diefstal hè) eens afschafffen?
Ja !!!

Ik kan , als loonslaaf , niet frauderen, jij?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 11:33   #2483
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht

Dat teveel gepleegde feiten door allochtonen zijn gepleegd is de realiteit.
Dat elk crimineel feit er één teveel is is voor sommigen een feit.

Dat 'allochtonen' buitenproportioneel meer criminele feiten zouden plegen kunt u nu eenmaal niet weten.
Heel veel criminaliteit in Belgie wordt nu eenmaal niet opgespoord, vervolgd én bestraft.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 11:34   #2484
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zullen we het lakse beleid ten opzichte van bijvoorbeeeld belastingfraudeurs ( Dat is toch ook diefstal hè) eens afschafffen?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Ja !!!

En hoe denkt u dat dan de gevangenissen eruit zullen zien?

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 mei 2010 om 11:46.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 11:36   #2485
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat de gevangenissen als gevolg vol allochtonen zitten is de realiteit.
Zoals als vele malen gesteld: Het engste in Vlaanderen is niet wie er in de gevangenis zitten, het engste is wie er niet in zitten (maar er wél in horen).
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 11:38   #2486
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.951
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
En dat er meer en meer mensen daarom iets krijgen tegen allochtonen is de realiteit.
O ja? Waaruit blijkt dat dan?

Wat wel een statistisch feit is dat meer en meer mensen 'allochtoon' zijn in Belgie.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 mei 2010 om 11:46.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 11:40   #2487
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Zeg dat dan tegen degene die dat wel doen ok, zaag er niet over tegen mij.
Als ik er niet over mag zagen tegen jou; start dan geen draad met als titel :
"Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen"

Citaat:
Als jij de mening hebt dat het fout is wat ik weergeef, dan heb je automatisch de mening dat ik dat niet mag zeggen, kortom, je wil het niet horen omdat je vind dat het niet zo is.
Neen; dan heb ik niet automatisch de mening dat je dat niet mag zeggen.
Als ik de mening heb dat je selectief feiten weergeeft; mag ik die mening nog uiten hoop ik. Of wens jij alleen vrije meningsuiting voor jezelf?

Citaat:
De gepleegde feiten is de realiteit.
Dat teveel gepleegde feiten door allochtonen zijn gepleegd is de realiteit.
Dat de gevangenissen als gevolg vol allochtonen zitten is de realiteit.
En dat er meer en meer mensen daarom iets krijgen tegen allochtonen is de realiteit.
Dat wil ik best geloven; maar dan vraag ik me nog altijd af waarom mensen iets krijgen tegen allochtonen omwille van criminele feiten gepleegd door een deel van de allochtonen; en niet iets krijgen tegen een andere groep omwille van criminele feiten gepleegd door een deel van die groep.

Citaat:
Wat niet de realiteit is, maar wat jij er probeert van te maken is, dat allochtonen crimineel zijn.
Waar lees jij dat ik "dat allochtonen crimineel zijn" ervan wil maken?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 11:50   #2488
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Dat elk crimineel feit er één teveel is is voor sommigen een feit.

Dat 'allochtonen' buitenproportioneel meer criminele feiten zouden plegen kunt u nu eenmaal niet weten.
Heel veel criminaliteit in Belgie wordt nu eenmaal niet opgespoord, vervolgd én bestraft.
Het gaat om welk crimineel feit. Moord en gewapende overvallen met gewelf zijn veel erger dan belastingsontduiking.

Voor de rest is dat een bewering welke je niet kan staven, je kan dat hier nog een jaar komen verkondigen maar daar blijft het dan ook bij.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 11:51   #2489
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
wel staat ter discussie wat je schrijft, daar wordt je op aangesproken, wanneer je daar niet mee om kunt kom je beter niet op een forum.
Als dit geen aanval is "Wat jij schrijft in post hierboven geeft me alle reden om je op je gekronkel en gedraai aan te spreken" maar gaat over wat ik schrijf; duid dan aan waar ik kronkel en draai.

Ik denk dat ik weet waarom jij denkt dat ik draai en kronkel; jij leest dikwijls wat er niet staat. En jij wil niet vertellen waar je dit leest; dan kan ik het je niet uitleggen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2465
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2327


Citaat:
Dus je bent akkoord dat er verband is tusen oververtegenwoordiging in een aantal statestieken en negatieve beeldvorming?(waarmee niet iedereen over dezelfde kam wordt geschoren, behalve u is er ook niemand die dit veronderstelt!)
Neen ik ga hiermee niet akkoord. Waar lees jij dat?

Citaat:
Hou dan op met je bezempje de problemen onder tafel te vegen, daar help je niemand mee, ongeacht of het over allochtonen of autochtonen gaat.
Waar lees jij iets dat kan geïnterpreteerd worden als "de problemen onder tafel te vegen"

Citaat:
Wanneer je inhoudelijk kun reageren kan de discussie misschien verder gaan?
Op welke inhoud van jouw laatste posts zou ik kunnen reageren? Waar staat dit inhoudelijke?
Citaat:
Lukt je dit denk je of gaan we weer jammeren dat "anderen je woorden verdraaien"?
Als jij geen woorden verdraait; leg dan uit :
Ik schrijf
"Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen?"
en jij maakt daar van
"Wil je beweren dat gevangenissen niet vooral bevolkt worden door allochtonen?"
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 11:51   #2490
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Zoals als vele malen gesteld: Het engste in Vlaanderen is niet wie er in de gevangenis zitten, het engste is wie er niet in zitten (maar er wél in horen).
Ligt eraan, jou belastingsfrauders wil ik niet van straat halen en wisselen met de moordenaars welke in de cel zitten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 11:53   #2491
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
O ja? Waaruit blijkt dat dan?

Wat wel een statistisch feit is dat meer en meer mensen 'allochtoon' zijn in Belgie.
Door de toenemende discriminatie.

Geef die cijfers dan eens. Idd, en meer en meer feiten worden er gepleegd door allochtonen. Logisch gevolg door de slechte immigratiewetten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 11:57   #2492
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als ik er niet over mag zagen tegen jou; start dan geen draad met als titel :
"Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen"


Neen; dan heb ik niet automatisch de mening dat je dat niet mag zeggen.
Als ik de mening heb dat je selectief feiten weergeeft; mag ik die mening nog uiten hoop ik. Of wens jij alleen vrije meningsuiting voor jezelf?


Dat wil ik best geloven; maar dan vraag ik me nog altijd af waarom mensen iets krijgen tegen allochtonen omwille van criminele feiten gepleegd door een deel van de allochtonen; en niet iets krijgen tegen een andere groep omwille van criminele feiten gepleegd door een deel van die groep.


Waar lees jij dat ik "dat allochtonen crimineel zijn" ervan wil maken?

Lees wat ik zeg, zeg dat tegen degene die het zegt en niet tegen mij.

Jou enige mening hierover is dus dat ik selecteer uit de feiten in de media? Dat heb ik al van in het begin zelf gezegt Anders kan ik moeilijk mijn bewering aantonen e.

Dat moet je dan ook aan die mensen vragen.

Komaan e kerel. Hoe zei uw maatje dat...ziet em zijn kar keren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 11:59   #2493
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als dit geen aanval is "Wat jij schrijft in post hierboven geeft me alle reden om je op je gekronkel en gedraai aan te spreken" maar gaat over wat ik schrijf; duid dan aan waar ik kronkel en draai.

Ik denk dat ik weet waarom jij denkt dat ik draai en kronkel; jij leest dikwijls wat er niet staat. En jij wil niet vertellen waar je dit leest; dan kan ik het je niet uitleggen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2465
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2327



Neen ik ga hiermee niet akkoord. Waar lees jij dat?


Waar lees jij iets dat kan geïnterpreteerd worden als "de problemen onder tafel te vegen"


Op welke inhoud van jouw laatste posts zou ik kunnen reageren? Waar staat dit inhoudelijke?

Als jij geen woorden verdraait; leg dan uit :
Ik schrijf
"Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen?"
en jij maakt daar van
"Wil je beweren dat gevangenissen niet vooral bevolkt worden door allochtonen?"
Het is wel heel flauw aan het worden...oftewel ben je hier om te discussieren oftewel stopt het natuurlijk. Antwoord nu eens concreet, en zeg wat je precies bedoeld op alle punten...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 12:11   #2494
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Lees wat ik zeg, zeg dat tegen degene die het zegt en niet tegen mij.

Jou enige mening hierover is dus dat ik selecteer uit de feiten in de media? Dat heb ik al van in het begin zelf gezegt Anders kan ik moeilijk mijn bewering aantonen e.
Neen; dat heb je niet van in het begin gezegd.
http://forum.politics.be/showthread....65#post4582465
http://forum.politics.be/showthread....86#post4586686

Citaat:
Dat moet je dan ook aan die mensen vragen.
Ik dacht dat de discussie daarover ging.
Ik vraag me nog altijd af waarom mensen iets krijgen tegen allochtonen omwille van criminele feiten gepleegd door een deel van de allochtonen; en niet iets krijgen tegen een andere groep omwille van criminele feiten gepleegd door een deel van die groep.

Citaat:
Komaan e kerel. Hoe zei uw maatje dat...ziet em zijn kar keren.
Waar keer ik mijn kar?
Jij keert je kar; omdat je niet kan vertellen waar jij leest dat ik er "dat allochtonen crimineel zijn" ervan wil maken
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 12:13   #2495
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Het is wel heel flauw aan het worden...oftewel ben je hier om te discussieren oftewel stopt het natuurlijk. Antwoord nu eens concreet, en zeg wat je precies bedoeld op alle punten...
Ik vind dat ook flauw.
Ik schrijf
"Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen?"
en daarvan maakt men :
"Wil je beweren dat gevangenissen niet vooral bevolkt worden door allochtonen?"

Is wat ik schreef niet duidelijk misschien? Is die dubbele negatie te verwarrend?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 12:30   #2496
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid
 
Bottenskrapet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 september 2009
Locatie: TAZ
Berichten: 792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waar keer ik mijn kar?
Jij keert je kar; omdat je niet kan vertellen waar jij leest dat ik er "dat allochtonen crimineel zijn" ervan wil maken
Ik zou er geen moeite meer in stoppen.
Hij kan bewust niet tussen de lijntjes lezen als het hem goed uitkomt, gewoon omdat hij niet deftig een discussie kan/wil voeren. Toen ik jong was maakte ik mensen dezelfde verwijten zoals hij dat nu doet, pretty much a waste of time.
__________________
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga"
Bottenskrapet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 15:17   #2497
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik had exact hetzelfde idee toen ik het las, natuurlijk valt Cederic niks kwalijk te nemen, de jongen, goed , braaf en deftig opgevoed, ongetwijfeld al lang geconditioneerd door zijn omgeving en hetgeen hij reeds meegemaakt had, gaf toe aan deze vraag. Als je dit leest zou inderdaad je reactie moeten zijn, die "jongere" komt iets eisen, ge een passende reactie geeft.

Niet iedereen is natuurlijk even weerbaar, het mag gewoon niet kunnen dat een bendeke jong crapuul u wat komt afdreigen.

Anderzijds mag de maatschappij ook niet toelaten dat 5 nietsnutten een jonge gast zomaar aanvallen, ... hoeveel bangeschijters van reizegers stonden hier weer op te kijken... waar had de metrobrigade hem op dat moment weggestoken, ... en zaten de controleurs van de MIVB op dat moment allemaal op t WC misschien. dat maakt mij eigenlijk nog veel woester, dat er niemand is, die die gast gaat helpen.
Leve het met angst voor alles doorspekte gedachtengoed bij de mensen door onze media en politiek correcte cultuur.
Onze ballen (lees samenhorigheids gevoel) zijn al lang geleden collectief afgesneden en we zijn niet happig meer om ze terug te vinden blijkbaar. Nee wat zitten kankeren op fora enzo dat wel maar iets daadwerkelijk doen...?
Hmm verhip mezelf betrapt weer hier aan toe te geven.
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 15:22   #2498
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
O ja? Waaruit blijkt dat dan?

Wat wel een statistisch feit is dat meer en meer mensen 'allochtoon' zijn in Belgie.
In feite is het eerder meer en meer belgen met niet-belgische afkomst gaan zich als allochtonen gedragen, liefst nog in een ziekelijk bemeten slachtoffer rol.
Het is daar dat we ons zorgen over moeten maken, de rest is afleiding of bijzaak in beste geval.
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 16:57   #2499
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen; dat heb je niet van in het begin gezegd.
http://forum.politics.be/showthread....65#post4582465
http://forum.politics.be/showthread....86#post4586686


Ik dacht dat de discussie daarover ging.
Ik vraag me nog altijd af waarom mensen iets krijgen tegen allochtonen omwille van criminele feiten gepleegd door een deel van de allochtonen; en niet iets krijgen tegen een andere groep omwille van criminele feiten gepleegd door een deel van die groep.


Waar keer ik mijn kar?
Jij keert je kar; omdat je niet kan vertellen waar jij leest dat ik er "dat allochtonen crimineel zijn" ervan wil maken
Als je mij ergens op wil wijzen wat ik zou gezegd hebben, dan zul je toch verwijzingen moeten maken naar quotes van mij en niet met links welke naar reacties gaan van jou, daar kan ik niet op reageren.

Ik heb nergens gezegt dat dat de discussie was.

Het is heel duidelijk voor iedereen dat dat net hetgeen was dat wil en blijft insinueren. Waarom zou je anders tegen mij in gaan?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 17:00   #2500
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik vind dat ook flauw.
Ik schrijf
"Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen?"
en daarvan maakt men :
"Wil je beweren dat gevangenissen niet vooral bevolkt worden door allochtonen?"

Is wat ik schreef niet duidelijk misschien? Is die dubbele negatie te verwarrend?
Nee, je antwoord nooit met wat je effectief wil zeggen. Het enige wat je doet is ontkennen wat je ervoor hebt gezegd.

Of is na al deze reacties jou enige punt dat het "een" moest zijn ipv "de" realiteit"? De feiten blijven dezelfde, of het nu "een" of "de" is.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be