![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2481 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Toen ik las dat er drie mensen omver zijn gereden omdat ze hun zaak wouden verdedigen... Toen ik tot de conclusie kwam dat geen ouder hen van de straat plukt.... Toen wou ik niet meer. Mijn keuze is bewust. Citaat:
Citaat:
Het midden is zo aangenaam niet als het om zaken als dit gaat... Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spagaat # hoeveel is dit?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2483 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2485 |
Minister
|
![]() Dat moet dan intussen al een ellenlange negeerlijst geworden zijn.
![]() |
#2486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2487 |
Banneling
|
![]() Gelieve verder te kommeren per PM.
Bij voorbaat dank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2488 |
Minister
|
![]() Leuk dat jij er ook bent artisjok. Ik maak meteen van de gelegenheid gebruik om je te vragen of ik van jou nog even de antwoorden op de al zo vaak door mij gestelde vragen in dit topic zou kunnen krijgen. Bij voorbaat dank.
![]() |
#2489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2490 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet goed waar de moderatie zich zorgen over maakt. Er is een forumlid die dreigt met een klacht. Werd uiteindelijk een klacht ingediend ? Feit is dat er op het forum veel toestanden worden aangeklaagd. Daar is niets mis mee. Feit is wel dat het gamma aan klachten wel selectief is, eenzijdig. Is daar iets mis mee ? Toegegeven het kan serieus op de zenuwen werken. Het subforum met onderwerpen over migratie is een puinhoop aan selectiviteit. Daarom is het nog niet racistisch. Het toont vooral wat een pak mensen verontrust. Het forum van politics is vooral een goede barometer en een plaats waar alles bespreekbaar is, en waar iedereen om het even welk onderwerp kan poneren zolang de spelregels worden gerespecteerd. Ik zie dus niet in waarom een moderatie van dit forum zich druk zou maken om "Jurgen". Heeft hij ooit al het lef gehad het onderwerp in de groep te gooien ? Vriendelijke groet, en veel succes, R. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2492 |
Banneling
|
![]() Hij mag ze ook openlijk bekend maken. Want ik ben zeker dat velen nieuwsgierig zitten te wachten...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2493 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2494 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2496 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meegaan of niet meegaan in een bepaalde racistische stroming is een keuze die ge zelf maakt.
Leven in een wereld met verschillende culturen, daar hebben we inderdaad geen keuze tot het moment dat we andere planeten ontdekken en dan moogt ge nog hopen dat er niet al intelligente wezens wonen, want dan pas zult ge beseffen wat cultuurverschillen echt zijn. Geen spagaat dus.
![]() |
#2497 | |
|
![]() Citaat:
Dat maakt het wat makkelijker om de mensen die wel te zeggen hebben van antwoord te dienen.
![]() |
![]() |
#2498 | |
|
![]() Citaat:
Sommigen hier hebben een heel slecht (of selectief) geheugen.
![]() |
![]() |
#2499 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat is gewoon een spagaat maken Alboreto, hoe hard je dat verder ook probeert te ontkennen.
![]() |
![]() |
#2500 |
Minister
|
![]() Dat is inderdaad de makkelijkste manier ja, als je niets anders dan je eigen mening wenst te horen en lezen, en liefst alleen voor eigen parochie predikt. Dan zwier je die mensen gewoon met één of andere slappe smoes op je negeerlijst, steek je je vingers in je oren en ga je heel hard "la la laaa" zingen.