Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2015, 22:44   #25001
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pokerman Bekijk bericht
Sjonge....en dat eeuwige fabeltje over die vuurbal en instortende lift.....
Hebben jullie nu echt nog niet op een rijtje gezet hoeveel schade en op hoeveel verschillende plaatsen die schade is aangericht?(en voor de instorting hé)
Atmosphere heeft hier hier onlangs nog alle verdiepingen opgesomd boven de lobby.
Dan je heb je de schade in de lobby en dan de schade in de 2 a 3 kelderverdiepingen.
En dan zou allemaal veroorzaakt zijn door één vuurbal.
Get real!
Vrijmetselaars, geloof me vrij.
Kakkerlakken van de maatschappij.
Frank51 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2015, 22:55   #25002
Frank51
Banneling

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=qhyu-fZ2nRA

6.29 tot 6.40
Dit benadert toch wel heel sterk de vrijevalsnelheid! Controlled demo, duidelijk.
En nog geen beetje.
Wie dit nu nog negeert is een schande voor onze nakomelingen!
Oud 1 augustus 2015, 22:56   #25003
Pokerman
Partijlid

Standaard

Dit is de buitenmuur van één der torens. (weet niet welke, maakt ook niets uit)
Ik heb een vraag bij deze foto.
De buitenkant van de toren is vanop de 110é verdieping tot aan de 3é (2é?) verdieping volledig vernield.
De officiele theorie omhelst dat het instortende deel almaar "krachtiger" werd en bijgevolg alles op z'n pad daaronder vernielde.
Hoe komt het dan dat wanneer de instorting op z'n krachtigst zou moeten zijn, deze buiten columns niet mee vernietigd worden?

Laatst gewijzigd door Pokerman : 1 augustus 2015 om 23:12.
Pokerman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2015, 22:59   #25004
Frank51
Banneling

Standaard

Oud 1 augustus 2015, 23:02   #25005
Frank51
Banneling

Standaard

Zoek de verschillen met deze instortingen:

Oud 1 augustus 2015, 23:07   #25006
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Gek toch. Meer dan 2000 architecten en ingenieurs die de officiele versie verwerpen
Ik ben ondertussen de tel kwijt van hoe vaak je dat reeds gezegd hebt, en hoe vaak ik je er reeds op gewezen heb dat dit niet klopt: die 2000 hebben enkel een petitie getekend voor een nieuw onderzoek. Zij verwerpen lang niet noodzakelijk de officiële versie.

Je weet dat, want je kan lezen en ik heb het hier al zeker 5 keer geschreven. We kunnen dus concluderen dat je hier zeer bewust over liegt. Dat zegt bijzonder veel over jou.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2015, 23:09   #25007
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:

De buitenkant van de toren is vanop de 110é verdieping tot aan de 3é (2é?) verdieping volledig vernield.
De officiele theorie omhelst dat het instortende deel almaar "krachtiger" werd en bijgevolg alles op z'n pad daaronder vernielde.
Hoe komt het dan dat wanneer de instorting op z'n krachtigst zou moeten zijn, deze buiten columns niet mee vernietigd worden?
Goede vraag. Benieuwd naar hun antwoord.

Ik zie ze nog geen explosieven plaatsen in de lobby, teveel in het zicht. Dit is de echte reden waarom ze nog bleven staan volgens mij.

Oud 1 augustus 2015, 23:11   #25008
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Ik ben ondertussen de tel kwijt van hoe vaak je dat reeds gezegd hebt, en hoe vaak ik je er reeds op gewezen heb dat dit niet klopt: die 2000 hebben enkel een petitie getekend voor een nieuw onderzoek. Zij verwerpen lang niet noodzakelijk de officiële versie.

Je weet dat, want je kan lezen en ik heb het hier al zeker 5 keer geschreven. We kunnen dus concluderen dat je hier zeer bewust over liegt. Dat zegt bijzonder veel over jou.
Dus geen enkele architect of ingenieur gelooft in een inside job?
Hahahahahaha
Jij wordt grappiger met de minuut
Oud 1 augustus 2015, 23:11   #25009
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 Bekijk bericht
Vrijmetselaars, geloof me vrij.
Kakkerlakken van de maatschappij.
Ja frankske, DAT is iets wat pokerman graag van je leest. Meer van dat, het doet jullie geloofwaardigheid goed!

Ik stel voor dat je er vanaf nu een erezaak van maakt om in ELKE post ergens het woordje 'vrijmetselaar' te verwerken. Tot nu toe is het nog altijd maar zowat om de twee posts, en dat kan beter!

Komaan frankie, je kan het!
Oud 1 augustus 2015, 23:15   #25010
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dus geen enkele architect of ingenieur gelooft in een inside job?
Hahahahahaha
Jij wordt grappiger met de minuut
Dus van 'lang niet noodzakelijk' maak jij 'geen enkele'?

Taal is ook al niet je sterkste kant precies...

O ja, en dit:
Citaat:
Sorry, maar ik reageer ook niet meer op jouw posts. Het heeft gewoon geen zin. Een discussie met een kat is nog interessanter dan met jou. Je vergeet zelfs wat er gezegd werd enkele posts eerder. Genoeg geluld.
...heeft ook weer wreed lang geduurd...
Oud 1 augustus 2015, 23:23   #25011
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:

Om precies dezelfde reden waarom je stukken buitenmuur naar buiten ziet vallen tijdens de instorting.

Serieus, dit is echt zo moeilijk niet hoor, dit zou jij zelfs moeten begrijpen...

Laatst gewijzigd door Scorpio : 1 augustus 2015 om 23:23.
Oud 1 augustus 2015, 23:34   #25012
Pokerman
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Om precies dezelfde reden waarom je stukken buitenmuur naar buiten ziet vallen tijdens de instorting.

Serieus, dit is echt zo moeilijk niet hoor, dit zou jij zelfs moeten begrijpen...
Euh, je gaat nu toch niet zeggen dat je de vraag beantwoord hebt, hé?
Wat is de reden volgens jou, waarom stukken naar buiten vallen?
Ik zie het "verband" niet?
Zeg gewoon waarom ze er volgens jou nog staan.
Niet een vergelijking met waarom de anderen er niet meer staan.

Laatst gewijzigd door Pokerman : 1 augustus 2015 om 23:36.
Pokerman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2015, 23:38   #25013
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De wtc branden zelf waren nooit heter dan 500°C. Dus de kolommen hadden nog steeds meer dan 60% van hun sterkte. Meer dan genoeg sterkte om het gebouw op te houden. Trouwens, die hittehaarden waren zeer lokaal.

Kijk eens waar Edna staat, op de plaats waar zogezegd het gebouw bezweek door de enorme hitte:

Ach zo, je ziet veel plausibele zaken.
Zie je hier ook een plausibele zaak in?
Uw vestzak & rugzak -cijfers en figuren interesseren me niet zonder bronnen die dat officieel claimen. Pas dan toon ik interesse ervoor, en dat staat totaal los van geloven / niet geloven.
Waar het me hier om gaat, is de plausibiliteit aantonen van scenario's.
Ik gaf enige bronnen die duidelijk maken dat staal verzwakt bij toenemende temperatuur, kerosinebranden zijn voldoende heet om dat te realiseren in een mate beduidend genoeg om te het begeven bij geen overcapaciteit. Uw "meer dan genoeg sterkte" is een nikszegger zonder te weten welke krachten op een verzwakte plaats inwerken en onder welke hoek ze dat doen.
De vliegtuigen sloegen een deel pijlers weg, verzwakten andere, en de branden verzwakten verder. Dit locaal. Een lokale verzwakking die leidt tot lokale instorting, kan een tilt effect veroorzaken, en dat zag ik trouwens op de videobeelden die ik op de dag zelf en de volgende dag zag. Zoals reeds gezegd: je zag het deel van de toren boven de inslag eerst kantelen, en dan pas verticaal bewegen. Dat BEWIJST dat er tilt effect was, en tilt effect zorgt voor momentkrachten. Krachten die via een hefboomeffect versterkt worden. De massa van het bovenste deel, die eenmaal de verticale as verlaten, een zijwaartse kracht uitoefent op een deel pijlers (horizontale kantelingsas), die dan nog mogen ruim berekend zijn op vlak van trek of druk (afhankelijk van binnen of buiten de kantelingsas) sterkte, zijwaarts is een totaal ander verhaal. Alles wat nodig is om een reeks catastrofale hefboomeffecten te veroorzaken, is een begin ervan. De videobeelden toonden zo een begin.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2015, 23:44   #25014
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Zie je, da's nu het verschil tussen jou en mij.
Het kan mij geen barst schelen wat een truther nòg allemaal beweert.
Btw, ben jij er dan trots op dat een randdebiel als Dixie in "jouw clubje" zit?
Denk je dat ik fout ben misschien?

Ik heb er al eentje ontmaskerd, een vrouw dan nog, op een ander forum en een half uurtje daarna werd ik gebanned.

Zie http://www.mysterie-wetenschapsforum...2431&start=600

Doorloop maar eens die topic. Net dezelfde miserie als hier.

Die Metalpig was hoofdmoderator van Freethinker, ofte Collegavanerik
Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Gebrui...loof_Van_HORES

De naam van HORES en de hoogpriester Collegavaneric

collegavanerik: Amen Amen Amen profeet, Wijze wat is je naam?

Hores: En mijn naam zal zijn zoals deze profetie tot mijn is gekomen, maar ook een eerbetoon aan de twee Godinnen, de gastHeer van de Onzichtbare Roze Eenhoorn en eriS(HORES), (eriS is Sire omgedraaid). Wat een andere schrijfwijze van Horus is. Hiermee hebben we bewezen, dat ze de zon zijn, we kunnen gelukkig worden. Ik maak jou hierbij tot hoog priester van dit nieuwe geloof, oh waarde Collegavaneric! Vertel het woord aan ieder die het weten wil. Dat Eris en de Onzichtbare Roze Eenhoorn samen zijn! Samen berijden ze de hemelen en brengen ons het licht!

http://www.freethinker.nl/forum/view...php?f=1&t=6610

Metalpig symbool: invisible pink unicorn. Ze heeft toegegeven dat haar vriend bij de loge zat op skepp forum (= Renate, is Metalpig)

Hores: Verily am I blessed among women, for I have had revealed unto me the Truthful Doctrine of the Invisible Pink Unicorn (Peace Be Unto Her).

Ik ben niet achterlijk hoor. Daar zat ik 100% juist.
Spaghettimonster, onzichtbare roze eenhoorn, ... ze geloven in een opperwezen.

Die mannen hier zullen wel weten waarover ik spreek.

Laatst gewijzigd door Frank51 : 1 augustus 2015 om 23:47.
Oud 1 augustus 2015, 23:56   #25015
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Zelfs torsiekrachten kunnen hebben opgetreden. Als een grote massa kantelt, kan er door ongelijk begeven in het voortschrijdingsproces ervan ook een draaiing optreden, die verbindingen in de horizontale richting (bvb vloeren) losscheurt/wring. Het is best mogelijk dat er herhalende sequenties van effecten optraden, die de toren afbraken zoals een dweil uitgewrongen wordt van het ene eind naar het andere. Neem nou die grote antenne aan het begin van het instorten. Ik zag op de video de top ervan een schokkende slingerbeweging maken. Dat kan met heel de toren zo gebeurd zijn.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2015, 23:56   #25016
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Uw vestzak & rugzak -cijfers en figuren interesseren me niet zonder bronnen die dat officieel claimen. Pas dan toon ik interesse ervoor, en dat staat totaal los van geloven / niet geloven.
Waar het me hier om gaat, is de plausibiliteit aantonen van scenario's.
Ik gaf enige bronnen die duidelijk maken dat staal verzwakt bij toenemende temperatuur, kerosinebranden zijn voldoende heet om dat te realiseren in een mate beduidend genoeg om te het begeven bij geen overcapaciteit. Uw "meer dan genoeg sterkte" is een nikszegger zonder te weten welke krachten op een verzwakte plaats inwerken en onder welke hoek ze dat doen.
De vliegtuigen sloegen een deel pijlers weg, verzwakten andere, en de branden verzwakten verder. Dit locaal. Een lokale verzwakking die leidt tot lokale instorting, kan een tilt effect veroorzaken, en dat zag ik trouwens op de videobeelden die ik op de dag zelf en de volgende dag zag. Zoals reeds gezegd: je zag het deel van de toren boven de inslag eerst kantelen, en dan pas verticaal bewegen. Dat BEWIJST dat er tilt effect was, en tilt effect zorgt voor momentkrachten. Krachten die via een hefboomeffect versterkt worden. De massa van het bovenste deel, die eenmaal de verticale as verlaten, een zijwaartse kracht uitoefent op een deel pijlers (horizontale kantelingsas), die dan nog mogen ruim berekend zijn op vlak van trek of druk (afhankelijk van binnen of buiten de kantelingsas) sterkte, zijwaarts is een totaal ander verhaal. Alles wat nodig is om een reeks catastrofale hefboomeffecten te veroorzaken, is een begin ervan. De videobeelden toonden zo een begin.
Dit bewijst dat je er geen fluit van snapt.
Je mag het bovenste deel van de WTC toren nog vanop 20 meter hoogte laten vallen op het onderste deel, toch zal het nooit instorten zoals je die dag gezien hebt. Vervormingsenergie van staal. Zoek maar eens op.
Hoe mensen kunnen bedot worden dat is toch ongelooflijk.
Een kind van 4 jaar die Angry Birds speelt heeft meer voeling met de 3de wet van Newton dan jij. Snap je dan niet dat de val vertraagd zou worden en uiteindelijk zou stoppen door het onderliggende gebouw, een intacte structuur van onder meer 100.000 ton staal?

Laatst gewijzigd door Frank51 : 1 augustus 2015 om 23:57.
Oud 1 augustus 2015, 23:58   #25017
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Zelfs torsiekrachten kunnen hebben opgetreden. Als een grote massa kantelt, kan er door ongelijk begeven in het voortschrijdingsproces ervan ook een draaiing optreden, die verbindingen in de horizontale richting (bvb vloeren) losscheurt/wring. Het is best mogelijk dat er herhalende sequenties van effecten optraden, die de toren afbraken zoals een dweil uitgewrongen wordt van het ene eind naar het andere. Neem nou die grote antenne aan het begin van het instorten. Ik zag op de video de top ervan een schokkende slingerbeweging maken. Dat kan met heel de toren zo gebeurd zijn.
Echt gast, stop ermee. Wat een fantasie.
Oud 2 augustus 2015, 00:01   #25018
Frank51
Banneling

Standaard

Citaat:
Weet je eigenlijk al dat WTC7 ook ingestort is? Veel torsie op de instorting hé...

Misschien moet je eens een maquette maken van een wtc toren met spagettistokjes en laat er dan een zware baksteen op vallen. De baksteen zal ofwel ergens halverwege stoppen ofwel schuin eraf vallen, wedden?

Laatst gewijzigd door Frank51 : 2 augustus 2015 om 00:05.
Oud 2 augustus 2015, 00:01   #25019
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Euh, je gaat nu toch niet zeggen dat je de vraag beantwoord hebt, hé?
Wat is de reden volgens jou, waarom stukken naar buiten vallen?
Ik zie het "verband" niet?
Zeg gewoon waarom ze er volgens jou nog staan.
Niet een vergelijking met waarom de anderen er niet meer staan.
Ik vind het best el verbijsterend dat jij deze vraag hier durft te stellen, terwijl je hier al een hele tijd loopt te doen alsof je een en ander van 9/11 afweet. Dit is namelijk redelijk basiskennis hoor.

Maar goed: het zijn de vloeren, aan de binnenkant van het gebouw dus, die op mekaar klappen. De buitenmuren en de kern worden daarbij dus 'gestript' van hun vloeren. De buitenmuren vallen dus in grote brokken naar buiten, en voor de onderste verdiepingen valt er natuurlijk nog weinig naar beneden te tuimelen.

Hier wordt het alvast in detail uitgelegd:

http://www.sharpprintinginc.com/911/...sition=517:517
Oud 2 augustus 2015, 00:18   #25020
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Denk je dat ik fout ben misschien?

Ik heb er al eentje ontmaskerd, een vrouw dan nog, op een ander forum en een half uurtje daarna werd ik gebanned.

Zie http://www.mysterie-wetenschapsforum...2431&start=600

Doorloop maar eens die topic. Net dezelfde miserie als hier.

Die Metalpig was hoofdmoderator van Freethinker, ofte Collegavanerik
Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Gebrui...loof_Van_HORES

De naam van HORES en de hoogpriester Collegavaneric

collegavanerik: Amen Amen Amen profeet, Wijze wat is je naam?

Hores: En mijn naam zal zijn zoals deze profetie tot mijn is gekomen, maar ook een eerbetoon aan de twee Godinnen, de gastHeer van de Onzichtbare Roze Eenhoorn en eriS(HORES), (eriS is Sire omgedraaid). Wat een andere schrijfwijze van Horus is. Hiermee hebben we bewezen, dat ze de zon zijn, we kunnen gelukkig worden. Ik maak jou hierbij tot hoog priester van dit nieuwe geloof, oh waarde Collegavaneric! Vertel het woord aan ieder die het weten wil. Dat Eris en de Onzichtbare Roze Eenhoorn samen zijn! Samen berijden ze de hemelen en brengen ons het licht!

http://www.freethinker.nl/forum/view...php?f=1&t=6610

Metalpig symbool: invisible pink unicorn. Ze heeft toegegeven dat haar vriend bij de loge zat op skepp forum (= Renate, is Metalpig)

Hores: Verily am I blessed among women, for I have had revealed unto me the Truthful Doctrine of the Invisible Pink Unicorn (Peace Be Unto Her).

Ik ben niet achterlijk hoor. Daar zat ik 100% juist.
Spaghettimonster, onzichtbare roze eenhoorn, ... ze geloven in een opperwezen.

Die mannen hier zullen wel weten waarover ik spreek.
Jij bent nog zotter dan ik al dacht. Jij doet dit dus ook op andere fora, dezelfde knettergekke onzin gaan verkopen en half het forum ervan beschuldigen betrokken te zijn in een vrijmetselaarscomplot tegen jou.

En dat verschiet je ervan dat je daar buitengetrapt wordt. En op de koop toe maak je jezelf nog wijs dat dat is 'omdat je iemand ontmaskerd had' ook. Kerel, je bent daar buitengezet omwille van je GEDRAG, niet omdat je 'een vrijmetselaar ontmaskerd had'. Het commentaar van de beheerder spreekt boekdelen:
Citaat:
Hallo Frank51.

Je hebt het over bannen van MetalPig ?
Je hebt gelijk Frank51, tijd om te bannen.
Maar niet MetalPig maar jij.
Jouw gedrag en geschreeuw is onacceptabel.
Frank (en dit meen ik oprecht), je hebt professionele hulp nodig. De waanindeeën die jij jezelf hebt aangepraat, en de ronduit obsessieve manier waarop je er mee omgaat, da's echt niet normaal meer. Jij bent letterlijk de enige persoon in heel de wereld die denkt dat er in dat draadje dat je gelinkt hebt een vrijmetselaarscomplot aan de gang was, of ontmaskerd is. De enige. Zoek hulp.

Ik zie trouwens dat je daar ergens begin maart bent buitengezet. Je bent hier eind maart lid geworden. Leid ik daaruit af dat je hier lid bent geworden om dat je daar aan de deur gezet was, om dan hier exact datgene waar je daar voor was buitengezet gewoon opnieuw te komen doen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be