![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#25001 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kakkerlakken van de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25002 |
Banneling
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=qhyu-fZ2nRA
6.29 tot 6.40 Dit benadert toch wel heel sterk de vrijevalsnelheid! Controlled demo, duidelijk. En nog geen beetje. Wie dit nu nog negeert is een schande voor onze nakomelingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25003 |
Partijlid
|
![]() ![]() Dit is de buitenmuur van één der torens. (weet niet welke, maakt ook niets uit) Ik heb een vraag bij deze foto. De buitenkant van de toren is vanop de 110é verdieping tot aan de 3é (2é?) verdieping volledig vernield. De officiele theorie omhelst dat het instortende deel almaar "krachtiger" werd en bijgevolg alles op z'n pad daaronder vernielde. Hoe komt het dan dat wanneer de instorting op z'n krachtigst zou moeten zijn, deze buiten columns niet mee vernietigd worden? Laatst gewijzigd door Pokerman : 1 augustus 2015 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25004 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25005 |
Banneling
|
![]() Zoek de verschillen met deze instortingen:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25006 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je weet dat, want je kan lezen en ik heb het hier al zeker 5 keer geschreven. We kunnen dus concluderen dat je hier zeer bewust over liegt. Dat zegt bijzonder veel over jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25007 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie ze nog geen explosieven plaatsen in de lobby, teveel in het zicht. Dit is de echte reden waarom ze nog bleven staan volgens mij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25008 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hahahahahaha ![]() ![]() ![]() ![]() Jij wordt grappiger met de minuut |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25009 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat je er vanaf nu een erezaak van maakt om in ELKE post ergens het woordje 'vrijmetselaar' te verwerken. Tot nu toe is het nog altijd maar zowat om de twee posts, en dat kan beter! Komaan frankie, je kan het! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25010 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Taal is ook al niet je sterkste kant precies... O ja, en dit: ...heeft ook weer wreed lang geduurd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25011 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Serieus, dit is echt zo moeilijk niet hoor, dit zou jij zelfs moeten begrijpen... Laatst gewijzigd door Scorpio : 1 augustus 2015 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25012 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat is de reden volgens jou, waarom stukken naar buiten vallen? Ik zie het "verband" niet? Zeg gewoon waarom ze er volgens jou nog staan. Niet een vergelijking met waarom de anderen er niet meer staan. Laatst gewijzigd door Pokerman : 1 augustus 2015 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25013 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het me hier om gaat, is de plausibiliteit aantonen van scenario's. Ik gaf enige bronnen die duidelijk maken dat staal verzwakt bij toenemende temperatuur, kerosinebranden zijn voldoende heet om dat te realiseren in een mate beduidend genoeg om te het begeven bij geen overcapaciteit. Uw "meer dan genoeg sterkte" is een nikszegger zonder te weten welke krachten op een verzwakte plaats inwerken en onder welke hoek ze dat doen. De vliegtuigen sloegen een deel pijlers weg, verzwakten andere, en de branden verzwakten verder. Dit locaal. Een lokale verzwakking die leidt tot lokale instorting, kan een tilt effect veroorzaken, en dat zag ik trouwens op de videobeelden die ik op de dag zelf en de volgende dag zag. Zoals reeds gezegd: je zag het deel van de toren boven de inslag eerst kantelen, en dan pas verticaal bewegen. Dat BEWIJST dat er tilt effect was, en tilt effect zorgt voor momentkrachten. Krachten die via een hefboomeffect versterkt worden. De massa van het bovenste deel, die eenmaal de verticale as verlaten, een zijwaartse kracht uitoefent op een deel pijlers (horizontale kantelingsas), die dan nog mogen ruim berekend zijn op vlak van trek of druk (afhankelijk van binnen of buiten de kantelingsas) sterkte, zijwaarts is een totaal ander verhaal. Alles wat nodig is om een reeks catastrofale hefboomeffecten te veroorzaken, is een begin ervan. De videobeelden toonden zo een begin.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25014 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb er al eentje ontmaskerd, een vrouw dan nog, op een ander forum en een half uurtje daarna werd ik gebanned. Zie http://www.mysterie-wetenschapsforum...2431&start=600 Doorloop maar eens die topic. Net dezelfde miserie als hier. Die Metalpig was hoofdmoderator van Freethinker, ofte Collegavanerik Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Gebrui...loof_Van_HORES De naam van HORES en de hoogpriester Collegavaneric collegavanerik: Amen Amen Amen profeet, Wijze wat is je naam? Hores: En mijn naam zal zijn zoals deze profetie tot mijn is gekomen, maar ook een eerbetoon aan de twee Godinnen, de gastHeer van de Onzichtbare Roze Eenhoorn en eriS(HORES), (eriS is Sire omgedraaid). Wat een andere schrijfwijze van Horus is. Hiermee hebben we bewezen, dat ze de zon zijn, we kunnen gelukkig worden. Ik maak jou hierbij tot hoog priester van dit nieuwe geloof, oh waarde Collegavaneric! Vertel het woord aan ieder die het weten wil. Dat Eris en de Onzichtbare Roze Eenhoorn samen zijn! Samen berijden ze de hemelen en brengen ons het licht! http://www.freethinker.nl/forum/view...php?f=1&t=6610 Metalpig symbool: invisible pink unicorn. Ze heeft toegegeven dat haar vriend bij de loge zat op skepp forum (= Renate, is Metalpig) Hores: Verily am I blessed among women, for I have had revealed unto me the Truthful Doctrine of the Invisible Pink Unicorn (Peace Be Unto Her). Ik ben niet achterlijk hoor. Daar zat ik 100% juist. Spaghettimonster, onzichtbare roze eenhoorn, ... ze geloven in een opperwezen. Die mannen hier zullen wel weten waarover ik spreek. Laatst gewijzigd door Frank51 : 1 augustus 2015 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25015 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs torsiekrachten kunnen hebben opgetreden. Als een grote massa kantelt, kan er door ongelijk begeven in het voortschrijdingsproces ervan ook een draaiing optreden, die verbindingen in de horizontale richting (bvb vloeren) losscheurt/wring. Het is best mogelijk dat er herhalende sequenties van effecten optraden, die de toren afbraken zoals een dweil uitgewrongen wordt van het ene eind naar het andere. Neem nou die grote antenne aan het begin van het instorten. Ik zag op de video de top ervan een schokkende slingerbeweging maken. Dat kan met heel de toren zo gebeurd zijn.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#25016 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag het bovenste deel van de WTC toren nog vanop 20 meter hoogte laten vallen op het onderste deel, toch zal het nooit instorten zoals je die dag gezien hebt. Vervormingsenergie van staal. Zoek maar eens op. Hoe mensen kunnen bedot worden dat is toch ongelooflijk. Een kind van 4 jaar die Angry Birds speelt heeft meer voeling met de 3de wet van Newton dan jij. Snap je dan niet dat de val vertraagd zou worden en uiteindelijk zou stoppen door het onderliggende gebouw, een intacte structuur van onder meer 100.000 ton staal? Laatst gewijzigd door Frank51 : 1 augustus 2015 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25017 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25018 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien moet je eens een maquette maken van een wtc toren met spagettistokjes en laat er dan een zware baksteen op vallen. De baksteen zal ofwel ergens halverwege stoppen ofwel schuin eraf vallen, wedden? Laatst gewijzigd door Frank51 : 2 augustus 2015 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25019 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar goed: het zijn de vloeren, aan de binnenkant van het gebouw dus, die op mekaar klappen. De buitenmuren en de kern worden daarbij dus 'gestript' van hun vloeren. De buitenmuren vallen dus in grote brokken naar buiten, en voor de onderste verdiepingen valt er natuurlijk nog weinig naar beneden te tuimelen. Hier wordt het alvast in detail uitgelegd: http://www.sharpprintinginc.com/911/...sition=517:517 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25020 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat verschiet je ervan dat je daar buitengetrapt wordt. En op de koop toe maak je jezelf nog wijs dat dat is 'omdat je iemand ontmaskerd had' ook. Kerel, je bent daar buitengezet omwille van je GEDRAG, niet omdat je 'een vrijmetselaar ontmaskerd had'. Het commentaar van de beheerder spreekt boekdelen: Citaat:
Ik zie trouwens dat je daar ergens begin maart bent buitengezet. Je bent hier eind maart lid geworden. Leid ik daaruit af dat je hier lid bent geworden om dat je daar aan de deur gezet was, om dan hier exact datgene waar je daar voor was buitengezet gewoon opnieuw te komen doen? |
||
![]() |
![]() |