![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#25141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De naakte waarheid van een superieure cultuur. Niks lelijks aan. Trouwens, elke cultuur probeert dat, de moslims zijn daar ook gek op. Maar enkel de echt superieure wint. Dat is juist wat het betekent, "superieur" te zijn. Het is juist het mooie daaraan, die Darwinistische "berekening" die men "strijd" noemt, maar gewoon het spelen is van de match van superioriteit, de wereldbeker van het leven.
Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2022 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Teveel immigratie van minderwaardig volk, dat komt ervan.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Chinezen kamaraden vd Russen ? De Chinezen kamaraden vd ... Indiërs ?
![]() |
![]() |
#25145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Westen kijkt belangwekkend naar de evolutie van de tijdelijke nuttige Russische idiote levensvorm.
De Chinezen kijken ook en leren ondertussen zelfs nog meer. Hun plan A, al dan niet aangepast? Zelden was een GIF zo actueel! ![]()
![]() |
#25146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stoort het als we u een lagere levensvorm noemen?
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 2 juni 2022 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kanaal 'Geo History' post navolgende geschiedenis van Rusland:
The origins of Russia - Summary on a MapNergens in het filmpje wordt melding gemaakt een lagere hetzij hogere levensvorm. Verbeter indien niet correct.
![]() |
#25148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste trein op het vasteland spoorde tussen Brussel en Mechelen.
Dat gebeurde in 1835. Industriële revolutie, stoom. België was mee. Dit gebeurde na de Franse revolutie van 1789, een keerpunt. De industrialisering als overgang van pre-moderniteit naar moderniteit. Napoleon poogt Rusland klein te krijgen.************************************ De overgang van moderniteit naar postmoderniteit kan zich situeren omstreeks WO-II. Hitler poogt Rusland klein te krijgen.************************************ Doet zich momenteel een gelijkaardige overgang voor? Met dit keer de Angelsaksen in de rol van agressor richting hartland. De finalisering van het werk van MacKinder, als het ware. Na 100 jaar? De beëindiging ervan. Het begon met de coup van de Angelsaken op Maidan en de daarop volgende bevrijding van de Krim, culminerend acht jaar later in een nieuw keerpunt, m.n. 24 februari 2022, de start van OPERATIE Z. Is dit de finale voor de Angelsaksen? Het definitieve einde? Na 100 jaar belegering. De Angelsaksen pogen Rusland klein te krijgen.************************************
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 2 juni 2022 om 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25149 | |
|
![]() Citaat:
de russen strijden tegen "het westen" tot de laatste rus. Ik denk dat daar lessen uit te trekken zijn. Er is géén eenheid in "het westen." En ik meen dat de russen in het verleden hebben aangetoond dat, in het gezicht van de vijand, er wél eenheid is.
![]() |
![]() |
#25150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is niet omdat we ergens Oekrainers minachten. Oekrainers waren veel beter af geweest zonder die Russische inval, ook al komen de Russen hen "bevrijden", en zij waren na een tijdje bij ons welkom geweest. Maar gezien Putin nu heeft beslist van Oekraine terug als kolonie te willen, gaan we hem zijn kolonie doen opvreten he. Dat hij er plezier aan heeft. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2022 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25152 |
|
![]() als er voor elke soldaat die niet wel vechten, een soldaat is die hem daarvoor wil executeren, wel ja.
![]() |
#25153 | |
|
![]() Citaat:
of putin oekraïne als kolonie wil, daar spreek ik me (nog) niet over uit.
![]() |
![]() |
#25154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, dit is een heel goed opinie stuk van voor de corona zever, in februari 2020. https://thehill.com/opinion/internat...ding-to-putin/ Redelijk vooruitziend. Kijk, wij als Europa moeten gelijkaardig denken. Wij kunnen het niet hebben dat er een vijandige supermacht in onze achtertuin zou zitten. En voor EXACT DEZELFDE redenen moeten we die ontmantelen. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2022 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25155 | |
|
![]() Citaat:
Russische legerbasissen? Marionettenregering? Nationaliseren van fabrieken en dienstverlenende bedrijven? Belgisch Kongo? Daar ben ik nog niet uit.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 2 juni 2022 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed = wij. Slecht = zij. Daar waar Putin's daad onbegrijpelijk is, is dat die daad voor hem en Rusland nadelig is en voor ons voordelig, gezien hoe het gegaan is. Maar voor ons is het uiteindelijk goed. Zo ziet het er toch uit. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juni 2022 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25157 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie momenteel enkel dat Rusland poogt Oekraïne klein te krijgen... Vul ........... ook maar in .... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25160 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik zelf post bijna niks. Ik post zeker geen details over incidenten die we niet kunnen bewijzen. Ook niet als het mijn gematigde steun aan en begrip voor de Russen / het russische standpunt zou onderlijnen. Misschien zou ik wat meer details moeten posten die pro russisch zijn. Maar ik heb er geen tijd voor en zie het nut er niet van in. Het gaat mij trouwens helemaal niet om de details. Beide kanten maken zich schuldig aan bestialiteiten. Aan beide kanten zitten orks. Het gaat mij om het onderschrijven van een multi-polaire-wereld ideologie tegen een unipolaire fucked up neo-liberale, woke wereld. Ik ben daarom ook niet zo fanatiek pro-russisch als hij fanatiek pro Oekraiens is. Ik ben niet zo binair denkend ingesteld. Citaat:
Genoeg pesterijen, genoeg leugens en genoeg grove beledigingen aan russisch adres. Genoeg amerikaans exceptionalisme. En ga zo maar door. Het Westen moet begrijpen dat daar prijskaartjes aan vast hangen aan hun leugens en onbetrouwbaarheid. Laatst gewijzigd door Vanguard : 2 juni 2022 om 14:12. |
||
![]() |
![]() |