Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 mei 2010, 18:08   #2501
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Ligt eraan, jou belastingsfrauders wil ik niet van straat halen en wisselen met de moordenaars welke in de cel zitten.
O jee. Is er iemand in deze draad die belastingfraudeurs voor moordenaars wil omwisselen dan?
Hmm, weer geen citaat zeker.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 18:18   #2502
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als dit geen aanval is "Wat jij schrijft in post hierboven geeft me alle reden om je op je gekronkel en gedraai aan te spreken" maar gaat over wat ik schrijf; duid dan aan waar ik kronkel en draai.

Ik denk dat ik weet waarom jij denkt dat ik draai en kronkel; jij leest dikwijls wat er niet staat. En jij wil niet vertellen waar je dit leest; dan kan ik het je niet uitleggen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2465
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2327



Neen ik ga hiermee niet akkoord. Waar lees jij dat?


Waar lees jij iets dat kan geïnterpreteerd worden als "de problemen onder tafel te vegen"


Op welke inhoud van jouw laatste posts zou ik kunnen reageren? Waar staat dit inhoudelijke?

Als jij geen woorden verdraait; leg dan uit :
Ik schrijf
"Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen?"
en jij maakt daar van
"Wil je beweren dat gevangenissen niet vooral bevolkt worden door allochtonen?"
Daar gaan we weeeeeeer!
Steeds hetzelfde, ik spreek je gericht aan over je post maar moet dan nadien nog eens bewijzen waarover het ging?
Kun je dat even zelf nagaan door de draad opnieuw te lezen?
Ik denk er niet aan je spelletje mee te spelen, iedere draad wordt verpest door jou vraag om twintig keer hetzelfde aan te tonen, daar begin ik dus niet mee, je kunt lezen dus wanneer je in de discussie terug gaat kom je vanzelf tegen wat je opnieuw aan mij vraagt aan te tonen!

Maar wees eens duidelijk en vooral eerlijk;wanneer mensen opsommen welke criminele feiten besproken worden in de media, zetten die mensen dan alle allochtonen in een slecht daglicht?
Wie zijn "degenen die dit doen"?
Ontken je dat op gebied van samenleven de spanningen vooral zitten tussen moslims en niet moslims ?
Ontken je dat vooral Marokkaanse jongeren het samenleven in wijken verzieken?
Ontken je dat agressie tegen vrouwen vaak vanuit deze groep, jonge moslims, vertrekt?
Ontken je dat vooral moslima's in verhouding tot niet moslima's veel te maken hebben met huiselijk geweld?
Ontken je dat islam als religie zichzelf wat invloed betreft niet wil beperken tot het eigen religieus leven maar ook eist dat anderen zichzelf hieraan aanpassen en vooral dit de oorzaak is van weerzin tegenover die groepen?
Ik gaf je de link met Nourdine Taouil, lid van de executive, media imam en boegbeeld van verzet tegen de plannen om hoofddoeken op school te weren, ontken je dat volgens hem de nihaab verplicht is?
Hoe zit het dan met die "vrije keuze"?
Ontken je dat hij aanzet tot agressie tegenover ongelovigen?

Ontken je dat wanneer dit boegbeeld van vooral jonge Marokkaanse gelovigen en bekeerlingen ( toevallig de groep die de invloed van islam op de hele samenleving willen laten wegen)zichzelf uitspreekt tegen gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen, tegen het recht op zelfbeschikking,tegen deelname van vrouwen op de arbeidsmarkt, je toch mag zeggen dat het over een meer dan marginaal probleem gaat en vooral radicale islam snel aan veld wint?

Ontken je dat de weerzin tegen allochtonen vooral Marokkaanse straatburgemeesters betreft, en niet de Portugezen, Joden, Brazilianen of andere allochtonen?
Onken je dat islam als leer geen spaander overlaat van onze cultuur, wetgeving of mensenrechten?

Kun je nu eens inhoudelijk reageren?
Of vraag je me over twintig post weer om aan te tonen dat u dit gevragd werd?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 18:32   #2503
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Als je mij ergens op wil wijzen wat ik zou gezegd hebben, dan zul je toch verwijzingen moeten maken naar quotes van mij en niet met links welke naar reacties gaan van jou, daar kan ik niet op reageren.

Ik heb nergens gezegt dat dat de discussie was.

Het is heel duidelijk voor iedereen dat dat net hetgeen was dat wil en blijft insinueren. Waarom zou je anders tegen mij in gaan?
Jouw quotes zijn toch te lezen als je op de link klikt.

De discussie gaar toch over "Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen"

Als het duidelijk is dat ik "dat allochtonen crimineel zijn" wil en blijf insinueren; kan het niet te moeilijk zijn om dat aan te tonen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 18:34   #2504
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Nee, je antwoord nooit met wat je effectief wil zeggen. Het enige wat je doet is ontkennen wat je ervoor hebt gezegd.

Of is na al deze reacties jou enige punt dat het "een" moest zijn ipv "de" realiteit"? De feiten blijven dezelfde, of het nu "een" of "de" is.
Wat is er niet effectief aan
"Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen?"?

Waar heb ik eerder geschreven dat allochtonen niet een te groot aandeel hebben?.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 18:44   #2505
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Daar gaan we weeeeeeer!
Natuurlijk gaan we daar weer; telkens jij mijn mening herschrijft.
Citaat:
Steeds hetzelfde, ik spreek je gericht aan over je post maar moet dan nadien nog eens bewijzen waarover het ging?
Dat vraag ik niet. Ik vraag je aan te tonen waar ik zou geschreven hebben wat jij beweert.

Ik denk dat ik weet waarom jij denkt dat ik draai en kronkel; jij leest dikwijls wat er niet staat. En jij wil niet vertellen waar je dit leest; dan kan ik het je niet uitleggen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2465
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2327


Citaat:
Kun je dat even zelf nagaan door de draad opnieuw te lezen?
Neen; dat kan ik niet; want het staat er niet. Daarom dat jij dat ook niet kan aantonen, hé.

Citaat:
Ik denk er niet aan je spelletje mee te spelen, iedere draad wordt verpest door jou vraag om twintig keer hetzelfde aan te tonen, daar begin ik dus niet mee, je kunt lezen dus wanneer je in de discussie terug gaat kom je vanzelf tegen wat je opnieuw aan mij vraagt aan te tonen!
Jij hoeft ook niet terug te keren in de draad; ik citeer het netjes voor jou.

Ik schrijf
"Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen?"
en jij maakt daar van
"Wil je beweren dat gevangenissen niet vooral bevolkt worden door allochtonen?"

Als je dit niet "iemands mening verdraaien" wil noemen; hoe wil je dit wel noemen?
Valt dit onder "ik spreek je gericht aan over je post"?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 00:12   #2506
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Daar gaan we weeeeeeer!
Steeds hetzelfde, ik spreek je gericht aan over je post maar moet dan nadien nog eens bewijzen waarover het ging?
Kun je dat even zelf nagaan door de draad opnieuw te lezen?
Ik denk er niet aan je spelletje mee te spelen, iedere draad wordt verpest door jou vraag om twintig keer hetzelfde aan te tonen, daar begin ik dus niet mee, je kunt lezen dus wanneer je in de discussie terug gaat kom je vanzelf tegen wat je opnieuw aan mij vraagt aan te tonen!

Maar wees eens duidelijk en vooral eerlijk;wanneer mensen opsommen welke criminele feiten besproken worden in de media, zetten die mensen dan alle allochtonen in een slecht daglicht?
Wie zijn "degenen die dit doen"?
Ontken je dat op gebied van samenleven de spanningen vooral zitten tussen moslims en niet moslims ?
Ontken je dat vooral Marokkaanse jongeren het samenleven in wijken verzieken?
Ontken je dat agressie tegen vrouwen vaak vanuit deze groep, jonge moslims, vertrekt?
Ontken je dat vooral moslima's in verhouding tot niet moslima's veel te maken hebben met huiselijk geweld?
Ontken je dat islam als religie zichzelf wat invloed betreft niet wil beperken tot het eigen religieus leven maar ook eist dat anderen zichzelf hieraan aanpassen en vooral dit de oorzaak is van weerzin tegenover die groepen?
Ik gaf je de link met Nourdine Taouil, lid van de executive, media imam en boegbeeld van verzet tegen de plannen om hoofddoeken op school te weren, ontken je dat volgens hem de nihaab verplicht is?
Hoe zit het dan met die "vrije keuze"?
Ontken je dat hij aanzet tot agressie tegenover ongelovigen?

Ontken je dat wanneer dit boegbeeld van vooral jonge Marokkaanse gelovigen en bekeerlingen ( toevallig de groep die de invloed van islam op de hele samenleving willen laten wegen)zichzelf uitspreekt tegen gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen, tegen het recht op zelfbeschikking,tegen deelname van vrouwen op de arbeidsmarkt, je toch mag zeggen dat het over een meer dan marginaal probleem gaat en vooral radicale islam snel aan veld wint?

Ontken je dat de weerzin tegen allochtonen vooral Marokkaanse straatburgemeesters betreft, en niet de Portugezen, Joden, Brazilianen of andere allochtonen?
Onken je dat islam als leer geen spaander overlaat van onze cultuur, wetgeving of mensenrechten?

Kun je nu eens inhoudelijk reageren?
Of vraag je me over twintig post weer om aan te tonen dat u dit gevragd werd?
wat denk je Arti, komt er nog een inhoudelijke reactie?
Ik wil graag eens duidelijke antwoorden van je, wanneer je dit niet kunt, wat doe je hier dan?
En nee, ik speel je spelletjes niet mee, graag antwoord op mijn vragen, dat is de bedoeling van een forum; weet je nog?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 01:28   #2507
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
wat denk je Arti, komt er nog een inhoudelijke reactie?
Ik wil graag eens duidelijke antwoorden van je, wanneer je dit niet kunt, wat doe je hier dan?
En nee, ik speel je spelletjes niet mee, graag antwoord op mijn vragen, dat is de bedoeling van een forum; weet je nog?

De tittel van deze draad zou beter zijn geweest "waarom er meer mensen iets krijgen van Alice en haar horde alochtonen haters"
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 04:50   #2508
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
wat denk je Arti, komt er nog een inhoudelijke reactie?
Ik wil graag eens duidelijke antwoorden van je, wanneer je dit niet kunt, wat doe je hier dan?
En nee, ik speel je spelletjes niet mee, graag antwoord op mijn vragen, dat is de bedoeling van een forum; weet je nog?
Wat is daarvan het nut? Waarom zou ik nog inhoudelijk reageren op je schrijfsels.
Je verdraait binnen de kortste keren toch weer mijn mening. Dat is toch niet de bedoeling van een forum!

Graag eerst een antwoord hier op
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2505

Bijvoorbeeld dit :
Ik schrijf
"Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen?"
en jij maakt daar van
"Wil je beweren dat gevangenissen niet vooral bevolkt worden door allochtonen?"

Als je dit niet "iemands mening verdraaien" wil noemen; hoe wil je dit wel noemen?
Valt dit onder "ik spreek je gericht aan over je post"?

Laatst gewijzigd door artisjok : 6 mei 2010 om 04:51.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 05:27   #2509
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
De tittel van deze draad zou beter zijn geweest "waarom er meer mensen iets krijgen van Alice en haar horde alochtonen haters"
of "waarom blijft Artisjok steeds zo rond de pot draaien en ontkent ze zelfs het licht van de zon als ze daarmee de allochtonen uit de wind kan zetten?"
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 05:53   #2510
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
of "waarom blijft Artisjok steeds zo rond de pot draaien en ontkent ze zelfs het licht van de zon als ze daarmee de allochtonen uit de wind kan zetten?"
Waar draai ik rond de pot?
Waar ontken ik het licht van de zon?

Is dit niet duidelijk?
Ik schrijf
"Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen?"

Kan jij het uitleggen hoe men dan komt tot
"Wil je beweren dat gevangenissen niet vooral bevolkt worden door allochtonen?"?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 08:46   #2511
bruggeman
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: BRUSSEL
Berichten: 1.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...olenbeek.dhtml

En men verwacht van de burger dat ze met deze mensen samen gaan leven...en men vraagt waarom men vooroordelen krijgt, en men vraagt zich af waarom niemand hen in dienst wil nemen,...

Ochja, tzullen wel weer enkele rotte appels zijn...
Men weet ook wat er met gezonde appelen gebeurt welke, in contact komen met enkele rotten. Goed, maar alle gekheid op een stokje genomen....

Waarom de mensen een ziekelijke afkeer krijgen van Allochtonen met in het bijzonder: de 'Moslims':

Het volstaat naar de 'Brusselse' en ander grootstedelijke gebieden te gaan kijken om te bezeffen wat er gaande was, en nog steeds is.

Men zou het de 'koekoek techniek' kunnen noemen.

Deze vrij sluwe 'vogel' houdt er het volgende stuurgedrag op na.
1 - Nest van een andere niet 'koekoek' kiezen.
2 - Eieren in het vreemd nest dumpen.
3 - De 'gast' broedvogel ontpopt het 'koekoek' kuikentje.
4 - Het 'Koekoek' kuikentje, werpt alle andere inwoners van het nest eruit.

Op deze wijze worden dan gehele wijken bezet door 'Moslim' Allochtonen.

Het is uiteraard gemakkelijker ons gebruiksklaar Maatschappelijke en gemeenschapsorganen alsook ons samenlevingsproject (met gebouwen, meubelen, instanties en zelfs: een Koninklijke Dynastie en al), over te nemen..... dan in 'Marokko' of elders in 'Afrika' een nieuwe op te starten.

En wat zegt men aan de brave meneer;chokran
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 10:00   #2512
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat is daarvan het nut? Waarom zou ik nog inhoudelijk reageren op je schrijfsels.
Je verdraait binnen de kortste keren toch weer mijn mening. Dat is toch niet de bedoeling van een forum!

Graag eerst een antwoord hier op
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2505

Bijvoorbeeld dit :
Ik schrijf
"Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen?"
en jij maakt daar van
"Wil je beweren dat gevangenissen niet vooral bevolkt worden door allochtonen?"

Als je dit niet "iemands mening verdraaien" wil noemen; hoe wil je dit wel noemen?
Valt dit onder "ik spreek je gericht aan over je post"?
Kijk dat is dus uw steeds terugkerende techniek om discussies lam te leggen en inhoudelijk nergens op te reageren.
Bovendien blijkt hieruit dat u dit heel bewust doet;wanneer u expliciet gevraagd wordt ergens op te antwoorden, is dat helemaal geen verdraaiing van jou woorden, ookal heeft u twintig post eerder daar iets over geschreven, waarom antwoord u dan niet gewoon op de vraag?
Ik noteer hierbij zoals al veel forummers deden, dat u heel bewust discussies lamlegt op steeds dezelfde wijze, iemand zin om na te kijken hoeveel discussies vastlopen omdat je moet bewijzen woorden van Arti niet verdraait te hebben?Ik alvast niet!
DIT IS EEN DISCUSSIEFORUM EN DAAR WORDT JE VERONDERSTELT ANTWOORD TE GEVEN OP VRAGEN? KOMT ER NOG WAT VAN ARTI, OF KUN JE DAT NIET?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 10:06   #2513
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waar draai ik rond de pot?
Waar ontken ik het licht van de zon?

Is dit niet duidelijk?
Ik schrijf
"Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen?"

Kan jij het uitleggen hoe men dan komt tot
"Wil je beweren dat gevangenissen niet vooral bevolkt worden door allochtonen?"?
Iedereen kan nalezen dat u hiermee de waarheid meer dan geweld aandoet, maar laten we toch even proberen u voorbij uw pruillip te krijgen wegens vermeend leed, ziet u verband tussen negatieve beeldvorming en te groot aandeel?
Zou dit verklaren waarom steeds meer mensen negatief staan tegenover die groepen die tegenwoordig met allochtonen worden bedoelt?
Wanneer dit zo is, wie heeft dan schuld aan die negatieve beeldvorming, groepen zelf omdat ze problemen niet erkennen of aanpakken en teveel van hun leden maar laten begaan,of forummers die ze oplijsten, media die erover schrijft?
Zijn dat degenen die de daden van enkelingen veralgemenen en dus verantwoordelijk zijn voor negatieve beeldvorming?

Wat denk je, zou het lukken een antwoord te verzinnen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 10:23   #2514
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kijk dit bedoel ik nu met gedraai en gekronkel, u zegt nooit waar mensen u op aanspreken" omdat vervolgens opnieuw te doen!
Degenen die een groep beoordelen op het gedrag van enkelingen stellen die groep in een slecht daglicht!
Zeg me eens; wie zijn die enkelingen volgens jou?
Wil je beweren dat gevangenissen niet vooral bevolkt worden door allochtonen?
Hebben vooral Marokkanen daar niet de grootste vertegenwoordiging( en in die statestieken worden Belgische Marokkanen voor alle duidelijk niet meegerekend!)
Wanneer we lezen over overvallen, problemen in metro's of ander openbaar vervoer, over wie gaat dit dan vooral?
Wanneer we lezen over vluchthuizen, welke dames zitten hier dan?
Wanneer er sprake is van schijnhuwelijken,gedwongen uithuwelijking, over wie gaat het dan?
Kent u veel Vlamingen die denken dat bijvoorbeeld een lesbische dochter door de duivel bezeten is?
Kent u veel pastoors die ongegeneerd haatpreken tegen ongelovigen of mensen van een ander geloof houden?
Wie vallen vrouwen op straat lastig, troggelen kinderen op speelpleinen geld af omdat het "van hun" is?
Wie houdt zich bezig met drughandel in wijken?
Je kunt moeilijk ontkennen dat wanneer er te veel rotte appels zijn je oogst bedorven is, ookal zitten er nog goede appels tussen!
Uw belerend vingertje want niet iedere allochtoon is een crimineel( gelukkig maar!)en dus mag je niet "veralgemenen" is precies waar ik u op aanspreek, u denkt dat uw zelfopgelegde zwijgplicht die mensen vooruit helpt, juist niet!

De problemen zijn te groot om negatieve beeldvorming over die groepen te relativeren, zo krijg je ze al zeker niet opgelost maar daar gaat uw zorg dan ook niet naar uit lijkt me!
Zoek de cijfers maar lekker zelf op en begin maar alvast aan uw parcours van uitsluiting en achterstand!
Want andere oorzaken bestaan niet he? Toch niet waar u woont blijkbaar!
Krijg ik hier trouwens nog antwoord op?
Geen van de vragen werd beantwoord, het is niet omdat u een opmerking heeft gemaakt tegenover een ANDER FORUMLID dat u geen gerichte vraag gesteld kan worden, DAT IS DUS NIET ZOALS U BEWEERT een VERDRAAIING VAN UW WOORDEN maar u zoveelste poging om vooral geen antwoord te geven!
HALLO Arti kan er op een discussieforum nog zoiets als een antwoord komen?
Hup, Arti, ik verwacht toch wel antwoorden!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 10:24   #2515
ضد الأسلمة
Vreemdeling
 
ضد الأسلمة's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 mei 2010
Berichten: 59
Standaard

Rustig Alice, wacht eventjes af, je mag je zo druk niet maken
ضد الأسلمة is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 11:01   #2516
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ضد الأسلمة Bekijk bericht
Rustig Alice, wacht eventjes af, je mag je zo druk niet maken
Maar ik ben de kalmte zelf hoor, bedankt voor je bezorgdheid!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 11:10   #2517
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
O jee. Is er iemand in deze draad die belastingfraudeurs voor moordenaars wil omwisselen dan?
Hmm, weer geen citaat zeker.
Ja, want de enige waar jij over klaagt welke niet vastzitten zijn frauders, de witte criminelen. De cellen zitten overvol, dus wat wil je dan?
Dat komt er dan van als je nooit concreet zegt wat je wil of wat je bedoeld.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 11:11   #2518
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Jouw quotes zijn toch te lezen als je op de link klikt.

De discussie gaar toch over "Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen"

Als het duidelijk is dat ik "dat allochtonen crimineel zijn" wil en blijf insinueren; kan het niet te moeilijk zijn om dat aan te tonen.
Ik zie het stukje niet wat ik zou gezegt hebben en wat jij waarom wil aanklagen...dat is het probleem.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 11:12   #2519
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Wat is er niet effectief aan
"Ik doe helemaal niet alsof allochtonen niet een te groot aandeel hebben. Hoeveel keer moet ik dat nog expliciet herhalen?"?

Waar heb ik eerder geschreven dat allochtonen niet een te groot aandeel hebben?.
Idd, zoals deze gehele reactie van jou...je doet niets...je hebt niets gezegt...wat je dan wel wil zeggen blijft een raadsel. Zo gaat het al dagen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 11:14   #2520
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
De tittel van deze draad zou beter zijn geweest "waarom er meer mensen iets krijgen van Alice en haar horde alochtonen haters"
Er zijn geen allochtonen haters hier, dus waarom zou dat een betere titel zijn dan?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be