![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2501 |
Banneling
|
![]() Er is hier zelfs iemand die het presteert om te beweren dat bij onverdoofd halal slachten een rund nog 10 minuten spartelt; bij onverdoofd koosjer slachten is het in 10 seconden gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2502 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2503 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2504 |
Minister
|
![]() Wanneer jij eens op de al zo vaak door mij aan jou gestelde vragen hier in dit topic een afdoende antwoord geeft.
![]() |
#2505 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar "negeren" is overigens niet hetzelfde als "kaltstellen".
![]() |
![]() |
#2506 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leer lezen ! of beter: leer BEGRIJPEND lezen en stop met die lasterlijke onzin. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 augustus 2011 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=634 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=641 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2508 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.google.be/search?hl=nl&q=...w=1016&bih=621 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat jij ervan meent te kunnen maken is van nul en generlei waarde. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 augustus 2011 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2510 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat is precies de bedoeling van je linkje?
![]() |
![]() |
#2511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk uit gemakzucht, in een poging om iemands meningsuiting te beknotten, het zwijgen op te leggen. Ik zie hem al voor me "de vingers in de oren en heel hard "la la laaa" zingen.". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2512 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Echt flink hoor! gelukkig hebben we uw hoogstaande bijdragen met link+quotes nog altijd om ons te vermaken nietwaar? we zouden anders nog wel eens iets hebben kunnen bijleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2513 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ten eerste ben jij het immers die opeens over "kaltstellen" begon, en ten tweede gebruikte je dat nog eens foutief ook, aangezien "kaltstellen" "monddood maken" betekent, en er hier sprake was van "negeren", iets totaal anders.
![]() |
![]() |
#2514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We waren toch aan het keuvelen over negeren om enerzijds het geen zin heeft om te discussiëren met trollen e.d. De moderatie heeft zelf al meermaals geschreven dat de enige oplossing daarvoor negeren is. om anderzijds "de makkelijkste manier ja, als je niets anders dan je eigen mening wenst te horen en lezen, en liefst alleen voor eigen parochie predikt. Dan zwier je die mensen gewoon met één of andere slappe smoes op je negeerlijst, steek je je vingers in je oren en ga je heel hard "la la laaa" zingen Negeren en kaltstellen komt toch op hetzelfde neer. Hoe anders dan door te negeren kan je iemand kaltstellen op een forum? Bijvoorbeeld Een vriendelijk verzoek aan de welwillende forumleden om niet in te gaan op de -tigste afleidingsmanoeuvre van een bepaald forumlid wier naam wij niet zullen noemen, maar waarvan wij allen weten wie het is.http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=343 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2515 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de linken er bij gezet. Iedereen kan gaan lezen waarover het gaat. Je mag in dat topic gerust nog uitleggen dat een slachter, die 10 seconden nodig heeft voor een halssnede bij een rund, geen brielder is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2516 | ||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Negeren en kaltstellen is niet hetzelfde en komt ook niet op hetzelfde neer. Negeren, en dan nog alleen wanneer zulks collectief gedaan wordt, is een middel om iemand kalt te stellen. Maar het middel is niet gelijk aan het (beoogde) resultaat. Citaat:
Citaat:
Kijk artisjok, ik snap wel dat als jij zelf geen zinnig argument kunt aandragen, je dan wanhopig op zoek gaat om op een andere manier je vermeende gelijk te kunnen halen, maar ik vind het nu toch echt wel hilarisch beginnen te worden. En zielig, vooral heel erg zielig.
![]() |
![]() |
#2517 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Negeren, kaltstellen en een cordon sanitaire er omheen lijken mij de beste opties.Dan moest het zijn : Negeren, en een cordon sanitaire er omheen om kalt te stellen lijken mij de beste opties.Dat was nochtans een leerkracht, die dit schreef. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zo'n getrol is toch niet ter bevordering van de discussie. Dan moet je toch niet verwondert zijn dat sommigen niet meer wensen te discussiëren met jou. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2518 | |||||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar dat is verder geen antwoord op mijn vraag "Omdat dit niet de eerste keer is dat jij tegen mij over "kaltstellen" begint, en ik eigenlijk wel benieuwd ben waarom jij daar tegen uitgerekend mij telkens weer over begint." Ik heb het woord "kaltstellen" nog nooit in mijn mond genomen, toch begin jij er telkens weer over te zeveren tegen me. Net zoals je me regelmatig met de naam van een ander aan meent te moeten spreken. Ik had zelfs nog nooit van "kaltstellen" gehoord totdat jij er destijds tegen me over begon te mauwen. Vind je het zo'n mooi woord en wil je dat ik het overneem of zo? Citaat:
Jij had het over "We waren toch aan het keuvelen over negeren om enerzijds het geen zin heeft om te discussiëren met trollen e.d". Welnu, "we" waren toen dus helemaal niet aan het keuvelen, anders had ik het woord wel tot je gericht. Prachtig zelfs. Het zijn mijn woorden in deze discussie ja, die dus niet aan jou gericht waren, en waar jouw reactie in jouw vorige post verder dan ook niets mee te maken heeft. Tenzij je me hier op een laag bij de grondse gluiperige manier van datgene wat je zelf doet, wilt beschuldigen natuurlijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
---------------- Maar bon, het topic is alweer aardig ontspoord, en om het weer terug op de rails te zetten, en aangezien ik je nu hier toch aan de lijn heb, zou ik wel eens antwoord van je willen krijgen op de volgende ontopic-vragen, die ik je al zo vaak gesteld heb, maar waarop ik nog nimmer een antwoord heb gehad: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#2519 | ||||||||
Banneling
|
![]() Ja hoor.
Citaat:
Citaat:
Dat noem ik "keuvelen over negeren". Citaat:
Citaat:
Citaat: