![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#25241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier heeft het zelfs zo hard geknald dat we er niks van gehoord hebben !!
Wateroverlast voor de mieren alhier !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier ook geen spoor van een goede regenbui. Wel veel bewolking but that was it
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25243 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft hier eens dreigend gerommeld en dat was het. We zijn aan de dood ontsnapt!
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier binnen slechts een halve graad.
(van 26° C naar 25,5) ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 10 juli 2023 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er eigenlijk wel hagelstenen gevallen ? In Oostende bleef de zon weg en was er iets meer wind. Dat was het zowat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Herent blijkbaar toch 2 huizen in brand door blikseminslag. 1tje onbewoonbaar.
![]() |
#25251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tingeling , en zzzzooooeeeeffff , foetsiedepoetsie
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25255 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goeiemorgen, het zou vandaag enkele uurtjes regenen.
Laatst gewijzigd door Onzijdig : 13 juli 2023 om 05:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25256 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goooooodmorning king Filipus. 21 juli en 10 jaar op de troon.
Wat een prestatie, proficiat. Ge verdient een speekmadolle. Euh.... Ik be doen eigenlijk, goedenmorgen beste forumleden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hellooooooooo everybody.
How aar joe? Ik kan mijn geluk niet op met deze lekkere frisse, bewolkte en natte zomer. ![]() Hopelijk blijft dit zo tot minstens eind augustus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25258 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor mij mag het ook zo blijven, 20 a 22 graden maximum en af ee toe een bui om het stof af te vegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25259 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goeiemorgen allen, iedereen goed geslapen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee!
![]() Echt bijna niet geslapen. Het was 27° in de slaapkamer. Ik had wel de watercooler ( of hoe heet dat) geinstalleerd en dat gaf toch wel wat verkoeling. Totdat: Om 2u10 ging 1 van onze rookmelders af met luide sirene! Ik ben in paniek naar beneden gelopen maar het kwam van het gelijkvloers in onze garage. Dan nog een verdieping naar beneden gestrompeld ( pijnlijke knie). Kom ik in onze garage: niks! Geen rook te zien maar ik wist niet hoe ik die rookmelder moest afzetten. Ik heb die dan losgemaakt van het plafond en ermee 2 verdiepingen terug naar boven gestrompeld. Terwijl dat keihard bleef loeien heb ik Albeir wakker moeten maken. Die had totaal niks gehoord! Hij heeft die rookmelder dan afgezet ( ik stomme gans wist niet hoe). Bon; de rookmelder op mijn nachtkastje gelegd en terug in slaap proberen te vallen. Om 2u50: "PIEUW-PIEUW" ![]() weeral die stomme rookmelder. Ik heb er de batterij dan maar uitgehaald. Resultaat: ik heb echt bijna niet geslapen. Albeir gaat straks een nieuwe batterij kopen voor de rookmelder. Hopelijk helpt dat en kan ik volgende nacht eens rustig slapen. Ik voel mij echt een zombie nu...ffff. Ik kan ook straks geen dutje gaan doen want kleinkind komt hier logeren tot morgenavond. Wie- oh- wie heeft er compassie met mij? Stomme hitte, stomme rookmelder! ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 19 augustus 2023 om 10:26. |
![]() |
![]() |