![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#25561 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25562 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.jamvzw.be/wie-doet-wat |
|
|
|
|
|
|
#25563 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Meer dan een miljoen euro subsidie voor J@M. Per jaar. De chiro krijgt 100.000 euro. Eenmalig. Voor een nieuw gebouw. Dat ze moet delen met ... J@M. Institutioneel structureel racisme in het dna van de Vlaming heet dat dan ...
Hoe miljoenen subsidies meer krijgen dan de oorspronkelijke bevolking ? Pleeg terroristische aanslagen en dreig ermee jezelf op te blazen. Steek geregeld eens iemand neer op straat in klaar lichte dag. Sla zo nu en dan eens in groep de kinderen van de oorspronkelijke bevolking in elkaar. Klaag de hele tijd over discriminatie ook al word je overal voor getrokken. Beschuldig iedereen en alles van racisme die niet plat op de buik gaat.
|
|
|
#25564 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allahu Ahkbar in Rambouillet (bij Parijs) :
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/04...-nabij-parijs/ Waarschijnlijk zal die politievrouw die Tunesiër op een racistische wijze bekeken hebben, en aangezien het ramadan is kon hij dat niet laten passeren.
|
|
|
#25565 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#25566 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Say no more", tijdens de ramadan kunnen ze altijd dat tikkeltje meer...
|
|
|
#25567 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat die smeerlap is afgeblaft , prima zelfs & terecht !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 april 2021 om 17:10. |
|
|
|
|
|
|
#25568 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb geen respect voor moordende & relschoppende smeerlappen !!
Mochten er rellen uitbreken , hopelijk mogen de agenten ze hardhandig aanpakken !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#25569 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#25570 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#25571 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 24 april 2021 om 11:29. |
|
|
|
|
|
|
#25572 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er was misschien geen mentaal gehandicapte in de buurt om in elkaar te slaan.
|
|
|
#25573 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Had die maar danslessen gevolgd bij LGU ...
|
|
|
#25574 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#25575 |
|
Europees Commissaris
|
Geen linkse forummers om deze kwetsbare en misbegrepen sukkelaars te verdedigen?
|
|
|
#25576 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#25577 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verwarde nieuwe Europeanen die moorden zijn een faits-divers geworden. Het is bijna elke dag wel ergens van dat in Europa. Gelukkig maar door 0.1% van de moslims volgens dpg.
|
|
|
#25578 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar het verwondert me dat men zulke berichten nog online zet , want het is kwetsend naar de terroristen toe , hoe durven ze !! Spreken en/of schrijven in sarcasme is een leuke manier van spreken !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#25579 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Langs de ene kant schrijven de msm steevast dat het met de migratie nu wel meevalt door corona. Langs de andere kant wordt weer 50 miljoen euro extra uitgetrokken voor asiel- en migratiebeleid.
De eerste drie maanden van dit jaar zouden bijna 9.000 vluchtelingendossiers zijn goedgekeurd ... weer een dorp of een wijk erbij ... 't is dat er hier nog zoveel plaats is ... jaja er moeten nog minstens 200.000 sociale woningen bijkomen ... en een betonstop ...
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 24 april 2021 om 19:32. |
|
|
|
|
|
#25580 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
eerst & vooral moet men de problemen met bevolking alhier oplossen !! Ik ben voor migratiestop , want nu met de coronacrisis wordt dit sowieso voelt dit bij vele mensen als een messteek in hun lijf !! Echte vluchtelingen kan ik perfect begrijpen , maar puur economische , NEE !! En wat de oorlogen buiten België betreft , dat ze die eerst eens aldaar oplossen , en ook moet men mensenhandel keihard aanpakken !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 april 2021 om 19:48. |
|
|
|
|