![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2561 |
Minister-President
|
![]() Hebt ge een profiel op facebook?
![]() |
#2562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogen er ook bij: threads gestart door Zeikstraalachtigen, Flurkidae en aanverwante families, en threads waarin "onze" vermeende wereldoverheersingsexploten bezongen worden (een beetje de ijdelheid strelen mag ook wel). Meer heeft een mens niet nodig voor uren hoogstaand leesplezier!
![]() |
![]() |
#2563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er lopen nu meerdere FVDW-threads, die mag er gerust bij. Ze is echter een geduchte concurrente. Mijn marketing mensen zijn al druk bezig met het bedenken van nieuwe strategieën, een nieuw imago, gewaagde gimmicks, bijkomende incentives, ... om aan deze concurrentie het hoofd te bieden. Ik heb ze alvast gewaarschuwd: er zullen koppen rollen als het hen niet lukt!
![]() |
![]() |
#2564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een beetje concurrentie is toch goed voor iedereen??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net daarom moeten we met de tijd meegaan, en rekening houden met de nieuwe (al dan niet eerlijke) technieken van de concurrentie. De sterkten van de tegenstanders tegen hen gebruiken, heet dat. Eens mijn gloednieuwe website online komt kunnen ze alvast beginnen hun wonden te likken! We zullen dan wel zien wie dan nog vindt dat een beetje concurrentie voor iedereen goed is.
![]() |
![]() |
#2567 |
Banneling
|
![]() zit je op geen enkel sociaal netwerk ?!? (twitter fb ...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, voor Facebook moet het wel genuanceerd worden. Mijn bredere familie heeft de gewoonte aangenomen foto's van feestjes en zo op Facebook te posten. Om deze actualiteit te kunnen volgen log ik af en toe in met iemands account. Zelf een account aanmaken, daar heb ik (voorlopig?) geen zin in.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 april 2010 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2569 |
Minister-President
|
![]() Wat zijn uw rare trekskes of gewoonten? Zo van die kleine dingetjes die de F in Firestone zetten, weet je wel.
![]() |
#2570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe jaloers ben je al op het succes van Hot Marijke?
wanneer gaan we de eerste tekenen van wraakacties zien?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe zou je gereageerd hebben, mocht je ergens vastgezeten hebben in het buitenland vanwege het vliegverbod?
panikeer je snel in zulke situaties? zou je het vliegtuig nemen met je klein kind?
![]() |
![]() |
![]() |
#2572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vraag is natuurlijk of er wel F in Firestone zit, en of ik de juiste persoon ben om daar over te oordelen. Er is in elk geval één persoon voor wie de F in mij kennelijk voldoende is. ![]() Rare trekskes of gewoonten? Van mezelf vind ik natuurlijk dat alles wat ik doe perfect normaal is, en dat anderen desnoods afwijkend zijn. Zo van die vreemde wezens die wiskundige raadsels niet boeiend vinden, die geen traantje laten bij een doordeweekse romantische comedie, die van de pot gerukte en manifest onjuiste theorieën niet het natrekken waard vinden, enz ... Maar ik ben de tolerantie zelve en gun zelfs hen een plaatsje onder de zon. In de privésfeer heb ik uiteraard ook mijn trekskes en voorliefdes. Details laat ik liever achterwege op een publiek forum. Echt spectaculair zijn ze overigens niet. ![]()
![]() |
![]() |
#2573 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig ben ik goed omringd en word ik langs alle kanten getroost. *pinkt traantje weg* Citaat:
Voor de rest zal ik me laten inspireren door het systeem van de ... fakerslijst. Maar dan wel met beeld en klank, niet zo'n nietsverhullend Excel blaadje. Jullie zijn gewaarschuwd. ![]()
![]() |
![]() |
#2574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik bijvoorbeeld thuis verwacht wordt om voor mijn kindje te zorgen, dan zou ik waarschijnlijk heel gestresseerd zijn geweest. Ik weet dat het op zich onlogisch is, omdat het thuisfront dan ook nog enkele dagen verder voor haar kan blijven zorgen. Als we met het hele gezinnetje ergens zitten en we kunnen daar in redelijke omstandigheden verblijven, dan zou ik wellicht rustig zijn gebleven. Het werk enkele dagen missen, dat zullen zowel mijn werkgever als ikzelf wel overleven. Hangt dus af wat welke situatie. Panikeren doe ik niet vlug. Anderzijds heb ik het nog niet meegemaakt, dus wie weet hoe ik irl zou hebben gereageerd. Ja.
![]() |
![]() |
#2575 |
Minister-President
|
![]() Euh, ik heb eigenlijk geen idee waar dit op slaat, maar goed.
Geen neuroses aldaar?
![]() |
#2576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neen, maar zou ik het weten als het wel zo is?
![]() |
![]() |
#2577 |
Banneling
|
![]() wat doe als je door de situatie tijdens je vakantie vastzit in het buitenland voor nog minstens een volle week en je werkgever wil je voor de periode dat je afwezig bent (zeker 2 weken) geen loon uitbetalen omdat "het zijn schuld niet is die vulkaan is uitgebarsten" ? Zoek je naar een nieuwe werkgever ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2578 |
Minister-President
|
![]() Ík stel hier de vragen.
(En niet noodzakelijk, maar het zou wel kunnen.)
![]() |
#2579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een slimme werkgever zal echter ook denken aan de goodwill van zijn loonslaafjes en loonslavinnetjes, en het niet op de spits drijven. Bij ons heeft de vraag zich voor zover ik weet niet gesteld (in elk geval niet op onze Antwerpse zetel), dus ik weet niet hoe het hier zou zijn geregeld. Van vrienden die bij grote bedrijven werken heb ik gehoord dat bij hen het loon gewoon wordt uitbetaald voor wie in het buitenland vastzat. Voor mij zou het kunnen, mocht ik voor een week ergens vastzitten, dat ik dan een goede Internetverbinding had moeten zoeken en vandaar wat werken. Het gros van mijn taken kan ik moeiteloos via Remote Desktop uitvoeren. Nu, als ze mijn loon niet uitbetalen zal ik niet meteen een nieuwe werkgever gaan zoeken. Pissig zal ik er echter wel om zijn, en wie weet toch discreet beginnen uitkijken naar "nieuwe uitdagingen".
![]() |
![]() |
#2580 |
Banneling
|
![]() Firestone, ik merk dat je een fietsliefhebster bent. Dat is leuk.
Heb je eventueel een tip voor interessante routes in groot-antwerpen, maw het gebied tussen Gent, Brussel en Breda ![]() |
![]() |
![]() |