![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2561 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op naar de 130 pagina's ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2563 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Noch hier, noch hier.
![]() |
![]() |
#2564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat in die draden geen punt gemaakt wordt om over te discussiëren.Als ik het de openingsposter vraag krijg ik geen antwoord, ik krijg wel onder mijn voeten omdat ik het vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2565 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klopt, maar enkel wat gespecificeerd staat in de wet is strafbaar.
Lees even de wet zodat we over hetzelfde spreken.
![]() |
#2566 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb dus zeer goed gelezen wat jij schreef.
![]() |
![]() |
#2567 | |
|
![]() Citaat:
Kijk nog eens goed wat Filosoof u 'voorschrijft'
![]() |
![]() |
#2568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allé vooruit. Wat is dan volgens jou een voorbeeld van een discriminerende uitlating die de wet niet bestraft , welke bovendien racistisch van aard is en waarvan het bovendien wenselijk is deze uitlating te bestraffen ?
Laatst gewijzigd door Pericles : 15 augustus 2011 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt gevraagd "Hoe kun jij zo zeker weten dat.." ik heb je verteld hoe ik dat zeker weet. Ga jij me misschien voorkauwen wat ik moet denken en antwoorden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je de "eventueel" zien staan, en weet je wat dat betekent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2572 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik zal proberen het zo eenvoudig mogelijk te maken. Zeggen dat ge geen vreemdelingen in uw wijk wilt is racistisch, maar niet strafbaar. Stappen zetten om dat te bekomen is dat wel. Mensen aanzetten om stappen te zetten om dat te bekomen is ook strafbaar.
![]() |
![]() |
#2573 |
|
![]() 'Laxative' betekent laxeermiddel.
Het is niet iets wat ge moet hebben als ge het schijt hebt, maar iets om u het schijt te geven. De clou.
![]() |
#2574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kunnen goede , objectieve redenen voor zijn. Men heeft misschien gewoon voortdurend slechte ervaringen gehad met vreemdelingen, men wil het risico van opnieuw een slechte ervaring niet meer lopen en men mijdt ze om die reden. Men kan ook in de overtuiging leven dat alles in onze cultuur beter is en dat daarom een confrontatie met een vreemdeling nutteloos tijdverlies is , maar er voor de rest niets tegen hebben. Laatst gewijzigd door Pericles : 15 augustus 2011 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2575 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Op mijn vraag daar weer op om uit te leggen waar er daar gediscrimineerd wordt, heb je niet meer geantwoord. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je hebt dus al met al geen afdoende antwoord gegeven, maar gewoon meer van hetzelfde rond de pot gedraai van je.
![]() |
![]() |
#2576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet eerlijk bekennen , ik heb niet gelezen wat er op de verpakking stond , ik besteed eigenlijk geen tijd aan de posts van filosoof .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2577 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ik schreef al: Wat het onderwerp van een topic is, blijkt meestal uit de titel. Als dat niet voldoende duidelijk is, zou je de openingspost eens kunnen lezen, en het commentaar van degene die de openingspost geplaatst heeft. Is het je dan nog niet duidelijk, dan vraag je het de openingsposter, nietwaar? Eenmalig vragen volstaat trouwens wel eens er een antwoord op is gegeven. Overigens zie ik nergens in het forumreglement iets over inhoud of opmaak van openingsposts staan. Het gaat dus wel degelijk over jouw wensen. En als je hier zulke verschrikkelijke problemen mee hebt dat je er 's nachts gillend van wakker wordt, dan meld je dit soort gruweldaden toch gewoon bij de forumleiding, als je meent dat allerlei reglementen en wetten overtreden worden? Blijft zoiets vervolgens staan, is er niets aan de hand en heb je je voor niets druk gemaakt. Wordt zoiets verwijderd of aangepast, dan kun je 's avonds tevreden naar bed gaan met de gedachte dat je de vrijheid van meningsuiting weer eens fijn hebt kunnen fnuiken.
![]() |
![]() |
#2578 |
|
![]() Omdat het discriminatie is op basis van afkomst en dat is per definitie racisme.
![]() |
#2579 |
|
![]() Als ge geen tijd besteed aan iemands posts, dan reageert ge er best niet op, anders maakt ge u maar belachelijk.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 16 augustus 2011 om 05:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2580 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er wordt in de uitspraak "Ik wil in een samenleving leven waar ik niet alle vijf stappen tegen een allochtoon bots. En al zeker niet in mijn trappenhuis, of in mijn straat, mijn gemeente..." niemand uitgesloten op basis van afkomst. Citaat:
Je vroeg waarom ik er zo zeker van ben dat... Ik heb je uitgelegd waarom ik zo zeker ben. Citaat:
Graag citaat met link om mijn voorkauwen aan te tonen. Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=336 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2502 |
||||
![]() |
![]() |