![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je op de link klikt kom je weldegelijk op posting 1501 uit en niet op 1514. Waarom ben je nu weer aan het liegen en bovendien verberg je je achter een printscreen ipv de originele posting te citeren ? Besef je wel hoeveel inbreuken je hier zo de laatse 24 uur al gemaakt hebt ? Ik kan ze op mijn 2 handen niet meer tellen.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 27 januari 2021 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2563 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen uw versie is de juiste. Iedereen die daar maar iets durft tegen in te brengen moet zich schamen en vooral zwijgen. En dat zijn uw eigen woordjes Johan. Je gebruikt of misbruikt dit forum blijkbaar alleen om promotie te maken voor uw zaak en je dult absoluut geen tegenspraak of ben ik weer (volgens u dan toch) mis ? De titel van deze draad ' Ik moet jammer genoeg de hulp inroepen van mijn medeburger.' strookt volgens mij niet echt met de inhoud. Tenzij het natuurlijk in de context van 'propaganda' bekeken moet worden natuurlijk. En blijkbaar delen er nog anderen, niet alleen op dit forum trouwens, ook dit gedacht.
![]() |
![]() |
#2564 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waar stuur ik het boek naar toe?
![]() |
![]() |
#2565 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 27 januari 2021 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2566 | |
|
![]() Citaat:
De eerste post is 1501, de laatste post via die link is 1520. Dat is ook de reden waarom ik er heb bijgezet dat het over post 1514 gaat. En dit louter ter info - met een simpele vraag kon je alle documenten die te maken hebben met 'aangepast' PV opnieuw raadplegen. Is geen rocketsience hoor.
![]() |
![]() |
#2567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't valt écht niet op hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#2568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de edit tijd, die onderaan je posting staat, daar stel ik me ook vragen bij. 'Toevallig' begin je juist na die edit tijd te zeuren over die posting 1514 in posting 2523 Dat je naar die 1514 verwees en niet naar 1501. Nu ja, toevallig had ik die posting met die link, of toch een deel ervan al geciteerd in #2518 Raar.... Weer een vraag om bij de hoop te gooien.... Heb je daar soms een verklaring voor Johan ? Waarom schreef je 'post 1514' na een link die naar de 1501 verwees ?
![]() |
![]() |
#2569 | ||||
|
![]() Citaat:
Welk bewijs wil je zien? Je kan kiezen, er zijn er zoveel. Lijst van betrokkenen? Bankrekeningen en hun titularissen? Uittreksels ui verhoren? Citaat:
Citaat:
De realiteit is anders en om dat duidelijk te maken moet het voor jou redelijk snel te snappen zijn. Je kan gewoon het eigen gedrag dat je hier al maanden toont naar de ingeburgerde werkwijzen van onze fiscus kopiëren. Vooroordelen, niks weten en het ergste ... niks WILLEN weten. Citaat:
Toen ik deze draad heb opgestart had ik reeds alle mogelijke pisten bij fiscus en politici aangeschreven om de zaak ten gronde te bekijken. Niks werd er ondernomen en zelf wordt je buiten alle relevante info gehouden. Koop het boek, lees het en kom dan opnieuw uw tijd hier verprutsen. Je zal dan tenminste weten waar je het over hebt.
![]() |
![]() |
#2570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Linken in quotes verwijzen naar de posting zelf, niet naar de pagina. Nice try but no cigar. ![]() Uw posting die ik net geciteerd heb heeft als link: https://forum.politics.be/showpost.p...postcount=2566 9589464 is het volgnummer van je posting in de database van dit forum. In de quote van uw post staat: 'QUOTE=Johan Daelemans;9589464' Net hetzelfde nummer wat dus een duidelijk bewijs is dat citaten refereren naar een de posting zelf. Wie is er nu 'de sukkelaar' ? Je mag je bloemetjes mooi voor u houden want je ben nu nog eens door de mand gevallen.... ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 27 januari 2021 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2571 | |
|
![]() Citaat:
Ook voor jou een aanrader.
![]() |
![]() |
#2572 | |
|
![]() Citaat:
Zoiets als een straatnaam en daarna het huisnummer. Nu, ik wil steeds wat bijleren, hoe ziet er een link eigenlijk uit die naar een specifieke post verwijst? Neem nu als voorbeeld de bewuste post 1514. Hoe kom ik daar onmiddellijk op terecht zonder naar beneden te hoeven scrollen?
![]() |
![]() |
#2573 | |
|
![]() Citaat:
Het veranderd wel niet het feit dat mijn gekopieerde link uit de browster balk verkeerd is. Die verwijst duidelijk naar de hele pagina en jij bent zo stom geweest om daar de eerste post te gebruiken. Post 1514 stond er nochtans duidelijk achter. https://forum.politics.be/showthread...191115&page=76
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 27 januari 2021 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 27 januari 2021 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Leer deftig quoten zoals iedereen. Dat zou al heel wat minder 'dom' klinken. Denk je niet ?
![]() |
![]() |
#2576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2577 |
|
![]() Waarom moedwillig? De dingen die je hebt neergeschreven zijn ook effectief door jou neergeschreven toch?
![]() |
#2578 |
|
![]() Ja, wat er echt toe doet interesseert je niet.
![]() |
#2579 |
|
![]() Ik heb andere interesses en het stoort me niet dat ik dom klink, dat heeft namelijk zijn voordelen.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 27 januari 2021 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al gehoord van context ? Man toch... ![]()
![]() |