Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 april 2014, 13:09   #241
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Mensen die even nadenken die begrijpen dat fossielen met elastische pezen en soepele bloedvaten met hemoglobine er in, dat die geen tientallen of honderden miljoenen jaren oud kunnen zijn.

Dus het is niet ik die slordig met de tijd omgaat.
Dat is geen logische reactie. Als iemand anders slordig met de tijd omgaat bewijst dat toch niet dat u niet slordig met de tijd omgaat? Ik vind dat een kinderachtige reactie van u. Dus nogmaals ...

Uw stelling dat het scheppingsverhaal wordt bevestigd door het verslag van de fossielen klopt niet. Het is niet waar dat alle vormen van leven binnen enkele dagen op aarde zijn verschenen. Daar zijn alle geleerden het over eens. En ook dat er al leven bestond voor 'de explosie' in het precambrium.

Het is dus Eliyahu tegen de rest. (Vreemde vogels die creationisten)
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 15:18   #242
Eliyahu
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Locatie: Judea
Berichten: 4.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Dat is geen logische reactie. Als iemand anders slordig met de tijd omgaat bewijst dat toch niet dat u niet slordig met de tijd omgaat? Ik vind dat een kinderachtige reactie van u. Dus nogmaals ...

Uw stelling dat het scheppingsverhaal wordt bevestigd door het verslag van de fossielen klopt niet. Het is niet waar dat alle vormen van leven binnen enkele dagen op aarde zijn verschenen. Daar zijn alle geleerden het over eens. En ook dat er al leven bestond voor 'de explosie' in het precambrium.

Het is dus Eliyahu tegen de rest. (Vreemde vogels die creationisten)
Bs'd

Jouw aanname dat ik slordig met de tijd om ga was gebaseerd op jouw gedachte dat de wetenschappers het bij het rechte eind hebben voor wat betreft de miljoenen/miljarden jaren.

De spartelverse dinokarkassen hebben die vergissing hersteld, en er is dus geen enkele reden meer om aan te nemen dat de bijbelse tijdrekening niet goed is.
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 15:26   #243
JBM
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
De spartelverse dinokarkassen hebben die vergissing hersteld, en er is dus geen enkele reden meer om aan te nemen dat de bijbelse tijdrekening niet goed is.
Haha, ongeloofelijk wat een nonsens jullie moeten verkopen om toch maar de schijn van gegronde kritiek op de evolutietheorie op te houden.

Maar het blijft wel lollige Fantasy lectuur. Nog niet zo goed als Terry Pratchett, maar het scheelt niet veel!
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 15:33   #244
Eliyahu
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Locatie: Judea
Berichten: 4.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Haha, ongeloofelijk wat een nonsens jullie moeten verkopen om toch maar de schijn van gegronde kritiek op de evolutietheorie op te houden.

Maar het blijft wel lollige Fantasy lectuur. Nog niet zo goed als Terry Pratchett, maar het scheelt niet veel!
Bs'd

Dus u bent van mening dat fossielen met elastische pezen en soepele bloedvaten met hemoglobine en met intact DNA, dat die 80 miljoen jaar oud zijn???
Eliyahu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 16:01   #245
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Dus u bent van mening dat fossielen met elastische pezen en soepele bloedvaten met hemoglobine en met intact DNA, dat die 80 miljoen jaar oud zijn???
En bent u echt van mening dat een magische kabouter de wereld en 2 mensen uit het niets heeft getoverd 6000 jaar geleden en dat we sindsdien op planetaire schaal incest aan het plegen zijn?

Laatst gewijzigd door parcifal : 4 april 2014 om 16:02.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 16:59   #246
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu Bekijk bericht
Bs'd

Jouw aanname dat ik slordig met de tijd om ga was gebaseerd op jouw gedachte dat de wetenschappers het bij het rechte eind hebben voor wat betreft de miljoenen/miljarden jaren.

De spartelverse dinokarkassen hebben die vergissing hersteld, en er is dus geen enkele reden meer om aan te nemen dat de bijbelse tijdrekening niet goed is.
Wat kunnen wetenschappers anders dan de feiten accepteren. Of denkt u dat dit een complot is? Overigens maakte ik een verschrijving met 'precambruim' waar ik cambrium bedoelde.

U stelt dat het scheppingsverhaal wordt bevestigd door het verslag van de fossielen. Als u gelijk heeft moeten alle mogelijke levensvormen in dezelfde aardlagen worden gevonden - van gelijke ouderdom - want de schepping zou binnen enkele dagen hebben plaatsgevonden. Maar u heeft geen gelijk, want te midden van de ediacarische biota uit het precambrium wordt niet de diversiteit aangetroffen van het cambrium. Het scheppingsverhaal wordt dus weerlegd door de separatie van de levensvormen over aardlagen van verschillende ouderdom. Ook is gebleken dat de eenvoudigste levensvormen, zoals sponzen en schimmels veel eerder zijn ontstaan dan de gewervelde dieren.

De ediacarische biota is een moeilijk taxonomisch onder te brengen soort van leven in het precamrium. (De naam is afgeleid van de eerste vindplaats - in Australië)
Gedurende het Ediacarium evolueerden de eerste Metazoa. Van deze meercellige organismen zijn op meer dan 40 locaties verspreid over de hele wereld fossielen gevonden, in het tijdsinterval 575-542 Ma. Sommige van deze fossielen zijn opvallend goed bewaard, ondanks het feit dat ze geen exoskelet bezaten. De rol die deze organismen hebben gespeeld in de evolutie van het leven op Aarde, is nog niet duidelijk.
- wikipedia
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 18:46   #247
denkende mens
Partijlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2004
Berichten: 265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Wat kunnen wetenschappers anders dan de feiten accepteren. Of denkt u dat dit een complot is? Overigens maakte ik een verschrijving met 'precambruim' waar ik cambrium bedoelde.

U stelt dat het scheppingsverhaal wordt bevestigd door het verslag van de fossielen. Als u gelijk heeft moeten alle mogelijke levensvormen in dezelfde aardlagen worden gevonden - van gelijke ouderdom - want de schepping zou binnen enkele dagen hebben plaatsgevonden. Maar u heeft geen gelijk, want te midden van de ediacarische biota uit het precambrium wordt niet de diversiteit aangetroffen van het cambrium. Het scheppingsverhaal wordt dus weerlegd door de separatie van de levensvormen over aardlagen van verschillende ouderdom. Ook is gebleken dat de eenvoudigste levensvormen, zoals sponzen en schimmels veel eerder zijn ontstaan dan de gewervelde dieren.

De ediacarische biota is een moeilijk taxonomisch onder te brengen soort van leven in het precamrium. (De naam is afgeleid van de eerste vindplaats - in Australië)
Gedurende het Ediacarium evolueerden de eerste Metazoa. Van deze meercellige organismen zijn op meer dan 40 locaties verspreid over de hele wereld fossielen gevonden, in het tijdsinterval 575-542 Ma. Sommige van deze fossielen zijn opvallend goed bewaard, ondanks het feit dat ze geen exoskelet bezaten. De rol die deze organismen hebben gespeeld in de evolutie van het leven op Aarde, is nog niet duidelijk.
- wikipedia
Wanneer zullen rationele mensen door hebben dat creationisten niet overtuigd worden door rationele argumenten.
Eliyahu's gemekker is onderhoudend, en grappig maar tevens verontrustend daar het aantoont hoe een intelligent mens, want dat is ie wel denk ik, toch blind is voor de duizenden bewijzen en dit door het geloof in een onzichtbaar wezen die nooit is geschapen maar altijd heeft bestaan en de rest van de mensheid schiep, beginnende met 2 mensen. En dit alles om ons te testen. Maar als god alwetend is, dan weet hij toch de uitkomst al? Absurd. Dat mensen 2000 jaar geleden dit slikten, ok, maar moderne intelligente mensen???
En nogmaals, god zorgde voor de verleiding, wetende dat adam niet zou kunnen weerstaan en dus gestraft zou moeten worden. En dat daarmee de mensheid in zijn geheel schuldig is. OM nog maar te zwijgen van de absurditeit van de heilige Drievuldigheid.

Laatst gewijzigd door denkende mens : 4 april 2014 om 18:47.
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 19:50   #248
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkende mens Bekijk bericht
Wanneer zullen rationele mensen door hebben dat creationisten niet overtuigd worden door rationele argumenten.
Eliyahu's gemekker is onderhoudend, en grappig maar tevens verontrustend ...
Voor creationisten is de evolutietheorie een bedreiging, vandaar dat ze die op dit forum regelmatig 'ter discussie stellen' (aanvallen). Ze spelen hier voor de bühne en daarom is het toch zinvol om ze weerwoord te geven. Het achterliggende probleem is dat God zich nooit laat zien; er is een wonder nodig om Zijn bestaan aan te tonen en dat wonder is de 'anders onverklaarbare aanwezigheid van leven op aarde'. Dat wonder laten ze zich niet afpakken door wetenschappers die de puzzelstukjes aan elkaar trachten te leggen, zuiver uit nieuwsgierigheid.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 20:02   #249
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Piero, mag ik eens 2 puzzelstukken geven?

6000+ jaar geleden kende men het getal phi en bouwde men tempels en dergelijke met precisie en perfecte aflijning op de aarde dat wanneer je er langs boven over vliegt in een rechte lijn ze wereldwijd in één lijn kruist. Van de piramide van Gizeh tot die van de Maya's.
De Paaseilanden, ook zo'n fijne. Of de stonehedge? Allemaal misschien op het eerste zicht niet zo bijzonder, tot we de wiskunde erbij pakken. Maar bekijk ook de stenen eens van dichtbij. OF die in Pumu Unka, identieke stenen alsof ze replica's zijn, tot op de mm identiek. Strange, is it not? Zeker als het op het continent staat dat nog met pijl en boog jaagt wanneer de nieuwe wereld daar met hun buskruit toekomt.

Al deze gebouwen rond de periode van de bijbelse tijden tonen iets verborgen en significant dat je geen oneer mag aandoen met je neerbuigende praatjes. It is a puzzle to solve.
How did they know about 1,1618? Ze leren bijgod juist schrijven en tadaa iets erna staan daar wiskundige stokpaardjes te pronken die vandaag nog rechtstaan? Vandaag, wie zou zo'n bouwproject durven aangaan? Heb je dat project gezien van die steen dat ze naar dat museum vervoeren? Just to give you a clue he!

Ik denk dat de wetenschap (achter gesloten deuren) veel meer weet dan wij ooit zullen dromen en wij maar een fractie krijgen waarin veel verwarring gezaaid wordt. Nodige verwarring om ons bezig te houden, zoals ze in bijbelse tijden verwarring in onze taal creëerden
Biblical times these end times ... let no man be deceived.

Laatst gewijzigd door Peche : 4 april 2014 om 20:03.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 21:34   #250
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Piero, mag ik eens 2 puzzelstukken geven?

6000+ jaar geleden kende men het getal phi en bouwde men tempels en dergelijke met precisie en perfecte ...

Ik denk dat de wetenschap (achter gesloten deuren) veel meer weet dan wij ooit zullen dromen en wij maar een fractie krijgen waarin veel verwarring gezaaid wordt. Nodige verwarring om ons bezig te houden, zoals ze in bijbelse tijden verwarring in onze taal creëerden
Biblical times these end times ... let no man be deceived.
Daar klinkt weer het bekende refrein over de nobele eenvoudige mens die wordt misleid en opgelicht door de elite, c.q. de wetenschappers. En ditmaal wordt het gezongen door een zelfbenoemde profeet. Of liever profetes als je het mij vraagt.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 21:35   #251
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tirannos Bekijk bericht
Om de zoveel tijd krijg je in Australie een muizenplaag. Goede omstandigheden kunnen zorgen voor een boom aan leven. Hoezo raadsel?
En hoeveel nieuwe muizensoorten zijn er daarbij ontstaan?
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 21:35   #252
denkende mens
Partijlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2004
Berichten: 265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Piero, mag ik eens 2 puzzelstukken geven?

6000+ jaar geleden kende men het getal phi en bouwde men tempels en dergelijke met precisie en perfecte aflijning op de aarde dat wanneer je er langs boven over vliegt in een rechte lijn ze wereldwijd in één lijn kruist. Van de piramide van Gizeh tot die van de Maya's.
De Paaseilanden, ook zo'n fijne. Of de stonehedge? Allemaal misschien op het eerste zicht niet zo bijzonder, tot we de wiskunde erbij pakken. Maar bekijk ook de stenen eens van dichtbij. OF die in Pumu Unka, identieke stenen alsof ze replica's zijn, tot op de mm identiek. Strange, is it not? Zeker als het op het continent staat dat nog met pijl en boog jaagt wanneer de nieuwe wereld daar met hun buskruit toekomt.

Al deze gebouwen rond de periode van de bijbelse tijden tonen iets verborgen en significant dat je geen oneer mag aandoen met je neerbuigende praatjes. It is a puzzle to solve.
How did they know about 1,1618? Ze leren bijgod juist schrijven en tadaa iets erna staan daar wiskundige stokpaardjes te pronken die vandaag nog rechtstaan? Vandaag, wie zou zo'n bouwproject durven aangaan? Heb je dat project gezien van die steen dat ze naar dat museum vervoeren? Just to give you a clue he!

Ik denk dat de wetenschap (achter gesloten deuren) veel meer weet dan wij ooit zullen dromen en wij maar een fractie krijgen waarin veel verwarring gezaaid wordt. Nodige verwarring om ons bezig te houden, zoals ze in bijbelse tijden verwarring in onze taal creëerden
Biblical times these end times ... let no man be deceived.
Wat je zegt over de piramides wordt wel vaker in slechte documentaires gezegd en het is reeds aangetoond dat dit niet klopt/
http://wiki.answers.com/Q/Are_the_Ma...lines?#slide=1
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 21:36   #253
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Och ja, Fonne is een pathetische leugenaar als het op dit topic aankomt dus verspil er maar niet te veel woorden aan.
Uw argumenten zijn ontzettend overtuigend.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 21:43   #254
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Daar klinkt weer het bekende refrein over de nobele eenvoudige mens die wordt misleid en opgelicht door de elite, c.q. de wetenschappers. En ditmaal wordt het gezongen door een zelfbenoemde profeet. Of liever profetes als je het mij vraagt.
Een zelfbenoemend profeet zou iets brengen he? Ik ben duidelijk het zoekend type, maar vind wel vreugde in het leven. Ik erken de kracht maar zou mezelf nooit als verkondiger ervan uitroepen. Iedereen heeft zo zijn gaven. Ik zal nooit de woorden machtig zijn die dichtbij een omschrijving van de kracht zullen komen. Jezus, "Johannes" en Mohammed zaten er wel bonk op Vrede zij met hen. Ik ben niet eens met alles wat geschreven wordt in de teksten, maar ze hadden hun wijsheden.
Als ik werd opgelicht, liep ik blindelings mee in de stoep, maar dat schoentje heeft mij nooit gepast Piero. Ik ben altijd anders geweest en ik ben daar hoe langer hoe meer dankbaar voor. Ik bengel ergens in het midden stiekem in de nacht vuurtje stook spelen met de kundalini.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 21:43   #255
denkende mens
Partijlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2004
Berichten: 265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
En hoeveel nieuwe muizensoorten zijn er daarbij ontstaan?
Muizen zullen pas evolueren als daar nood toe is. Zelf bij veranderende levensomstandigheden zullen ze niet evolueren als blijkt dat het ook zonder veranderen lukt. Sommige haaien en krokodillen zijn als 100 den miljoenen jaren onveranderd terwijl hun omgeving wel veranderde.
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 21:47   #256
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkende mens Bekijk bericht
Wat je zegt over de piramides wordt wel vaker in slechte documentaires gezegd en het is reeds aangetoond dat dit niet klopt/
http://wiki.answers.com/Q/Are_the_Ma...lines?#slide=1
Trek dat er nu af en laat de rest overeind staan
Wie sleep de stenen loodrecht?
Diezelfde dat de Georgia Guidestones plaatste?
Ach we gaan straks ver off topic gaan, nevermind
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2014, 23:03   #257
denkende mens
Partijlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2004
Berichten: 265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Trek dat er nu af en laat de rest overeind staan
Wie sleep de stenen loodrecht?
Diezelfde dat de Georgia Guidestones plaatste?
Ach we gaan straks ver off topic gaan, nevermind
Inderdaad, ik bekritiseerde slechts 1 van je opmerkingen. Ik vond dat de rest van de post te onzinnig was om er tijd aan te besteden. Sorry dat het wat grof klinkt, maar ik ben moe en het is wat laat
Ik heb zo veel documentaires gezien die over de pyramides gaan, hedgestone,... en iedere keer weer werden al hun argumenten naar de vuilnisbak verwezen werden. De main stream media is het enige wat ernstig genomen moet worden. Bronnen zoals forbidden archeology zijn gewoon absurd.
Van alle absurde boeken zijn de heilige boeken de ergste.
denkende mens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2014, 01:15   #258
De Zachte Anarchist
Burger
 
De Zachte Anarchist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 oktober 2007
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Trek dat er nu af en laat de rest overeind staan
Wie sleep de stenen loodrecht?
Diezelfde dat de Georgia Guidestones plaatste?
Ach we gaan straks ver off topic gaan, nevermind
Trek Puma Punku er ook maar van af...

https://www.youtube.com/watch?v=dTK9kryVY5w
https://www.youtube.com/watch?v=DLMscauXZnA
__________________
God save the queen, she ain't no human being

Laatst gewijzigd door De Zachte Anarchist : 5 april 2014 om 01:15.
De Zachte Anarchist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2014, 07:59   #259
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Zachte Anarchist Bekijk bericht
Kan je effe kort samenvatten? Want is net fake? De artifacts die erna zijn bijgekomen? Goed, maar bekijk de structuren er rondom. Wordt de H-steen besproken in de film? Wat zeggen ze daarover?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2014, 08:13   #260
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkende mens Bekijk bericht
Inderdaad, ik bekritiseerde slechts 1 van je opmerkingen. Ik vond dat de rest van de post te onzinnig was om er tijd aan te besteden. Sorry dat het wat grof klinkt, maar ik ben moe en het is wat laat
Ik heb zo veel documentaires gezien die over de pyramides gaan, hedgestone,... en iedere keer weer werden al hun argumenten naar de vuilnisbak verwezen werden. De main stream media is het enige wat ernstig genomen moet worden. Bronnen zoals forbidden archeology zijn gewoon absurd.
Van alle absurde boeken zijn de heilige boeken de ergste.
Grof? Dat heb ik van jou nog niet mogen lezen
Je kan alle argumenten de vuilbak in gooien van de piramide, want niemand weet het.
Wat wel geweten is, is dat er in Egypte in de grote piramide nooit een mummy gevonden is. En wel sporen van chemische reacties in de luchtsluizen. Makes you think, zijn het dan wel luchtsluizen of veroorzaakte die chemische reacties enige energie?
Lijkt er toch sterk op dat de Egyptenaren enige vorm van elektriciteit hadden, forbidden knowledge? Of course! In BE alleen al betalen meer dan 10 miljoen mensen meer dan 100 euro per maand aan energie, energie die ze opbouwde met het geld van het volk. Het geld van het volk ...
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be