Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juni 2006, 21:35   #241
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht


Wij leven blijkbaar op een verschillende planeet...

In ieder geval, bovenstaande quotes zijn het waard om in te kaderen.

Mocht je soms ooit solliciteren naar de functie van forumnar, mijn stem heb je gegarandeerd...
Jij leeft inderdaad op een andere planeet. Mijn straat bvb loopt reeds vol vrouwen met lange zwarte gewaden van kop tot teen. Is uw straat nog niet met zulk een 'cultuurverrijking' vereerd?
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2006, 22:05   #242
Neptunus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 28 mei 2006
Berichten: 1.046
Standaard

Esperanza,


Ga op een mooie zomerdag eens wandelen in de wijk Luchtbal in Antwerpen, waar toch meer dan tienduizend mensen (heel veel allochtonen) wonen. Wel Esperanza, jij die blijkbaar op de planeet Jupiter woont, in deze wijk is nog welgeteld EEN CAFE WAAR BIER GESCHONKEN WORDT. Het vermaarde café 'Luchtbal' werd twee jaar geleden gesloten na de dood van de eigenaar, er werd geen andere opvolger gevonden....


Ga eens wandelen in oud-Borgerhout, in Antwerpen-Noord, loop in eens de Handelsstraat, de Zavelstraat, de Turhoutsebaan, De Dambruggestraat, de Offerandestraat, de straten rond het Stuivenbergplein en zeg me dan hoeveel café's waar men nog bier en alcohol kan drinken je tegenkomt...Ik wed dat er véél meer vzw's en allochtone mannencafés waar mannen thee slurpen zult zien dan de enkele (Vlaamse) cafés die er nog overblijven.....


Gewone boekhandels vind je er evenmin, wel TAL VAN ISLAMITISCHE BOEKHANDELS, al dan niet een afdeling van een huishoudwinkel, met islamitische fundamentalistische literatuur waarin je kan lezen hoe men kinderen moet slaan, afvalligen doden, dieven handen afhakken, hoe men moet strijden om een islamitische maatschappij te vestigen en de Heerschappij van Allah op aarde te laten heersen, hoe men kinderen moet leren om wraak te nemen..enz. Het aantal meisjes en vrouwen (?) dat er gehuld onder de zwarte doeken en ZWARTE SHADORS door de straten schuift (enkel om te winkelen en om de kinderen naar school te brengen en familiebezoek, want voor de rest komen die niet buiten) stijgt zienderogen. Gewone slagers zijn er niet meer in de Carnotstraat ,Turhoutsebaan, Handelsstraat, Offerandestraat, Zavelstraat, Diepestraat, Stuivenberg..., enkel halal-slagers. Dus een autochtoon die daar woont moet ver lopen om vlees te vinden dat niet-halal is......

Laatst gewijzigd door Neptunus : 21 juni 2006 om 22:09.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2006, 22:37   #243
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

[quote=Schanulleke;1769378]Is dit eigenlijk geen interne keukenkwestie? Ik bedoel: een zaak onder moslims waar wij ons als westerlingen niet mee te moeien hebben?
Jazeker, zo is het gesteld tegenwoordig!
Als zij hun kinderen tot bloedens toe willen slaan, omdat het in hun relgieus schrift staat, moeten wij dan ingrijpen?
Ja!
Waar moeit de Belgische staat zich mee? Sommige etters pesten iemand het bloed van onder de nagels.
Is ook zo, enkel niet voor de linkiewinkietjes van dienst.
Ik ben blij dat mijn zoon volgend jaar naar een andere school gaat, zodat hij met minder islamieten in de klas zit, want die pesten hem gewoon gek.
Leuk als je een leerling eerste middelbaar bijna niet meer naar school krijgt, omdat ze hem daar bestelen en afpersen, maar niemand lijkt er iets aan te doen.
Dit is compleet normaal gedrag in de Antwerpse scholen of toch de meeste. Wij moeten dit aanvaarden, mooi mee instemmen en zeker niet ingrijpen, of onze kinderen leren van zich af te bijten tegen onze lieve medeburgers!
Probeer dan maar eens positief te blijven. Ik wenste dat de leerkrachten harder mochten optreden.
VB. : mijn zoon (bijna 10j, wordt vorige week vlak na schooltijd aan de schoolpoort 'aangepakt' door ongeveer 6-7 tal lieve nieuwe medeburgertjes. Ik kom toevallig net buiten aan de krantenwinkel, zie dat, schiet er naar toe, grijp er één bij zen arm, en zeg : 'Ophouden makker, of ik ga met U eens ergens naartoe waar je niet zo graag zal komen! (directie). Dag erna, brief van directie aan mijn adres, of ik even langs wil komen. Ik ga er naar toe en krijg te horen dat die lieverdjes even waren gaan zeggen zowel in de school als thuis, dat ik hen alle 6-7 de mot van hun leven had gegeven. Ik heb nu al dagen enorme last met de lieve ouders en 'grote' broers van die kereltjes, heb er vandaag op mijn eigen manier korte mette mee gemaakt. Maar mijn zoon wordt nu enorm hard gepest, nog harder dan de voorbije maanden. De leerkracht/directie gelooft mij en weet dat ik niet gedaan heb wat ze mij verwijten. Maar staan zelf machteloos. Ik wil ze niet betalen voor elke keer ze al mes voor hun neus kregen. En dit is de lagere school aub!
Persoonlijk verkies ik ook geen fysieke aanpak, maar als alleenstaande moeder met een puber in huis is het zeker niet gemakkelijk om je altijd even kalm te houden.
Daar hoef je zelfs geen puber voor in huis te hebben. Ik ben alleenstaande moeder met 2 kindjes, waarvan 1 in de lagere school. Ze drijven je soms gewoon zo ver dat je er effectief één een rammeling zou geven. Ik laat iedereen met rust, ik eis en verwacht dat dan ook van anderen. Of ze nu volwassen of kind zijn. Respect is een woord dat die kereltjes in de lagere school hier absoluut NIET kennen.[/quote]^

En ik ben dan nog vrij verdraagzaam tgo andere ouders.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2006, 22:45   #244
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
De leerlingen van de onthaalklas voor anderstaligen (leerlingen uit alle delen van de wereld die er een taalbad krijgen) van het instituut Stella Maris aan de Turnhoutsebaan in Antwerpen, waar het overgrote deel van de leerlingen van de reguliere klassen van Marokkaanse origine is, kregen onlangs bezoek van mininster Vandenbroucke). De coördinator van de onthaalklas zei dat 'de leerlingen van de onthaalklas vaak gepest worden, soms uitgescholden voor illegaal'......Door de leerlingen van de reguliere klassen, gedomineerd door één bevolkingsgroep.....
Maar dat is ook zo! Dat is helemaal niet overdreven. Vandaar dat ik zo (vergeef mij mijn uitdrukking) KOTS op mensen die beweren dat het allemaal niet zo erg is, en dat wij, de mensen die het hardop durven zeggen, als racist worden uitgekafferd. Dat ze dan zelf eens een dagje komen kijken ipv blind te zitten afgeven op anderen. Ze piepen gelijk anders dan. Dat ze eens langskomen bij mij, ik zal ze eens de 'mooie' kantjes van het leven tonen anders. Tijd dat ze van hun wolk afdonderen en met hun voeten in de realiteit komen staan.
Met kwezels kom je niets vooruit. Enkel degelijke aanpak is hier een vereiste. Duidelijke signalen geven wat kan en wat niet kan. En elementaire beleefdheid kunnen die kereltjes echt wel gebruiken. Het is ver zoek bij hen. In dit geval gaat het zelfs niet om enkelingen, het is een mentaliteit die compleet niet strookt met de Westerse. Zich er makkelijk vanaf maken met te zeggen, 'je bent racisti' verergert alles en brengt geen enkele oplossing met zich mee.
Het wordt tijd dat er één komt, het gaat van kwaad naar erger, en we stevenen echt af op een verdomde burgeroorlog die volledig kan vermeden worden, MITS de goede wil van ALLE mensen en ALLE politiekers.
Niet iedereen heeft het geld om zijn kinderen in dure privéscholen te steken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2006, 22:48   #245
Duupje
Secretaris-Generaal VN
 
Duupje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Berichten: 20.171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Esperanza,


Ga op een mooie zomerdag eens wandelen in de wijk Luchtbal in Antwerpen, waar toch meer dan tienduizend mensen (heel veel allochtonen) wonen. Wel Esperanza, jij die blijkbaar op de planeet Jupiter woont, in deze wijk is nog welgeteld EEN CAFE WAAR BIER GESCHONKEN WORDT. Het vermaarde café 'Luchtbal' werd twee jaar geleden gesloten na de dood van de eigenaar, er werd geen andere opvolger gevonden....


Ga eens wandelen in oud-Borgerhout, in Antwerpen-Noord, loop in eens de Handelsstraat, de Zavelstraat, de Turhoutsebaan, De Dambruggestraat, de Offerandestraat, de straten rond het Stuivenbergplein en zeg me dan hoeveel café's waar men nog bier en alcohol kan drinken je tegenkomt...Ik wed dat er véél meer vzw's en allochtone mannencafés waar mannen thee slurpen zult zien dan de enkele (Vlaamse) cafés die er nog overblijven.....


Gewone boekhandels vind je er evenmin, wel TAL VAN ISLAMITISCHE BOEKHANDELS, al dan niet een afdeling van een huishoudwinkel, met islamitische fundamentalistische literatuur waarin je kan lezen hoe men kinderen moet slaan, afvalligen doden, dieven handen afhakken, hoe men moet strijden om een islamitische maatschappij te vestigen en de Heerschappij van Allah op aarde te laten heersen, hoe men kinderen moet leren om wraak te nemen..enz. Het aantal meisjes en vrouwen (?) dat er gehuld onder de zwarte doeken en ZWARTE SHADORS door de straten schuift (enkel om te winkelen en om de kinderen naar school te brengen en familiebezoek, want voor de rest komen die niet buiten) stijgt zienderogen. Gewone slagers zijn er niet meer in de Carnotstraat ,Turhoutsebaan, Handelsstraat, Offerandestraat, Zavelstraat, Diepestraat, Stuivenberg..., enkel halal-slagers. Dus een autochtoon die daar woont moet ver lopen om vlees te vinden dat niet-halal is......
Zie jij daar zowiezo nog veel autochtonen doorlopen? Ik alvast niet en passeer er bijna dagelijks. En dan is het letterlijk LOPEN, ik kan geen enkele VZW, theehuis of drugskot (hoe je het ook wil noemen) voorbij komen zonder dat ik opmerkingen krijg, zonder dat er wel één aan mijn gat zit en dergelijke rotdingen.
Ik herken die buurt gewoon niet meer, vroeger was dat één grote gezellige winkelbuurt. Nu is het één grote vuile buurt.
Maar dat mag je als rasechte Antwerpenaar niet hardop zeggen, want dan ben je...idd...zielig gewoon
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ge zijt de kwaadste nog niet.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 05:41   #246
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Jij leeft inderdaad op een andere planeet. Mijn straat bvb loopt reeds vol vrouwen met lange zwarte gewaden van kop tot teen. Is uw straat nog niet met zulk een 'cultuurverrijking' vereerd?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Ik passeer er bijna dagelijks. En dan is het letterlijk LOPEN, ik kan geen enkele VZW, theehuis of drugskot (hoe je het ook wil noemen) voorbij komen zonder dat ik opmerkingen krijg, zonder dat er wel één aan mijn gat zit en dergelijke rotdingen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=75
__________________
Etiam si omnes, ego non.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 juni 2006 om 05:47.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 08:38   #247
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Hind Fraihi
http://www.geocities.com/mediacontro...k14032005.html

Brigitte Grauwels
http://www.nieuwsblad.be/forum/Index...forumId=182790
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 22 juni 2006 om 08:53.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 09:21   #248
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

[quote=Duupje;1769840]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schanulleke Bekijk bericht
Is dit eigenlijk geen interne keukenkwestie? Ik bedoel: een zaak onder moslims waar wij ons als westerlingen niet mee te moeien hebben?
Jazeker, zo is het gesteld tegenwoordig!
Als zij hun kinderen tot bloedens toe willen slaan, omdat het in hun relgieus schrift staat, moeten wij dan ingrijpen?
Ja!
Waar moeit de Belgische staat zich mee? Sommige etters pesten iemand het bloed van onder de nagels.
Is ook zo, enkel niet voor de linkiewinkietjes van dienst.
Ik ben blij dat mijn zoon volgend jaar naar een andere school gaat, zodat hij met minder islamieten in de klas zit, want die pesten hem gewoon gek.
Leuk als je een leerling eerste middelbaar bijna niet meer naar school krijgt, omdat ze hem daar bestelen en afpersen, maar niemand lijkt er iets aan te doen.
Dit is compleet normaal gedrag in de Antwerpse scholen of toch de meeste. Wij moeten dit aanvaarden, mooi mee instemmen en zeker niet ingrijpen, of onze kinderen leren van zich af te bijten tegen onze lieve medeburgers!
Probeer dan maar eens positief te blijven. Ik wenste dat de leerkrachten harder mochten optreden.
VB. : mijn zoon (bijna 10j, wordt vorige week vlak na schooltijd aan de schoolpoort 'aangepakt' door ongeveer 6-7 tal lieve nieuwe medeburgertjes. Ik kom toevallig net buiten aan de krantenwinkel, zie dat, schiet er naar toe, grijp er één bij zen arm, en zeg : 'Ophouden makker, of ik ga met U eens ergens naartoe waar je niet zo graag zal komen! (directie). Dag erna, brief van directie aan mijn adres, of ik even langs wil komen. Ik ga er naar toe en krijg te horen dat die lieverdjes even waren gaan zeggen zowel in de school als thuis, dat ik hen alle 6-7 de mot van hun leven had gegeven. Ik heb nu al dagen enorme last met de lieve ouders en 'grote' broers van die kereltjes, heb er vandaag op mijn eigen manier korte mette mee gemaakt. Maar mijn zoon wordt nu enorm hard gepest, nog harder dan de voorbije maanden. De leerkracht/directie gelooft mij en weet dat ik niet gedaan heb wat ze mij verwijten. Maar staan zelf machteloos. Ik wil ze niet betalen voor elke keer ze al mes voor hun neus kregen. En dit is de lagere school aub!
Persoonlijk verkies ik ook geen fysieke aanpak, maar als alleenstaande moeder met een puber in huis is het zeker niet gemakkelijk om je altijd even kalm te houden.
Daar hoef je zelfs geen puber voor in huis te hebben. Ik ben alleenstaande moeder met 2 kindjes, waarvan 1 in de lagere school. Ze drijven je soms gewoon zo ver dat je er effectief één een rammeling zou geven. Ik laat iedereen met rust, ik eis en verwacht dat dan ook van anderen. Of ze nu volwassen of kind zijn. Respect is een woord dat die kereltjes in de lagere school hier absoluut NIET kennen.[/quote]^

En ik ben dan nog vrij verdraagzaam tgo andere ouders.
Wel mijn jongste dochter heeft indertijd op het middelbaar ook de pesterij van zo een "ingeburgerde" moslim moeten doorstaan. Zelfde toestanden wij bij directie enz...
Tot op een dag dat ze met de juf naar het ziekenhuis moest om te kijken of der duim niet gebroken was. Ja zo erg was het. Ik zie jullie al denken. Wat heeft hij gedaan dan?
Nu komt het: ze had hem, bij weer zo een pestronde en zijn minachtig voor westerse meiden (in hun ogen hoeren), zo een gigantische peer op zijn smoel gegeven dat hij en week lang een blauw oog had en zij door haar eigen slag bekans de duim brak.
Het moet nogal een vernedering zijn geweest voor hem, een moslim die de waarheid in pacht heeft, van een kafir-meisje een mep op zijn bakkes te krijgen. Nooit meer last gehad van de ventje, schijnbaar is dat de enigste taal die ze verstaan.
Het is een lieve meid, maar als ze boos wordt ist net een Dolle Mina
De moslims waren gewaarschuwd.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 12:59   #249
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Jij leeft inderdaad op een andere planeet. Mijn straat bvb loopt reeds vol vrouwen met lange zwarte gewaden van kop tot teen. Is uw straat nog niet met zulk een 'cultuurverrijking' vereerd?
Ik zo eens goed moeten nadenken, maar ik schat mijn persoonlijke ervaring met zo'n "lange zwarte gewaden van kop tot teen", op zo'n twee �* drie gevallen.
Maar ja, ik woon en leef maar in Brussel hé, daar zijn bijna geen Moslims.

En deze avond ga ik met een vriend een lekker pintje drinken (het zullen er wel meer zijn) in een café die gehouden wordt door ... ik laat u raden. 8)
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 13:58   #250
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik zo eens goed moeten nadenken, maar ik schat mijn persoonlijke ervaring met zo'n "lange zwarte gewaden van kop tot teen", op zo'n twee �* drie gevallen.
Maar ja, ik woon en leef maar in Brussel hé, daar zijn bijna geen Moslims.

En deze avond ga ik met een vriend een lekker pintje drinken (het zullen er wel meer zijn) in een café die gehouden wordt door ... ik laat u raden. 8)
Het hangt er van af in welke wijk je woont he man. Ik woon in de rand rond Brussel en in mijn straat zijn er zo al 6 van die wandelende zwarte tafellakens natuurlijk met kinderkoets. De cafee op de hoek is gesloten.
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 22 juni 2006 om 13:59.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2006, 15:11   #251
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Het hangt er van af in welke wijk je woont he man. Ik woon in de rand rond Brussel en in mijn straat zijn er zo al 6 van die wandelende zwarte tafellakens natuurlijk met kinderkoets. De cafee op de hoek is gesloten.
Deze avond ga ik rondtoeren in de buurt rond de Bethleemplaats, als u dat iets zegt.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 12:39   #252
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Onze reputatie in het buitenland :

The inquiry of the Belgian parliamentary commission into the Sûreté de l'Etat revealed that it had allowed the Belgian Muslim community – numbering over 350,000 members, including more than 200,000 Moroccans, almost 100,000 Turks and 13,000 Algerians – to become heavily infiltrated by fundamentalist extremists. Thirty of Belgium's 300 mosques, the report said, are run by fundamentalist clerics. Candidates for the Jihad are being recruited among Muslims in schools, prisons, hospitals and sports centres. The report warned that the fundamentalist Muslims are creating a religious state within the Belgian state.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 14:11   #253
dutch
Provinciaal Statenlid
 
dutch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2003
Locatie: Darul Intisar
Berichten: 632
Standaard

Bad Atilla
Citaat:
Ik raad u zeker "Mohamed Talbi, Plaidoyer pour un Islam moderne, Cérès, Tunis 1998", aan.
Beste Hun, wist je dat Mohamed Talbi in de hele Arabische wereld verguisd, verpletterd en doodgezwegen wordt? Zijn boeken zijn er moeilijk te vinden, zijn naam is nergens meer te zien op de lijsten van universiteit van Tunis, waar hij nochtans jaren doceerde, hij is een schim geworden, een doodgezwegen intellectueel wiens boodschap als "ketterij" wordt afgedaan...
Afgevoerd zonder spoor, de arme man.

ISLAM = FASCISME, wie het tegendeel beweerd is een goedgelovige naieve idioot of een moslim

Laatst gewijzigd door dutch : 25 juni 2006 om 14:11.
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 14:36   #254
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Onze reputatie in het buitenland :

The inquiry of the Belgian parliamentary commission into the Sûreté de l'Etat revealed that it had allowed the Belgian Muslim community – numbering over 350,000 members, including more than 200,000 Moroccans, almost 100,000 Turks and 13,000 Algerians – to become heavily infiltrated by fundamentalist extremists. Thirty of Belgium's 300 mosques, the report said, are run by fundamentalist clerics. Candidates for the Jihad are being recruited among Muslims in schools, prisons, hospitals and sports centres. The report warned that the fundamentalist Muslims are creating a religious state within the Belgian state.
En das tegen de wet, een staat binnen een staat. Dus al die gasten buiten zwieren.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 14:40   #255
gsus
Lokaal Raadslid
 
gsus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch Bekijk bericht
Bad Atilla

Beste Hun, wist je dat Mohamed Talbi in de hele Arabische wereld verguisd, verpletterd en doodgezwegen wordt? Zijn boeken zijn er moeilijk te vinden, zijn naam is nergens meer te zien op de lijsten van universiteit van Tunis, waar hij nochtans jaren doceerde, hij is een schim geworden, een doodgezwegen intellectueel wiens boodschap als "ketterij" wordt afgedaan...
Afgevoerd zonder spoor, de arme man.

ISLAM = FASCISME, wie het tegendeel beweerd is een goedgelovige naieve idioot of een moslim
U, daarentegen, bent een vrijdenkend, openminded beschermer van de democratie...
Islam=fascisme, klinkt al bijna als een doctrine...
Moeten we dat zomaar slikken of ga je dan misschien beseffen dat het net zo achterlijk is als hetgeen je probeert te bestrijden?
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 14:45   #256
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch Bekijk bericht
Bad Atilla

Beste Hun, wist je dat Mohamed Talbi in de hele Arabische wereld verguisd, verpletterd en doodgezwegen wordt? Zijn boeken zijn er moeilijk te vinden, zijn naam is nergens meer te zien op de lijsten van universiteit van Tunis, waar hij nochtans jaren doceerde, hij is een schim geworden, een doodgezwegen intellectueel wiens boodschap als "ketterij" wordt afgedaan...
Afgevoerd zonder spoor, de arme man.

ISLAM = FASCISME, wie het tegendeel beweerd is een goedgelovige naieve idioot of een moslim
Zou zelf iets preciezeren: RELIGIEUS FASCISME.
Wie het tegendeel beweerd is een goedgelovige naieve idioot m.a.w: een dhummie of nog anders gezegd: een premature dhimmie.
Moest ik in dat stadium zijn moge ze me aborteren, liever dan dhimmie worden.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 18:59   #257
Basy Lys
Minister
 
Basy Lys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 mei 2004
Locatie: Dar al-Harb
Berichten: 3.926
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsus Bekijk bericht
U, daarentegen, bent een vrijdenkend, openminded beschermer van de democratie...
Islam=fascisme, klinkt al bijna als een doctrine...
Moeten we dat zomaar slikken of ga je dan misschien beseffen dat het net zo achterlijk is als hetgeen je probeert te bestrijden?
Op http://www.gebladerte.nl/00017p02.htm vond ik ooit een artikel uit Nieuwsbrief voor de Leidse regio 2, oktober 1990, Auteur: Tups, onder de titel: Wat is fascisme?
Wie geïnteresseerd is kan daar het origineel vinden. Het is treffend hoe gelijklopend de ideeën van het fascisme en die van de mohammedaanse leer zijn:

Ongelijkwaardigheid.
In de mohammedaanse leer zijn enkel de volgelingen volwaardige mensen. De anderen zijn Untermenschen.

Zondebokken
In de mohammedaanse wereld wordt “de anderen”, niet alleen de joden, steeds de schuld gegeven voor eigen falen.

Nationalisme
Het eigen volk, Mohammed’s volgelingen, gaat voor alles, is het beste ooit.

Leiders
In de mohammedaanse wereld is er een uitgesproken voorkeur voor de ene leider, voor de dictatuur.

Seksisme
Mannen zijn volgens de mohammedaanse leer de beste. Zij zijn sterk, gevoelloos en agressief. De vrouw is de huissloof, de stoeipoes, en de geboortemachine.

Geweld
De mohammedaanse leer predikt geweld, geweld tegen alles en iedereen: de “andere”, de niet zo goede volgeling, de vrouw, het kind, ...

Symbolen
De mohammedaanse wereld dweept met symbolen: Mohammed, de koran, de zwarte maansteen

Gevoel
Volgens volgelingen van Mohammed moet je niet al te zeer nadenken. Het gevoel moet overheersen. Het is irrationeel want: "Iedereen weet toch dat homo's aids hebben". Het mohammedanisme grijpt heel veel terug naar vroeger. Oude mythen en volksgebruiken, daar kicken ze op. Hier komt ook de gedachte dat er een soort natuurlijke orde is. Met de vrouw onder de man, geen vreemde, enge mensen...

Crisis
Mohammedanisme speelt in op onzekere gevoelens hij mensen. Het biedt een schijnoplossing. Stookt vooroordelen nog eens extra op, zaait door straatterreur angst en de roep om een sterke man. Het mohammedanisme is reactionair, het staat aan de kant van de huidige heersers, aan de kant van de staat. Mohammedanisme is vaak de laatste 'oplossing' als de parlementaire "democratie" niet meer werkt. De rechten van minderheden, arbeiders en vakbonden worden afgeschaft, het leger en de smeris krijgen meer bevoegdheden.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 20:17   #258
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Op http://www.gebladerte.nl/00017p02.htm vond ik ooit een artikel uit Nieuwsbrief voor de Leidse regio 2, oktober 1990, Auteur: Tups, onder de titel: Wat is fascisme?
Wie geïnteresseerd is kan daar het origineel vinden. Het is treffend hoe gelijklopend de ideeën van het fascisme en die van de mohammedaanse leer zijn:

Ongelijkwaardigheid.
In de mohammedaanse leer zijn enkel de volgelingen volwaardige mensen. De anderen zijn Untermenschen.

Zondebokken
In de mohammedaanse wereld wordt “de anderen”, niet alleen de joden, steeds de schuld gegeven voor eigen falen.

Nationalisme
Het eigen volk, Mohammed’s volgelingen, gaat voor alles, is het beste ooit.

Leiders
In de mohammedaanse wereld is er een uitgesproken voorkeur voor de ene leider, voor de dictatuur.

Seksisme
Mannen zijn volgens de mohammedaanse leer de beste. Zij zijn sterk, gevoelloos en agressief. De vrouw is de huissloof, de stoeipoes, en de geboortemachine.

Geweld
De mohammedaanse leer predikt geweld, geweld tegen alles en iedereen: de “andere”, de niet zo goede volgeling, de vrouw, het kind, ...

Symbolen
De mohammedaanse wereld dweept met symbolen: Mohammed, de koran, de zwarte maansteen

Gevoel
Volgens volgelingen van Mohammed moet je niet al te zeer nadenken. Het gevoel moet overheersen. Het is irrationeel want: "Iedereen weet toch dat homo's aids hebben". Het mohammedanisme grijpt heel veel terug naar vroeger. Oude mythen en volksgebruiken, daar kicken ze op. Hier komt ook de gedachte dat er een soort natuurlijke orde is. Met de vrouw onder de man, geen vreemde, enge mensen...

Crisis
Mohammedanisme speelt in op onzekere gevoelens hij mensen. Het biedt een schijnoplossing. Stookt vooroordelen nog eens extra op, zaait door straatterreur angst en de roep om een sterke man. Het mohammedanisme is reactionair, het staat aan de kant van de huidige heersers, aan de kant van de staat. Mohammedanisme is vaak de laatste 'oplossing' als de parlementaire "democratie" niet meer werkt. De rechten van minderheden, arbeiders en vakbonden worden afgeschaft, het leger en de smeris krijgen meer bevoegdheden.
De hoofd-doek, sluier behoort ook tot die symbolen. Een heel belangrijke zelfs: het is de Vlag van de moslima's.
Het is nie zomaar een kledingstuk, het is meer.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 20:22   #259
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Op http://www.gebladerte.nl/00017p02.htm vond ik ooit een artikel uit Nieuwsbrief voor de Leidse regio 2, oktober 1990, Auteur: Tups, onder de titel: Wat is fascisme?
Wie geïnteresseerd is kan daar het origineel vinden. Het is treffend hoe gelijklopend de ideeën van het fascisme en die van de mohammedaanse leer zijn:
Idd ik zei reeds eerder dat het religieus fascisme is.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be