Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 januari 2020, 07:41   #241
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Waarom zeg je dat tegen mij ipv tegen Gipsy?
Die weet dat wel.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 07:48   #242
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Wij weten dat ze misbruikt is door een Marokkaanse bende.
Is dat niet voldoende?
Niet voor Brusselse Belgen zoals Fred en Gipsy.
Marokko is bezaaid met sletjes die zich in de EU prostitueren. Berlusconi heeft er ook een. Youness Z, Azeddine A.O, Youness Z en Soufiane S zijn geen Maroefen maar brave Brusselse Belgen.

Drugshandel, inbraken, bommen naar de politie gooien, minderjarige meisjes kopen, opsluiten en martelen om hen in de prostitutie te dwingen, dat is toch gewoon kattenkwaad voor sukkelaars uit het achtergestelde Brusselse milieu? Oef! Heeft Brussel dan achtergestelde milieus?

Fred en Gipsy willen daar geen kwaad woord over de brave bende gezegd hebben want Brussel is een stad zoals een andere. Daar wonen alleen brave Belgen zoals zijzelf. Daar is niet meer criminaliteit dan in de haven van Antwerpen, en daar wonen en "leven" ook alleen maar Antwerpse Belgen.
In Brussel dragen PS-burgemeesters en Brusselse Belgen van allochtone afkomst de burgemeesterssjerp. In Antwerpen een Vlaams-nationalist. Dan weet je als intelligente mens toch waar het schoentje wringt, nietwaar Fredje?

Het Franse meisje van zestien had maar moeten weten dat ze in handen was gevallen van een Maroefenvriendje. Ze was niet wijzer, dus eigen schuld dikke bult. Simpel toch?
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 08:21   #243
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Weet jij ondertussen al met zekerheid of dat meisje ook geen maroefe is ? Heeft dat meisje de dubbele nationaliteit ?
Is dat van belang?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 08:28   #244
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet voor Brusselse Belgen zoals Fred en Gipsy.
Marokko is bezaaid met sletjes die zich in de EU prostitueren. Berlusconi heeft er ook een. Youness Z, Azeddine A.O, Youness Z en Soufiane S zijn geen Maroefen maar brave Brusselse Belgen.

Drugshandel, inbraken, bommen naar de politie gooien, minderjarige meisjes kopen, opsluiten en martelen om hen in de prostitutie te dwingen, dat is toch gewoon kattenkwaad voor sukkelaars uit het achtergestelde Brusselse milieu? Oef! Heeft Brussel dan achtergestelde milieus?

Fred en Gipsy willen daar geen kwaad woord over de brave bende gezegd hebben want Brussel is een stad zoals een andere. Daar wonen alleen brave Belgen zoals zijzelf. Daar is niet meer criminaliteit dan in de haven van Antwerpen, en daar wonen en "leven" ook alleen maar Antwerpse Belgen.
In Brussel dragen PS-burgemeesters en Brusselse Belgen van allochtone afkomst de burgemeesterssjerp. In Antwerpen een Vlaams-nationalist. Dan weet je als intelligente mens toch waar het schoentje wringt, nietwaar Fredje?

Het Franse meisje van zestien had maar moeten weten dat ze in handen was gevallen van een Maroefenvriendje. Ze was niet wijzer, dus eigen schuld dikke bult. Simpel toch?
Drugshandel, dat verklaart veel.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 08:43   #245
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Niet voor Brusselse Belgen zoals Fred en Gipsy.
Marokko is bezaaid met sletjes die zich in de EU prostitueren. Berlusconi heeft er ook een. Youness Z, Azeddine A.O, Youness Z en Soufiane S zijn geen Maroefen maar brave Brusselse Belgen.

Drugshandel, inbraken, bommen naar de politie gooien, minderjarige meisjes kopen, opsluiten en martelen om hen in de prostitutie te dwingen, dat is toch gewoon kattenkwaad voor sukkelaars uit het achtergestelde Brusselse milieu? Oef! Heeft Brussel dan achtergestelde milieus?

Fred en Gipsy willen daar geen kwaad woord over de brave bende gezegd hebben want Brussel is een stad zoals een andere. Daar wonen alleen brave Belgen zoals zijzelf. Daar is niet meer criminaliteit dan in de haven van Antwerpen, en daar wonen en "leven" ook alleen maar Antwerpse Belgen.
In Brussel dragen PS-burgemeesters en Brusselse Belgen van allochtone afkomst de burgemeesterssjerp. In Antwerpen een Vlaams-nationalist. Dan weet je als intelligente mens toch waar het schoentje wringt, nietwaar Fredje?

Het Franse meisje van zestien had maar moeten weten dat ze in handen was gevallen van een Maroefenvriendje. Ze was niet wijzer, dus eigen schuld dikke bult. Simpel toch?
Ja ja Fred dit en Fred dat.

En vooral Fred hier betichten van onwaarheden.

Zeggen dat Fred hier als eerste is begonnen over het VB.....en dat net gij hier als eerste bent begonnen over het VB en dan nog wel in uw allereerste post in deze draad. Ge moet het maar doen

Ik had op zijn minst een kleine verontschuldiging verwacht in plaats van Fred te verwijten dat hij het licht onder de zon ontkent.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 januari 2020 om 08:44.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 08:46   #246
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja ja Fred dit en Fred dat.

En vooral Fred hier betichten van onwaarheden.

Zeggen dat Fred hier als eerste is begonnen over het VB.....en dat net gij hier als eerste bent begonnen over het VB en dan nog wel in uw allereerste post in deze draad. Ge moet het maar doen

Ik had op zijn minst een kleine verontschuldiging verwacht in plaats van Fred te verwijten dat hij het licht onder de zon ontkent.
VB heeft er niks mee te maken Freddy, dit is waar t om draait :

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het gaat dan ook niet over Marokkaans crapuul want dat zijn allemaal Belgen.Allemaal geboren in Sint Gillis.
Het gaat hier dus over een Belgisch Franse zaak.
het mag van u blijkbaar niet gezegd dat het Marokkaans crapuul betreft.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 08:48   #247
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

Fred en Gipsy willen daar geen kwaad woord over de brave bende gezegd hebben want Brussel is een stad zoals een andere. Daar wonen alleen brave Belgen zoals zijzelf. Daar is niet meer criminaliteit dan in de haven van Antwerpen, en daar wonen en "leven" ook alleen maar Antwerpse Belgen.
?
Inderdaad niet meer criminaliteit dan in Antwerpen.
Inzake dit soort misdrijven zijnde misdrijven tegen de lichamelijke integriteit zelfs minder dan in Antwerpen en Gent

Hier de cijfers per 1000 inwoners van steden Gent Antwerpen Brussel en Charleroi.

https://matthiassomers.com/2017/06/2...ers-in-belgie/
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 08:50   #248
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Inderdaad niet meer criminaliteit dan in Antwerpen.
Inzake dit soort misdrijven zijnde misdrijven tegen de lichamelijke integriteit zelfs minder dan in Antwerpen en Gent

Hier de cijfers per 1000 inwoners van steden Gent Antwerpen Brussel en Charleroi.

https://matthiassomers.com/2017/06/2...ers-in-belgie/
wie is Matthias Somers mss?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 08:53   #249
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Weet jij ondertussen al met zekerheid of dat meisje ook geen maroefe is ? Heeft dat meisje de dubbele nationaliteit ?
Was jij dat niet die beweede dat het enige dat "we" over het slachtoffer van de "Brusselse Belgen" weten is dat ze de Franse nationaliteit heeft?

Waarom til jij opeens zo zwaar aan de nationaliteit van dat zwaar misbruikte meisje?
Waarom schuif je het Franse slachtoffer van Youness, Soufiane en Azeddine de Maroefen nationaliteit toe terwijl je die van de daders in alle talen ontkent?

Dubbelhartigheid is overduidelijk troef bij jou.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 08:58   #250
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
VB heeft er niks mee te maken Freddy, dit is waar t om draait :



het mag van u blijkbaar niet gezegd dat het Marokkaans crapuul betreft.
Natuurlijk mag dat gezegd worden....waarom niet ? Denk jij nu echt dat ik het opneem voor crapuul ?
Ik vind als eerste dat dat crapuul moet worden aangepakt en begrijp als eerste dikwijls niet waarom men dat niet al langer doet ?
Het gaat mij hier over de benadering. Is dat meisje een Franse in de echte zin van het woord ?
En als hoofdstedeling weet ik als geen ander dat sommige van die meisjes ook geen doetjes zijn zonder daarmee de feiten goed te praten.
Maar als sommigen hier dan doen alsof ze zeer verontwaardigd zijn over dat meisje zolang het maar een geboren Franse zou zijn maar dan openlijk zeggen dat ze er geen moer zouden om geven mocht ook dat meisje een Marokkaanse achtergrond hebben......daar heb ik het dan even moeilijk mee.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 08:59   #251
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja ja Fred dit en Fred dat.

En vooral Fred hier betichten van onwaarheden.

Zeggen dat Fred hier als eerste is begonnen over het VB.....en dat net gij hier als eerste bent begonnen over het VB en dan nog wel in uw allereerste post in deze draad. Ge moet het maar doen

Ik had op zijn minst een kleine verontschuldiging verwacht in plaats van Fred te verwijten dat hij het licht onder de zon ontkent.
Mijn eerste post was post 21. De tekst luid;

Citaat:
Dat was het eerste dat bij mij opkwam: "Brusselaars".
De media doen onbeschaamd aan wanstaltige zelfcensuur. Met dank aan de ""aanbevelingen" voor de media van de berichtgeving over allochtonen.

En dan zijn ze verwonderd dat het Vlaams Belang zo populair wordt.
Moet ik mij hiervoor tegenover JOU verontschuldigen?
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 09:00   #252
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
wie is Matthias Somers mss?
Waarom ? Kloppen de cijfers misschien niet ? Zijn nochtans de cijfers van de federale politie.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 09:01   #253
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Mijn eerste post was post 21. De tekst luid;



Moet ik mij hiervoor tegenover JOU verontschuldigen?
Als ik mij vergis en iemand onterecht beticht verontschuldig ik mij. Zo werden wij destijds opgevoed.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 09:01   #254
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Natuurlijk mag dat gezegd worden....waarom niet ? Denk jij nu echt dat ik het opneem voor crapuul ?
Ik vind als eerste dat dat crapuul moet worden aangepakt en begrijp als eerste dikwijls niet waarom men dat niet al langer doet ?
Het gaat mij hier over de benadering. Is dat meisje een Franse in de echte zin van het woord ?
En als hoofdstedeling weet ik als geen ander dat sommige van die meisjes ook geen doetjes zijn zonder daarmee de feiten goed te praten.
Maar als sommigen hier dan doen alsof ze zeer verontwaardigd zijn over dat meisje zolang het maar een geboren Franse zou zijn maar dan openlijk zeggen dat ze er geen moer zouden om geven mocht ook dat meisje een Marokkaanse achtergrond hebben......daar heb ik het dan even moeilijk mee.
dat laatste is complete BS fred
zelfs in deze draad hebben een aantal van de door u gehate VB'ers al gesteld dat ze daar absoluut geen verschil maken in slachtoffers en dat alle seksdelinquenten bijzonder hard aangepakt moeten worden. jij bent hier de enige in de draad die het slachtoffer mee wil culpabiliseren.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 09:02   #255
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Een tienermeisje loopt van huis weg omwille van slechte schoolresultaten, valt in de handen van Maghrebijnse tienerpooiers en moet meer dan 10 klanten per nacht afwerken.
Mocht het slachtoffer van Maghrebijnse afkomst zijn, het land stond letterlijk in brand.
Nu, op wat pushberichten van HLN na, gebeurt er verder niets.
Ze maken hoeren van onze dochters en we blijven, net als onze politici, stil zitten. - F.M.
Dit.

Laatst gewijzigd door Anna List : 17 januari 2020 om 09:02.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 09:02   #256
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Was jij dat niet die beweede dat het enige dat "we" over het slachtoffer van de "Brusselse Belgen" weten is dat ze de Franse nationaliteit heeft?

Waarom til jij opeens zo zwaar aan de nationaliteit van dat zwaar misbruikte meisje?
Waarom schuif je het Franse slachtoffer van Youness, Soufiane en Azeddine de Maroefen nationaliteit toe terwijl je die van de daders in alle talen ontkent?

Dubbelhartigheid is overduidelijk troef bij jou.

Als morgen wordt gezegd dat dat meisje een Marokkaanse is met de dubbele nationaliteit ga jij dan ook zo verontwaardigd blijven doen ?
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 09:04   #257
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Waarom ? Kloppen de cijfers misschien niet ? Zijn nochtans de cijfers van de federale politie.
dat weet ik niet, er staat geen enkele bron bij, ik zie alleen de naam van de blogger M Somers ... het zegt me niks.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 09:04   #258
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Natuurlijk mag dat gezegd worden....waarom niet ? Denk jij nu echt dat ik het opneem voor crapuul ?
Ik vind als eerste dat dat crapuul moet worden aangepakt en begrijp als eerste dikwijls niet waarom men dat niet al langer doet ?
...
Gisteren was het in Ukkel, vandaag is het in Haacht, morgen...
Er is telkens één constante: drugs.
Dat is geen toeval.
War on drugs is méér dan nodig.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 09:05   #259
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 35.351
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
dat laatste is complete BS fred
zelfs in deze draad hebben een aantal van de door u gehate VB'ers al gesteld dat ze daar absoluut geen verschil maken in slachtoffers en dat alle seksdelinquenten bijzonder hard aangepakt moeten worden. jij bent hier de enige in de draad die het slachtoffer mee wil culpabiliseren.
Neen dat doe er hier sommigen helemaal niet. Die maken daar duidelijk een onderscheid in.
En het is niet dat ik beweer dat deze meisjes niet zelden zelf doetjes zijn dat ik het meisje in dit geval culpabiliseer. Ik doe dat niet want ik ken ze niet. Die conclusie trek jij er uit.
fred vanhove is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2020, 09:06   #260
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.841
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Denk jij nu echt dat ik het opneem voor crapuul ?
Je hebt doorheen de hele draad niks anders gedaan dan de misdadige Maroefen uit de wind zetten.

Citaat:
Is dat meisje een Franse in de echte zin van het woord ?
Wat een vraag! Jij twijfelde toch ook niet aan de Belgische nationaliteit in de échte zin van het woord van Youness, Soufiane en Azeddine?
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 januari 2020 om 09:07.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be