![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb zelf positieve ervaring met Milli gorus in Antwerpen maar moeten we juichen omdat er opgeroepen wordt kalm te blijven bij een film???
Daar zit het probleem lijkt me! Niemand heeft dat ding nog maar gezien! |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vervang Milli Gorus door een christelijke vereniging, bij voorbeeld de KAV, en verfilming van de koran door bij vb verfilming van het leven van Maria Magdalena, en je ziet onmiddellijk hoe belachelijk je stelling is. Jij vindt het normaal dat moslims zich tot geweld en overdreven acties laten verleiden door het bekijken van een film (niet eens verplicht) waardoor ze zich geprovoceerd kunnen voelen. Waarom zouden ze zich geprovoceerd voelen? Daar al eens over nagedacht Filosoof? Zijn er dingen in de koran die het kaffiren-daglicht niet mogen zien? Of gaan ze zich belachelijk voelen omdat ze er nu eenmaal zelf aan vasthouden om aan een letterlijke religieuse beleving te doen die belachelijk overkomt in de 21se eeuw, en zij zich daar heel goed bewust van zijn? Als ik mij morgen uit religieuse overwegingen als een clown kleedt en om de haverklap religieuse zever debiteer, moet ik mij niet geprovoceerd voelen als iemand daar een filmpje over draait. Snappie? Laatst gewijzigd door Online : 22 januari 2008 om 18:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vervang het brave KAV maar door het harde 'Christenheid en Belgie' en je hebt al prijs. Ook zij voelen zich constant "geprovoceerd"... Eigen aan religieuze freaks. Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 januari 2008 om 18:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit geldt zowel voor de tegenstanders, als voor de euh... voorstanders.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 januari 2008 om 18:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatst...204/index.html Wilders hoeft helemaal geen film meer te maken, en zeker niet uit te zenden! De moslims zijn er zelf een hilarische karikatuur van aan het maken! Leuk is dat Wilders in zijn vraagstelling een antwoord verwacht voor 1/2/2008. Nog leuker zou zijn dat er dan NIKS gebeurt, ook niet nadien. Tot de moslims het beu zijn met hun ridicuul spelletje, dan kan Wilders weer eens op het knopje drukken; belletje rinkelen...... komen al die ventjes opnieuw in beweging! Net Pavlov hondjes! Als het niet gebeurd was, zou een spindoctor zoiets nooit hebben kunnen uitvinden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En beetje puberaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg enkel mijn eigen mening van wat ik verneem, en niets anders ! Voor de politiek laat ik best mensen zoals karel de gucht, patrick janssens, en soorten als louis tobback ,een jean luc dehaene die tenminste een genuanceerde/ruime kijk hebben op de politiek !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 januari 2008 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politiek? Waar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat provoceert mij ook en ik woon niet in NL en ben géén moslim. Laatst gewijzigd door filosoof : 22 januari 2008 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filo, komaan!
In Nederland heerst hoe dan ook een andere debatcultuur, ook politiek. En net als jij ben ik het niet eens met Wilders. Vrijheid van mening bereik je niet door een boek te verbieden! Mein Kamp heb ik nooit gelezen maar de koran wel,dus onthou ik me of die vergelijking ergens op slaat. Maar; ook al ben ik het met Wilders niet eens, niemand kan hem verbieden te zeggen wat hij zegt, films te maken of te schrijven. Er bestaan wetten die dit begrenzen, en anders zijn er middelen om je protest te laten horen zoals een democratie die biedt, bedreigingen, van welke aard dan ook of verbod om zijn mening te verkondigen is ONDEMOCRATISCH. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vragen aan Wilders over zijn film, gisteren, 22 januari in Nova:
http://nl.youtube.com/watch?v=D0Q8TkJF9Gw |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog nooit van gehoord Esperanza. Die vereniging is dus een marginaal randverschijnseltje die helemaal niet representatief is voor de 'christelijke beweging'. Citaat:
Don't think so. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En geprovoceerde Filosoof, ga je je nu ook gewelddadig opstellen, dreigen, gebouwen in de fik steken, Wilders met de dood bedreigen, boycots afroepen, of hou je het beschaafd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Minister
|
![]() Ik herinner mij van maatschappijleer dat het artikel over godsdienstvrijheid in de grondwet niet absoluut is bedoeld.
Zolang godsdienstige groepen verklaren dat ze hun opvatting over hun (=ware) godsdienst niet met geweld willen opleggen aan anderen en zolang ze zonder mitsen en maren het afvallen van het geloof niet wereldlijk willen bestraffen en ze ook niet de staat voor hun karretje willen spannen, dat ze dan mogen profiteren van de godsdienstvrijheid. Blijven ze op een van die punten in gebreke dan is er geen godsdienstvrijheid voor hen. Dat was volgens mij de bedoeling van de makers van de grondwet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, jij bent diegene die katholieken als tegenvoorbeeld hebt genomen, ik niet. Helaas gaat je vergelijking niet op gezien óók een bepaalde strekking van die religie, marginaal of niet, gebruik maakt van alle mogelijke middelen om kritiek op hun godsdienst te counteren en/of af te doen als godslastering. Citaat:
PS. Milli Gorus is ook niet representatief voor de "moslimwereld". In deze context bezien is de post van Filosoof helemaal niet zó belachelijk te noemen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 24 januari 2008 om 18:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Milli Gorus gaat wel in Rotterdam de grootste moskee van Europa bouwen.
Lijkt me toch geen peanuts te zijn? Neenee, we gaan Rotterdam helemaal niet verislamiseren.... ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 januari 2008 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Gelukkig kan mij niemand verplichten daar ooit één stap binnen te zetten. Heb daar geen behoefte aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |