![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Schijn bedriegt. De studentjes misleiden, dat is de kunst. Maar daarachter steekt een andere minder fraaie realiteit zoals zeer duidelijk verwoord door een voorzitter van het NSV, Vanroy: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 maart 2008 om 15:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() kerel...misleiden?
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw keuze van een leuze: Citaat:
Maar ik heb zo de indruk dat sommige taalpuriteinen blijkbaar geen problemen hebben met de taavervuiling van het Nederlands, onze moedertaal, door het Engels. En die taalvervuilers zijn mensen zoals u met uitspraken zoals 'SHOCK ME'. Is dat nu om stoer te doen? Moet dat nu in het Engels? Of bent u uw moedertaal niet meer machtig? Het lijkt er inderdaad wel op. Laatst gewijzigd door system : 2 maart 2008 om 16:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In context lezen; ik ga het immers niet nog eens uitleggen. (En 't is nogal wiedus dat het niet is omdat ik ineens een product op de markt breng, mensen dat niet ineens willen kopen. Maar daar ging het dan ook niet over.)
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Chinees kan hier producten kopen; zo mobiel is het dus wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
zou je beter QUOTEN uit dit boek... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je zeker dat je hem wel begrijpt? Leg mij eens uit: waarom zou ik gaan werken, als ik geen plannen heb met dat geld?
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Het lijkt me gewoon wat dom om extreem rechts te gaan bekritiseren omdat ze extreem rechtse praat gebruikt...
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() *kucht* 't ging over de arbeidsmarkt dacht ik *kuch*
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Gouverneur
|
![]() Ha, het gaat over Say. Waarom deed je er dan 4 posts over om dit duidelijk te maken?
Die mens schreef boeken over economie toen de dieren nog praten & een groot deel van de economie nog draaide op ruilhandel... Heel representatief ! Trouwens, Say wou gewoon duidelijk maken dat er iets bestond zoals "marktevenwicht"... Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() zondag nog een 2.000 in een bomvolle zaal en in de aula voor grote schermen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
neen ,neen... Valkeniers zei : "shame on you !"
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu ben je blij zeker
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
|
![]() Het is tenminste een recentere uitspraak dan die uitspraak van Rogier waar hier zo vaak mee geschermd wordt.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |