![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Hoy, terug uit Roma
Jasper Deze nacht nog eventjes overal gaan piepen ... en WAT zie ik ginder .. !!?? Sale Flamin schreef "ginder" : Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Soit ... En wat is dat met die open voordeur waar we door willen? Weet jij dat , Jasper beste medesamenzweerder?
![]() |
![]() |
#242 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Door het powered by-systeem waarbij zoveel mogelijk via pm werd gedaan en de posters dus dikwijls het raden hadden naar wat er gaande was,circuleren er nogal wat verhalen. Eén ervan is dat jullie hier een samenzwering zouden opgfezet hebben. Bullshit natuurlijk. De echte problemen zaten em in de verhouding Renee-David- Thomas O' Mally (en mezelf). Even aan sale duidelijk maken, want dat moet idd rechtgezet worden.
![]() |
#243 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() thx tool voor de rechtzetting
![]() |
![]() |
#244 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tool2kill
Ook hier een bedankje voor mijn/ons 'eerherstel' ![]()
![]() |
#245 |
Vreemdeling
|
![]() Kom dan nu allemaal terug naar Powered By friends...
Serge als "maatje" in het muziekforum En Silver als partner in crime om de babbelbox wat leven in te blazen Ik verwacht jullie eh alle anders vluchtelingen zijn uiteraard voor mij ook welkom eh Greetz SA |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Silverdinges zal hier of elders eerst eens stevig moeten zitten[size=6]uitblazen[/size] ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#247 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Eén admin stond me te woord, de andere is zelfs te laf om zich te willen of durven verdedigen om de doodeenvoudige reden dat er geen redenen zijn... Citaat:
![]() ![]() Triestig zenne Ik begrijp Sales reactie maar al te goed en wat jij "duidelijk maken" en "rechtzetten" pleegt te noemen, noem ik hypocrisie. Voila, bij deze mijn ongezouten mening. Hier kan en mag het wel en probeer me nu nog maar eens te bannen zie ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hallo Silverback,
Je hebt het Colloseum toch heel gelaten hoop ik? Ik heb in mijn lesje dus niets geleerd...de les was geannuleerd en men had mij vergeten te verwittigen; stond ik daar in Antwerpen rond te draaien.... Ik ga hier nog eens lezen, tot straks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Partijlid
|
![]() Hoi Silver, glad you're back! Oewastdaar?
![]()
![]() |
#250 |
Banneling
|
![]() ![]() wanneer zal silverback nu eens de ondergrond gaan verkennen van een paar europese grootsteden, veel interessanter dan wat er boven opstaat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() v
Citaat:
![]() |
![]() |
#252 |
Burgemeester
|
![]() GIJ ZIJ NE SLIMMEN HE
![]() |
#253 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Sorry voor de vertraagde reactie. 'k Had het daarjuist al zien staan, maar er stormde toen juist een bende binnen hier. Oewastdaar? Wel , een paar schoenzolen versleten ! Winkelstraat in, winkelstraat uit. Rug versleten van te blijven wachten tot Scipia terug naar buiten kwam. Armani-pakjes gevonden aan supersoldenuitverkoopminiprijzen ![]() Terrasjes met lekkere koffie. 1 ENORME IJS gegeten, maar dan wel een EEENORME. Heeft als volledig middagmaal gediend !!!!! ![]() Niks kultuur dus deze keer ... allez, toch iets ...tot aan de kassa van de thermen van Dioclitianus geweest om er de reservatie van een geleid bezoek van een paar tientallen Vlaamsche Maagdekens te regelen en te betalen. HEt weer was wel een beetje frisjes 's ochtends en in de late namiddag , maar de zon scheen (meestal) en Scipia heeft haar hartje kunnen ophalen. 'k Was wel een beetje ontgoocheld en ontsteld toen ik je mailtje zag met de verwijzing naar wat 'ginder' zo elegant over ons werd neergepend. Maar soit... Nu eindelijk tijd nemen voor ons avondmaal ![]() ![]() Bye !
![]() |
![]() |
#254 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() En nu ga ik eens iets zeggen: Die samenzweringstheorie dat is inderdaad grote bullshit, ontsproten uit fantasierijke breinen. Het was toch duidelijk dat er talrijke posters het niet meer zagen zitten bij pbr; en als je dan te horen krijgt, dat je daar niet moet posten als je niet wil, is de beslissing snel genomen. Om het contact (soms al van jaren, al is het maar virtueel) niet te verliezen, is deze thread geopend. En die is tegen niets of niemand gericht; maar iedereen mag hier wel zijn gedacht komen zeggen, maar hier niet over politiek praten he. Het verdwijnen van pbr en het openen van deze thread hebben met mekaar niets te maken; het was een tussenstapje naar een eventueel nieuw forum, dat is er inmiddels gekomen, en ik wens de initiatiefnemers alle succes. Of ik me daar ooit regristreer? wait and see. Tool2kil, bedankt voor uw verduidelijking. TOM, bedankt voor uw reactie. Jonge Belg, bedankt voor het lezen, en als je er niet veel van begrijpt, zal ik het op een andere manier nog wel eens uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ontgoocheld Silver? In ikke? Maar allez gij; je kent me toch: het prototype van "in nood kent men zijn vrienden"... ![]()
![]() |
![]() |
#256 |
Vreemdeling
|
![]() En ik ga mafjes doen, morgen een contract gaan onderhandelen.
Sabine en Silverback en Soul_Assassin, Jonge Belg, de groeten, en tot morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#258 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Btw 't Ziet er niet slecht uit , zo voor de helft afgebroken, veel beter dan die van Verona ! ![]() ![]() The Big Bad Scipio Africanus Silverbacchus Emeritus
![]() |
![]() |
#259 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Los van jou goede bedoelingen SA. Stop toch met je smeekbede om mensen terug te halen na iets wat pas begraven is, er is ook zo nog iets als een rouwproces, en dat moet je leren respecteren. We weten nu al wel dat er een ...en friends gedoe is, en ook dat we daar welkom zijn, maar door je broek af te doen ga je weinig mensen terug naar daar krijgen soul. Ik kan je één tip geven, probeer dit niet te forceren makker, al weet ik zeker dat je het goed meent. groeten, makepeace
![]() |
![]() |
#260 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
ik denk dat ze jou nu wel in de gaten houden ![]() groeten aan iedereen trouwens serge