![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Met een kwestie van cultuur kan je natuurlijk alles vergoelijken. In sommige culturen aten ze andere mensen op! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van drugs ken ik heel weinig. Wat ik wel zie is de overlast die het veroorzaakt. Als je dan denkt dat je stomdronken of stoned overal binnen mag, vraag ik mij af waarom een sigaretje dan niet meer kan? Zoals een neef van mij die regelmatig eens te diep in het glas kijkt lachte naar mij nadat we op een feestje een sigaretje buiten waren gaan roken. Haha de dronkaards mogen binnen blijven maar de rokers moeten buiten ....... Van rokers kan je ook niet zeggen dat ze overlast veroorzaken. Gezien de kans op verslaving denk ik ook dat het jointje vlug kan evolueren naar meer en dat men de mens en de maatschappij wil beschermen. Misschien toch niet zo slecht die anti joint instelling?
![]() |
![]() |
#244 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Opvoeding van de kinderen begint bij de ouders.
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hopelijk heb je ze al leren sexen op hun zesde, dan moeten ze nooit domme vragen stellen. En kunnen ze andere naieve jongentes altijd keihard uitlachen. doet mij denken aan dat hyppie koppel die altijd zet te sexen met de kinderen erbij, en een zoon ervan zei van zijn eigen ouders dat dit nu precies het meest onnozele was dat bestond, dat je dat dus absoluut niet moest doen. Soms zijn de kinders dan weer slimmer dan de ouders, en van zo'n ervaringsdeskundige wil ik dit als een wijs besluit beschouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Minister
|
![]() Mijn gasten zijn groot ondertussen, en raken nauwelijks nog alcohol aan. In tegenstelling tot de kinderen die grootgebracht zijn met sloten cola, fanta en sprite en zich elke vrijdagavond laveloos zuipen. Met jullie zever moet ik dus eens goed lachen: ik ben gerust, jullie niet.
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 9 april 2008 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus 1 gram is er vlug door Doch 80% van de coke is vermengd met amfetamines zodat je roes van coke eveneens is uitgewerkt na 20 min, maar de opwekkende werking van de amfetamines blijft uren duren en vooral dit, de amfetamines, takelen het lichaam af. Een ander punt, is crack, gecleande coke op basis van ..... enz.... deze wordt gerookt en dit is verschrikkelijk verslavend. Cocaine op zichzelf is niet zo erg, coca-cola werd vroeger klaargemaakt met cocaine ( daarvan de naam coca) De echte dooddoeners van de drugs, zijn de opiaten en afgietsels ervan (opium,morfine,heroine) Buiten heroine kan men morfine verkrijgen op doktersvoorschrift. Een eveneens verslavend product is codeine (ook van deze groep) en wordt in massas verkocht in de aphoteek onder dafalgan codeine. Gaan we even over op de tranquilizers ? (Valium en consoorten ?) Even verslavend als heroine, maar ten aller tijde verkrijgbaar. Preludine ( de nieuwe-oude drug van de jaren 70 - ook de fuckpump genoemd) is terug in de lift. Bijna dagdagelijks komen er chemische drugs bij (xtc was de voorloper) Wat bijna niemand weet, is dat in ieder huisgezin een zware drug in de keukenkast staat - nootmuskaat - mits bepaalde bereidingen maak je daar een mix van waarin 3 verschillende amfetamines zitten. Plak 50% BTW op 1 gram cocaine en binnen het jaar kan je op doktersvoorschrift dit verkrijgen in je apotheek. Dit is onze hypocrite wereld. Al eens van cath gehoord? Vraag dit maar eens aan onze paras die in Somalie hebben gezeten. Zitten ze hier wat te lullen over nul tollerantie (Vandeurzen) over een joint Langs de autostrade Antwerpen - Gent staan 3 velden Nederwiet - zitten ze te lullen dat ze overlast hebben - Belachelijk Laatst gewijzigd door Crochettie : 9 april 2008 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk naar zijn ogen, die is gewoon stoned. Geef die allochtoonse dealers geen kans met hun smertwiet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In Amerika zijn ze al lang overgeschakeld op "prescription drugs" voor recreatief gebruik. Drink er een paar pinten op en het is feest. De Amerikanen die ik over de vloer kreeg deze zomer hadden een hele apotheek meegenomen. ![]() Vrij verkrijgbaar op het net & geen probleem om ze de grenzen over te krijgen. Verbied de jointjes & de farmareuzen zullen er wel bij varen!
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zitten wij nu te leuteren over een jointje indien je via het net de zwaarste drugs kan bemachtigen die er bestaan en waar de farmaceutische maffia massas geld mee verdienen. Vele mensen weten zelf niet dat ze eigenlijk een legale junkie zijn door het nemen van hun dagelijks pilletje (moet van de dokter) Steek een valium gebruiker samen met een heroine verslaafde ( hier ze je het verschil al, bij valium ben je gebruiker en bij heroine ben je verslaafde) samen in 1 cel en geef ze 1 week hun drug niet. Beiden krijgen ontwenningsverschijnselen en je zal niet kunnen zeggen wie de valium gebruiker is en wie de heroine spuiter is. Bij beiden zal de stront van hun billen lopen. Hij die valium nam, zullen ze een proper onderbroek geven omdat deze de staatskas spekt en de heroine gebruiker laten ze creperen - nog erger nu -Vandeurzen gaat deze zelfs nog straffen. Nog veel erger - De alcoholieker die een halve cafe afbreekt zal men opnemen op de spoedafdeling voor alcohol indicatie en de blower van 1 jointje welke plezierig is en lacht zal zijn nacht in de cel mogen doorbrengen. Zou die Vandeurzen al stoned worden van 1 hostie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -een valium verslaafde bestaat niet..., je hebt mensen met rugpijn bvb die valium gebruiken, maar verslaafd ??
-een heroine verslaafde die codeine tussentijds gebruikt bestaat wel, maar hij mist wel de weldadige werking - een jointje als geneesmiddel is door geen enkel firma aan te vragen, omdat het geen indicatie heeft: indicatie stoned is precies niet mensen genezen canada heeft ook zo'n interessant ontwikkeling;.. http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabi...tion_in_Canada |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Valium is familie van de benzodiazepines (ook xanax, sobril, ROHYPNOL) Citaat:
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en ja, er zijn genoeg mensen die verslaafd zijn aan benzo's, dat kan je om het even welke dokter/apotheker bevestigen
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
|
![]() valium als pijnbestrijder. Ge leert nog eens iets bij op een forum
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat is het hem net,druggebruikers "vallen mensen lastig" is het niet door hun agressief gedrag dan is het wel door de misdaden die ze plegen om aan geld te geraken,en zelfs die "onschuldige" wiet rokers verpesten het helemaal wanneer ze op een terras zitten en hun walmen in je richting komen. Zijn we in de restaurants eindelijk van de rokers af nu krijgen we weer last van die stinkende joint paffers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik moet al die joint-smorende restaurant- en terrasbezoekers inderdaad passeren vooraleer ik op mijn gemak aan een tafeltje kan zetten. Yoda is cool. Gij zijt eigenlijk triestig. Kunt ge geen avatar van droopy nemen?
|
![]() |
![]() |