![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schietboog, Wat is het oorzakelijk verband van mijn werkloosheid, denk je? Omdat ze mij willen laten gaan werken aan een hongermaandloon. Geef mij een job waarmee ik onmiddellijk uit de armoede kan komen. Dat is toch geen abnormale eis. Laatst gewijzigd door Plantival : 29 juli 2008 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() idd een voltijdse job moet je onmiddelijk boven de armoedegrens uittillen en bovendien het perspectief geven om blijvende welvaart op te kunnen bouwen
wij zijn geen runderen he - de middeleeuwen zijn voorbij hoor mensen - gooi dat domme kruis dus maar weg ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 juli 2008 om 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Uitzonderingen voor oudere werklozen en anderen, die echt moeite doen, maar geen werk vinden, zijn altijd mogelijk. Eens zien hoe snel je aan werk geraakt. Mijn vorige werkgever heeft voldoende vacatures voor laagopgeleiden (bureauwerk) waar je heus mee kan rondkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Minister
|
![]() Indien die controleurs voldoende middelen krijgen, verdienen die hun loon dubbel en dik terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
|
![]() Citaat:
het eerste jaar volle dop - een jaar later wat minder - nog een jaar later sta je op 800 euro in de maand en dan beginnen ze je te controleren vanuit de rva met sancties en schorsingen tot gevolg wanneer je niet voldoet ...
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
|
![]() Citaat:
PS wanneer je iemand schorst dan kost die persoon uiteindelijk nog meer geld aan de maatschappij - met de schade die hij aanricht door op het criminele pad gedwongen te worden bvb PS2 en neem nu nog dat iemand lui is - pedofielen krijgen in dit land onderdak en eten - en een luiaard krijgt de economische doodstraf - wat neerkomt op de doodstraf want het is onmogelijk om zonder geld te leven tegenwoordig
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() De werkloosheidsuitkering degressief maken : hoe langer je werkloos bent, hoe minder je krijgt (gebeurt al in een aantal landen en met succes).
Met veel armoede en criminaliteit tot gevolg. Uitzonderingen voor oudere werklozen en anderen, die echt moeite doen, maar geen werk vinden, zijn altijd mogelijk. Hoe gaan ze dat onderscheid maken? Als je solliciteert ben je een bereidwillige werkzoekende, punt andere lijn. Laatst gewijzigd door Plantival : 29 juli 2008 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En controle lijkt me normaal. Mijn baas zal me ook wel controleren indien blijkt dat ik niet doe waar ik voor betaald wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies, en net hetzelfde doorvoeren op vlak van belastingen. De harde werkers met hoge inkomens moeten niet zwaarder belast (gestrafd) worden dan degenen die halftijds of 9 to 5 werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
|
![]() het wordt zoals ik uitlegde uiteindelijk na enkele jaren via schorsingen tot nul herleid, niettemin blijft de begroting verder uit de hand lopen - om dan nog niet te spreken over de extra kosten aan politie en justitie vanwege armoedegeralateerde criminaliteit.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 juli 2008 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Citaat:
wie echt veel wil verdienen kan dat enkel door anderen voor zich te laten werken - in je eentje krijg je geen superkapitaal bij elkaar gearbeid
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 juli 2008 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
wie geen eigendom heeft of land bezit of geld genoeg heeft om een eigen zaak te starten is echter wel verplicht om voor de rijkdom van een ander te werken. en dat is slavernij - waarvan het de bedoeling was dat die al ongeveer 300 jaar ofzo was afgeschaft wie het land bezit waarop mensen moeten leven en werken bezit die mensen - ook zonder formele slavernij zoals in de middeleeuwen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 juli 2008 om 11:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
|
![]() eerste les economie
om te komen tot een volkomen concurrentie ( het ideaal van de vrijemarkttheorie ) moeten alle actoren toegang hebben tot de markt dus iedereen moet het recht hebben ( en niet enkel formeel maar ook in de praktijk ) om een eigen zaak te starten enkel wanneer zodoende iedereen toegang heeft tot de vrije markt - enkel dan kunnen we komen tot de zg volkomen concurrentie en ook enkel in dat geval is werken in loondienst een vrije keuze - enkel wanneer iedereen een alternatieve mogelijkheid heeft dus - of maw toegang tot de markt
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 juli 2008 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
|
![]() Citaat:
in de rest van je post vind ik ook geen tegenargumenten - het enige dat je eigenlijk zegt als antwoord op mijn argumenten is nietes - idem in je volgende post ik ga mij niet bezig houden met welles - daarvoor vrees ik dat je op een kleuterforum zal moeten registreren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 juli 2008 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Banneling
|
![]() Schietboog,
Zou het niet verstandiger zijn om iedere werkloze een job te bezorgen waarmee hij/zij onmiddellijk in zijn levensonderhoud kan voorzien i.p.v. hun uitkering te schorsen, omdat ze niet voor een hongerloon willen werken? Ik vind uw visie verwerpelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beetje eigen initiatief in uw leven mag ook he.... |
|
![]() |
![]() |