![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het landschap zal er inderdaad niet mooi uitzien met al die morele en financiële gesneuvelden .........
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het nadeel van democratie is dat geniepigaards als maingain ook kunnen verkozen worden door een samenraapsel van... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb nog onlangs gelezen dat maar de helft van de Brusselse inwoners hun belastingen aangeven!... Hij heeft dus onze centen heel erg nodig. Alleen begrijp ik niet waarom een Anciaux absoluut voetbalclub Anderlecht moet achterna lopen voor een kadoo van 5 miljoen euro... en waarschijnlijk met grondgebied gelegen te Grimbergen... Met wat te wachten valt Brussel vanzelf in onze handen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas U nu maar aan ,aan onze normen en waarden,wij hebben al zolang naar jullie eisen en wensen moeten plooien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kent de universele liefde die quote uit de bijbel niet meer van die balk in het oog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Parlementslid
|
![]() Wat is daar mis mee. Misschien een teken aan de wand dat iedereen binnen de partij achter de voorzitter staat.
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *zucht* het wordt me hier toch wel teveel hoor. Azert/Straatrue, Laby, DannyS, Ccalbergh... ze zweten en tieren hier constant de meest gekke dingen.
Waar is het forum dat ik ooit in 2004 leerde kennen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Staatssecretaris
|
![]() Idd, het gekronkel van Azert hangt ook mijn kloten uit.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Minister
|
![]() Vergelijking: als er een NV opgericht word dat bestaat uit twee bedrijven. En het blijkt dat door een deel de NV onwerkbaar word Of economisch verlies geboekt word. Dan zal men de oorzaak afstoten. Men probeert, maar als het niet lukt moet men durven maatregelen nemen. Of de gehele zaak gaat er aan. En de mensen zijn daar de slachtoffers van.
Brussel is oorspronkelijk Vlaams. Dat voor de NV België de zetel in Brussel gevestigd werd was en keuze. Meer niet.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
|
![]() Citaat:
Geef eens enkel voorbeelden van gekke dingen die ze hier tieren. en... hoe was het eigenlijk in 2004: allemaal flaminganten onder elkaar die elkaar zonder tegenspraak bewierookten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() 6h, de redders vh patrie zijn al op post
Er zij nog zekerheden, zoals vroeger Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 juli 2008 om 06:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitbreiding van Brussel verdedigen, Franstalige Vlamingen geen Vlamingen noemen, om maar 2 zaken te noemen hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daar heeft het kartel voor gezorgd door in deze regering te stappen. Laatst gewijzigd door Anna List : 1 juli 2008 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
|
![]() Blokkering is goed genoeg als voorlopig resultaat. Hoeveel jaar kan Belgie nog geblokkeerd blijven bestaan?
|
![]() |
![]() |