![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En leg me eens uit waar ik vals speel? En waaruit mag blijken dat ik minder begaafd ben? Dat laatste zou kunnen, maar dan is het voor een hoogbegaafde als jij (die kollommekes kan optellen) zeker niet moeilijk om uit te leggen waaruit dat mag blijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar allez, leg nu eens uit hoe dat zat met het optellen van uw kollommekes want daar ben ik nog altijd niet uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn geen Belgen, dat zijn hoogstens papieren Belgen. En dat weet je natuurlijk ook. Moesten ze zich als Belgen gedragen, dan hadden we nooit last gehad van kutjongeren in recreatieparken, en dan had er uiteraard ook geen allochtonenpamperindustrie bestaan. Laatst gewijzigd door Pick Nick : 5 juli 2008 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De mensen van Marokkaanse afkomst die ik persoonlijk ken, zijn alleen Marokkaan als het gaat over de voetbal, als Marokko tegen België voetbalt. Voor de rest zijn het Belgen die met een Antwaaarps accent praten (in Borgerhout) of op zijn Brussels Frans (in Molenbeek). Die noemen zich Belg, ze vinden het van zichzelf, ze zijn hier geboren, kennen Marokko alleen (zoals ik) door er als toerist op reis te gaan, hebben er nauwelijks affiniteit mee. Maar bon, de honderduizenden contacten die gij ongetwijfeld met Marokkanen elke dag hebt, zullen wel iets anders bewijzen. Ik kom nog effe terug op uw kollommekes. Gaat ge dat nog uitleggen, hoe dat zit en waarom ik die moest optellen?
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezien je zo'n goede relatie met die Marrokanen hebt, kan je hen misschien eens vragen dat ze hun kinderen voortaan opvoeden zodat - ze de Belgen niet langer lastig vallen in recreatieparken - ophouden met hun terrorisme op het openbaar vervoer - hun eigen winkels kapot slaan als ze nog eens rellen houden - wat beter studeren, zodat de Belgen hun uitkeringen niet hoeven te betalen van generatie op generatie. Laatst gewijzigd door Pick Nick : 5 juli 2008 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Last had onze samenleving daar dus al heel lang van, ook zonder Marokkanen, moslims of andere migranten. Maar ge kent uw geschiedenis niet natuurlijk. Die begint voor u waarschijnlijk ergens in 1975, alsof er daarvoor niets bestond. En die Belgen, dat zijn volgens de wet, volgens geboorte en volgens hun rechten gewone Belgen. In de praktijk. Ge moogt dat geloven of niet, ge kunt dat aanvaarden of niet, maar dat verandert allemaal niks aan de realiteit die is zoals ze is. Maaareeee: hoe zit het met die kollommekes die ik moest optellen? Gaat ge dat nog uitleggen? Het intrigeert me wel, moet ik zeggen. Als ik alles optel kom ik ruwweg aan 238 miljoen inwoners van België. Was het dat dat je bedoelde?
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 5 juli 2008 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 5 juli 2008 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen appelen met peren vergelijken hé. De maatschappij heeft nooit last gehad van de occasionele zatlap-opstootjes die jij vermeld. Dat kan natuurlijk niet gezegd worden van de kutmarrokanen die hun reputatie gemaakt hebben in elk Europees land. Mooi gezegd zorgen zij voor "samenlevingsproblemen", een term die niet eens bestond voor de kolonisatie van onze steden door dat soort migranten. Ten andere, het bestaan van een sterk uitgebouwde "allochtenpamperindustrie" met straathoekwerkers en dergelijke, zegt genoeg. Tegenwoordig gebruikt de linkse bende zelf een nieuw termpje om de problemen te verbloemen : ze noemen het "grootstedelijke problemen". Intussen heeft iedereen bij het codewoord 'jongeren' natuurlijk ook al begrepen dat het niet om Finse jongeren gaat. Zelfs uw job heb je te danken aan de ellende die ze veroorzaken. Laatst gewijzigd door Pick Nick : 5 juli 2008 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bon, voor we doorgaan graag eerst duidelijkheid over die kollommekes.
![]() |
![]() |
#253 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En zoals al geschreven: wat die Knackcijfers betreft, dat gaat niet over migranten. Dat zijn migranten + mensen die hier geboren zijn + mensen die genaturaliseerd zijn. Ge kunt dat allemaal optellen, dan krijg je zoiets als uw kollommekes, maar wat zegt uw cijfer van die kollommekes eigenlijk? Wie A zegt moet B durven zeggen ook, hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 juli 2008 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het criminaliseren van mensen die de dagelijkse criminelen feiten gepleegd door allahtonen rapporteren alsook de samenlevingsproblemen, is geen vreemdelingenhaat, maar zegt meer over uw haat voor mensen met een klare kijk op de zaken die nog durven te spreken en zich niet laten muilkorven door onverdraagzame, haatvolle, linkse censuuradepten en nieuwe zwarten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |