Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2008, 19:53   #241
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Die heb ik gelezen. Wat heeft dat te maken met het optellen van de kollommekes? Wat krijg je als je de kollommekes - zoals jij suggereert - optelt? Wat wou je met die kollommekes aantonen?

Dat er bijna 3 miljoen Marokkanen in ons land wonen? En 6 miljoen Italianen? En bijna 3 mijoen Fransen? Dan vraag ik me af waar al die Belgen naartoe zijn.
Nee 264.974 Marrokanen, dat is wat anders dan de 80.000 die u uit uw commie-mouw schudde.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2008, 19:55   #242
Pick Nick
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Er staat toch duidelijk:

Dat zijn dus de mensen uit de cijfers die ik geef + zij die de Belgische nationaliteit hebben. Omdat ze zich hebben naturaliseren of omdat ze hier geboren zijn. Dat zijn (doorgaans) geen migranten. Hun ouders of grootouders waren migranten. Zij zijn hier geboren.
Het blijven Marrokanen, van generatie op generatie, met de dubbele nationaliteit.
Oud 5 juli 2008, 19:55   #243
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Discussieren met minder begaafde communistische valsspelers is een vermoeiende bezigheid.
Je discussiëert niet. Je gaf me cijfers in kollommen. Ik moest die optellen. Geef nu eens een uitleg waar dat goed voor is. Wat zegt dat cijfer dan?

En leg me eens uit waar ik vals speel? En waaruit mag blijken dat ik minder begaafd ben? Dat laatste zou kunnen, maar dan is het voor een hoogbegaafde als jij (die kollommekes kan optellen) zeker niet moeilijk om uit te leggen waaruit dat mag blijken.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2008, 19:56   #244
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Er staat toch duidelijk:

Dat zijn dus de mensen uit de cijfers die ik geef + zij die de Belgische nationaliteit hebben. Omdat ze zich hebben naturaliseren of omdat ze hier geboren zijn. Dat zijn (doorgaans) geen migranten. Hun ouders of grootouders waren migranten. Zij zijn hier geboren.

Ik wacht nog altijd met spanning op het antwoord: waarom moet ik dat kollommeke optellen? Wat krijg je dan als cijfer? Wat zegt dat cijfer?
"Nieuwe belgen" is een synoniem voor Marrokenen die graag de Belgische nationaliteit hebben om de materile voordelen, maar zich van generatie op generatie Marrokaan blijven noemen en zich als Marrokanen blijven gedragen, niet als ¨Belgen.
Oud 5 juli 2008, 19:57   #245
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee 264.974 Marrokanen, dat is wat anders dan de 80.000 die u uit uw commie-mouw schudde.
Ik schudde ze niet uit mijn mouw (die is daar te klein voor) maar haalde ze uit een statistiek van 2007. En dat zijn dus de Marokkanen. De anderen zijn Belgen, of je het nu plezant vindt of niet. Dat zijn geen migranten maar Belgen die hier geboren zijn of zich genaturaliseerd hebben. Geen migranten.

Maar allez, leg nu eens uit hoe dat zat met het optellen van uw kollommekes want daar ben ik nog altijd niet uit.

Oud 5 juli 2008, 20:00   #246
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik schudde ze niet uit mijn mouw (die is daar te klein voor) maar haalde ze uit een statistiek van 2007. En dat zijn dus de Marokkanen. De anderen zijn Belgen, of je het nu plezant vindt of niet. Dat zijn geen migranten maar Belgen die hier geboren zijn of zich genaturaliseerd hebben. Geen migranten.

Dat zijn geen Belgen, dat zijn hoogstens papieren Belgen. En dat weet je natuurlijk ook.
Moesten ze zich als Belgen gedragen, dan hadden we nooit last gehad van kutjongeren in recreatieparken, en dan had er uiteraard ook geen allochtonenpamperindustrie bestaan.

Laatst gewijzigd door Pick Nick : 5 juli 2008 om 20:02.
Oud 5 juli 2008, 20:03   #247
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
"Nieuwe belgen" is een synoniem voor Marrokenen die graag de Belgische nationaliteit hebben om de materile voordelen, maar zich van generatie op generatie Marrokaan blijven noemen en zich als Marrokanen blijven gedragen, niet als ¨Belgen.
Allez, gij kent die mensen persoonlijk zeker. Ze hebben dat zo tegen u gezegd, veronderstel ik?

De mensen van Marokkaanse afkomst die ik persoonlijk ken, zijn alleen Marokkaan als het gaat over de voetbal, als Marokko tegen België voetbalt.

Voor de rest zijn het Belgen die met een Antwaaarps accent praten (in Borgerhout) of op zijn Brussels Frans (in Molenbeek).
Die noemen zich Belg, ze vinden het van zichzelf, ze zijn hier geboren, kennen Marokko alleen (zoals ik) door er als toerist op reis te gaan, hebben er nauwelijks affiniteit mee.

Maar bon, de honderduizenden contacten die gij ongetwijfeld met Marokkanen elke dag hebt, zullen wel iets anders bewijzen.

Ik kom nog effe terug op uw kollommekes. Gaat ge dat nog uitleggen, hoe dat zit en waarom ik die moest optellen?

Oud 5 juli 2008, 20:06   #248
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Allez, gij kent die mensen persoonlijk zeker. Ze hebben dat zo tegen u gezegd, veronderstel ik?

De mensen van Marokkaanse afkomst die ik persoonlijk ken, zijn alleen Marokkaan als het gaat over de voetbal, als Marokko tegen België voetbalt.

Voor de rest zijn het Belgen die met een Antwaaarps accent praten (in Borgerhout) of op zijn Brussels Frans (in Molenbeek).
Die noemen zich Belg, ze vinden het van zichzelf, ze zijn hier geboren, kennen Marokko alleen (zoals ik) door er als toerist op reis te gaan, hebben er nauwelijks affiniteit mee.

Gezien je zo'n goede relatie met die Marrokanen hebt, kan je hen misschien eens vragen dat ze hun kinderen voortaan opvoeden zodat
- ze de Belgen niet langer lastig vallen in recreatieparken
- ophouden met hun terrorisme op het openbaar vervoer
- hun eigen winkels kapot slaan als ze nog eens rellen houden
- wat beter studeren, zodat de Belgen hun uitkeringen niet hoeven te betalen van generatie op generatie.

Laatst gewijzigd door Pick Nick : 5 juli 2008 om 20:08.
Oud 5 juli 2008, 20:09   #249
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat zijn geen Belgen, dat zijn hoogstens papieren Belgen. En dat weet je natuurlijk ook.
Moesten ze zich als Belgen gedragen, dan hadden we nooit last gehad van kutjongeren in recreatieparken, en dan had er uiteraard ook geen allochtonenpamperindustrie bestaan.
Kutjongeren waren er al héééééééél lang voor er hier Marokkanen of ander recente migranten waren. Je had in Antwerpen bijvoorbeeld de 'kutjongeren' van Den Dam die keet gingen schoppen tegen de 'kutjongeren' van de Dageraadplak of de 'kutjongeren' van de Schoolplak die het op de Groenenhoek onveilig kwamen maken. Die trokken daar elke keer als het foor was naartoe (recreatieparken waren er nog niet), gewapend met fietskettingen en messen om "af te lappen". En dat ging er bepaald niet zachtzinnig aan toe.

Last had onze samenleving daar dus al heel lang van, ook zonder Marokkanen, moslims of andere migranten. Maar ge kent uw geschiedenis niet natuurlijk. Die begint voor u waarschijnlijk ergens in 1975, alsof er daarvoor niets bestond.

En die Belgen, dat zijn volgens de wet, volgens geboorte en volgens hun rechten gewone Belgen. In de praktijk. Ge moogt dat geloven of niet, ge kunt dat aanvaarden of niet, maar dat verandert allemaal niks aan de realiteit die is zoals ze is.

Maaareeee: hoe zit het met die kollommekes die ik moest optellen? Gaat ge dat nog uitleggen? Het intrigeert me wel, moet ik zeggen. Als ik alles optel kom ik ruwweg aan 238 miljoen inwoners van België. Was het dat dat je bedoelde?

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 5 juli 2008 om 20:11.
Oud 5 juli 2008, 20:12   #250
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Gezien je zo'n goede relatie met die Marrokanen hebt, kan je hen misschien eens vragen dat ze hun kinderen voortaan opvoeden zodat
- ze de Belgen niet langer lastig vallen in recreatieparken
- ophouden met hun terrorisme op het openbaar vervoer
- hun eigen winkels kapot slaan als ze nog eens rellen houden
- wat beter studeren, zodat de Belgen hun uitkeringen niet hoeven te betalen van generatie op generatie.
Ik zal het eens vragen op voorwaarde dat gij me uitlegt wat ik met de cijfers van die opgetelde kollommekes moet doen en welke conclusie gij daar uit trekt.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 5 juli 2008 om 20:12.
Oud 5 juli 2008, 20:17   #251
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Kutjongeren waren er al héééééééél lang voor er hier Marokkanen of ander recente migranten waren. Je had in Antwerpen bijvoorbeeld de 'kutjongeren' van Den Dam die keet gingen schoppen tegen de 'kutjongeren' van de Dageraadplak of de 'kutjongeren' van de Schoolplak die het op de Groenenhoek onveilig kwamen maken. Die trokken daar elke keer als het foor was naartoe (recreatieparken waren er nog niet), gewapend met fietskettingen en messen om "af te lappen". En dat ging er bepaald niet zachtzinnig aan toe.

Last had onze samenleving daar dus al heel lang van, ook zonder Marokkanen, moslims of andere migranten. Maar ge kent uw geschiedenis niet natuurlijk. Die begint voor u waarschijnlijk ergens in 1975, alsof er daarvoor niets bestond.

En die Belgen, dat zijn volgens de wet, volgens geboorte en volgens hun rechten gewone Belgen. In de praktijk. Ge moogt dat geloven of niet, ge kunt dat aanvaarden of niet, maar dat verandert allemaal niks aan de realiteit die is zoals ze is.
.

Geen appelen met peren vergelijken hé.

De maatschappij heeft nooit last gehad van de occasionele zatlap-opstootjes die jij vermeld.
Dat kan natuurlijk niet gezegd worden van de kutmarrokanen die hun reputatie gemaakt hebben in elk Europees land. Mooi gezegd zorgen zij voor "samenlevingsproblemen", een term die niet eens bestond voor de kolonisatie van onze steden door dat soort migranten.
Ten andere, het bestaan van een sterk uitgebouwde "allochtenpamperindustrie" met straathoekwerkers en dergelijke, zegt genoeg.
Tegenwoordig gebruikt de linkse bende zelf een nieuw termpje om de problemen te verbloemen : ze noemen het "grootstedelijke problemen".
Intussen heeft iedereen bij het codewoord 'jongeren' natuurlijk ook al begrepen dat het niet om Finse jongeren gaat.
Zelfs uw job heb je te danken aan de ellende die ze veroorzaken.

Laatst gewijzigd door Pick Nick : 5 juli 2008 om 20:19.
Oud 5 juli 2008, 20:33   #252
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Bon, voor we doorgaan graag eerst duidelijkheid over die kollommekes.

Oud 5 juli 2008, 20:37   #253
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom die fixatie op die kolommekes?
Beetje verzuurd omwille van het Knack-cijfer van 275.000 ?
Oud 5 juli 2008, 20:37   #254
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oud 5 juli 2008, 20:37   #255
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oud 5 juli 2008, 20:57   #256
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Neenee, gewoon bewnieuwd wat je wilde aantonen en waarom ik de cijfers uit die kollommekes moest optellen. Zoals gezegd kom ik dan op meer dan 250 miljoen Belgen maar ik begrijp gewoon nog altijd niet wat je ermee bedoelde.

En zoals al geschreven: wat die Knackcijfers betreft, dat gaat niet over migranten. Dat zijn migranten + mensen die hier geboren zijn + mensen die genaturaliseerd zijn.
Ge kunt dat allemaal optellen, dan krijg je zoiets als uw kollommekes, maar wat zegt uw cijfer van die kollommekes eigenlijk? Wie A zegt moet B durven zeggen ook, hé.

Oud 5 juli 2008, 21:03   #257
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Neenee, gewoon bewnieuwd wat je wilde aantonen en waarom ik de cijfers uit die kollommekes moest optellen. Zoals gezegd kom ik dan op meer dan 250 miljoen Belgen maar ik begrijp gewoon nog altijd niet wat je ermee bedoelde.

En zoals al geschreven: wat die Knackcijfers betreft, dat gaat niet over migranten. Dat zijn migranten + mensen die hier geboren zijn + mensen die genaturaliseerd zijn.
Ge kunt dat allemaal optellen, dan krijg je zoiets als uw kollommekes, maar wat zegt uw cijfer van die kollommekes eigenlijk? Wie A zegt moet B durven zeggen ook, hé.
Dus toch extreem verzuurd dat het om 275.000 Marrokanen gaat en niet die 80.000 die in de commie-desinformatiestrategie past.
Oud 5 juli 2008, 21:15   #258
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is duidelijk dat jij al een hele tijd niet meer in Brussel en Antwerpen bent geweest.

Tel het aantal migranten in het eerste kolommetje van dit document maar eens op.

http://www.dofi.fgov.be/nl/statistie...tot%202003.pdf
Niet te verwonderen dat sommigen vreemdelingenhaat krijgen en wild in alle richtingen slaan gezien ze zelfs geen statistiek correct kunnen lezen...

Laatst gewijzigd door filosoof : 5 juli 2008 om 21:16.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2008, 21:31   #259
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Niet te verwonderen dat sommigen vreemdelingenhaat krijgen en wild in alle richtingen slaan gezien ze zelfs geen statistiek correct kunnen lezen...
Ik baseer mij op de cijfergegevens van Knack (275.000).

Het criminaliseren van mensen die de dagelijkse criminelen feiten gepleegd door allahtonen rapporteren alsook de samenlevingsproblemen, is geen vreemdelingenhaat, maar zegt meer over uw haat voor mensen met een klare kijk op de zaken die nog durven te spreken en zich niet laten muilkorven door onverdraagzame, haatvolle, linkse censuuradepten en nieuwe zwarten.
Oud 5 juli 2008, 22:15   #260
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Het heeft niets met geloven te maken, je kan het gewoon controleren. Wat ik schrijf is correct, daar bestaan gegevens en bronnen over. Op internet makkelijk te vinden.

Dat u ervoor kiest het desondanks niet te geloven en dat ook zo omschrijft, toont aan wat u bent: aanhanger van een geloof dat niet strook met de feiten en argumenten die ik geef. Jammer vooral dat u geen enkel feit weerlegt en geen argumenten aanhaalt om uw stelling te staven of de mijne te ondergraven. Dan hadden we namelijk een discussie wat van een discussieforum toch wel de bedoeling is.

U schrijft eigenlijk niets en hangt uw geloof aan. Dat mag hoor, maar erg verstandig is het niet.
Andersom: hij hangt jouw geloof niet aan.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be