![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Is de islam vergelijkbaar met andere godsdiensten? | |||
Ja, de islam is even vredelievend en predikt gelijkheid en verdraagzaamheid, ook tegenover niet-moslims. |
![]() ![]() ![]() |
24 | 26,67% |
Neen, de islam predikt duidelijk haat, onverdraagzaamheid en oorlog. De islam rechtvaardigt oorlog, bedrog en geweld tegen niet-moslims en beschouwt niet-islamieten als minderwaardig. |
![]() ![]() ![]() |
66 | 73,33% |
Aantal stemmers: 90. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() dubbele post
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over jou persoonlijk werd nog niets gezegd, onthou je dan ook van persoonlijke aanvallen. Ik kan niet voor Raf spreken, hij lijkt me intelligent en evenwichtig, maar ik ken zijn studieniveau niet, ik ken enkel zijn comments hier op het forum, en die zijn in elk geval stukken beter onderbouwd dan de jouwe... en tonen véél meer zin voor analyse dan ik ooit bij jou merkte. Lees ze maar eens, en vergelijk ze met de jouwe: je leert er zeker véél van bij! ![]() Verder geef ik je de raad mijn postings ook eens te lezen en ze te vergelijken met de jouwe... ![]() ![]() ![]() ![]() Je hebt écht nog zéér veel bij te leren ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Burgemeester
|
![]() Stukken beter onderbouwd. Nu moet ik toch echt lachen. In al die maanden dat je hier onzin komt spuien heb je nog niets zinnigs gezegd. Al mijn stellingen zijn daarentegen "onderbouwd" met links naar sites en zelfs officiële documenten.
Nu ja, je bent werkelijk ziek, net als de overgrote meerderheid van de moslims die met een ongelooflijk meerderwaardigheidscomplex zitten, net als jij. Ik wacht nog steeds op de dag dat je iets zinnig te vertellen hebt. Ik voel me werkelijk vereerd dat mijn onderwerpen zoveel aandacht krijgen. Dat bewijst tenminste dat ik zinniger dingen te vertellen heb dan jouw onzin. En als je het daar niet mee eens bent blijf je beter van dit forum weg. Je bent een ruziemaker, net als de moslims. OVERAL WAAR ER MOSLIMS ZIJN IS ER OORLOG, GRUWELDADEN EN GEWELD. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens: diploma's zijn voor mij maar secundair, ik heb zelf mijn 'honours' gehaald in Leuven en ben daar onwaarschijnlijke leeghoofden tegengekomen, die achteraf ook allemaal een graad behaalden. Ervaring en reflektie daarover, aangevuld met zelfstudie, dat is het ware! Dus niet( zoals filo, raf, parcifal e tutti quanti): meelullen met het heersende mode-discours, blind voor de realiteit, om zich beter te voelen dan het 'plebs'. Het politiek-correcte gelul is immers socio-economisch gelokaliseerd in wat men de 'betere' klassen noemt. Dat wil zeggen mensen die problemen, waar zij sowieso geen last van hebben, minimaliseren, relativeren of zelfs ontkennen. En die dan de mensen die wel in een problematische realiteit moeten leven ook nog beschouwen als minderwaardige, onderontwikkelde 'racisten', 'fascisten', 'onverdraagzamen', 'verzuurden', enz... Het politiek-correcte gedrag is zo'n beetje analoog aan de reaktie van Koningin Marie-Antoinette toen één van haar hovelingen zei dat het volk zich roerde omdat er geen brood was: "Dat ze dan taartjes eten!" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
1°Het juiste citaat van Marie Antoinette is "qu'ils mangent des brioches": als je citeert, citeer dan correct. 2°Ik noteer dat jij jezelf en werkslaaf rekent bij: Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() Kijk, bovenstaande reaktie bewijst wat ik voorheen zei; filo's berichtje is doordrenkt van minachting en van een hautain soort intellektuele impotentie. Want hij heeft wel niet gereageerd op de inhoud van mijn bericht.
Verkeerd geciteerd? Ik heb het vertaald, da's al... En ik ben niet van plan hier een discussie aan te gaan over de exacte betekenis van brioche, he. En in die neerbuigende en beledigende termen denken wij niet over onszelf, maar jullie wel, wat ik ook schreef. Leer eerst lezen, heb een beetje deemoed en geef toe wanneer je verkeerd zit. Dan kan er misschien gediscussiëerd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() Larousse:
Brioche: pâtisserie faite avac de la farine, de la levure, du beurre et des oeufs Hoe maakt filo taartjes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#250 |
Burgemeester
|
![]() *KNIP* na klacht.
Niet schelden, geen persoonlijke aanvallen! Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begint er toch op te lijken dat het aan jou ligt hé ego filo en niet aan alle anderen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() *KNIP* na klacht.
Niet schelden, geen persoonlijke aanvallen! Peter Johan
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik deed niets anders dan jou citeren., waarom zou ik dan "deemoed" moeten tonen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "Beledigende termen?" Jij bent juist de goede om zoiets te schrijven ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mij gebeurde dat nooit.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |