![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister
|
![]() Vraagje ...
Zien jullie een post van je hand als je eigendom ?
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | ||
Minister
|
![]() Never mind.
'k Heb er het forumreglement nog eens op na gelezen. En daar staat: Citaat:
Citaat:
Kan je een Mod zien als derde ? En Wat zijn dan exact mijn rechten ?
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 26 augustus 2008 om 20:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw woorden , jouw verantwoordelijkheid ...
Wat dus wil zeggen dat eventuele overtredingen van de wet door de bevoegde instanties moet worden aangepakt ...En enkel door bevoegden uiteraard ... ![]() 't Is ook aan die instanties om je identiteit te linken aan wat er staat ...
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 26 augustus 2008 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() Kort samengevat: indien je iets op een internetforum schrijft ben je verantwoordelijk. De eigenaar van het forum is ook verantwoordelijk en hij kan jou en je bijdrage schrappen indien hij het nodig of wenselijk acht, zonder verhaal. Je bent te gast op het forum, niet meer.
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 augustus 2008 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige oplossing daarvoor is een gewettigd persoon als übermod te installeren ...
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (supermoderator) ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kunt het ook zien als "voorzorgsprincipe". Juridisch is er geen speld tussen te rijgen (en dat geldt niet enkel voor een forum of site,maar ook voor de eigenaar of de uitbater van de server waarop een site gehost wordt) Intellectuele eigendom: Je kan je terecht verzetten tegen vervalsing van je post, niet tegen schrapping. Laatst gewijzigd door filosoof : 26 augustus 2008 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 augustus 2008 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#251 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#252 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel indien je zélf een server zou opzetten om daarop je eigen forum te hosten heb je alleen af te rekenen met politie en gerecht. In alle andere gevallen met de eigenaar van forum of server. Zelfs Google moet zich eraan houden en schrapt regelmatig items uit de opzoekingen en cache: Citaat:
Terloops: MSN schrapte in 2007 alle pro-anorexia homepages van zijn leden. Laatst gewijzigd door filosoof : 26 augustus 2008 om 21:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Waarom getraumatiseerd? Die jongen had een IQ van onder de 60, gecombineerd met de arrogantie van Karel De Gucht. Ach, Raf was gewoon een idioot en een clown. Je kon altijd nog lachen met zijn zielige pogingen de discussie te ontlopen ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 26 augustus 2008 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
|
![]() Ik herinner me de forummer Raf maar ik herinner me zijn posts of stijl niet, maar ik ben hier ook een tijdje minder actief geweest. Sinds mijn ontdekking van K&K en tijdens studeerperiodes ben ik dat wel weer veel te veel.
![]() Citaat:
![]() En Manta heeft mooi verwoord wat voor iemand Duveltje voor 't forum is. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 augustus 2008 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Minister
|
![]() Citaat:
waar staat k&k voor ?
![]() |
![]() |
#256 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het probleem daarmee is dan weer dat sommige mensen heel erg letterlijk kunnen nemen wat erin staat, anderen er aanstoot aan kunnen nemen, sommigen vatbaarder zijn dan anderen voor de invloed van die schrijfsels, ... Dat van die pro-anobeweging is een mooi voorbeeld. Het is eigenlijk censuur om net die meisjes tegen zichzelf te beschermen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Seg hé , aan't zwanzen ??? ![]() Allee , koetjes en kalfjes ... De naam van dit subforum ???
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 'k heb eens iet goe gezegd se ![]()
![]() |
![]() |
#259 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar zie. Dank u voor het beantwoorden van mijn vraag. En geen dank voor 't opkrikken van uw ego. Graag gedaan.
![]() |
![]() |
#260 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dringend iets aan doen hé , mss eens een aanvraag doen om forummer van de week te worden , de vorige had ineens een draad van meer dan 2000 posts ...
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |