![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister
|
![]() Als ik motorrij of fiets wel. Wandelen doe ik bij voorkeur zonder handschoenen. Alleen als het fors onder nul is wel.
Op wintersport draag ik ze altijd, ook voor de veiligheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Minister
|
![]() Nee, ik ben opgegroeid in het Calvinistische deel van Zeeland (Gereformeerde Gemeente). Daar komt geen carnaval voor. Ook geen vrienden gehad die er wel aan doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Minister
|
![]() Ik woon hier in Vlaanderen, hoorde op het nieuws wat gedoe over Vlamingen versus Walen en ging Googlen. Daar kwam ik snel op dit forum terecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit zinnens terug naar Nederland te gaan wonen? Of blijf je liever waar je nu woont ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij blaft niet, bijt niet, is nooit agressief, van niemand bang, enz. Als ik ooit weer een hond zou kiezen, dan weer hetzelfde ras. Binnen in huis weet hij precies waar hij wel en niet mag komen. Als hij 1 poot te ver zet en je zegt 'terug' dan zet hij die ene poot weer precies waar hij hoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Minister
|
![]() Nee.
![]() Wel al heel lang gewenst, maar door omstandigheden niet van gekomen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor de mooie omgeving zou ik liever hier blijven. Maar voor mijn werk is Zeeland beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat versta jij onder menselijkheid en verdraagzaamheid ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verdraagzaamheid: accepteren dat ieder mens anders is, er anders uitziet, andere behoeften, voorkeuren en gedrag heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Achter elke sterke man staat een verbaasde vrouw.'
Ben je het daar mee eens ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb meer respect voor de gemiddelde vrouw, dan voor de gemiddelde man. De rol van vrouwen in onze samenleving wordt miskend en vrouwen worden niet altijd eerlijk behandeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft het makkelijkste leven volgens jou ? Man of vrouw ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Minister
|
![]() Jawel, maar respect krijg je niet zomaar, dat moet je verdienen. Bij vrouwen komt dat iets vaker voor. Ik kom nog teveel mannen tegen die zich onttrekken aan hun verantwoordelijkheden. De vrouw pikt die dan vanzelf wel op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de grootste kanker in onze maatschappij en hoe genezen we hem ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kzal maar ophouden met vragen te stellen, kzit al boven de 3 en anders kan Fluffy nog komen zeiken dat ik me niet aan zijn reglement hou.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vooral als je ambitieus bent heb je als vrouw een extra handicap. Een strenge vrouw die de lijnen kort houdt en weet wat ze wil is een 'bitch'. Een man die zich zo gedraagt is een 'goede leider'. Al ken ik natuurlijk ook gezinnen waar de man zich afbeult en de vrouw 2 korte dagjes gaat werken en de rest van de tijd thuis zit te genieten van alle vrije tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Minister
|
![]() Citaat:
We staan inmiddels zover van de natuur af, dat het hebben van spullen een doel op zich geworden is. Als we nog op een eiland zouden leven, zouden we dan allemaal een voorraad van 1000 geplukte kokosnoten willen, 100 gevelde boomstammen, 10 kilo vruchten, 20 geslachte geiten, 1000 gefileerde vissen? Omdat de buurman dat ook allemaal heeft? Hoe kan het dat de raad van bestuur van goede doelen met vele 100.000-en euro's per jaar naar huis gaan, terwijl er vrijwilligers met de geldbus van deur naar deur lopen bedelen? Inkomens hoger dan het inkomen van de ministerpresident (zeg maar afgerond 200.000) belasten met een percentage van 90% voor het deel dat boven die 200.000,- uitkomt. Om ondernemers hier te houden kan dan voor succesvolle zelfstandig ondernemers via hun bedrijf de winst wel op een andere manier tegen een 50% tarief worden belast. Ik vind het niet verklaarbaar dat een directeur (die gewoon zijn stinkende best doet) meer dan 10x zoveel zou moeten verdienen als een gewone werknemer (die ook gewoon zijn stinkende best doet). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Pas als je na drie vragen zonder antwoord doorspamt, komt het reglement je om de oren slaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aha ! Heb je je ecologisch voetafdruk al gemeten ? |
|
![]() |
![]() |