![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is naar een hoer gaan trouwens niet goedkoper dan zo'n pop?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt af van de boekhoudkundige afschrijvingstermijn van die pop en het aantal keer per jaar je naar die hoer gaat (en hoeveel dat dan kost). Als je een veelvuldig bezoeker van de rode lichtjes bent dan is zo'n pop misschien toch een betere investering.
Dat moet natuurlijk allemaal overwogen worden bij de opstelling van de jaarlijkse budgetten eh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samenvatting van de ideale vrouwdraad: hoeren, poppen en auto's.... de rest valt er bij in de sloot.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee...ik ben hier echt nieuw. Allé, ik lees al een tijdje politics mee maar ja na lang twijfelen heb ik beslist om mij eens te laten gaan...
![]() Maar ik ben echt mezelf en geen dubbelnick en geen andere persoon...En de reden waarom ik 4 jaar geleden een nick aangemaakt heb is omdat ik toen voor iets heel boos was en daarop wou reageren maar ik heb dat toen niet gedaan...ik weet ook niet meer waarom ik eigenlijk boos was...nu ja ik ben dus echt wel een roodharige vlaamsnationaliste ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vraagt om bewijzen...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vanwaar komt dat roodharig ineens, heb ik iets gemist ? niet dat dat niet on topic is in de ideale vrouwdraad natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo simpel kom je er niet vanaf. Je benadrukt teveel je rooie kop daarvoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Nelle : 7 oktober 2008 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi. Zou je dan niet eerder die gebruiken in plaats van die stijve zure in je avatar?
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie?
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling