![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() Neen. Maar misschien hebt u een foto van oorda boven uw bed hangen onder het kruisbeeld. En dat respecteer ik natuurlijk. Dat spreekt vanzelf.
Laatst gewijzigd door system : 9 november 2008 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik keek even terug naar de lijst der vurige verdedigers van de driedubbele imbeciel Michel Delacroix alhier in deze thread.
En dan heb ik zoiets van : een bataljon die er ongeveer zo uitziet : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Michel Delacroix, de hoop en glorie van het Derde Rijk. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 9 november 2008 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We doen aan politieke vernieuwing, geen oude koeien uit de gracht halen, maar verse paling. ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 10 november 2008 om 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor onwetenden bestaan nazi's niet meer. Dat klopt. En voor mensen die juist doen alsof ze niet bestaan, bestaan nazi's evenmin. Maar vroeg of laat valt zowel de ene categorie als de laatste door de mand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar zijn die dan uw nazi's?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raadseltjes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh... stel je voor dat de neo-nazi's de oorspronkelijke waren en die van vandaag de echte.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er moet er maar een opstaan met charisma en op het juiste moment. Daarom is onophoudelijke waakzaamheid geboden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waarom zou ik.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Het gaat om iemand van een partij waar ik niks mee te maken heb. De enige truc die hier wordt bovengehaald is dus de jouwe, waarmee je mij in een hokje probeert te plaatsen. Heb je geen argumenten misschien?
Citaat:
En het gaat mij niet om het uit de partij zetten, het gaat mij om die eeuwige politiek correcte verontwaardiging over iets wat een scheet in een fles is. Citaat:
Maar ik vraag mij al lang niet meer af waarom.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vervolgen van mensen omdat ze de "verkeerde" mening durven uiten noem jij het opruimen van de bruine pest?
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=114689 Laatst gewijzigd door filosoof : 10 november 2008 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |