![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Steunt u dit voorstel? | |||
Ja, daar zit wat in |
![]() ![]() ![]() |
14 | 82,35% |
Nee, laten wij de oorlog met wapens verder zetten |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt zoveel geschriften lezen als je wilt, jaren zelfs, zonder ook maar enigszins wijzer te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zonder toevoeging copy-pasten is trouwens niet toegelaten op dit forum, ook niet uit de heilige vod.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nu rap, rap, op het driehoekje drukken ! ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 2 december 2008 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Europees Commissaris
|
![]() van realisme ook niet veel kaas gegeten hier zie ik: "de islam een ultimatum stellen". wat een onzin.
hoe gaat ge dat doen? de lokale imam een papierke geven en dan met uw cafemakkers/groot bakkes met kiekeborst dat ultimatum gaan afdwingen bij dezelfde imam? ge kunt de door u gehate islam eerder laten verdwijnen door een beter alternatief aan de massa aan te bieden, een voorbeeld te stellen. maar blijkbaar slaagt het westen daar totaal niet in want de rest van de wereld is niet echt onder de indruk van de westerse cultuur zoals die nu aan het afglijden is naar puur materialisme, decadentie en normenverlies; integendeel, de islam wint globaal onnoemlijk veel aanhangers bij. elke dag.
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zien hoe het er met normen en waarden voorstaat in dat soort landen. Zo was het vroeger hier. Sommige mensen hebben niets anders in hun hoofd dan nostalgie. Eigenlijk is het heel zielig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Probleempje met mensen die niet hetzelfde denken als jij? Laatst gewijzigd door filosoof : 2 december 2008 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uh, nee? Het lijkt me toch logisch dat iemand die op een naïeve manier over onze normen en waarden spreekt eens moet leren hoe het elders zit? (zeker als dat 'elders' hetgeen is wat wordt opgehemeld)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() Jij leest mogelijk meer in die post dan erin staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Om te beginnen, waar haalt ge het dat ik mijn eigen cultuur haat. Ja, als ik zo'n idiots zoals u bezig hoor, dan kan een mens beginnen twijfelen. Gij zijt niet anders dan de evenknie van die op de borst kloppende fanatieke hamasaanhangers. Met het verschil dat jij veel geblaat en weinig wol bent terwijl die kerels direct willen sterven voor hun zaak. Ik sta helemaal niet bekend hier als een islam lover - integendeel- maar in deze draad denk gewoon strategisch en neutraal, maar zelfs dat had ge niet door. Ge moest zonodig direct met een onnozel klisjee afkomen. Zielig. Als ge uwe zo gehate islam eruit wilt kieperen, dan moet ge dat in elk geval niet doen zoals we nu bezig zijn. Punt uit. Het zal u nooit lukken op deze manier. That's my point. Citaat:
Natuurlijk dat die mensen naar hun godsdienst grijpen als politiek wapen.
![]() |
![]() |
#254 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Om te beginnen, waar haalt ge het dat ik mijn eigen cultuur haat. Ja, als ik zo'n idiots zoals u bezig hoor, dan kan een mens beginnen twijfelen. Gij zijt niet anders dan de evenknie van die op de borst kloppende fanatieke hamasaanhangers. Met het verschil dat jij veel geblaat en weinig wol bent terwijl die kerels direct willen sterven voor hun zaak. Ik sta helemaal niet bekend hier als een islam lover - integendeel- maar in deze draad denk gewoon strategisch en neutraal, maar zelfs dat had ge niet door. Ge moest zonodig direct met een onnozel klisjee afkomen. Zielig. Als ge uwe zo gehate islam eruit wilt kieperen, dan moet ge dat in elk geval niet doen zoals we nu bezig zijn. Punt uit. Het zal u nooit lukken op deze manier. That's my point. Citaat:
Natuurlijk dat die mensen naar hun godsdienst grijpen als politiek wapen.
![]() |
![]() |
#255 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat dat nu net een van de fundamentele verschillen zijn. De verdedigers van uw geloof zouden staan aanschuiven om, bij afwijkende meningen dan de hunne, op het driehoekje te drukken of zelfs verder, muilkorfwetten te stemmen. Maar wees gerust, indien de kans zich zou voordoen, zouden er genoeg aanschuiven om uw islam en zijn aanhangers buiten Europa te stampen, meer nog, de planeet af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 2 december 2008 om 22:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
U neemt dus aan dat wat ik oorspronkelijk zei, een aggressief en persoonlijk antwoord verdiende. Waarom is mij een raadsel. En eigenlijk toon je daarmee goed aan wat ik bedoel: met zo'n toon van "dialoog" ga je nooit veel resultaten bekomen. Zeker niet bij de islam aanhangers. Het heeft enkel een averechts effect. Het werk provocerend en het ontaardt sowieso in confrontatie. Verwachten en/of eisen dat een mohammedaan of arabier jou manier van dialoog moet aanhouden in bilaterale onderhandelingen is ook weinig realistisch. Citaat:
.
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |