Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2009, 21:40   #241
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pist*on Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD
Moorden is de "cultuur" van al die engerds; fijn hè, multicul.

Wat?
Niet waar soms?

Hoeveel quotes wil je van "wij zien het leven als een toilet, het hiernamaals als doel"?
En hoeveel filmpjes, waarin ze hun heldendaden gefilmd hebben?
Tuurlijk jongens, iedereen die niet tot "Het Westen" met zijn superieure Judeo-Christelijke waarden® behoort heeft "moorden" als voornaamste factor in hun cultuur en tradities.

Oud 24 mei 2009, 21:48   #242
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Tuurlijk jongens, iedereen die niet tot "Het Westen" met zijn superieure Judeo-Christelijke waarden® behoort heeft "moorden" als voornaamste factor in hun cultuur en tradities.

Kalm maar; je had de moeite kunnen nemen om mijn berichtje GRONDIG te lezen en eventueel ook de beide links te openen. Balkanianen en Grieken worden algemeen tot "Het Westen" gerekend en die J/C-waarden sleep jij er alleen maar bij, heb je niet van mij.
Oud 24 mei 2009, 21:55   #243
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Kalm maar; je had de moeite kunnen nemen om mijn berichtje GRONDIG te lezen en eventueel ook de beide links te openen.
Googlen op de termen "turkije moslim moord" kan ik ook en heeft helemaal niets te maken met wat ik zeg.

Over wikipedia zal ik maar zwijgen zeker?

Citaat:
Balkanianen en Grieken worden algemeen tot "Het Westen" gerekend en die J/C-waarden sleep jij er alleen maar bij, heb je niet van mij.
Het gaat niet om wie of wat jij nog tot "Het Westen" rekent, het gaat erom dat je iedereen daarbuiten bestempeld als moorddadig.
Oud 24 mei 2009, 22:03   #244
Pist*on
Schepen

Pist*on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat heb ik niet gezegd.
Maar veel van onze verrijkers vinden het 'kelensnijden' wel zodanig leuk dat ze het minstens 1X / jaar willen doen op een dier, legaal, illegaal , no matter what, ze doen het.
en in tijden van oorlog doen ze het nog liever op de gevangengenomen vijand. terwijl wij ons zorgen maken of onze krijgsgevangenen wel goed dromen 's nachts, op tijd naar huis kunnen bellen en sexueel aan hun trekken komen.

instead of korans and imams

Laatst gewijzigd door Pist*on : 24 mei 2009 om 22:06.
Pist*on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 22:03   #245
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Googlen op de termen "turkije moslim moord" kan ik ook en heeft helemaal niets te maken met wat ik zeg.

Over wikipedia zal ik maar zwijgen zeker?

Het gaat niet om wie of wat jij nog tot "Het Westen" rekent, het gaat erom dat je iedereen daarbuiten bestempeld als moorddadig.
Ik "bestempel" niets, merk alleen maar op uit het alledaags wereldnieuws dat er nog moorddadige "culturen" bestaan. Tenzij natuurlijk dat wereldnieuws is opgebouwd uit leugens en vervalsingen, bedoel je zoiets wellicht?

Wat vind je trouwens fout aan mijn manier van websurfen; politiek-incorrect ofzo?
Oud 24 mei 2009, 22:08   #246
Pist*on
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik "bestempel" niets, merk alleen maar op uit het alledaags wereldnieuws dat er nog moorddadige "culturen" bestaan. Tenzij natuurlijk dat wereldnieuws is opgebouwd uit leugens en vervalsingen, bedoel je zoiets wellicht?

Wat vind je trouwens fout aan mijn manier van websurfen; politiek-incorrect ofzo?

D�*t zou wel eens de laatste doctrine van links kunnen worden.
Daarna sterven ze.
Ofwel door de islam, ofwel door ons die het begrepen hebben.
Maar in tussentijd, hoed u toch.

Laatst gewijzigd door Pist*on : 24 mei 2009 om 22:09.
Oud 25 mei 2009, 09:13   #247
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je ziet en verband en je denkt meteen dat je weet wat oorzaak en gevolg zijn. Fijn voor jou, maar zo werkt de wereld niet.
Wist je dat het aantal piraten in de wereld rechtstreeks in verband staat met de gemiddelde temperatuur op aarde?
Oud 25 mei 2009, 10:18   #248
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Je ziet en verband en je denkt meteen dat je weet wat oorzaak en gevolg zijn. Fijn voor jou, maar zo werkt de wereld niet.
Wist je dat het aantal piraten in de wereld rechtstreeks in verband staat met de gemiddelde temperatuur op aarde?
Ik zie VERSCHILLEN tussen groepen in bereidheid tot moorden plus spreiding daarvan middels migratie, met een tendens tot algehele toename van moordlust (logisch want niet-moorden is geen nieuwsfeit). Mogelijk ken ik niet alle groepen, voel je dus niet meteen miskend.

Over piraten (internet of zeerovers?) bestaan al draden en eveneens over klimaatopwarming; misschien moeten die worden samengetrokken ....

Oud 25 mei 2009, 11:24   #249
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik "bestempel" niets, merk alleen maar op uit het alledaags wereldnieuws dat er nog moorddadige "culturen" bestaan.
Je was vreemde culturen en immigranten op een hoopje aan het gooien, waarna je er dit over te zeggen had:

Citaat:
Moorden is de "cultuur" van al die engerds; fijn hè, multicul.
Als je zo vaag en veralgemenend blijft is het nogal makkelijk om verkeerd begrepen te worden.

Ik kan goed begrijpen dat je niet zo gelukkig bent met rellen en een groeiend dogmatisme maar probeer alsjeblieft een beetje het hoofd koel te houden en is rustig na te denken over de oorzaken en de mogelijke oplossingen.

Heb je dat al gedaan, probeer dan mensen te zoeken die je kan overtuigen met argumenten.

Bij elke keer dat immigranten negatief in het nieuws komen hier wat staan briesen en schuimbekken gaat echt niet helpen.

Jij kan veel beter dan dit soort platte kak.

Citaat:
tuurlijk dat wereldnieuws is opgebouwd uit leugens en vervalsingen, bedoel je zoiets wellicht?
Dat komt toch dicht in de buurt van mijn mening over het wereldnieuws.

Citaat:
Het bewijst gewoon niets.
Oud 25 mei 2009, 11:47   #250
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Je was vreemde culturen en immigranten op een hoopje aan het gooien, waarna je er dit over te zeggen had:

Als je zo vaag en veralgemenend blijft is het nogal makkelijk om verkeerd begrepen te worden.

Ik kan goed begrijpen dat je niet zo gelukkig bent met rellen en een groeiend dogmatisme maar probeer alsjeblieft een beetje het hoofd koel te houden en is rustig na te denken over de oorzaken en de mogelijke oplossingen.

Heb je dat al gedaan, probeer dan mensen te zoeken die je kan overtuigen met argumenten.

Bij elke keer dat immigranten negatief in het nieuws komen hier wat staan briesen en schuimbekken gaat echt niet helpen.

Jij kan veel beter dan dit soort platte kak.

Dat komt toch dicht in de buurt van mijn mening over het wereldnieuws.

Het bewijst gewoon niets.
Denk jij echt dat de vele berichtgeving over quasi-rituele moorden vervalst of overdreven is, cq de vermelde slachtoffers minder dood?
Oud 25 mei 2009, 12:43   #251
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Denk jij echt dat de vele berichtgeving over quasi-rituele moorden vervalst of overdreven is, cq de vermelde slachtoffers minder dood?
Nee dat bedoel ik niet. Het is wel zo dat er vaak trends zijn in het nieuws.
Om een voorbeeld te geven: een tijdje geleden was er een dodelijk verkeersongeval met vluchtmisdrijf in mijn gemeente.
De twee maanden hierna leek het wel of er een epidemie van vluchtmisdrijven was in Vlaanderen als ik de kranten mocht geloven.
Daarna stierf die berichtgeving daarover weg en leek het of het probleem was opgelost terwijl er eigenlijk niets veranderd was.

Mijn punt is nu dat de dingen die jij aanhaalt weliswaar echte gebeurtenissen zijn met ware feiten, er is echter meer nodig dan gewoon met je vinger er naar te wijzen en dan verwachten dat de rest dezelfde conclusies uit die gegevens trekt.
Oud 26 mei 2009, 08:04   #252
Pist*on
Schepen

Standaard

Citaat:
Dat heb ik niet gezegd.
Maar veel van onze verrijkers vinden het 'kelensnijden' wel zodanig leuk dat ze het minstens 1X / jaar willen doen op een dier, legaal, illegaal , no matter what, ze doen het.
en in tijden van oorlog doen ze het nog liever op de gevangengenomen vijand. terwijl wij ons zorgen maken of onze krijgsgevangenen wel goed dromen 's nachts, op tijd naar huis kunnen bellen en sexueel aan hun trekken komen.

Natuurlijk komt er hier niks meer op he, Ironchef.

Oud 26 mei 2009, 10:58   #253
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Natuurlijk komt er hier niks meer op he, Ironchef.
Ok dan, omdat je zo aandringt.

Citaat:
Dat heb ik niet gezegd.
Oud 27 mei 2009, 13:33   #254
Pist*on
Schepen

Standaard

Citaat:
Ok dan, omdat je zo aandringt.

voila. het blijft erbij.

Laatst gewijzigd door Pist*on : 27 mei 2009 om 13:33.
Oud 27 mei 2009, 16:51   #255
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
voila. het blijft erbij.
Het spijt me, maar met dat soort platte kak ga ik mij echt niet bezig houden.

Je vindt heus wel een ander speelkameraadje.
Oud 1 februari 2010, 20:59   #256
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

De rellen in Griekenland van afgelopen zomer waren er blijkbaar niet voor niets. Griekenland verkeert in economisch zwaar weer. Het zou in theorie bankroet kunnen gaan (Gaat Griekenland failliet?)
Wat te doen? Europa zal toch moeten helpen, net zoals Vlaanderen Wallonië helpt. Er lijkt geen andere weg te zijn.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be