![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 20 april 2009 om 13:43. |
|
|
|
|
|
|
#242 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#243 | |||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kon er niet méér naast zijn. Mag ik dus even lachen om zo een totaal foutief en simplistisch wereldbeeld ? Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#244 | ||||
|
Provinciaal Statenlid
|
Bedankt voor je antwoord
Even tackelen Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 22 april 2009 om 09:54. |
||||
|
|
|
|
|
#245 |
|
Banneling
|
De believers verkondigen vaak pure zever. Iemand die ligt te zwammekkeren over het omzeilen van de wetten van de thermodynamica is in mijn ogen minder waard.
|
|
|
|
|
|
#246 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Een believer is fundamenteel NIET kritisch, maar steunt zijn (voor)oordeel over bepaalde zaken op een onwankelbaar dogma, hetzij een religieus dogma, hetzij een maatschappelijk, technologisch of historisch dogma. Een non-believer daarentegen is net WEL kritisch en aanvaart geen dogma's. Waarheid is niet aboluut maar relatief en kan enkel benaderd worden via een gedisciplineerde methodologie. Voor wetenschappelijke feiten spreken we dan over de wetenschappelijke methode. De waarheid wordt des te beter benaderd naargelang verschillende onafhankelijke onderzoeken gelijkaardige resultaten opleveren. Citaat:
Hij nam niet volgzaam aan dat Joden mensen onder de mensen waren. Hij ging kritisch om met wat de wetenschap daarover vertelde en hij zorgde voor verschuivingen in de maatschappij wereldwijd en tot op heden. |
||
|
|
|
|
|
#247 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Kijk los van 2012,
Is het geen mooi doel om een hoger bewustzijn te bereiken? Zou het niet mooi zijn dat we dit toneelstuk niet meer spelen maar schrijven? Zou het niet mooi zijn dat er een wereldorde komt zonder een elite bovenaan die alles in kaart zet in haar eigen belang? Zou het niet mooi zijn dat we niet meer geleid worden door TV, kranten, politici, en ga maar even door. 2012 is nu! Er is meer dan ons getoond wordt, en ik vind het een mooi doel om dit tot de bodem uit te zoeken. Ik denk dat ik 10 jaar bekend ben met het 2012 fenomeen, maar ben er pas dieper in betrokken de laatsten jaren. Bij veel mensen is het een gateway tot een hoger-Zelf. En dat vind ik dan weer mooier dan een dagdagelijks geloof dat je "beperkt" houdt. 3 en een half jaarrtjes nog mensen. Maar als ik de wereld vergelijk met tien jaar geleden zie ik wel drastische veranderingen. Alles gaat zo snel, en het gaat er steeds erger aan toe. Ik zit stiekem te wachten op de volgende ramp die de wereld zal schokken, omdat het weer ééntje zal zijn op "ongeziene" schaal. Noem mij een complotman, een believer, een hoaxter wat je wil. Maar ik zeg jullie nu, niemand weet wat er gebeuren zal. De zon is inactief, dit duurt veel langer als normaal, no sunspots en er wordt door NASA wel subtiel data vrijgespeeld dat 2012 een ongewoon jaartal zal worden. Er werd in het verleden al gewaarschuwd voor technologie dat zou uitvallen, toen werd dat ook weggelachen! Maar toen NASA zei dat deze zonnestormen de satellieten zwaar kon beschadigen werd dat snel groenlachen.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 22 april 2009 om 12:27. |
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat nu?! |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Nu niet onnozel doen
|
|
|
#250 |
|
Banneling
|
Kijk, man.
Je bent niet dom, maar je hebt geen enkele denkcultuur. |
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#252 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Tuurlijk wel
Mijn 'denkcultuur' moet je gewoon niet koppelen aan 2012.
|
|
|
#253 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zou je aanraden om een cursus logica te volgen. Boeken zijn te vinden in de betere bibliotheek. Ik kan je uitleg komen geven als het moeilijk gaat. |
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Banneling
|
Convinced myself, I seek not to convince. (E. Allan Poe, 'Berenice')
When everyone is against you, it means that you are absolutely wrong-- or absolutely right. (Albert Guinon) Laatst gewijzigd door Mr Kanipoupenie : 22 april 2009 om 13:02. |
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En uw denkpatroon is dan wel juist??? U al es bezig gehoord over kinderen etc? Dat is logica dan? Ieders logica zit anders, en ik ga mij niet bezighouden met andermans denkpatronen te analyseren, ik heb het mijn en dat van een ander laat ik vrij.
|
|
|
|
#256 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij weigert om jezelf te verbeteren door een gereedschap/discipline te leren? Dat bedoel ik dus met gebrek aan denkcultuur en intellectuele armoede. |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik weiger niets... Jij zegt dat IK geen denkcultuur heb.
Ik zeg van wel, jij moet dat gewoon niet koppelen aan 2012 Dan zeg je dat ik geen denkpatroon kan analyseren Maak er nu geen flipperkast van dat van jut naar jaar springt he Jij denkt al voor mij, op basis van wat? Nader het eens volledig toe, wat bedoel jij nu exact? Ga in detail als je kan
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 22 april 2009 om 13:52. |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Blaast het stof ff af:
Wetenschappers staan versteld van "zwakke" zon De zon geeft momenteel het zwakste licht in zo'n eeuw tijd. Er zijn weinig zonnevlekken en zonnevlammen, hetgeen onze ster erg "rustig" maakt. De waarnemingen doen wetenschappers versteld staan. De zon heeft normaal een 11 jaar durende cyclus van activiteit. Op het hoogtepunt van die cyclus heeft de zon een chaotisch kokende atmosfeer die gekenmerkt wordt door zonnevlammen en gigantische uitstotingen van gas. Daarna volgt er weer een kalmere periode. Vorig jaar werd verwacht dat de activiteit weer zou toenemen. Maar in de plaats daarvan werd de laatste zonnewindluchtdruk in 50 jaar tijd opgemeten, de laagste straling in 55 jaar en de geringste activiteit van zonnevlekken in 100 jaar. Volgens de Britse professor Louise Hara is het onduidelijk waarom dit het geval is. Het is ook niet duidelijk wanneer de zon weer actiever wordt. "Op dit moment zeggen sommige rapporten dat een normale periode van activiteit op til is. Andere zeggen dan weer dat we een langere periode van minder activiteit ingaan." Opwarming van de aarde Volgens professor Mike Lockwood gaat het om een trend die zich al enkele decennia aan het manifesteren is. Toch zegt hij dat het "dimmen" van de zon losstaat van de opwarming van de aarde. "De zwakkere zon kan de stijgende temperatuur door het verbranden van fossiele brandstoffen niet omkeren." Lockwood gelooft dat er - buiten de cyclus van 11 jaar - een onderliggende cyclus is, die honderden jaren kan duren. Volgens hem werd in 1985 het toppunt van die cyclus bereikt. Nooit gezien Professor Richard Harrison spreekt van een interessante periode. "Als astronomen hebben we nog nooit zoiets gezien", zegt hij. Bron
|
|
|
#259 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#260 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Wat te denken van het magnetische noorden dat op 10jr 1000km is verschoven?
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! www.swingstar.eu |
|
|
|