Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 januari 2012, 17:44   #241
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
het enige wat helpt voor de criminaliteit is bestrijden van de armoede zelf
Zeer juist.
Mijn suggestie: stoppen met importeren van armlastigen (=potentiële criminelen)
Oud 12 januari 2012, 12:55   #242
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
1) sociale woningen, faciliteiten voor woningen enz, krijg je niet als je rijk bent
2) het is niet omdat jij andere redenen niet (wil) ziet, dat er geen andere redenen zijn
Bedoel je dat het vanzelfsprekend moet zijn dat wij hier sociale woningen, liefst gratis, ter beschikking stellen aan al de "armen" uit de vier wereldhoeken?
En de "redenen", die kennen we al lang zeker! Alleen gaat het om een onoplosbaar probleem! Er zijn altijd armen geweest en er zullen er altijd zijn, of we dat willen of niet! Ons land, of een ander laten vollopen met "armen" uit de ganse wereld zal enkel dat land ook op de kniëen helpen!
En eindig je met nog meer armen!
Hetzelfde doet zich voor met de aanpak van de criminaliteit! Steeds maar meer vreemde kleine en grote criminelen komen ons landje onveilig maken. De oplossing is niet op elke hoek van elke straat een gevangenis bouwen, keer op keer meer bewakers en politieagenten aanwerven en daarna vaststellen dat er weer tekort van datte is! Gooi vreemde criminelen buiten en belet anderen om hier nog vaste grond te krijgen! Lopen zaniken over "ze zijn hier geboren", "ze zijn Belg", de "mensenrechten" alhier en aldaar lost daar niets aan op, integendeel! je land krijgt daar alleen de reputatie mee dat het het eldorado is voor vreemdelingen van alle slag!
En doe ze nog allemaal een advocaat erbovenop cadeau!

Laatst gewijzigd door andev : 12 januari 2012 om 13:05.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 10:05   #243
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

[handsome arab]

Men is werkelijk bezig een holocaust voor te bereiden met de oprichting van sharia4belgium en sharia4holland. De Belgische imams hebben terecht aangekaart dat deze organisaties niets met de normale Belgische moslim te maken hebben. Indien er behoefte zou zijn aan een sharia staat zouden deze mensen zich moeten manifesteren in Marokko, of Turkije, en niet in een Europees land. Maar kledingvoorschriften werden ook gebruikt tegen Europese joden, en kijk wat men met de joden heeft gedaan. Lieve allochtonen jullie gaan moeten vluchten.
Intussen beschouw ik het als onterecht dat men moslims Sharia rechtbanken voor hun eigen religieuze zaken zou moeten weigeren. Er schijnt wel zo een rechtbank in London te bestaan, en het werkt prima. als men eenmaal begint met het vrijgeven van religie, kan men niet gaan discrimineren tussen religies. Tevens kan men de ene wel en de andere niet verbieden om zieltjes te winnen. Blonde vrouwen die geen weerstand kunnen bieden aan oosters mannen met donkere ogen moet men gewoon met rust laten als zij daarom ook moslima willen worden.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 11 juni 2012 om 10:06.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 11:24   #244
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Je praat over moslims over de hele wereld door alle tijden heen. Wel in dat geval kan ik je verklappen dat Belgen door de hele wereld als wrede, bloeddorstige, handdenafhakkende barbaren worden beschouwd. Nu is hun bloedlust opgewekt door de argeloze, kwetsbare muslims in hun midden. Ongetwijfeld vertellen jullie elkaar tal van heroische mythen over de Belgische volksaard, maar geinformeerde mensen zien jullie als ordinaire moordenaars en dieven.
Doe eens normaal man. Nooit gehoord van hun vredelievende profeet Mohamed die eigenhandig zo'n 800 Joden de kop afhakte ? Heel de koran staat vol met haatverzen. In welke wereld leef jij?
Citaat:
Dus afgaande op wat jij denkt te weten over deze zaken is het duidelijk dat je eenvoudig een slachtoffer van manipulatie en leugens ben, een lid van de beestachtige, moordzuchtige, lynchende meute inplaats van een DENKEND MENS.
Een denkend mens is nog niet stekeblind dacht ik. Beestachtige, moordzuchtige, lynchende meute: dat is nu juist wat moslims zijn. Over heel de wereld zijn ze in oorlogen verwikkeld en plegen ze terroristische aanslagen. Erger nog moslims vechten onder elkaar en moorden elkaar nog uit. Palestina vergeten ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 12:07   #245
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Doe eens normaal man. Nooit gehoord van hun vredelievende profeet Mohamed die eigenhandig zo'n 800 Joden de kop afhakte ? Heel de koran staat vol met haatverzen. In welke wereld leef jij?
Een denkend mens is nog niet stekeblind dacht ik. Beestachtige, moordzuchtige, lynchende meute: dat is nu juist wat moslims zijn. Over heel de wereld zijn ze in oorlogen verwikkeld en plegen ze terroristische aanslagen. Erger nog moslims vechten onder elkaar en moorden elkaar nog uit. Palestina vergeten ?
Zie jij moslimsoldaten door onze Europese straten marcheren?
Oud 11 juni 2012, 12:08   #246
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Zet hem op de negerlijst!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2012, 12:16   #247
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Antwoord misschien eerst eens op mijn post #245. Dit antwoord, daar vraag ik me eerlijk gezegd bij af wat het te maken heeft met mijn vorige post. Ik bedoel ik zie het verband niet. En antwoord misschien al eens op die 800 door Mohamed eigenhandig afgekapte Joodse koppen. Jij spreekt van bloeddorstige Belgen ? Wake-up en aanschouw welk een massamoordenaar je aanbidt !
Oud 11 juni 2012, 12:28   #248
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
...
Ge ziet spoken. Als er iemand schuldig is voor het slechte imago van de moslims, dan zijn het de moslims zelf.
2
Oud 11 juni 2012, 12:36   #249
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Antwoord misschien eerst eens op mijn post #245. Dit antwoord, daar vraag ik me eerlijk gezegd bij af wat het te maken heeft met mijn vorige post. Ik bedoel ik zie het verband niet. En antwoord misschien al eens op die 800 door Mohamed eigenhandig afgekapte Joodse koppen. Jij spreekt van bloeddorstige Belgen ? Wake-up en aanschouw welk een massamoordenaar je aanbidt !
We leven nu anno 2012 en jullie zijn bezig vrouwen en kinderen in Syrië af te slachten en bereiden een holocaust voor op de allochtonen in Europa die nu in jullie macht zijn. Als zij, de moslims en zwarten, deze moordzuchtige en bloeddorstige mensen waren, dat jullie beweren, waarom zijn het geen arabische drones die christen Belgische kinderen verrot schieten? Waarom zitten jullie, lelijk vullis steeds in onze landen? Jullie zijn de agressieve moordenaars, niet de arabieren of de zwarten.

[Drones, favoriete speelgoed van Barack Obama]

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 11 juni 2012 om 12:37.
Oud 11 juni 2012, 14:45   #250
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We leven nu anno 2012 en jullie zijn bezig vrouwen en kinderen in Syrië af te slachten en bereiden een holocaust voor op de allochtonen in Europa die nu in jullie macht zijn. Als zij, de moslims en zwarten, deze moordzuchtige en bloeddorstige mensen waren, dat jullie beweren, waarom zijn het geen arabische drones die christen Belgische kinderen verrot schieten? Waarom zitten jullie, lelijk vullis steeds in onze landen? Jullie zijn de agressieve moordenaars, niet de arabieren of de zwarten.

Ben je weer eens ontsnapt uit het zottenhuis, ja?

Naar mijn weten zijn er geen Belgische soldaten (of zelfs van andere landen) in Syrië, dus....

En ik heb nog nooit iemand in het echt vermoord, en zal dat ook nooit van mijn leven doen. Dat is tegen mijn principes.

U bewees mij al dat u absoluut helemaal niets kende van historische kritiek en deftig bronnenonderzoek. Nu bewijst u ook nog eens dat u echt volkomen knettergek bent.
Oud 12 juni 2012, 22:09   #251
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Een naamsverandering, misschien?

Overigens is er sprake van staatsracisme, dus zie ik niet hoe de staat racisme kan beteugelen, terwijl de staat zelf racisme gebruikt als een instrument om het volk te manipuleren en te onderdrukken. Anti-racisme bureau's zijn verlengstukken van staatsracisme om de slachtoffers zand in de ogen te strooien, in kaart te brengen voor als zij problemen voor de racisten zouden willen veroorzaken. De Nederlandse politie foltert! Ze sluiten je op in een gekoelde cel, compleet met folterteam in dikke truien. Hoe staat het bij jullie?
Wij geven ze een pak frieten en een pint.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2012, 22:10   #252
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Enkel vermindering Islam doet dat, maar dan handelt het ironisch gezien niet meer om Moslims.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2012, 11:14   #253
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

I have nothing to hide. Worst, I will be inviting strangers into my home to peruse my collection. Just now I gave a few clean looking English young man my folder and friendly warned them to stay away from drugs. They laughed. People who take drugs will never amount to anything. There are very few people who can do drugs and function. If you come from a rich family and they want to keep you, they might give the junky family member an allowance, pay his medical bills, let him take care of his falling teeth. But for the rest there is nothing else but the street and panhandling to get money to pay the homeless shelter and buy a meal. Others should keep away from drug addicts, no matter how cute they are and how many food stamps they might bring into the household. Do not take them into your home, and keep them away from your children. Do not let your children keep friends who do drugs. Any junk, drug addict will always remain some low-class, ignorant trash. They will have a janitor position, mopping office floors, running around with a great bundle of keys, but this they will remain forever. Everybody at the office looking down on them as low down trash. If they have children, these children will have little chance to succeed in life because their father’s sperm is infected, and he can offer nothing for their advancement. This junk will just put more unwanted street trash unto the world, menacing Blacks who want to get ahead. Who study, who do research, who are doing their damnest to make the best of what life has given them. Junks will menace such people because the junk they take everyday is from the devil, our eternal enemy. Junks lie and disrespect anything that is good and decent, because they are gutter people, jealous of us who are not in the gutter, wanting to bring us to their low level. Y'all stay away from drugs.
Oud 13 juni 2012, 11:20   #254
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
I have nothing to hide. Worst, I will be inviting strangers into my home to peruse my collection. Just now I gave a few clean looking English young man my folder and friendly warned them to stay away from drugs. They laughed. People who take drugs will never amount to anything. There are very few people who can do drugs and function. If you come from a rich family and they want to keep you, they might give the junky family member an allowance, pay his medical bills, let him take care of his falling teeth. But for the rest there is nothing else but the street and panhandling to get money to pay the homeless shelter and buy a meal. Others should keep away from drug addicts, no matter how cute they are and how many food stamps they might bring into the household. Do not take them into your home, and keep them away from your children. Do not let your children keep friends who do drugs. Any junk, drug addict will always remain some low-class, ignorant trash. They will have a janitor position, mopping office floors, running around with a great bundle of keys, but this they will remain forever. Everybody at the office looking down on them as low down trash. If they have children, these children will have little chance to succeed in life because their father’s sperm is infected, and he can offer nothing for their advancement. This junk will just put more unwanted street trash unto the world, menacing Blacks who want to get ahead. Who study, who do research, who are doing their damnest to make the best of what life has given them. Junks will menace such people because the junk they take everyday is from the devil, our eternal enemy. Junks lie and disrespect anything that is good and decent, because they are gutter people, jealous of us who are not in the gutter, wanting to bring us to their low level. Y'all stay away from drugs.
1. Nederlands
2. Who cares
3. Waarom in 2 topics exact hetzelfde plaatsen?
4. Ga weg
Oud 13 juni 2012, 15:48   #255
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

[Dit is wat de mensen die vandaag haat zaaien tegen zwarten en moslims op uit zijn.]

source: http://www.liu.edu/cwis/cwp/library/...0/lynching.htm
Waarom vermeld jij steeds zwarten en moslims in één adem? De twee zijn totaal verschillend.

Moslims volgen een (haat) ideologie, zwarten hebben gewoon toevallig een zwarte huidskleur.

Of probeer je mensen die het ware gelaat van de Islam zien in het racisme-hoekje te duwen?
Oud 13 juni 2012, 17:34   #256
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:

[handsome arab]

Men is werkelijk bezig een holocaust voor te bereiden met de oprichting van sharia4belgium en sharia4holland. De Belgische imams hebben terecht aangekaart dat deze organisaties niets met de normale Belgische moslim te maken hebben. Indien er behoefte zou zijn aan een sharia staat zouden deze mensen zich moeten manifesteren in Marokko, of Turkije, en niet in een Europees land. Maar kledingvoorschriften werden ook gebruikt tegen Europese joden, en kijk wat men met de joden heeft gedaan. Lieve allochtonen jullie gaan moeten vluchten.
Intussen beschouw ik het als onterecht dat men moslims Sharia rechtbanken voor hun eigen religieuze zaken zou moeten weigeren. Er schijnt wel zo een rechtbank in London te bestaan, en het werkt prima. als men eenmaal begint met het vrijgeven van religie, kan men niet gaan discrimineren tussen religies. Tevens kan men de ene wel en de andere niet verbieden om zieltjes te winnen. Blonde vrouwen die geen weerstand kunnen bieden aan oosters mannen met donkere ogen moet men gewoon met rust laten als zij daarom ook moslima willen worden.
Er is een reden waarom men hier kerk en staat heeft gescheiden. Dat is ook de voornaamste reden waarom er veel mensen zijn die iets tegen moslims hebben. Jullie willen maar niet inzien dat geloof ALTIJD misbruikt wordt door een groep op macht beluste gekken.
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2012, 17:46   #257
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:

[De rol van Belgie in Congo?]

Net zoals Europa 'kotsbeu' was van haar Joden die er al 600 jaar woonden.
Neen, wat ik zie is dat achterlijke Belgen worden opgehitst tegen een minderheid die geen enkele politieke of economische macht heeft, als een 'oplossing' voor de problemen van Belgie. Het is de Vlaamse elite die de Vlaamse volksklasse als vee inzet tegen de moslims, om er zelf beter van te worden.
Het 'oplossen' van het moslimvraagstuk zal inderdaad de problemen van België en Europa niet (volledig) oplossen....maar het zal alweer een zorg minder zijn mocht zo'n onverdraagzame doctrine/religie hier geen voet aan wal krijgen!

Versta me niet verkeerd, maar sinds WO2 is er geen enkele bedreiging zo reëel geweest als de islam! Dit zijn de nieuwe nazi's en ditmaal zijn niet enkel de Europese Joden het doelwit maar ALLE Europeanen die ofwel atheïst zijn, of een andere godsdienst aanhangen dan de islam! Europa wordt wakker, Europa erwache, Europe reveille toi, Europe wake up!
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2012, 17:06   #258
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illuminatus Bekijk bericht
Het 'oplossen' van het moslimvraagstuk zal inderdaad de problemen van België en Europa niet (volledig) oplossen....maar het zal alweer een zorg minder zijn mocht zo'n onverdraagzame doctrine/religie hier geen voet aan wal krijgen!

Versta me niet verkeerd, maar sinds WO2 is er geen enkele bedreiging zo reëel geweest als de islam! Dit zijn de nieuwe nazi's en ditmaal zijn niet enkel de Europese Joden het doelwit maar ALLE Europeanen die ofwel atheïst zijn, of een andere godsdienst aanhangen dan de islam! Europa wordt wakker, Europa erwache, Europe reveille toi, Europe wake up!
Zie jij moslimsoldaten door de steden van Europa marcheren? Zie jij Arabische drones vliegen boven Europa?

Sudanese moslim.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 14 juni 2012 om 17:09.
Oud 14 juni 2012, 18:17   #259
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Zie jij moslimsoldaten door de steden van Europa marcheren? Zie jij Arabische drones vliegen boven Europa?

Sudanese moslim.
Een psychotische Surinamer is het enige wat ik zie.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2012, 19:41   #260
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

²
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be